...puolukkahillon ja ruisjauhon seosta, aika hyvää, maitoa vaan menee aika hirmuna tämän kanssa.
Oletteko syöneet...
14
149
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Puolukkapöperöö! Tietenkin olen syönyt.
- Anonyymi00004UUSI
17:34
Minä myös. Muistan sen maistuneen hyvältä. Olihan siinä c-vitamiinia.
Voisi maistua talkkunajauhonkin kanssa.
Teen kylmäpuuroa, missä on talkkunajauhoa, marjoja, hiukka makujogorttia ja piimää.
Tykkään tästä sörsselistä.
Vilma
- Anonyymi00002UUSI
En tuossa muodossa, mutta puolukka-ruispuuroa keittelen toisinaan
- Anonyymi00003UUSI
Kokeilkaa, lautaselle puolukkahilloa ja jauhoa perään ja liiskataan haarukalla, suhteet löytyy kokeilemalla, itse pidän semmoisesta kuivemmasta.
- Anonyymi00005UUSI
Ilman muuta puolukkapöperöä. Olen tehnyt oman variaation. Lisään punaista maitoa ja vaniljasokeria ja annan mössön turvota jääkaapissa jopa illasta aamuun. On hyvää. Teen samaa mustikasta. Tavallista sokeria vain vähän joukkoon.
- Anonyymi00006UUSI
Rusjauhoista olen joskus keittänyt puuroa ja puolukkasurvosta siihen sitten, niin oikein hyvän makuista siitä on tullut.
Puolukka ja ruis sopii hyvin keskenään.
Talkkunajauhoja, kermavaahtoa, rahkaa, sitruunamehua, sokeria ja mustikoita, niin tulee oikein herkullinen mustikkatalkkuna jälkiruoka, voi käyttää myös puolukoita. Meidän äiti kutsui tuota nimellä "Marjapöperö". Itse en ole maistanut, mutta on kuulemma hyvää,
- Anonyymi00007UUSI
Jokos olet maistanut grillikioskista ostettua hamburilaista ananaksella ja kananmunalla plus kaikilla mausteilla sinä lupasit maistaa
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jokos olet maistanut grillikioskista ostettua hamburilaista ananaksella ja kananmunalla plus kaikilla mausteilla sinä lupasit maistaa
Minähän tein kotikeittiössä oman version tuosta ananashampurilaisesta. Muistatko?
Otin hampurilaisesta jopa kuvan ja latasin sen palstalle.
Tästä taitaa olla pari vuotta aikaa?
Joka tapauksessa totesin silloin, että muuten hyvää, mutta ananaksen otin sivuun ja söin sen jälkiruuaksi.- Anonyymi00008UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Minähän tein kotikeittiössä oman version tuosta ananashampurilaisesta. Muistatko?
Otin hampurilaisesta jopa kuvan ja latasin sen palstalle.
Tästä taitaa olla pari vuotta aikaa?
Joka tapauksessa totesin silloin, että muuten hyvää, mutta ananaksen otin sivuun ja söin sen jälkiruuaksi.Minä taas muistan että suutahdit ja et luvannut maistaa etkä ollu silloin maistanut eli koskas maistat
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä taas muistan että suutahdit ja et luvannut maistaa etkä ollu silloin maistanut eli koskas maistat
Tein tuosta aloitusketjun, oikein kuvan kanssa. Olin luvannut maistaa ananashampurilaista ja sen tein.
En usko, että suutuin.
Saatan olla asioista eri mieltä, mutta en suutu noin vähästä.- Anonyymi00010UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Tein tuosta aloitusketjun, oikein kuvan kanssa. Olin luvannut maistaa ananashampurilaista ja sen tein.
En usko, että suutuin.
Saatan olla asioista eri mieltä, mutta en suutu noin vähästä.Kyllä suutuit ja sanoit että ei sinun ole pakko syödä etkä maista olin kakka ihminen kun kysyin oletko jo maistanut kun lupasit maistaa ja kuvan olet lähettänyt jollekkin muulle
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä suutuit ja sanoit että ei sinun ole pakko syödä etkä maista olin kakka ihminen kun kysyin oletko jo maistanut kun lupasit maistaa ja kuvan olet lähettänyt jollekkin muulle
Tuossa linkissä on ketju. Otsikoksi laitoin "Juusto-muna-ananas-hampurilainen".
Koska aijaa.com ei toimi enää, ei kuvan linkki aukea, mutta muuten voit lukea ketjun.
Pidin lupaukseni!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16437237/(kuva)-juusto-muna-ananas-hampurilainen
- Anonyymi00009UUSI
Eikö puolukoista voi vaan tehdä puolukkahilloa ja puolukoista vispipuuroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723014Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632589SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1082393Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341286Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html101997Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o189972Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83913Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä68805