Jonkin aikaa sitten, täällä palstalla, lupasin eräälle anonyymille kokeilevani juusto-muna-ananas-hampurilaista.
Pidän lupaukseni. Täältä se tulee.
Koska viirusepidemian takia en suostu menemään grillille (ne tuskin ovat edes auki), päätin koota hampurilaisen itse, omin pikku kätösin.
Meidän kotikokki grillasi jauhelihapihvin hyväksi ja meheväksi, annetaan kunnia sinne minne se kuuluu.
Latomisjärjestys: Sämpylän alaosa, hampurilaispihvi,cheddarjuustoa, ketsuppia, kurkkusalaattia, paistettu kananmuna, ananasviipale, Thousand Island kastiketta, sämpylän yläosa.
Paahdoin sämpylän puolikkaita hetken leivänpaahtimessa.
Oikeastaan se maistui paremmalta, kuin tuosta kuvasta voisi kuvitella. Parin haukkauksen jälkeen, ananas jäi lautasen reunalle, Tykkään ananaksesta, mutta en suolaisen ja makean sekoittamisesta keskenään.
https://aijaa.com/4nZld4
(Kuva) Juusto-muna-ananas-hampurilainen
72
445
Vastaukset
Nam! Näkä tuli. 😋
- Anonyymi
On sen verran hyvän näköinen hamppi, että sulle voi tulla vielä nälkäkin.
Ihan hyvä kattaus muuten, mutta tuosta kuvasta ei tullut kovinkaan terävä. Täytyy harjoitella tuota aijaa syteemiä. :)
tosi..typy kirjoitti:
Ihan hyvä kattaus muuten, mutta tuosta kuvasta ei tullut kovinkaan terävä. Täytyy harjoitella tuota aijaa syteemiä. :)
No hyvältä näyttää. Mietin vaan, että mahtasko suu aueta noin isoks, vai pitääkö ottaa ihsn veitset ja haarukka? 😋
Anonyymi kirjoitti:
On sen verran hyvän näköinen hamppi, että sulle voi tulla vielä nälkäkin.
Pakko oli ottaakin ruisleipää. 😋
Tänään on energiaa mennytkin. 💪😃Disse kirjoitti:
No hyvältä näyttää. Mietin vaan, että mahtasko suu aueta noin isoks, vai pitääkö ottaa ihsn veitset ja haarukka? 😋
Kyllä siihen tarvitaan työkaluja. Haarukka ja veitsi viuhuu vaan. Ei aukea suu noin isoksi. :D
tosi..typy kirjoitti:
Kyllä siihen tarvitaan työkaluja. Haarukka ja veitsi viuhuu vaan. Ei aukea suu noin isoksi. :D
Jos hurauttas koppasta pari kertaa hellästi kaulimella? 🤔
Disse kirjoitti:
Jos hurauttas koppasta pari kertaa hellästi kaulimella? 🤔
Kaulimen hellä kosketus on aina paikallaan. Varsinkin tuolle trollille. :)
tosi..typy kirjoitti:
Kaulimen hellä kosketus on aina paikallaan. Varsinkin tuolle trollille. :)
No hampparit on hyviä, mutta niistä tuppaa tulemaan aina liian isoja, ettei voi ihan haukata. Mutta voihan sitä veitsellä ja haarukallakin pieniä suuhun. Jossain ruokapaikoissahan ne seivästää sen tikulla, niin pysyy puukottaessa aloillaan ja muodossa. 😀👌
Disse kirjoitti:
No hampparit on hyviä, mutta niistä tuppaa tulemaan aina liian isoja, ettei voi ihan haukata. Mutta voihan sitä veitsellä ja haarukallakin pieniä suuhun. Jossain ruokapaikoissahan ne seivästää sen tikulla, niin pysyy puukottaessa aloillaan ja muodossa. 😀👌
Oli aika tuhti hamppari. Tarvitsin työkaluja, jotta sain syötyä. En yleensä ahmi noin isoja annoksia. Tämä oli poikkeus.
Nyt on sellainen tyytyväinen ähky. :Dtosi..typy kirjoitti:
Oli aika tuhti hamppari. Tarvitsin työkaluja, jotta sain syötyä. En yleensä ahmi noin isoja annoksia. Tämä oli poikkeus.
Nyt on sellainen tyytyväinen ähky. :DEli suu veti js maha kiittää? 😀👌
Kyllä mä seuraavalla vapaalla väsään kanssa kotihampparit. 😋
Aattelin, että vois korppujauhon tilalle muussata perunaa. Sitten kun käräyttää virlä grillissä ja snadit pekonislaissit myös, vois olla aika hyvä. Ehkä pekonin ksnssa menis ananaskin...🤔Disse kirjoitti:
Eli suu veti js maha kiittää? 😀👌
Kyllä mä seuraavalla vapaalla väsään kanssa kotihampparit. 😋
Aattelin, että vois korppujauhon tilalle muussata perunaa. Sitten kun käräyttää virlä grillissä ja snadit pekonislaissit myös, vois olla aika hyvä. Ehkä pekonin ksnssa menis ananaskin...🤔Joo, kyllä mä sen söin, mutta muuta ei sitten mahtunutkaan. Tarjolla olisi ollut salaattia, maissia, papuja ja bataattia (en ole bataatin ystävä, joten sillä nyt ei ole niin väliä).
tosi..typy kirjoitti:
Joo, kyllä mä sen söin, mutta muuta ei sitten mahtunutkaan. Tarjolla olisi ollut salaattia, maissia, papuja ja bataattia (en ole bataatin ystävä, joten sillä nyt ei ole niin väliä).
No kyllähän tuollaisessa jo on syömistä. 🤤
Disse kirjoitti:
No kyllähän tuollaisessa jo on syömistä. 🤤
Joo, nyt alkaa jo väsyttää. Voi ottaa vatsan syliin ja kollahtää vaaka-asentoon. :D
tosi..typy kirjoitti:
Joo, nyt alkaa jo väsyttää. Voi ottaa vatsan syliin ja kollahtää vaaka-asentoon. :D
Masun vierellä köllähtää. Tuo annos antaakin makeat unet. 😀
Mun pitää kansaa kohta öllähtää. Tein jauhelihakastiketta ja keitettyjä perunoita, kun neiti toivoi sellaisia. 😀
Eiköhän noi ole jo kohta jäähtyneet, niin voi pistää kylmään. Saan itse siitä eväät ja kesälomalainen voi lämmittää sitä sitten kotona.
Hyvää yötä sinne. 😴Disse kirjoitti:
Masun vierellä köllähtää. Tuo annos antaakin makeat unet. 😀
Mun pitää kansaa kohta öllähtää. Tein jauhelihakastiketta ja keitettyjä perunoita, kun neiti toivoi sellaisia. 😀
Eiköhän noi ole jo kohta jäähtyneet, niin voi pistää kylmään. Saan itse siitä eväät ja kesälomalainen voi lämmittää sitä sitten kotona.
Hyvää yötä sinne. 😴Juu, nyt voi jo kääntää Nukku-Masan kanavalle.
öitä! :)
Munanas...
Samaa mieltä että ananas pois. Hedelmät on jälkkäriä.Joo, mun makuun kans erikseen. Jotenkin ne yhdessää sotkee makumaailmaa. Minun herkkä makupaletti ei siedä sellaista. :D
- Anonyymi
Aloittaja ei ole nainen ja lienekö tuokaan hampurilainen vai viruslinkki?
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Mene nukkuman jo! Sinulle ei tarjoilla enää!
Mies! Vaikene ananaksinesi!
Anonyymi kirjoitti:
Mies! Vaikene ananaksinesi!
Juu, juu, älä pure mun ananasta!
https://youtu.be/8uqrlExHVVY
- Anonyymi
Kaksi pihviä ja ananaasa pois ja avot. Onko vielä jäljellä? Mikä on osoitteesei?
Hyvältä näyttää, mutta ananas tosiaan jo heti lähdössä sivuun ikäänkuin jälkiruuaksi tai alkupalaksi.
- Anonyymi
Liian hyvä eväs putinispersuvaarille.
Minä voin pahoin.😩mutta ei johdu, en pysty syömään tällä hetkellä. Vika on minussa, korostan vika minussa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Raskaus.
Oo! Odotatko uutta vauvaa??
tosi..typy kirjoitti:
Wau! Onneksi olkoon. Onko vielä pitkä odotus?
Kiitos kohta 3kk ja sitten sanotaan kriittiset vaiheet ohikohta kun suurin osa kesken menee alle 12vko. Tässä nyt kärsin fyysisiä oireita , pojista en voi näin pahoin mutta tytöistä voin todella pahoin, jos epäilykseni osuu kohdalle tällä kerralla tyttö oireiden perusteella mutta olisin kyllä häkeltynyt jos vuoron perään vieläkin jatkuisi tytöllä, poika oli viimeksi.
valtakunta kirjoitti:
Kiitos kohta 3kk ja sitten sanotaan kriittiset vaiheet ohikohta kun suurin osa kesken menee alle 12vko. Tässä nyt kärsin fyysisiä oireita , pojista en voi näin pahoin mutta tytöistä voin todella pahoin, jos epäilykseni osuu kohdalle tällä kerralla tyttö oireiden perusteella mutta olisin kyllä häkeltynyt jos vuoron perään vieläkin jatkuisi tytöllä, poika oli viimeksi.
Onnellista odotusta sinulle. Toivottavasti paha olo helpottaa pian. Onko lasketu aika jouluna? Saatte joulukäärön?
tosi..typy kirjoitti:
Onnellista odotusta sinulle. Toivottavasti paha olo helpottaa pian. Onko lasketu aika jouluna? Saatte joulukäärön?
Juuh joulukuussa.
tosi..typy kirjoitti:
Muuten kiitos sinulle ja
toivotaan menee nopeasti ohi.valtakunta kirjoitti:
Juuh joulukuussa.
Hienoa. Ilmoitathan pastalle milloin paketti toimitetaan. :D
Onnea vielä kerran.tosi..typy kirjoitti:
Hienoa. Ilmoitathan pastalle milloin paketti toimitetaan. :D
Onnea vielä kerran.Katsotaan vielä kuinka asiat menee.
Kaikki tutkimukset on vielä edessä päin ja pitkä aika.
Viimeksi paketin toimituksen jälkeen jouduin itsekin jäämään muutamaksi päiväksi ylimäärästä sairaalaan oli kovat kivut ja jouduin sydänkäyrille oireet viittasi siihen lääkärin mielestä.
minulla oli kovat selän kivut levossa , enkä pystynyt kunnolla käveleen pökerrytti ja hengästytti.valtakunta kirjoitti:
Katsotaan vielä kuinka asiat menee.
Kaikki tutkimukset on vielä edessä päin ja pitkä aika.
Viimeksi paketin toimituksen jälkeen jouduin itsekin jäämään muutamaksi päiväksi ylimäärästä sairaalaan oli kovat kivut ja jouduin sydänkäyrille oireet viittasi siihen lääkärin mielestä.
minulla oli kovat selän kivut levossa , enkä pystynyt kunnolla käveleen pökerrytti ja hengästytti.Oi voi! Otahan rauhallisesti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vointisi paranee. Muista pitää huolta myös itsestäsi.
Tiedän, että elätte ruuhkavuosia, mutta sinun olisi syytä levätä välillä. Koita saada nukuttua yöt hyvin. Virkeänä ja levänneenä jaksat itse paremmin. Tsemppiä!- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Raskaus.
Ei kai taas? Kuka niistä huolehtii? kahdeksas vai monesko jo
tosi..typy kirjoitti:
Oi voi! Otahan rauhallisesti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vointisi paranee. Muista pitää huolta myös itsestäsi.
Tiedän, että elätte ruuhkavuosia, mutta sinun olisi syytä levätä välillä. Koita saada nukuttua yöt hyvin. Virkeänä ja levänneenä jaksat itse paremmin. Tsemppiä!Täytyy toivoa että menee hyvin ja yritän päin vastoin liikkua kun taas hyvä kunto tukee veren liikkuvuutta ja taas synnytysten jälkeen ovat riski synnyttäneitä. Kehoni on ollut jo vuosi kovilla ja olen lukenut moni synnyttäneellä isompi riski kun veri vähenee joka synnytyksen jälkeen minkä vuoksi kehossa vähemmän verta ja hyydyttää helpommin verta alhaisen liikkuvuuden mukaan.
https://www.terve.fi/artikkelit/75373-raskauden-jalkeinen-veritulppariski-voi-kestaa-luultua-pidempaanvaltakunta kirjoitti:
Ei herranjestas.. Numero kahdeksan tulossa!!
No, onneksi olkoon.
- Anonyymi
Paljon paremman näkönen kuin Metsäpalowaaran voikkuleivät Miehen Logiikassa.
- Anonyymi
hyvä juttu että pidit lupauksesi ja kyllä ananas siihen sopii tuo kosteutta ja sopii suolaisen kanssa ja puhuinko kakkaa etteikö olisi hyvä niin et uskonut ja tosi hyvän näköinen hamburilainen nyt olen kateellinen maistuis minullekkin
On hyvää, kun ottaa ananaksen pois ja herkuttelee sen jälkkäriksi. Ainakin on täyttävä annos.
Kiitos, mulla on taana pitää lupaukset. :D- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
On hyvää, kun ottaa ananaksen pois ja herkuttelee sen jälkkäriksi. Ainakin on täyttävä annos.
Kiitos, mulla on taana pitää lupaukset. :Dolisit syönyt yhden hamburilaisen ananasen kanssa kokonaan älä ole ennakkoluuloinen ja olihan siinä ketsuppiakin ja sekin on makeaa ja silti sopii siihen ja tosi kiva juttu että maistoit nyt haluaisin pussata sinua eli kiitos kun maistoit
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Kiitos, mulla on taana pitää lupaukset. :Dmutta tuosta ei enään hamburilainen parane eli se on herkkuhamburilainen nyt tekee itsekkin mieli
Anonyymi kirjoitti:
olisit syönyt yhden hamburilaisen ananasen kanssa kokonaan älä ole ennakkoluuloinen ja olihan siinä ketsuppiakin ja sekin on makeaa ja silti sopii siihen ja tosi kiva juttu että maistoit nyt haluaisin pussata sinua eli kiitos kun maistoit
Otin pari haukkua ananaksen kanssa. Jep, ainakin maistoin.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Otin pari haukkua ananaksen kanssa. Jep, ainakin maistoin.
ja kiitos siitä jja saa sen ananaksen poiskin jättää jos ei tykkää siitä no itse tykkään ja tottakai saa tehdä itse tai tilaa juuri sellaisen mistä itse tykkää mutta hienoa että maistoit nii tosi kiva juttu
Anonyymi kirjoitti:
ja kiitos siitä jja saa sen ananaksen poiskin jättää jos ei tykkää siitä no itse tykkään ja tottakai saa tehdä itse tai tilaa juuri sellaisen mistä itse tykkää mutta hienoa että maistoit nii tosi kiva juttu
Oli ihan hauska kokeilu. Kotiväki vähän ihmetteli, mitä mä väsään. Sanoin tekeväni erittäin tarkkaa tutkimustyötä, ei saa häiritä! :D
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Oli ihan hauska kokeilu. Kotiväki vähän ihmetteli, mitä mä väsään. Sanoin tekeväni erittäin tarkkaa tutkimustyötä, ei saa häiritä! :D
oikein ja joskus voit maistaa uudestaann eli ostat grilliltä eli pääset itse helpommalla eli ei tarvi muuta kuin tilata ja syödä mutta tuo kun teit niin jää grillin tekeleet kakkoseksi
Anonyymi kirjoitti:
oikein ja joskus voit maistaa uudestaann eli ostat grilliltä eli pääset itse helpommalla eli ei tarvi muuta kuin tilata ja syödä mutta tuo kun teit niin jää grillin tekeleet kakkoseksi
Hyvää tuo oli. Harvoi käyn grillillä, mutta näin kotona tuo onnistui hyvin.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Pää tyynyyn raksarane.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
niin näytti onnistuvan mutta ajattelin vaan että pääsisit helpommalla mutta sinun on parempi en sitä kiellä
Anonyymi kirjoitti:
niin näytti onnistuvan mutta ajattelin vaan että pääsisit helpommalla mutta sinun on parempi en sitä kiellä
Kiitos, olipa kaunis kohteliaisuus. :D
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Kiitos, olipa kaunis kohteliaisuus. :D
nyt tiedät sellaisen herkun jolla viet miehen kuin miehen sydämmen ja samoin kutsu vieraiden ja he ovat aivan myyty
Anonyymi kirjoitti:
nyt tiedät sellaisen herkun jolla viet miehen kuin miehen sydämmen ja samoin kutsu vieraiden ja he ovat aivan myyty
Kivaa, nyt tää herkku lähtee nukkumaan.
öitä! :D- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Kivaa, nyt tää herkku lähtee nukkumaan.
öitä! :Dhyvää yötä en huomannut viestiäsi eli hyvää yötä
- Anonyymi
Harmiksen hampoariraksamies aloitus.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Nääh! Ikävä tuottaa sulle pettymys.
Kaikki samaa hampparisoppaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki samaa hampparisoppaa.
Miten niin samaa? Mä teen tosi harvoin aloituksia. Mikäs tässä nyt on vikana?
- Anonyymi
Maku asia, toiset syö hampurilaisessa ja pitsansa ananaksen kanssa, mä inhoan sitä yhdistelmää. Mutt syön havajin leikkeen paistetulla ananaksella, hyvällä ruokahalulla.
Broidit aina nauraa mun valikoivaa makuani, jokin uppoo jossakin muodossa ja toisessa yhteydessä se ei taas mun makuaistilleni sovi.
Vanilja jäätelössä purkki ananaskin on herkullista... ja tuore kokonainen ananas lohkottuna on hyvää, jälkiruokana ihan sellaisenaan.
Jääkaapistani saattaa löytyä ananas tuoremehua, mutt se on kokonaan vierasvarana, min en sitä juo!
trollikka
Hyvää yötä kaikille!
... menen nukkumaan kun saan hiukseni ensin kuivattua.Kypsä ja tuore ananas lohkottuna on aivan parasta. Oikea herkkujen herkku.
Hyvää yötä sinulle.
- Anonyymi
Ja on vanha classikko sekä hyvä.
Haha! Jaksoit kaivaa 2 vuotta vanhan ketjun esiin. Muistitko pyyhkiä pölyt? Olet aikamoinen keppostelija. 😆
- Anonyymi
ötökkäjutt jottu jos ja kun luultavasti tyttöjen mielestä voi tuntua niin kutittelevalle jos joku hämähäkki tai muurahainen seikkailee peittosi alla kuin katsoo jännittäviä paikkoja miyhin voisi kiipeillä, kokeilla
- Anonyymi
ja sitten se mönkivä pikkueläin kuttelee mennessään, että tuntee pienet jalat missä se mönkii jossain mennessään
- Anonyymi
Hampurilainen on pullaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581