Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi
34
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mahdotonta vastata , mutta kysyppä mitä kanaa ja kurjuutta on saanut aikaan
Hyvä pitää aina itse ansaita, sitä ei voi muilta vaatia. Hallituksen asia on vain mahdollistaa se, että voi ansaita mutta nyt meille on tullut este eli ay liike joka ei halua antaa hallituksen tehdä tehtäväänsä. Se on suuri virhe koska demokratiassa ei pitäisi olla diktaattoreita kuten ay liike on!
- Anonyymi00003
Suurin virhe on Kokoomus Suomen historiassa. Hyvinvoinnin perusta onnistui juuri siksi että Kekkonen piti Kokoomusta sivussa päättämisestä. Kaikki ei sitä aikanaan ehkä ymmärtänyt mutta nyt kai kaikki sen ymmärtää etenkin kun päästy "nauttimaan" Kokoomuksen tuhoista jo piteempäänkin.
Kokoomus ei koskaan Suomen historiassa ole saanut mitään hyvää aikaan täällä yhteiskunnalle ja sen kansalaisille. Ja eihän kukaan ole edes sitä yrittänyt näilläkään palstoilla faktoin väittää. Joku nimimerkki Extyökkäri usein aineissaan yrittää jotain luuloissaan ja uskomuksissaan mutta sekin hiljenee jos pitäisi asiaa faktoin puhua. - Anonyymi00005
"Se on suuri virhe koska demokratiassa ei pitäisi olla diktaattoreita kuten ay liike on!"
Voisitko perustella tuon? Muista myös nykyinen hallitus ja sen diktaattorimaiset tuhot jos yrität perustella luuloillasi. - Anonyymi00006
Oikeistolaista propagandaa!
- Anonyymi00007
"Hallituksen asia on vain mahdollistaa se, että voi ansaita"
Ja nykyinen hallitus tekee juuri toisin.
" mutta nyt meille on tullut este eli ay liike"
Ai siis mielestäsi nyt tuo este on ay liike kun hallitus ei edes toimi kuten demokratiassa oli tapana. Orpokin sanoi että nyt ei neuvotella kuten demokratiassa oli ennen tapana.
Mitäs jos hiukan tutustuisit asioihin miten homma toimi ja miten nyt ei mikään toimi positiivisesti. Eikös nyt jo luulisi kaikille olevan selvää että tämän nykyisen hallituksen tuhon linja puhutaan sitten mistä vaan. Jos sattuisi olemaan joku joka ei vielä ymmärrä niin ilmeisesti se ei ymmärrä uutisiakaan ta iei osaa lukea niitä. - Anonyymi00011
AAYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyAAAAAYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyAAAAAAAAAAAAAAyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
- Anonyymi00012
Ni ex runkkari imtaaskan osaa lukea
Ei kysytty tuota vaan
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään💩💩💩💩💩💩💩
Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa
Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa
Mutta tehnyt yli 100 000 työtöntä toimikaan lisää
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään Anonyymi00003 kirjoitti:
Suurin virhe on Kokoomus Suomen historiassa. Hyvinvoinnin perusta onnistui juuri siksi että Kekkonen piti Kokoomusta sivussa päättämisestä. Kaikki ei sitä aikanaan ehkä ymmärtänyt mutta nyt kai kaikki sen ymmärtää etenkin kun päästy "nauttimaan" Kokoomuksen tuhoista jo piteempäänkin.
Kokoomus ei koskaan Suomen historiassa ole saanut mitään hyvää aikaan täällä yhteiskunnalle ja sen kansalaisille. Ja eihän kukaan ole edes sitä yrittänyt näilläkään palstoilla faktoin väittää. Joku nimimerkki Extyökkäri usein aineissaan yrittää jotain luuloissaan ja uskomuksissaan mutta sekin hiljenee jos pitäisi asiaa faktoin puhua.Olet harhainen, sosialismin runtelema päästäsi!
"Hyvä pitää aina itse ansaita." Näin kertoo meille eläkeläinen, jonka elämisen maksavat pääosin muut kuin hän itse vanhuteen perustuvana sosiaaliturvana.
Ay-liike on demokraattinen. Se on yhdistystoimintaa, jonka tarkotuksena on ajaa jäsenistönsä etuja. Ammattiliitoille on myös eläkeläisjäseniä. Sinäkin voit liittyä sellaiseen, niin pääset sitten äänestämään liittosi päätöksistä. Samalla tavalla toimivat yritykset ja esim. asunto-osakeyhtiöt. Niissä omistajat pääsevät vaikuttamaan asioihin omistajansa osan paino-arvolla. Jos esim. yritysten päätöksentekoon olisi kaikilla muillakin oikeus osallistua, sitä kutsuttaisiin kommunismiksi, ei demokratiaksi. Yritykset tekevät kaiken aikaa päätöksiä puolestamme. Ne päättävät, mitä Suomessa yrityksissä tuotetaan. Koko kansa ei pääse päättämään siitä, vaan me muut joudumme vaan aslistumaan siihen, vaikka yrityksten päätökset olisivat kuinka huonoja tahansa. Markkinatalous toimii siten eikä sen ole tarkoituskaan olla demokraattista. Ay-liike on osa markkinataloutta. Se puolestaa toimii palkansaajien valtuuttamana sopimassa esim. siitä, millä hinnalla palkansaajat myyvät työpanostaan yrittäjille. Ihan samaan tapaan kuin raaka-aineiden toimittajat neuvottelevat siitä, millä hinnalla ne myyvät raaka-aineitaan yrittäjille.
Sinä elät jossain kommunistisessa hysteriassa mielikuvissasi ymmärtämättä lainkaan sitä, mikä tämä markkinatalous on ja miten se toimii. Se ei ole osa mitään demokratiaa vaan markkinaehtoisya vaihdantataloutta. Eduskunta, kunnat, hyvinvointialueet ja EU-parlamentti ovat demokraattisen elämämme instituutioita. Siinä ne on tyhjentävästi lueteltu. Seurakuntavaaleissakin saavat äänestää vain seurakunnan jäsenet. Jos he sitten kokouksissaan julistavat, että meitä pakanoita odottavat helvetin tulet, niin minkäs me sille teemme.mielipidepankki kirjoitti:
"Hyvä pitää aina itse ansaita." Näin kertoo meille eläkeläinen, jonka elämisen maksavat pääosin muut kuin hän itse vanhuteen perustuvana sosiaaliturvana.
Ay-liike on demokraattinen. Se on yhdistystoimintaa, jonka tarkotuksena on ajaa jäsenistönsä etuja. Ammattiliitoille on myös eläkeläisjäseniä. Sinäkin voit liittyä sellaiseen, niin pääset sitten äänestämään liittosi päätöksistä. Samalla tavalla toimivat yritykset ja esim. asunto-osakeyhtiöt. Niissä omistajat pääsevät vaikuttamaan asioihin omistajansa osan paino-arvolla. Jos esim. yritysten päätöksentekoon olisi kaikilla muillakin oikeus osallistua, sitä kutsuttaisiin kommunismiksi, ei demokratiaksi. Yritykset tekevät kaiken aikaa päätöksiä puolestamme. Ne päättävät, mitä Suomessa yrityksissä tuotetaan. Koko kansa ei pääse päättämään siitä, vaan me muut joudumme vaan aslistumaan siihen, vaikka yrityksten päätökset olisivat kuinka huonoja tahansa. Markkinatalous toimii siten eikä sen ole tarkoituskaan olla demokraattista. Ay-liike on osa markkinataloutta. Se puolestaa toimii palkansaajien valtuuttamana sopimassa esim. siitä, millä hinnalla palkansaajat myyvät työpanostaan yrittäjille. Ihan samaan tapaan kuin raaka-aineiden toimittajat neuvottelevat siitä, millä hinnalla ne myyvät raaka-aineitaan yrittäjille.
Sinä elät jossain kommunistisessa hysteriassa mielikuvissasi ymmärtämättä lainkaan sitä, mikä tämä markkinatalous on ja miten se toimii. Se ei ole osa mitään demokratiaa vaan markkinaehtoisya vaihdantataloutta. Eduskunta, kunnat, hyvinvointialueet ja EU-parlamentti ovat demokraattisen elämämme instituutioita. Siinä ne on tyhjentävästi lueteltu. Seurakuntavaaleissakin saavat äänestää vain seurakunnan jäsenet. Jos he sitten kokouksissaan julistavat, että meitä pakanoita odottavat helvetin tulet, niin minkäs me sille teemme.Työeläke ei ole sosiaaliturvaa vaan ansaittua! Työeläkkeen maksaa työeläkevakuutuslaitos jonne vakuutusmaksut työvuosinani on kerätty!
Tiedän sinua paremmin mitä on markkinatalous sillä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sen mitä minulla nyt on.
Ay liike ei ole demokraattinen kansallisesti vaikka sisäisesti omassa keskuudessaan olisikin. Ay liikkeen johtoa kun ei valita demokraattisesti kansan vaaleilla vaan ehkä jäsenten kesken. Sen demokraattisuus vaatisi kansanvaalia koska sen toiminta vaikuttaa muihinkin kun sen jäsenistöön! Tai sitten sen johdon päätökset itäisi aina hyväksyttää eduskunnan istunnoissa, demokratiassahan pitää kansan edustajien olla se päättävä taho.
Jos ay saa sinun demokratiassasi päättää koko kansan asioista, niin miksi eivät pursiseurat ja ompeluseurat saa samoin toimia?- Anonyymi00016
YXKAXEX kirjoitti:
Olet harhainen, sosialismin runtelema päästäsi!
Kai sentään perustelet mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa?
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kai sentään perustelet mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa?
Tuo kommenttini pitää täysin paikkansa kun miettii mitä kirjoitit!
- Anonyymi00018
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo kommenttini pitää täysin paikkansa kun miettii mitä kirjoitit!
Siis lopulta myönnät että kaikki piti paikkansa.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis lopulta myönnät että kaikki piti paikkansa.
Siis kommenttini "Olet harhainen, sosialismin runtelema päästäsi!" pitää näköjään todella paikkansa!
YXKAXEX kirjoitti:
Työeläke ei ole sosiaaliturvaa vaan ansaittua! Työeläkkeen maksaa työeläkevakuutuslaitos jonne vakuutusmaksut työvuosinani on kerätty!
Tiedän sinua paremmin mitä on markkinatalous sillä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sen mitä minulla nyt on.
Ay liike ei ole demokraattinen kansallisesti vaikka sisäisesti omassa keskuudessaan olisikin. Ay liikkeen johtoa kun ei valita demokraattisesti kansan vaaleilla vaan ehkä jäsenten kesken. Sen demokraattisuus vaatisi kansanvaalia koska sen toiminta vaikuttaa muihinkin kun sen jäsenistöön! Tai sitten sen johdon päätökset itäisi aina hyväksyttää eduskunnan istunnoissa, demokratiassahan pitää kansan edustajien olla se päättävä taho.
Jos ay saa sinun demokratiassasi päättää koko kansan asioista, niin miksi eivät pursiseurat ja ompeluseurat saa samoin toimia?Työeläke on sosiaaliturvaa. Ota asioista selvää. Sinä et ole maksanut niitä vakuutusmaksuja kuin sen osan, minkä palkansaaja niistä vuosittain maksaa. Jos työeläke olisi työaikana ansaittua rahaa, näksit eläkkeelle jäädessäsi paljonko olet säästänyt eli miten pitkäksi aikaa siitä riitttää maksettavaksi. Työeläkejärjestelmämme on ay-liikkeen aikaansaannos, joten voi kiittää ja kumartaa siihen suuntaan.
Minusta vähän tuntuu, että minä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sinua enemmän ja ansaitsen joka vuosi lisää. Juttujesi perusteella jo epäilen, että olet aika lailla takamatkalla kaikkien ansioiden osalta minuun verrattuna.
Ay-liikettä kuten yrityksiäkään ei johdeta kommunistisin metodein. Yritykset päättävät meidän asioistamme enemmän kuin ay-liike, mutta kumpikin ovat markkinataloudessa itsenäisiä toimijoita. Lienet kommunisti, kun et ymmärrä edes tätä markkinatalouden logiikkaa. Toinen vaihtoehto on, että yksinkertainen ja hölmö, jotka et ymmärrä mistään mitään. Kannattaisi leimautua siis mielummin kommunistiksi kuin hölmöksi.
Ay-liike ei päätä koko kansan asioista vaan ainoastaan jäsentensä edusta. Yrityksetkin päättävät omista asioistaan. Eivät ne tavaroita ja palveluita kansalle kansalaisten haluamilla hinnoilla vaan korkeimmilla. Taidan kallistua siihen, että olet hölmö etkä ymmärrä vaan oikein mistään mitään. Ehkä olet käynyt jonkun kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Muuten on vaikea löytää selitystä hölmöilyllesi.mielipidepankki kirjoitti:
Työeläke on sosiaaliturvaa. Ota asioista selvää. Sinä et ole maksanut niitä vakuutusmaksuja kuin sen osan, minkä palkansaaja niistä vuosittain maksaa. Jos työeläke olisi työaikana ansaittua rahaa, näksit eläkkeelle jäädessäsi paljonko olet säästänyt eli miten pitkäksi aikaa siitä riitttää maksettavaksi. Työeläkejärjestelmämme on ay-liikkeen aikaansaannos, joten voi kiittää ja kumartaa siihen suuntaan.
Minusta vähän tuntuu, että minä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sinua enemmän ja ansaitsen joka vuosi lisää. Juttujesi perusteella jo epäilen, että olet aika lailla takamatkalla kaikkien ansioiden osalta minuun verrattuna.
Ay-liikettä kuten yrityksiäkään ei johdeta kommunistisin metodein. Yritykset päättävät meidän asioistamme enemmän kuin ay-liike, mutta kumpikin ovat markkinataloudessa itsenäisiä toimijoita. Lienet kommunisti, kun et ymmärrä edes tätä markkinatalouden logiikkaa. Toinen vaihtoehto on, että yksinkertainen ja hölmö, jotka et ymmärrä mistään mitään. Kannattaisi leimautua siis mielummin kommunistiksi kuin hölmöksi.
Ay-liike ei päätä koko kansan asioista vaan ainoastaan jäsentensä edusta. Yrityksetkin päättävät omista asioistaan. Eivät ne tavaroita ja palveluita kansalle kansalaisten haluamilla hinnoilla vaan korkeimmilla. Taidan kallistua siihen, että olet hölmö etkä ymmärrä vaan oikein mistään mitään. Ehkä olet käynyt jonkun kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Muuten on vaikea löytää selitystä hölmöilyllesi.Työeläke on maksettu vakuutuskorvaus, sosiaaliturvaa ei makseta vaan sitä, vaan saa jos joutuu tilanteeseen jossa on siihen oikeutettu. kansaneläke ja ehkä takuueläke ovat sosiaaliturvaa, ei työeläke! Jos työeläke muutetaan sosiaaliturvaksi niin eläkkeen alkaessa pitää palauttaa kaikki työeläkevakuutusmaksut korkoineen ja sen jälkeen se olisi sosiaaliturvaa!
Miten näin yksinkertainenkin asia voi olla sosialistille niin vaikeaa ymmärtää!
Esim. lakot vaikuttavat koko kansaan kun linja-auto ei kulje tai juna tai koulut eivät toimi tai sairaalat tai jos kaupat ovat sen vuoksi kiinni! Siksi ay toiminnot pitää rajata sellaisiin jotta ne eivät vaikuta muihin kin ay liikkeen orjiin ja johtoon! Jos halutaan nykyiset rajat niin ne pitää hyväksyttää eduskunnalla tai valita ay johto kansan yleisellä äänestyksellä. Silloin meillä olisi demokratiaa paljoin enemmän!
Ay liikkeellä ei ole koskaan ollut valtaa lakeihin ja veikkaan eläkkeistäkin puhuttavan laeissa, ei siihen mikään työehtosopimus riitä! Onhan ay voinut sanoa mielipiteen mutta ei se anna oikeutta kertoa jotta he sen päättivät. Olisivat sitten myös rahoittaneet!- Anonyymi00021
YXKAXEX kirjoitti:
Siis kommenttini "Olet harhainen, sosialismin runtelema päästäsi!" pitää näköjään todella paikkansa!
Mutta et siis halua itse asiaa kommentoida kun et pysty. Jos kirjoitat niin onko kiva nolata itsensä jatkuvasti?
- Anonyymi00022
YXKAXEX kirjoitti:
Siis kommenttini "Olet harhainen, sosialismin runtelema päästäsi!" pitää näköjään todella paikkansa!
Miksi aina sinä ja nimimerkki Extyökkäri osaa asiallisesti keskustella itse asiasta? Teillä on yhteinen ongelma.
mielipidepankki kirjoitti:
Työeläke on sosiaaliturvaa. Ota asioista selvää. Sinä et ole maksanut niitä vakuutusmaksuja kuin sen osan, minkä palkansaaja niistä vuosittain maksaa. Jos työeläke olisi työaikana ansaittua rahaa, näksit eläkkeelle jäädessäsi paljonko olet säästänyt eli miten pitkäksi aikaa siitä riitttää maksettavaksi. Työeläkejärjestelmämme on ay-liikkeen aikaansaannos, joten voi kiittää ja kumartaa siihen suuntaan.
Minusta vähän tuntuu, että minä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sinua enemmän ja ansaitsen joka vuosi lisää. Juttujesi perusteella jo epäilen, että olet aika lailla takamatkalla kaikkien ansioiden osalta minuun verrattuna.
Ay-liikettä kuten yrityksiäkään ei johdeta kommunistisin metodein. Yritykset päättävät meidän asioistamme enemmän kuin ay-liike, mutta kumpikin ovat markkinataloudessa itsenäisiä toimijoita. Lienet kommunisti, kun et ymmärrä edes tätä markkinatalouden logiikkaa. Toinen vaihtoehto on, että yksinkertainen ja hölmö, jotka et ymmärrä mistään mitään. Kannattaisi leimautua siis mielummin kommunistiksi kuin hölmöksi.
Ay-liike ei päätä koko kansan asioista vaan ainoastaan jäsentensä edusta. Yrityksetkin päättävät omista asioistaan. Eivät ne tavaroita ja palveluita kansalle kansalaisten haluamilla hinnoilla vaan korkeimmilla. Taidan kallistua siihen, että olet hölmö etkä ymmärrä vaan oikein mistään mitään. Ehkä olet käynyt jonkun kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Muuten on vaikea löytää selitystä hölmöilyllesi.Työeläke on vakuutusmuotoinen ja se ei ole sosiaalietuus vaan ansaittu vakuutuskorvaus. Aivan kuten vaikka palovakuutus. Palovakuutushan korvaa tällisi palon vaikka olisit vasta yhden erän maksanut! Ei sekään ole mikään sosiaalinen avustus! Sinulla ei tuo järki ja ymmärrys oikein näytä toimivan ja sosialismi on päässyt sinut ja ajattelusi nujertamaan!
Kun ay liike toimii tavalla jolla sen toimet vaikuttavat myös muihin kansalaisiin kuin jäsenkuntaan niin sen pitäisi aina sada siihen joka kerta erillinen lupa eduskunnalta enemmistön hyväksymänä. Se että ay liike vaikka lakolla lopettaa linja-auto liikenteen jollain välillä tai koko maassa on kommunismia ja se on rikos demokratiaa vastaan. Autojen pitäisi lakossakin kulkea mutta eivät saisi ottaa kyytiin ay liittojen jäseniä! Ay järjestöillä ei pidä olla demokratiassa oikeutta muiden kuin jäsentensä toimien estoon.
Vasemmisto näyttää olevan kovasti kansandemokratian eli puoluediktatuurin kannattaja mutta ei omaa kannatusta, jolla se siihen yltäisi, ONNEKSEMME!- Anonyymi00023
mielipidepankki kirjoitti:
Työeläke on sosiaaliturvaa. Ota asioista selvää. Sinä et ole maksanut niitä vakuutusmaksuja kuin sen osan, minkä palkansaaja niistä vuosittain maksaa. Jos työeläke olisi työaikana ansaittua rahaa, näksit eläkkeelle jäädessäsi paljonko olet säästänyt eli miten pitkäksi aikaa siitä riitttää maksettavaksi. Työeläkejärjestelmämme on ay-liikkeen aikaansaannos, joten voi kiittää ja kumartaa siihen suuntaan.
Minusta vähän tuntuu, että minä olen ansainnut markkinoiden vedon ansiosta sinua enemmän ja ansaitsen joka vuosi lisää. Juttujesi perusteella jo epäilen, että olet aika lailla takamatkalla kaikkien ansioiden osalta minuun verrattuna.
Ay-liikettä kuten yrityksiäkään ei johdeta kommunistisin metodein. Yritykset päättävät meidän asioistamme enemmän kuin ay-liike, mutta kumpikin ovat markkinataloudessa itsenäisiä toimijoita. Lienet kommunisti, kun et ymmärrä edes tätä markkinatalouden logiikkaa. Toinen vaihtoehto on, että yksinkertainen ja hölmö, jotka et ymmärrä mistään mitään. Kannattaisi leimautua siis mielummin kommunistiksi kuin hölmöksi.
Ay-liike ei päätä koko kansan asioista vaan ainoastaan jäsentensä edusta. Yrityksetkin päättävät omista asioistaan. Eivät ne tavaroita ja palveluita kansalle kansalaisten haluamilla hinnoilla vaan korkeimmilla. Taidan kallistua siihen, että olet hölmö etkä ymmärrä vaan oikein mistään mitään. Ehkä olet käynyt jonkun kiertokoulun ja senkin väärinpäin. Muuten on vaikea löytää selitystä hölmöilyllesi.Orpo leikkasi palkansaajan työttömyysvakuutusmaksun alenemasta 20 %, koska piti sitä (Marinin) hallituksen työttömyystoimien ansiona.
Käytännössä Orpo soi pieni ja keskituloisten veroalennuksen näin kokonaan ja palkansaajan suurempi osuus vakuutusmaksussa jää pysyväksi ellei seuraava hallitus korjaa asiaa.
Mitä aloitukseen tulee ykkakoex ei tuonut mitään hyvää asille hallituksesta. Anonyymi00023 kirjoitti:
Orpo leikkasi palkansaajan työttömyysvakuutusmaksun alenemasta 20 %, koska piti sitä (Marinin) hallituksen työttömyystoimien ansiona.
Käytännössä Orpo soi pieni ja keskituloisten veroalennuksen näin kokonaan ja palkansaajan suurempi osuus vakuutusmaksussa jää pysyväksi ellei seuraava hallitus korjaa asiaa.
Mitä aloitukseen tulee ykkakoex ei tuonut mitään hyvää asille hallituksesta.Kun töitä tehdään asiallisesti niin ei työttömyysvakuutustakaan tarvita. En itsekään koko työikäni aikana koskaan saanut mitään työttömyysavustuksia ja hyvin pärjäsin!
- Anonyymi00024
YXKAXEX kirjoitti:
Kun töitä tehdään asiallisesti niin ei työttömyysvakuutustakaan tarvita. En itsekään koko työikäni aikana koskaan saanut mitään työttömyysavustuksia ja hyvin pärjäsin!
No hyvinhän meni lähes kaikilla kun Kokoomus pidettiin sivussa. Sinun iästä en tiedä mutta minulla ikää jo sen verran että hyvinvointini perustuu aikaan kun Kokoomus pidettiin sivussa.
Anonyymi00024 kirjoitti:
No hyvinhän meni lähes kaikilla kun Kokoomus pidettiin sivussa. Sinun iästä en tiedä mutta minulla ikää jo sen verran että hyvinvointini perustuu aikaan kun Kokoomus pidettiin sivussa.
Minulla on ikää vallan paljon ja vaikka väität kaiken menneen hyvin kun Kokoomus ei ollut hallituksessa Neuvosto vaatimusten vuoksi niin eipä näytä menevän edellisenkään hallituskauden osalta vaikka Kokoomus ei hallituksessa ollutkaan. Ei satsattu yritystoimintaan vaikka se on se ainoa tulonlähde yhteiskunnalle. Tuottava yritystoiminta on perusta sille jos haluamme hyvinvointia. Siinä ei vasurien temput auta, koska vain tuottavat yritykset saavat toimillaan sitä rahaa lisää maahamme. Nyt on vaihdettava ay liikkeen ja yritysjärjestöjen paikkaa tuossa työelämän hoidossa!
- Anonyymi00025
YXKAXEX kirjoitti:
Minulla on ikää vallan paljon ja vaikka väität kaiken menneen hyvin kun Kokoomus ei ollut hallituksessa Neuvosto vaatimusten vuoksi niin eipä näytä menevän edellisenkään hallituskauden osalta vaikka Kokoomus ei hallituksessa ollutkaan. Ei satsattu yritystoimintaan vaikka se on se ainoa tulonlähde yhteiskunnalle. Tuottava yritystoiminta on perusta sille jos haluamme hyvinvointia. Siinä ei vasurien temput auta, koska vain tuottavat yritykset saavat toimillaan sitä rahaa lisää maahamme. Nyt on vaihdettava ay liikkeen ja yritysjärjestöjen paikkaa tuossa työelämän hoidossa!
Oravan nahka oravan nahasta. Vai vaihtaakko sittenkin oravan nahkavarastonsa johonkin muuhun, jota itse taloudessaan tarvii tai kauppaa edelleen.
Kuka muuten oivalsi työsuojelun ja palkalliset vuosilomat, sekä kesä, että talvi?Jotka käytössä valtaosin kaikilla.
Mariini, vaikka strippari olikin, oli syy nostaa velkaa koronan, ym. yritysten selviämispakettien vuoksi.
Toivottavasti Jutta U. ei ala yhteiskunnan tiloissa strippailemaan levottomana.
Ja joka ei Suomesta tykkää, muuttakoon ihannevaltakuntaansa.
Olette kyllä oikeassa siinä, että pienet- ja keskisuuret yritykset ovat yhteiskuntamme selkäranka. Myös tulevaisuudessa. Ja lisäksi yxkax ja suitsait sukkelaan, pitäisikö 1000 työntekijän firmassa jokaisen mennä erikseen henkilöstöpäällikön juttusille sopimaan työehdoista?
Sekö on fantasiasi?
- Anonyymi00008
Miksi Orpo aina niin avuttoman oloinen?
- Anonyymi00009
Koska on täysin Purran tossun alla
- Anonyymi00010
Nukke puolueelta vaikuttaa, ei duunarin ja köyhän asialla.💩
- Anonyymi00014
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä liikkeen- tai ammatinharjoittaja voi vähentää verotuksessa
autokulut.
työmatkakulut.
työtilan vuokra ja työhuonevähennys.
edustusmenot.
poistot ja pienhankinnat.
15.9.2022
Mitä liikkeen- tai ammatinharjoittaja voi vähentää verotuksessa
Vero
https://www.vero.fi › verot-ja-maksut › vahennykset
Saako sponsoroinnin vähentää verotuksessa?
Voiko yritys maksaa silmälasit?
Silmälasit. Silmälasikustannuksia voidaan pitää terveydenhuoltoon kuuluvina ja vähentää kirjanpidossa vain, jos kyse on lääkärin tai optikon määräämistä työhön liittyvistä erikoislaseista (esimerkiksi näyttöpäätelasit) välttämättömine sankakustannuksineen. Näihin kuluihin sisältyvät myös optikon tai silmälääkärin kulut ...2.5.2022
Yrityksen vähennyskelpoiset kulut ja verovähennykset - Adcount
Adcount
https://adcount.fi › blogi › vahennyskelpoiset-kulut
Voiko kuntosalin vähentää verotuksessa?
Työnantaja voi tarjota liikunta- ja kulttuurietua verovapaasti enintään 400 eurolla työntekijää kohden vuodessa. Verovapauden saamiseksi etua on myös tarjottava koko henkilökunnalle ja sen tulee olla jokaiselle työntekijälle henkilökohtainen.
Verovapaat henkilökuntaedut liikunnan tukena - Liikkuva työelämä
Saako YEL-maksun vähentää verotuksessa?
Voit vähentää YEL-maksut joko liike- ja ammattitoiminnan veroilmoituksella, henkilökohtaisella veroilmoituksella tai antaa puolison vähentää maksut veroilmoituksellaan.
YEL-maksujen vähentäminen verotuksessa - Taloushallintoliitto
Taloushallintoliitto
https://taloushallintoliitto.fi › vinkkilista-yrittajalle › yel-...
Voiko yritys antaa lahjan?
Voiko puhelimen vähentää verotuksessa?
Verottajan ohjeiden mukaan vuodesta 2021 lähtien yksittäinen työpuhelin on voinut maksaa korkeintaan 1200 euroa, jotta sen hankintamenon voi vähentää kerralla. On hyvä huomioida, että tällaisia pienhankintoja voi vähentää yhteensä 3 600 euron arvosta.10.12.2024
Puhelimen osto yritykselle
Elisa Yrityksille
https://yrityksille.elisa.fi › ideat › puhelimen-osto-yrityks...
Voiko tietokoneen vähentää yrityksen verotuksessa?
Tietokone ja tietoliikenneyhteys
Voit vähentää tietokoneen hankintakustannukset sekä tietoliikennekuluja, jos käytät omaa tietokonetta työssäsi.12.3.2025
Tulonhankkimismenot - vero.fi
Vero
https://www.vero.fi › henkiloasiakkaat › vahennykset › t...
Paljonko YEL maksaa?
Mutta jos ei ole monimiljonääri niin kokoomus politiikkaan on tuonut sinullekin vaan lisää kulu ja olet elötelkyt vaan miljonäärejä
Esim alv joskin jo lisäsi perheiden ja minunkin Henk koht kuluja 6ooe vuodessa lisää veroja.
Lisäksi verotus on korostunut muutenkin ja verorahasi menee vaan sellaiseen joka ei sinua hyödytä yhtään
Kuitenkin valitsen itse puolueeni sellaisen joka on ja. Palkansaajan puolella
Ja lisää omaa hyvinvointia ni
Sellaista politiikka on, mutta ilmeisesti kaikki ei sitä ymmärrä
Esim kokoomus valehtele kokoajan kaikesta ja vääristää asioita kuin trump
ÄänestäSDP sinun etusi - Anonyymi00019
Kokoomus on EK nukkehallitus ja ollut vallassa Suomessa tämän vaalikauden.
- Anonyymi00013
Onko velkajarru kokoomuksen huijaus?
Käykö tässä niin, että kokoomus pumppaa nyt rahat kaverikapitalismiin ja torppaa vasemmiston toiminnan velkajarrulla? Vai miksi kokoomus ei noudata omaa jarruaan?
Velkajarrulla Kokoomus pakottaa seuraavan hallituksen jatkamaan valtion omaisuuden myyntiä.
Orpon hallitus pienentää voimakkaasti valtion tuloja seuraavalta hallitukselta:
- 6 miljardin Länsiratapommi
- miljardin yhteisöveroale
- miljardin veroale hyvä tuloisille
- jopa polttoaineveroalennus tehdään vasta 2027, jolloin verotulo tippuu vasta seuraavalta hallitukselta (n. 100 miljoonaa)
- 4 miljardin valtion omistuksen myynti vähentää osinkotuloja, kustannusvaikutusta ei ole esitetty.
Joss Orpon hallitus valitteli edellisen hallituksen velan korkomenoja, niin jättää seuraavalle hallitukselle ennätyskorkomenot, mutta sen lisäksi isot kustannuserät ja pvaltion pienentyneet tulot.Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, aina työntekijöiden kiky-maksujen palauttamisesta työnantajille lähtien.
Hiljaista on ollut. Aina on kysymys yritetty kääntää jonkun muun syyksi. Etenkin edellinen hallitus on ollut suosikkisyyllinen, jopa persujen omiin tekemisiin.
Nyt kun vaalikautta on jäljellä enää vuosi, niin eväät näyttää olevan syöty persuleirissä. Mutta.
Kysytään nyt vielä kuitenkin, ihan vaan tulevia eduskuntavaaleja varten, että mitkä ovat persujen perustelut vaalilupauksiensa pettämiselle, ja oliko päätös ainutkertainen ratkaisu tälle hallituskokoonpanolle, toisin sanoen pakon sanelema tilapäisratkaisu? Pääministeriasemassa kansalaisten kannalta huonot päätökset peruttaisiin ja toteutettaisiin lupaukset, jotka annettiin ennen kevään 2023 vaaleja?
Yksinkertaistaen; jatkossa lupaukset siis pidetään, jos vielä kerran annamme äänenne teille, ja teemme persuista suurimman vallankäyttäjän?Olen aiemminkin oikonut käsityksiäsi demokratiasta, mutta oppi ei mene helposti perille kovakalloisille. Demokratia ei ole sama asia kuin enemmistövalta. Suomen lainsäädännön ja järjestelmän perusta eli perustuslaki päinvastoin säätää vahvoja kieltoja ja rajoituksia enemmistövallalle. Laajat kansalaisten perusoikeudet on nimenomaisesti suojattuja mielivaltaista enemmistövaltaa vastaan. Suomessa ja länsimaissa tärkeimpien asioiden muuttamiseen vaaditaan aina vähintään 2/3 osan enemmistö ja lainsäädäntöjärjestys on näissä kysymyksissä muutosvauhtia rajoittava. Suomessa on myös toimittu esim. ulko- ja turvallisuuspoliittisissa asioissa niin, että edellytetään laajaa parlamenttaarista yksituumaisuutta. Hallituskin halusi velkajarru-asiassa laajaa parlamentaarista sitoutumista asiaan eikä tehnyt mitään enemmistöpäätöstä, joka olisi vesittänyt koko asian.
Suomessa ei ole enää äärivasemmistoa. Kumpikaan eduskunnassa pyrkivä vasemmistopuolue ei pyri sosialistiseen yhteiskuntaan saati mihinkään vallankumoukseen. Suomessa päävasemmistopuolue eli SDP on koko maailman mitassa erittäin maltillinen ja usein lähellä poliittista keskustaa oleva puolue. Se on tehnyt pitkään yhteistyötä myös Kokoomuksen kanssa, mikä kuvaa hyvin asiaa.
Äärioikeistolaista puoluettakaan meillä ei ole eduskunnassa, mutta laitaoikeistolainen on eli persut. Se on poikkeus Suomen poliittisessa järjestelmässä sotien jälkeen. Ennen sotaa Suomessa oli IKL ja sitä edeltvä Lapuan liike, jotka olivat äärioikeistolaisia poliittisia liikeitä. Persut ovat samansuuntaisia, mutta ymmärtävät, ettei kansa tue laajasti 1930-luvun tyyppistä äärioikeistolaisuutta. Supokin pitää äärioikeistolaisuutta turvallisuusuhkana mutta ei äärivasemmistolaisuutta. Sekin kuvaa tilannetta osuvasti. - Anonyymi00015
Roistosakkien roistosakki on Kokoomuspuolue!
- Anonyymi00017
Kokoomuksen aikaansaannokset:
Olihan niitä jo siinä.- Anonyymi00020
Jopa puolet liikaa ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683