Minä en ainakaan koe mitään tarvetta vääristää maailmankuvaani.
Miksi uskovaisen pitäisi ryypätä?
14
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kännissä kiva herjata.
- Anonyymi00002
Etkö selvinpäin uskalla?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etkö selvinpäin uskalla?
En.
- Anonyymi00004
Minä en koe mitään tarvetta vääristää maailmankuvaani päihteillä tai uskonnolla.
- Anonyymi00005
Uskonto selkeyttää maailmankuvaa. Ateismi vääristää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uskonto tekee maailmankuvan kovin mustavalkoiseksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Uskonto selkeyttää maailmankuvaa."
Varmasti joissain ääritapauksissa. Jos ajatukset ovat kunnolla solmussa, niin uskonto saattaa auttaa keskittämään ajatuksia lähimmäisten syrjimiseen tai muuhun erityiseen. Myös alkoholi ja muut huimausaineet voivat auttaa samalla tavalla. Holismit ovat kokonaisvaltaisuuden ilmentymiä.
- Anonyymi00007
Mikset laittanut kommenttiasi tähän jo olemassa olevaan aloitukseen:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19342809/voiko-uskovainen-ryypata - Anonyymi00008
Alkoholi on ihan hyvä rentoutumisaine lenkkeilyn ja terveiden elämäntapojen lisäksi. Olen stressaava ja vähän liian tosissani kaikkeen suhteutuva luonne. Kun alkoholi juuri ja juuri menee jäseniin, tulee kevyt olo, syntyy ideoita ja liiat stressit hetkeksi jäävät taakse. Näin minulla, mutta en omaa mihinkään riippuvuutta, joten sopii joskus. Nykyisin en käytä kun tällä hetkellä se pahin stressiaika on ohi ja muut keinot riittävät. Mitään lääkkeitä en käytä. On ihan eri asia jos alkoholi aiheuttaa ongelmia, kerron tosiaan vain alkoholin hyvistä vaikutuksista.
- Anonyymi00010
Moni lääkitsee ahdistustaan viinalla.
- Anonyymi00011
Uskonto ei vääristä kun ei kiimannu amerikan homoherjoihin. Silloin ei kiimaltaan näe mitään muuta.
- Anonyymi00012
Pitää ryypätä ennen kuin tulee uskovaiseksi.
Tästä on paljon esimerkkejä hellareissa. - Anonyymi00013
Ehkä ryyppääminen auttaa pysymään uskovaisena.
- Anonyymi00014
Jurvassa viina virtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741195EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636