Mä nään yhtä ja samaa numerosarjaa aina ja kaikkialla

Anonyymi-ap

Mulla on se, kun oon siitä joskus ennenkin puhunut (ja sanonut) että kun jatkuvasti nään eri yhteyksissä ja kaikkialla ihan luullakaeni olevani hullu, numeroa 1911 ja hieman eri variaatioissa, tänäänkin ainakin viisi eri kertaa niin pakko se on vaan sanoa, että joku merkitys tuolla numeroyhdistelmällä on nyt mun elämään. Tätä kun on jatkunut jo toista vuotta kun aloin ekaa kertaa huomaan, että aina vastassa on 19 11 tai 119 tai 0119 what ever eri sekoituksia...mut se on semmosta, selitystä asialle en tiedä. Kai se joku maailmanlopun numero on, josta pitäis hiffat ajotain ja toimii, mut ku ei tiiä niin ei sit vaan tiiä!

7

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Numero 23. Katso se. Jim Carrey ei esiintynyt siinä klovnina toisin kuin yleensä.

• Anonyymi00002

Ihminen, kun ajattelee jotain asiaa paljon, se alkaa näkemään niitä asioita enemmän. Ei välttämättä ole noita numeroita sen enempää kuin aiemminkaan ole, mutta alat keskittymään niihin enemmän. Esim vaikka ajattelet että näet valkoisia autoja koko ajan ja näillä on joku merkitys. Kiinnität niihin vain enemmän huomiota. Sille efektille on joku tieteellinenkin sanonta.

• Anonyymi00003

Automaattinen käännös suomeksi englanninkieliseltä sivustolta http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.com/2014/09/angel-number-1911.html

"ENKELIN NUMERO 1911

Numero 1911 on kokoelma numeron 1 värähtelyistä, jotka ilmestyvät kolme kertaa, kolminkertaistuminen on vaikutteita, plus numeron 9 energiat. Numero 1 liittyy oman todellisuutemme luomiseen uskomuksillamme, ajatuksillamme ja toimillamme, ja tuo positiivisuutta, ideoita, motivaatiota, eteenpäin ja eteenpäin pyrkimistä, voimaa ja omavaraisuutta, sitkeyttä, kunnianhimoa, itsensä johtamista ja itsevarmuutta, luomista ja uusia alkuja. Numero 1 rohkaisee meitä astumaan pois mukavuusalueiltamme. Numero 9 resonoi positiivisen esimerkin, hyväntekeväisyyden ja humanitaarisuuden, valotyöntekijöiden ja valotyön, anteliaisuuden ja hyväntahtoisuuden, luonteen vahvuuden, vastuun, universaalien hengellisten lakien, karman ja dharman käsitteen sekä johtopäätösten ja loppujen kanssa.

Numero 1911 on ‘humanitaarinen’ värähtely, ja teitä rohkaistaan katsomaan, kuinka voitte palvella ihmiskuntaa palvelemalla jumalallista elämäntarkoitustanne. Uusi mahdollisuuksien ovi on avautunut sinulle positiivisten ajatustesi, aikomustesi ja tekojesi tuotteena, ja sinua kannustetaan ottamaan kaikki irti tästä mahdollisuudesta ja kävelemään eteenpäin luottavaisin mielin ja varmuudella tietäen, että täytät karmakohtamosi. Rohkeudestasi, aloitteestasi ja toiminnastasi on suuri arvo - itsellesi ja muille.

Enkeli numero 1911 voi myös viitata siihen, että tavoitteesi ovat melkein valmiit ja/tai että olet tulossa vaiheen tai syklin loppuun elämässäsi. Älä anna itsesi jatkaa samaa vanhaa maata, koska tämä pitää sinut jumissa urassa. Uskalla tehdä valintoja, ryhtyä toimeen ja tehdä muutokset päästäksesi pois tahmeasta tilanteesta tai epämukavista olosuhteista. Tee loppu asioista, jotka on saatava päätökseen. Tee itsestäsi prioriteetti ja aseta itsesi etusijalle. Sinulla on voima ohjata oman elämäsi kulkua.

Enkeli numero 1911 viittaa siihen, että positiivinen asenteesi, ideasi, ajatuksesi ja affirmaatiosi ovat luoneet sinulle upeita mahdollisuuksia hyödyntää. Nämä ovat askeleita jumalaisen elämänpolkunne varrella, ja enkelisi kehottavat teitä tarttumaan haasteisiin. Valota positiivisesti kaikkea elämässäsi ja sen jälkeen.

Numero 1911 liittyy numeroon 3 (1+9+1+1=12, 1+2+3) ja enkeli numero 3.

*

Joannea
      Pyhät Kirjurit"

• Anonyymi00004

Niin no esim. viime vuonna isänpäivä oli 9.11. Mun isosiä on syntynyt vuonna 1911 . Herään aamulla kello 9.11 ...jne. jne.

No tämmöstä se nyt on vaan mulla. Ap

• Anonyymi00005

lottonumerot ne on, päävoitto

• Anonyymi00006
      UUSI

Viimeksi hississä näin 1234... Tota näkee usein.

• Anonyymi00007
      UUSI

Itselläni ollut tuota ihan samaa. Ne ovat viestejä ja merkinantoja. Nyt ehkä vähemmän tullut numerot "silmille", niin kuin jossain vaiheessa. Numerot/numerologia kuljettaa eteenpäin, niin kuin moni muukin asia. Pitäisi osata höllätä välillä, niin pääsisi helpommalla. Mutta kun en nauti enää oikein mistään. Elämästä katosi yht'äkkiä kaikki värit. Tiedän monia, joille käynyt samoin. Joistain asioista, ei ole enää takaisin vanhaan paluuta.

Elämä kulkee eteenpäin ja sitten välillä kysyy siltä: mitä tapahtui viime vuosina? Koska tämä kaikki loppuu? Tai edes omalta osaltani, vaikka tavallaan vielä haluaisi jaksaa. Mutta kun elämä vaatii sitä jaksamista jatkuvasti, vuosikausia, eikä loppua näy. Samat asiat, samoista olet huolissasi ja samaa loputonta jatkumoa mennään. Välillä voi olla vähän paremmin, kunnes jotain tapahtuu. Mutta kaikki loppuu aikanaan. Eikä aina jää edes muistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2042
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1413
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1175
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1064
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1015
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      192
      940
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      785
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      750
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      622
    Aihe