Aiemmin päivällä ikävöin kovasti. Sitten muistui yksi juttu mieleen, enkä haluakaan enää mitään meidän välille. Pelottavaa miten mieli voi muuttua niin radikaalisti. Huomenna varmaan taas kaipaan.
Onkohan mulla kaksisuuntainen
40
466
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kyllä kuulosta kaksisuuntaiselta muuta kuin sanallisesti.
- Anonyymi00002
Ei ole kaksisuuntainen tuommoista.
- Anonyymi00003
Kai se kakssuuntasta on. Koska nyt se järjetön ikävä on täällä.
- Anonyymi00008
Hyvin sanottu 😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin sanottu 😂
Saattaakin ilmestyä jonnekin muualle tää ikävä kohtaus. En jaksa pitää täällä sitä enää.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Saattaakin ilmestyä jonnekin muualle tää ikävä kohtaus. En jaksa pitää täällä sitä enää.
Älä uhkaile täällä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Älä uhkaile täällä.
Mitä sä sekoot? Älä sä syyttele tolleen täällä.
- Anonyymi00003
Ehkä joku rajatilapersoonallisuus. Kaksisuuntaisessa jaksot useimmiten on vähän pitempiaikaisia. Voi olla kai tosi hypo, ja suunnat menee nopeammin. Hyvä, kun tiedostat asian.
- Anonyymi00009
STOP!!!!!
Ota selvää ennen ku sanot "faktana".
Sekamuotoisessa mennään vuoristoradalla ylös-alas ihan liikaa.
Siks ehkä tää on yks pahimmista im-tilastoissa. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
STOP!!!!!
Ota selvää ennen ku sanot "faktana".
Sekamuotoisessa mennään vuoristoradalla ylös-alas ihan liikaa.
Siks ehkä tää on yks pahimmista im-tilastoissa.Ehkä ei ole faktaa.
- Anonyymi00013
Mistä tietää, että joku kärsii hypomaniasta? Jos on jo kaikkea muutakin siinä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mistä tietää, että joku kärsii hypomaniasta? Jos on jo kaikkea muutakin siinä.
Ei se ihminen taida silloin kärsiä, muut ehkä enemmän.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se ihminen taida silloin kärsiä, muut ehkä enemmän.
Kyllä varmasti kärsii.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä varmasti kärsii.
Hypona lie aika onnellinen olo. Kärsiä voi seurauksista.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hypona lie aika onnellinen olo. Kärsiä voi seurauksista.
No niistäpä juuri. Koska tekeminen on pakonomaista, on monesti täysin syyntakeeton.
- Anonyymi00005
Oletkohan sinä trolli. Tai toisena esiintyjä.
- Anonyymi00006
Kyllä on. Tilaa aamulla aika psykiatrille.
- Anonyymi00007
Tilaa, huomenna aika Suomen Poliisilta & saat seksiä ja pamppua samaan aikaan, N
- Anonyymi00010
Lupaatko ja vannot?
Harmi kun ei ole suoraa numeroa tai nimeäkään keltä.
-joku
- Anonyymi00011
Oisko nää sivut. Täällä nää paatuneet ihmisvihaajat tylyine juttuineen nostaa kaikki pskat jutut mieleen.
- Anonyymi00014
Varmasti saat tuon diagnoosin kun mietityttää.
- Anonyymi00015
Adhd:ssakin saattaa tunnemieli olla jatkuvaa vuoristorataa. Yhtäkkiä joku suhde saattaa päättyä, kun ei vain ole enää tunteita.
- Anonyymi00017
Tai kohde vaihtuu nopsaan. Mutta ei kai pelkkä vireystilan säätely tee tuota.
- Anonyymi00020
Outoa, ei mulla ainakaan ole tollasta ollut adhd kanssa. Jos tunteet laantuu nii siihen on aina ollut kyllä joku ihan oikea syy eikä adhd. Eikä kohteetkaan vaihu lennosta. Ehkä mä sit oon niin erilainen kuin muut on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Outoa, ei mulla ainakaan ole tollasta ollut adhd kanssa. Jos tunteet laantuu nii siihen on aina ollut kyllä joku ihan oikea syy eikä adhd. Eikä kohteetkaan vaihu lennosta. Ehkä mä sit oon niin erilainen kuin muut on.
Onko kokemusta sellaisesta, että on kymmenen ajatusta päällekkäin? Asioita joita pitää toimittaa mielellään heti. Mutta kun ei pysty sillä tavalla multitaskaamaan, niin siinä jotenkin ahdistuu. Joskus siitä on hyötyä, kun on vaikka kiire johonkin. Kun sieltä jostain pään sisältä tulee ne kaikki ohjeet, miten olet tehokas.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko kokemusta sellaisesta, että on kymmenen ajatusta päällekkäin? Asioita joita pitää toimittaa mielellään heti. Mutta kun ei pysty sillä tavalla multitaskaamaan, niin siinä jotenkin ahdistuu. Joskus siitä on hyötyä, kun on vaikka kiire johonkin. Kun sieltä jostain pään sisältä tulee ne kaikki ohjeet, miten olet tehokas.
Tuokin kuulostaa että olisi ADHD tai AuDHD.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä on kokemusta. Tietäisitpä vaan. Ns normi oloissa mistään ei tuu mitään useimmiten, mut "hätä/kriisi" kun iskee niin välillä ihan joutuu itekin ihmettelee kuka ne kaikki välilehdet päänsisältä sulki.
tv. erittäin vaikea oireinen adhd, jolla lääkityksen tupla-annostuksestakaan ei apua.
- Anonyymi00022
Mulla ei ole enää mitään tunteita sua kohtaan ihan hyvä niin tuollaista ilkeää ihmistä mihinkään tarvitse
- Anonyymi00025
Jankuti jankuti.
- Anonyymi00023
Tuli mieleen, että eiköhän tuo ole vaan realismia. Palstalla ollaan usein vain aika idealisteja toista kohtaan. Sivuutetaan me tosiasiat.
- Anonyymi00026
Kuulossa ykssuuntaiselta tuo.
- Anonyymi00029
Kumpaan suuntaan meno?
- Anonyymi00030
ei ole tuon perusteells tämä sairaus on pikkusen isompi paha
- Anonyymi00031UUSI
Tuo voi liittyä ihan mihin tahansa.
- Anonyymi00032UUSI
Ei välttämättä .
Toi kuuluu siihen vaiheeseen kun sä alat toipua sydänsurusta ja hasveilusta .
Ja järki pitääkin mietmään asiaa myös järkevän ajattelun. Ja arjen ja elämän käytännöllisyyden puolella .
Nekin asiat pitää miettiä .
Koska sitte kun on suhteessa niistä pitää keskustella ja neuvotella kuitenkin .
Sulta on on van ns tipatanu ne kuuluisat vaaleanpunaiset linssit pois ja arvoit että olisiko hän sinun pidempi aikaseksik kumpaniksikin paras valinta vai tulisiko vainnsamoja aikaisemmista suhteista tuttuja juttuja hajottamaan tedänkin juttunne ?
Rakastuneena
Voi tunteet kyllä ailahdells innosta ja onnesta epätoivoon. Joka ei oo biboa.
Bibon erottaa siitä että tätä tunneailahtavuutta on ... Mutta sille ei ole mitään ulkopuolista tai elämän muuttumisesta johtuvaa syytä .
Rakastumisen tunnedkasla muistuttaa sitä .
Mutta rakkaudessa on se syy esillä olemassa .
Bibolaari ei tarvi ihastumista esim olenkaan syyksi tai trikkerikis yhtäkkiseen masniseen käytökseen ... Energiaa on vain jostakin - Anonyymi00033UUSI
Taitaa olla kolmisuuntainen.
- Anonyymi00035UUSI
ME PA LA
- Anonyymi00036UUSI
Itsellä kaipaus loppui, kun yhtäkkiä tajusin, että minulla on jo kaikki. Ihana, aidosti rakastava puoliso ja kaikki, mitä haluan. En vain yksinkertaisesti tarvitse ketään toista. Kaipauksen ja yksinäisyyden ajoittaiset tunteet johtuvat lapsuuden traumoista. Rakastun koko ajan enemmän omaan puolisoon. Hän on tärkein ihminen minulle.
- Anonyymi00038UUSI
Epäilemättä. Varsinkin kun näillä palstoilla edelleen roikut.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Epäilemättä. Varsinkin kun näillä palstoilla edelleen roikut.
Älä sinä puutu minun asioihin, kun ne ei sinulle kuulu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634