Tyhmä ole ja kuvittele ette, te kiusais minua.
siellä krp virkailija päivystää tietokoneella ja säätää
Kyllä minä tiedän että olet palstalla..
en minä mikään
15
199
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olis kiva olla niinkun normaalit ihmiset, ilman tätä kiusaamista
- Anonyymi00002UUSI
Sammuta se puheääni ja tuu mun viereen nukkumaan
- Anonyymi00012UUSI
Pirulta riivattu.
- Anonyymi00003UUSI
Sammuta kokonaan se päältä
- Anonyymi00004UUSI
Homo
- Anonyymi00006UUSI
Tarpeeksi kauan kun kiusataan niin sitä alkaa kääntyä jumalan puoleen
- Anonyymi00007UUSI
Ai sen takia muakin kiusattu ja stalkattu että kääntyisin jumalan puoleen?
Ei se minuun päde tuo teoria yhtään.
Sinua on kiusattu sen vuoksi että kääntyisit psykiatrin puoleen ja saisit asianmukaisen lääkityksen. Oma elämäni on huomattvasti mukavampaa kun ei demonit kiusaa. Suosittelen hakemaan apua.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi minun pitäisi kääntyä psykiatrian puoleen? Ei minua demonit kuule kiusaa vaan naapurit jotka stalkkaavat.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kääntyä psykiatrian puoleen? Ei minua demonit kuule kiusaa vaan naapurit jotka stalkkaavat.
Jos kuulet olematonta puheääntä, sinulla on harhoja. Surullisinta on, ettet itse tunnista kyseessä olevan harha. Tilanteesi ei siis tule muuttumaan, kun et saa apua ja asianmukaista lääkitystä.
- Anonyymi00010UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Jos kuulet olematonta puheääntä, sinulla on harhoja. Surullisinta on, ettet itse tunnista kyseessä olevan harha. Tilanteesi ei siis tule muuttumaan, kun et saa apua ja asianmukaista lääkitystä.
No en minä sellaisia olemattomia puheääniä kuule, en ole koskaan kuullutkaan. Sekoitit mut johonkin toiseen.
Anonyymi00010 kirjoitti:
No en minä sellaisia olemattomia puheääniä kuule, en ole koskaan kuullutkaan. Sekoitit mut johonkin toiseen.
Näin pääsi käymään. Hyvä ettei ole harhoja. Itellä kun on valitettavasti kokemusta niistä.
Hyvää alkanutta päivää sinne :)- Anonyymi00013UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Näin pääsi käymään. Hyvä ettei ole harhoja. Itellä kun on valitettavasti kokemusta niistä.
Hyvää alkanutta päivää sinne :)Eiköhän ne äänet ole hälle ihan todellisia...
xLiner
- Anonyymi00009UUSI
suurin osa Suomalaisista ON demoneja & ja, siksi on keksitty Kiinan valvonta,systeemi KAIKKIALLE Suomeen, & mutta ,Suomen poliisi on aivan liian epäpätevä ottaakseen sitä käyttöön, N
- Anonyymi00011UUSI
Ookkonää Oulusta, pelekääkkönä polliisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla642933Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612558SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1042209Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851395Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o185930Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html78865Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html142800Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52736