en minä mikään

Anonyymi-ap

Tyhmä ole ja kuvittele ette, te kiusais minua.

siellä krp virkailija päivystää tietokoneella ja säätää

Kyllä minä tiedän että olet palstalla..

15

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olis kiva olla niinkun normaalit ihmiset, ilman tätä kiusaamista

• Anonyymi00002
      UUSI

Sammuta se puheääni ja tuu mun viereen nukkumaan

• Anonyymi00012
        UUSI

Pirulta riivattu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Sammuta kokonaan se päältä

• Anonyymi00004
      UUSI

Homo

• Anonyymi00006
      UUSI

Tarpeeksi kauan kun kiusataan niin sitä alkaa kääntyä jumalan puoleen

• Anonyymi00007
        UUSI

Ai sen takia muakin kiusattu ja stalkattu että kääntyisin jumalan puoleen?
        Ei se minuun päde tuo teoria yhtään.

• UUSI

Sinua on kiusattu sen vuoksi että kääntyisit psykiatrin puoleen ja saisit asianmukaisen lääkityksen. Oma elämäni on huomattvasti mukavampaa kun ei demonit kiusaa. Suosittelen hakemaan apua.

• Anonyymi00008
        UUSI

Miksi minun pitäisi kääntyä psykiatrian puoleen? Ei minua demonit kuule kiusaa vaan naapurit jotka stalkkaavat.

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miksi minun pitäisi kääntyä psykiatrian puoleen? Ei minua demonit kuule kiusaa vaan naapurit jotka stalkkaavat.

Jos kuulet olematonta puheääntä, sinulla on harhoja. Surullisinta on, ettet itse tunnista kyseessä olevan harha. Tilanteesi ei siis tule muuttumaan, kun et saa apua ja asianmukaista lääkitystä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Jos kuulet olematonta puheääntä, sinulla on harhoja. Surullisinta on, ettet itse tunnista kyseessä olevan harha. Tilanteesi ei siis tule muuttumaan, kun et saa apua ja asianmukaista lääkitystä.

No en minä sellaisia olemattomia puheääniä kuule, en ole koskaan kuullutkaan. Sekoitit mut johonkin toiseen.

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No en minä sellaisia olemattomia puheääniä kuule, en ole koskaan kuullutkaan. Sekoitit mut johonkin toiseen.

Näin pääsi käymään. Hyvä ettei ole harhoja. Itellä kun on valitettavasti kokemusta niistä.

Hyvää alkanutta päivää sinne :)

• Anonyymi00013
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Näin pääsi käymään. Hyvä ettei ole harhoja. Itellä kun on valitettavasti kokemusta niistä.

Hyvää alkanutta päivää sinne :)

Eiköhän ne äänet ole hälle ihan todellisia...

xLiner

• Anonyymi00009
      UUSI

suurin osa Suomalaisista ON demoneja & ja, siksi on keksitty Kiinan valvonta,systeemi KAIKKIALLE Suomeen, & mutta ,Suomen poliisi on aivan liian epäpätevä ottaakseen sitä käyttöön, N

• Anonyymi00011
      UUSI

Ookkonää Oulusta, pelekääkkönä polliisia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      64
      2933
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      61
      2558
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      104
      2209
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1395
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1256
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      185
      930
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      883
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      78
      865
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      800
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      736
    Aihe