Mitä saitte, että tuhositte aidon ystävyyden???
Miksi hän ei saanut olla minun ystävä?
Miksi ette uskoneet?
Että yläkoulu ikäinen ja päiväkoti-ikäisen
ystävyys on enää puhdasta, kun toisesta tulee aikuinen?
Ja toinen on vielä alaikäinen.
Ja ikäeroa on valtava!
Miksi luulitte, että hän teki pahaa??
Miksi yrititte tuhota hyvän ihmisen tulevaisuuden ja mahdollisuuden tehdä sitä työtä mitä haluaa tehdä?
Mitä saitte siitä, että tuhositte aidon ystävyyden???
Te halusitte tuhota hänen elämän vain koska oli lapsena ja nuorena minun ystävä ja oli luotettava ihminen minulle.
Te ette halunneet, että minulla on ystävä joka tietää minkälaista se on ollut alusta alkaen ja kuinka monet kerran olen itkenyt lapsena ja nuorena, kun en omaa ikäisiä ystäviä ja kavereita saanut!!
Ette te hänen elämää halunneet tuhota vain minun!!!
Teidän mielestä en ole ollut lapsena ja nuorena aidon ystävyyden arvoinen ihminen.
Enkä ole vieläkään aidon ystävyyden arvoinen ihminen, jos teitä uskoo ja kuuntelee!
Miten sairaita Te olette? Jos aina näette siinä jotain kiellettyä, että lapsena ja nuorena on ystävä johon on iso ikäero???
Mitä saitte?
6
128
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vähän kanssa ihmetytti, miten tulee lapselle tai nuorelle kenenkään rikosrekisteri mieleen. Provokaatiolta vaikuttaa. Tienasi varmaan tuostakin ainakin kolme euroa. Minä olen kymmeniä vuosia hoitanut lapsia enemmän ja vähemmän, eikä muinoin tullut mieleenkään tommoset jutut.
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole provosointia!!
Vaan hän oli lapsena ja nuorena minun ystävä ja meillä oli ikäeroa!!!!
Aikuisena sain alkaa kuulemaan kuinka meidän ystävyys oli muka kiellettyä ja hän ei muka ollut vain ystävä !! Vaan teki pahaa minulle.
Sanoin, että hän oli lapsena ja nuorena minun ystävä meillä oli iso ikäero.
Kun hänestä tuli jo aikuinen mä olin vasta tulossa teini-ikään.
Ai mite niin ei tule rikosrekisteri ote mieleen, kun ihmiset luulee, että toinen on tehnyt pahaa minulle kun olen ollut lapsi ja nuori!!
Miten niin sitä ei ajattele aikuisen ihmisen tulevaisuutta?
Hän oli jo aikuinen, kun minä olin vasta teini- ikään tulossa !
Hän lopetti vuosia minua ennen yläkoulua ja ammattikoulun.
Ammatti koulun oli jo lopettanut, kun minä vasta olin menossa yläkouluun!!!
Eli todella iso ikäeroa meillä. - Anonyymi00003UUSI
Tulee mieleen, jos muut ihmiset pitää ystävyydessä jotain väärää!!!
Ei hän minun hoitaja ollut vaan minun ystäväni.
Johon tutustuin vanhempani kautta, kun kävi samaa ammattikoulua kuin hänen sisar!!!
Hänestä tuli ekaksi minun vanhempani ystävä ja ajan mittaan minun.
Ihmiset ja yhteiskunta eivät uskoneet ja hyväksyneet meidän aidon ystävyyden, koska ikäeroa oli niin valtavasti!!!
Miksi ystäväni olisi halunnut minua panna kun melkein olisin voinut iän puolesta olla hänelle lapsi.
Juuri tämän takia me ei voitu enää olla ystäviä, kun yhteiskunta ja ihmiset eivät uskoneet että hän kävi minulla lapsena ja nuorena kylässä ja ikinä ei tehnyt minulle mitään pahaa!!!
Et tajua, että tuollainen syytös tuhoaa toisen elämän ja tulevaisuuden ja mahdollisuuden päästä sellaiseen työhön mihin haluaa!!!
Olisi pilannut hyvän ihmisen elämän täysin.
Maine häneltä olisi mennyt ja ihmiset luulisivat? että hän on tehnyt pahaa lapsena tai nuorena minulle!!!
Kun tutustuimme hän oli jo yläkoulun ikäinen ja minä olin vasta päiväkoti-ikäinen!!!
Niin kauan kun hän ei ollut vielä aikuinen. Ei ihmiset puhuneet sontaa meidän ystävyydestä!!
Kaikki alkoi muuttumaan, kun hänestä tuli aikuinen ja minä olin vasta alakoulussa ja en ollut vielä edes yläkoulua ikäinen.
Kaikki muuttui ihan helvetiksi, kun minusta tuli aikuinen ja kun olin lopettanut ammattikoulun.
Sain alkaa kuulemaan kaikkea sontaa mitä muka lapsena ja nuorena minulle oli tapahtunut...
Että hän ei muka olisikaan ollut turvallinen ystävä!!
Muka hän olisi halunut seurustella sellaisen kanssa jonka oppi tuntemaan, kun olin vasta päiväkoti-ikäinen ja hän oli jo yläkoulu ikäinen...
Hyi. Sanon minä!!
Hän ei ollut mikään sairas tyyppi, joka vuosi kaudet teeskentelee ystävyyttä, jotta kerran kun olen aikuinen että meillä alkaisi suhde!!!
Hän ei halunut lapsen tai nuoren kanssa muuta kuin olla ystävä!!!
Ei mitään muuta.
Mutta ihmiset ja yhteiskunta eivät uskoneet ja hyväksyneet meidän aitoa ystävyyttä joka olin alkanut jo minun lapsuudessani!! - Anonyymi00005UUSI
Yleensä luottamuksen puute toiseen kadottaa sen mikä on tärkeintä kahden ihmisen välillä. Luonne-erot, näkemyserot tai ihan vaan huonon päivän aiheuttamat tuntemukset. Ymmärrys tai sen puute voi vaikuttaa lopputulemaan ja menneisyyden tapahtumat.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yleensä luottamuksen puute toiseen kadottaa sen mikä on tärkeintä kahden ihmisen välillä. Luonne-erot, näkemyserot tai ihan vaan huonon päivän aiheuttamat tuntemukset. Ymmärrys tai sen puute voi vaikuttaa lopputulemaan ja menneisyyden tapahtumat.
Lisään, kokemalla on merkitystä (tuntemus).
- Anonyymi00004UUSI
Sano gubbe muuta, vieläkää näy esim kebabbii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634