Vanhat vain juttelee kadulla ja puistossa ja baarissa ja kaikkialla missä yksin liikun.
Ei minun ikäiset kadulla ja puistossa ja baarissa minulle juttele!!!
Vain vanhat!!!!!
YÄK.
Haluan vain minun ikäisten tai maksimissaan 5 vuotta vanhemman kanssa suhteeseen tai minun elämääni muutenkin. 5 vuotta minua nuorempi tai vanhempi saa olla, kun isompi ikäero on todella outoa...
Mitä joku 10 vuotta nuorempi tai vanhemman kanssa on mitään yhteistä. Eri ystävät ja eri haaveet työn suhteen ja elämän suhteen.
vanhat vain moikkaa
5
91
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei kai juttelu pahasta ole, vaikka vanhemmankin kanssa.
- Anonyymi00002UUSI
No meinaakko että johonki kauppahalliin ym boomerien spotteihin iha valikoiman vuoksi menevät juoruumaan jurnuttaan gubbe?
- Anonyymi00003UUSI
minulla on todella mahtava idea, tyttöjen kanssa pyöräilyretki, kun tulee sopiva keli, hyvä paikka mennä pikku-piknikille, ei satojen kilometrien pyöräilylenkkiä.
oikeasti unohsin sanoa eräälle naiselle tuosta ideastani, kun juttelin, lipsahti mielestä enkä tiedä hänen asunnon numeroakaan, eikä täällä rinkutella toisten ovikelloja kuin joku Remontti-Ressukka-Reiska. - Anonyymi00004UUSI
Taidat olla joku murrosikäinen jolla on tunne-elämän ongelmia vastakkaisen sukupuolen ja yleensä muiden ihmisten kanssa täällä kirjoitellaan pitkin poikin samasta aiheesta eri muodossa .
Kannattaa varmaan keskittyä siihen kouluun ja suorittaa kaikki muutkin opiskelut ja miettiä sitten asiaa uudestaan jos sosialisoituminen on noin vaikeaa muiden ihmisten kanssa. - Anonyymi00005UUSI
Mukulatkin moikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82012Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1041356Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1111141Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8188879- 76740
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j64739Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36602Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73602