Miten reagoisit droonihälytykseen

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ca61328-8f7b-4b29-9cb1-8fb62148b88a
"Toukokuun 15:nnen päivän aamu oli Helsingissä poikkeuksellinen. Viranomaiset antoivat vaaratiedotteen miehittämättömästä ilma-aluksesta Uudenmaan alueella, ja ilmavaaran vuoksi ihmisiä kehotettiin pysyttelemään sisätiloissa.
Iltalehti teki kävelykierroksen Helsingin keskustassa minuutteja sen jälkeen, kun viranomaiset olivat tiedottaneet vaaran olevan ohi. Silmämääräisten havaintojen perusteella vilkkaimmilla paikoilla liikkui tavanomaista vähemmän ihmisiä, mutta pääkaupunki ei varsinaisesti pysähtynytkään vaaratiedotteen vuoksi."

Miten reagoisit, jos älypuhelimeesi tulsi ilmoitus droonihälytyksestä ja ohje hakeutua sisätiloihin.
Meikäläinen ei reagoisi mitenkään, katselisin vaan taivaalle ja jos siellä drooni lentäisi, niin sielläpä lentää.
Sitäpaitsi tuo tapahtu aamulla klo 08, jolloin meikäläinen on vielä unten mailla ja älypuhelin on saammutettuna.
Sammutan älypuhelimen aina ilalla, kun menen nukkumaan, ei ole tarvetta pitää sitä yöllä auki, ei yöllä kukaan edes soita, kun ei soita päivälläkään.
Toinen vanhenpi älypuhelin on, se toimii herätyskellona ja sekin on yöksi saamutettu ja automatiikka käynnistää sen, kun se sitten aamulla herättää ylös. siinä klo 09 jälkeen.

39

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En reagoisi myöskään mitenkään. Ihmisten elämät alkavat olemaan taannutettu jo niin alhaiselle tasolle laadullisesti että kuolemanpelko on menettämässä merkityksensä. Se on monilla jo menettänyt merkityksensä. Devil's minions kaikki poliitikot, pankkiirit ja ultrarikkaat. Hell on Earth.

• Anonyymi00002
      UUSI

Riippuu päivästä. Tänään minulla on etätyöpäivä, joten en olisi reagoinut mitenkään. Varmaan olisi tarkastanut Wilmasta, että miten muksun koulu on reagoinut. Nythän en tiennyt koko asiasta, ennen kun lapsi oli jo lähtenyt. En pidä tapanani tarkistaa Wilmaa enää aamuisin, eikä se vanhassa puhelimessani päivity itsekseen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos saisi varoituksen ja kehotuksen pysyä sisällä niin näin toimin.
      Mutta mitään varoitusta en saanut eikä muutkaan joilla oli 112 äppi.
      Teksti tv:stä näin jotta vaara ohi
      Paikkakunnalla koulu oli varoittanut 7 luokkalaisia mutta 5 luokkalaisille ei varoitusta ollut, aamulla herättyä ei kuitenkaan ensimmäisenä tule mieleen Some! Kaikki nytkin ristiriitaista, sisäministeriön mukaan 1 drooni harhautui ja puolustus viranomaisten mukaan ei, joku valehtelee taas.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos olisi parvekkeella aamukahvilla ja drooni lähestyisi. Ihan varmana harmittaisi. Lisäksi me ollaan hitto maksettu nuo droonit.

>Simiti<

• Anonyymi00005
      UUSI

Tuli ilmoitus vasta tänään puolen päivän kieppeillä. Ettö drooni ilmatilassa tilanne on ohi. Mulla on 112 sovellus kännyssä ja ilmot päällä. Olis vaan ehtiny jo vahinko käydä tuolla viiveellä. 😅

• Anonyymi00006
      UUSI

Iltalehti surkea lehti.

• Anonyymi00015
        UUSI

Iltalehti on kokoomuksen puoluelehden iltapäivänumero. Tai ennen oli. Nykyään muka puolueeton lehti.

>Simiti<

• Anonyymi00007
      UUSI

Ilma-aseilleni ilmenee siis vihdoinkin käyttöä. Mähän ammun, just watch me. Ei vattu ku mä oon täynnä uhoa näinä päivinä 🤭. Mikäs se Tshernobylin suojakupoliin isketty drooni oli? Huumeissako ne siellä sohii, nuo Raatteen tien jatkajat? -💊-.

• Anonyymi00008
        UUSI

Metsästäjät! Tuli on vapaa 🔥! Kyse on käytännössä kumminkin Suomen itsenäisyyden säilyttämisestä. Itsenäisyyden, jota hallitus hallitukselta yritetään saada kokonaan katoamaan. -💊-.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Metsästäjät! Tuli on vapaa 🔥! Kyse on käytännössä kumminkin Suomen itsenäisyyden säilyttämisestä. Itsenäisyyden, jota hallitus hallitukselta yritetään saada kokonaan katoamaan. -💊-.

Uliuli! Ihmiskunta voi pelastaa vain itse itsensä omankädenoikeudella. Jeesus ei ole tulossa tänne huomenna. Kysynkin seuraavaa. Mihin SINÄ vedät rajasi?

Ps. Mun mania ja aggressiolevelit on 2x normaalimaniaan verrattuna. Tänään kaljaa ☝. Turruttaa mielen. Mitään muuta en nyt kaipaakaan. -💊-.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä ainakin alkaisn ilmakolla räiskimään dronea, jos sellaisesta on vaaratiedote annettu.
        Sehän pitää pudottaa alas, eikä kuten suomen ilmavoimat tekee, lähtevät hävittäjillä pörräilemään ja vaan katselemaan sitä dronea tekmättä mitään.
        Uhkahan pitää eliminoida, niinhän koko ajan toitotetaan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uliuli! Ihmiskunta voi pelastaa vain itse itsensä omankädenoikeudella. Jeesus ei ole tulossa tänne huomenna. Kysynkin seuraavaa. Mihin SINÄ vedät rajasi?

Ps. Mun mania ja aggressiolevelit on 2x normaalimaniaan verrattuna. Tänään kaljaa ☝. Turruttaa mielen. Mitään muuta en nyt kaipaakaan. -💊-.

Voidaanko tavata, niin voisin anastaa sulta maniaa?
        Mun elimistö ja pää on liian jumittuneessa tilassa etten saa millään maniaa päälle.
        Pakko olis saada se tila ja hyvin äkkiä, ees lievänä.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä ainakin alkaisn ilmakolla räiskimään dronea, jos sellaisesta on vaaratiedote annettu.
        Sehän pitää pudottaa alas, eikä kuten suomen ilmavoimat tekee, lähtevät hävittäjillä pörräilemään ja vaan katselemaan sitä dronea tekmättä mitään.
        Uhkahan pitää eliminoida, niinhän koko ajan toitotetaan.

Ei ehkä kuitenkaan minne tahansa kannata pudotella niitä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Kerran näytti telkussa kun Afganistassa sellainen hampaaton vanha mies iloitsi. Oli saanut ammuttua haulikolla alas jenkkien huipputeknisen helikopterin. 🤣

>Simiti<

• Anonyymi00009
      UUSI

Nato on heikko eikö naton kuuluisi vastata kun natomaata päin ammutaan ja jos joku suomalainen kuolee niin stuppi orpo ja hallitusväki vankilaan murhasta ja isänmaan petturuudesta eli naton on annettava ankarin rangaistus ukrainalle eli tuhottava ukraina ja muut maat näkee mitä tapahtuu jos natomaata päin ammutaan

• UUSI

No mä sain hälytyksen pikkasen vaille viisi HSL sovelluksessa. Ajattelin, että jos drooni putoaa päähän, niin johan on paska tsäkä. Ja lähdin töihin. Ei siis vaikuttanut mitenkään.

• Anonyymi00017
        UUSI

Sinä olet niin pikkuinen, ettei se osuisi, vaikka yrittäisi. Muistan edelleen sen lumivallin yli loikkaamisen. Itsehän talvisin vain kävelen kaikkien vallien läpi ja työnnän bussiautoa ylämäkeen.

>Simiti<

• UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinä olet niin pikkuinen, ettei se osuisi, vaikka yrittäisi. Muistan edelleen sen lumivallin yli loikkaamisen. Itsehän talvisin vain kävelen kaikkien vallien läpi ja työnnän bussiautoa ylämäkeen.

>Simiti<

Heh! Sait minut nauramaan.

Juu tosiaan olin kuin peura ajovaloissa, kun olin suojatiellä ja sitäpä ei ollutkaan avattu jalkakäytävälle sitä vallia. Autoja tuli ja tuli ja minä parka ajoradalla etsin keinoa miten pääsisin sen yli metrin korkuisen vallin yli.
        Tein siis ukemin ja dyykkasin pää edellä vallin yli. Paniikkiratkaisu.

Mitäpä sinulle kuuluu?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh! Sait minut nauramaan.

Juu tosiaan olin kuin peura ajovaloissa, kun olin suojatiellä ja sitäpä ei ollutkaan avattu jalkakäytävälle sitä vallia. Autoja tuli ja tuli ja minä parka ajoradalla etsin keinoa miten pääsisin sen yli metrin korkuisen vallin yli.
        Tein siis ukemin ja dyykkasin pää edellä vallin yli. Paniikkiratkaisu.

Mitäpä sinulle kuuluu?

Eipäs nyt ihmeempää. Hirmuna on noita entisiä työkavereita laonnut. Oletan, että koboltilla karsinogeenisenä aineena on osuutta asiaan.

Mutta aikansa kutakin. Voihan se vuoro olla seuraavaksi itsellä. Koskaan ei voi tietää, milloin on se viimeinen aamu.

Itse en enää pelkää kuolemaa. Se on jo niin nähty ja koettu. Ilman nykyistä lääketiedettä en kirjoitelisi palstalle yhtään mitään. Ikinä.

>Simiti<

• UUSI

Lähinnä aamukahvilla ihmettelin, miksi Hornetit vetää matalalentoa ristiinrastiin pk-seutua ja todella hitailla nopeuksilla. No se selvis kun sai silmien eteen aamun uutisotsikot. Sitten kahvit kitusiin ja kohti työmaata, jossa sain sitten kuulla että oli viranomainen kehottanut pysymään sisätiloissa. Juuh, niihä mä teinkin, olin taas sisätiloissa.

Mitä noin yleisesti ajattelin tuosta aamuyön/aamun viranomaistoiminnasta, niin... Ei jatkoon. Synkkää sähellystä. Orpolle kenkää heti. Ei kun edellisvuonna. Ja silleen.

Ensin ei saatura edes huomattu, että jotain droneja puikkelehtii Kouvolan metsissä, mutta onneksi siviilit ilmoittivat tilanteesta ja seuraavaksi panikoidaan, kun kaverit kertoo, että on droneja liikkeellä melko lähellä Suomen alueita. Ihan amatööripelleilyä.

• UUSI

Justiinsa noin. Ihan amatöörimäistä.
        Mullekin tieto tuli dösäsovelluksen kautta pikkuisen ennen aamuviittä. Eipä paljon hetkauttanut suuntaan tai toiseen. Vaihtopysäkillä seisoin sen kahdeksan minaa ja kolmesti hävittäjä lensi ylitse matalalla , eipä ollu droonia juu.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Justiinsa noin. Ihan amatöörimäistä.
        Mullekin tieto tuli dösäsovelluksen kautta pikkuisen ennen aamuviittä. Eipä paljon hetkauttanut suuntaan tai toiseen. Vaihtopysäkillä seisoin sen kahdeksan minaa ja kolmesti hävittäjä lensi ylitse matalalla , eipä ollu droonia juu.

Mulla toki on 112-sovellus, mutta kun periaatteesta en anna sille kaikkia mahdollisia oikeuksia puhelimen ominaisuuksiin, koska se sovellus ei todellakaan niitä tarvitse, niin ei tule tuollaiset paniikkisähellysilmoitukset mitenkään läpi. Jos nyt pitää arvata, niin tästä sähellyksestä seuraa se, että paniikkihälytysten osalta hallinto siirtyy kehittämään vastaavaa ratkaisua kuin muualla Euroopassa on käytössä.

Toisekseen en tiedä miten istuva Tasavallan presidentti on tähän koheltamiseen suhtautunut, mutta toivon, että samoin kuin edeltäjänsä, joka olisi murahtanut aika kipakasti jopa julkisuuteen ja kulissien takana olisi varmaan käynyt huuto kuin hurrikaanin iskiessä. Kekkosen legendaariselle letkautukselle olisi taas käyttöä...

Yksi asiakkaamme, joka tekee duunia Pöljästysvoimillekin, oli todella hämmentynyt tästä koomaamisesta ja nauroi kurkku suorana kun mietti miten pääsee asiasta seuraavilla tapaamisilla kuittailemaan. Ihan oikein, go for it ja hiero vielä suolaa haavoihin!

• UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Mulla toki on 112-sovellus, mutta kun periaatteesta en anna sille kaikkia mahdollisia oikeuksia puhelimen ominaisuuksiin, koska se sovellus ei todellakaan niitä tarvitse, niin ei tule tuollaiset paniikkisähellysilmoitukset mitenkään läpi. Jos nyt pitää arvata, niin tästä sähellyksestä seuraa se, että paniikkihälytysten osalta hallinto siirtyy kehittämään vastaavaa ratkaisua kuin muualla Euroopassa on käytössä.

Toisekseen en tiedä miten istuva Tasavallan presidentti on tähän koheltamiseen suhtautunut, mutta toivon, että samoin kuin edeltäjänsä, joka olisi murahtanut aika kipakasti jopa julkisuuteen ja kulissien takana olisi varmaan käynyt huuto kuin hurrikaanin iskiessä. Kekkosen legendaariselle letkautukselle olisi taas käyttöä...

Yksi asiakkaamme, joka tekee duunia Pöljästysvoimillekin, oli todella hämmentynyt tästä koomaamisesta ja nauroi kurkku suorana kun mietti miten pääsee asiasta seuraavilla tapaamisilla kuittailemaan. Ihan oikein, go for it ja hiero vielä suolaa haavoihin!

Eipä tuo 112-sovellus toiminu oikein kellään.
        Mulla sitä ei ole mutta töissä tyypit jutteli että puolen päivän aikoihin tuli ilmoitus, että vaara ohi.

Ja mitään vaaraahan ei edes ollut.. :)

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eipä tuo 112-sovellus toiminu oikein kellään.
        Mulla sitä ei ole mutta töissä tyypit jutteli että puolen päivän aikoihin tuli ilmoitus, että vaara ohi.

Ja mitään vaaraahan ei edes ollut.. :)

Niin, eipä juuri. Mullakin se on lähinnä siksi, että jos mökillä onnistuu vetäisemään moottorisahalla toisen jalan irti, niin ainakin joku löytää nopeasti paikalle korjaamaan jäänteet talteen.

• UUSI

Niin, eipä juuri. Mullakin se on lähinnä siksi, että jos mökillä onnistuu vetäisemään moottorisahalla toisen jalan irti, niin ainakin joku löytää nopeasti paikalle korjaamaan jäänteet talteen.

Eli siis aiheestahan sulla se sovellus on. Ja kun tunnen sun tavat mökillä tehdä töitä.. niin on todellakin hyvä, että sulla se sovellus on.. :)

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eli siis aiheestahan sulla se sovellus on. Ja kun tunnen sun tavat mökillä tehdä töitä.. niin on todellakin hyvä, että sulla se sovellus on.. :)

Niin, se on semmosta, Suomi-mies mökkipuuhissa, oma turvallisuus ei välttämättä ole ihan päällimmäisenä mielessä 😁

• Anonyymi00019
        UUSI

Tämä. Itsellä ei niin väliä. Kunhan ei vain aiheuta muille hirmuna haittaa. 👍

>Simiti<

• UUSI

Niin, se on semmosta, Suomi-mies mökkipuuhissa, oma turvallisuus ei välttämättä ole ihan päällimmäisenä mielessä 😁

Nooh.. miehet on miehiä. Turhaa niille on nalkuttaa mistään, kuten työturvallisuudesta. Jos moottorisaha tai kirves lipsahtaa, niin sehän on voi ja voi.

Eikä toi nalkuttaminen muutenkaan kivaa ole.

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tämä. Itsellä ei niin väliä. Kunhan ei vain aiheuta muille hirmuna haittaa. 👍

>Simiti<

Juurikin näin. Ja siksi myös 112, että virkavalta ehtii poistamaan raadon tontilta, ennen kuin joku naapureista tulee moikkaamaan ja saa paskahalvauksen kun raato lojuu pitkin pihoja. Että ei tehä tästä ny mitää numeroo 😂

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Nooh.. miehet on miehiä. Turhaa niille on nalkuttaa mistään, kuten työturvallisuudesta. Jos moottorisaha tai kirves lipsahtaa, niin sehän on voi ja voi.

Eikä toi nalkuttaminen muutenkaan kivaa ole.

Miehet on siitä käteviä, että aika usein uskovat (viimein), kun Siperia antaa oppitunnin. Jos vetäsee sirkkelillä pari sormea ehtoon puolelle, niin aika usein sen jälkeen kaikki turvallisuusaspektit on huomioitu, kun sirkkelöi.

Sama pätee moottorisahankin kanssa. Ite hutasin viime suvena moottorisahalla kumpaankin mökkilenkkariin ukkovarpaan tietämille pienen pintakäsittelyn ja tän vuoden puolella onkin sitten keskitytty asiaan ihan eri tavalla. Tietty pitäis olla turvasaappaat, turvahousut, suojalasit, kypärä, ehkäisyväline siellä, pappavaipat housuissa, tutti suussa ja kolme valvojaa vahtimassa, mutta mutta... Katellaan sitten kun niitä varpaita oikeasti irtoaa, keskittyminen ja suunnittelu siinä hommassa kuitenkin on kaiken a ja o.

• UUSI

Miehet on siitä käteviä, että aika usein uskovat (viimein), kun Siperia antaa oppitunnin. Jos vetäsee sirkkelillä pari sormea ehtoon puolelle, niin aika usein sen jälkeen kaikki turvallisuusaspektit on huomioitu, kun sirkkelöi.

Sama pätee moottorisahankin kanssa. Ite hutasin viime suvena moottorisahalla kumpaankin mökkilenkkariin ukkovarpaan tietämille pienen pintakäsittelyn ja tän vuoden puolella onkin sitten keskitytty asiaan ihan eri tavalla. Tietty pitäis olla turvasaappaat, turvahousut, suojalasit, kypärä, ehkäisyväline siellä, pappavaipat housuissa, tutti suussa ja kolme valvojaa vahtimassa, mutta mutta... Katellaan sitten kun niitä varpaita oikeasti irtoaa, keskittyminen ja suunnittelu siinä hommassa kuitenkin on kaiken a ja o.

Mä säikähdin erään puolesta ihan saatanallisesti kun ilmoitti selvinneensä moottorisahaonnettomuudesta.. sain sydärin.

Juu sen moottorisahan ei paljoa tarvii hipaista kun kyseessä on jonkin sortin sairaalareissu. Mut juu Siperia opettaa. Ne irtoilevat ulokkeet on juurikin se, mikä jättää muistijäljen paksuimpaankin kalloon.

Jokainen tehköön kuten tekee, omilla ulokkeillaan tai jopa hengellään siinä pelaa. Hittoakos se muille kuuluu.

Pitipä muuten laittaa sulle privaa sun ensi viikonlopun suunitelmista.. onko homma edelleen pläkki?

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mä säikähdin erään puolesta ihan saatanallisesti kun ilmoitti selvinneensä moottorisahaonnettomuudesta.. sain sydärin.

Juu sen moottorisahan ei paljoa tarvii hipaista kun kyseessä on jonkin sortin sairaalareissu. Mut juu Siperia opettaa. Ne irtoilevat ulokkeet on juurikin se, mikä jättää muistijäljen paksuimpaankin kalloon.

Jokainen tehköön kuten tekee, omilla ulokkeillaan tai jopa hengellään siinä pelaa. Hittoakos se muille kuuluu.

Pitipä muuten laittaa sulle privaa sun ensi viikonlopun suunitelmista.. onko homma edelleen pläkki?

Kylläpä juu, kun se terä pyörähtää lähellä paikkoja joissa ei pitäisi, niin ainakin itellä homma loppuu siihen ja otetaan pieni aikalisä, että ehtii miettimään mitä tuli tehtyä ja miksi. Keskittyminen takas itse asiaan, eikä sen viereen.

Homma on edelleen jiirissä, suunnitelmat pitävät 👍

• UUSI

Kylläpä juu, kun se terä pyörähtää lähellä paikkoja joissa ei pitäisi, niin ainakin itellä homma loppuu siihen ja otetaan pieni aikalisä, että ehtii miettimään mitä tuli tehtyä ja miksi. Keskittyminen takas itse asiaan, eikä sen viereen.

Homma on edelleen jiirissä, suunnitelmat pitävät 👍

Jepulis! Kunnon hyvä.
        Hyvää yötä ny.. mä vetäydyn yöpuulle.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jepulis! Kunnon hyvä.
        Hyvää yötä ny.. mä vetäydyn yöpuulle.

Hyvät yöt!

• Anonyymi00014
      UUSI

En mitenkään. Ei ole minun ongelmani enää.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kävisin hakemassa kebut ja sit kaljaa marketista.

• Anonyymi00020
      UUSI

Lähtisin ihan normaalisti töihin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Todennäköisesti hakeutuisin sisätiloihin ohjeistuksen mukaisesti, mutta muutoin jatkaisin normaalia arkea. Tämä tietenkin olisi tilanneriippuvaista, reaktioni olisi erilainen jos uhka olisi varmasti vakava eikä pelkkä epäily tai harhaan lennätetty drooni.

Aletheias

• UUSI

Kyllä taas Orpo sai päteä. Oli taas olematon droonihyökkäys. Tää hyökkäys siis orpon pään sisällä. Sisäisestä puheen ollen, suomessa suurin uhka on nimenomaan sisäinen turvallisuus. Noiden hallituksen päätösten seurauksena on kuollut varmasti enempi, kuin mitä yksittäinen drooni isku aiheuttaa. Mutta se on kaikkialla. Luomalla ulkoista uhkaa lakaistaannsisäiset ongelmat maton alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2748
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1356
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      95
      1279
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      106
      1098
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1058
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1024
    Aihe