Ihan itse joutuu ottamaan vastuuta omista asioistaan, eikä voi vaan jättää kaikkea miehen huolehdittavaksi.
Ei ole helppoa olla moderni länsimainen nainen
21
161
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Muuta Jemeniin taikka Yhdysvaltoihin niin elämäsi helpoittuu.
- Anonyymi00002UUSI
Minun mielestä taas juuri tuo on helppoa, että hoitaa ihan itse omat asiansa
Mikäli haluan, että asiat tulee hoidettua oikein, ne ON aina hoidettava itse. Saan tästä mielenrauhan ja tiedän, että asiat menevät oikein ja perusteellisesti. Näin toimimalla eliminoin ongelmatilanteet ja pääsen helpommalla.
Vastuun ottaminen tarkoittaa elämänhallintaa ja tasapainoa.- Anonyymi00003UUSI
Juurikin noin. Tilanne on myös aina ollut ihan sama. Mitä noita aiempien vuosikymmenien ja vuosisatojen naisten tarinoita on kuullut ja lukenut, niin asiat eivät pääosin ole tulleet heidän kannaltaan kunnolla hoidetuiksi, kun ne ovat olleet muiden (=miesten) vastuulla.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juurikin noin. Tilanne on myös aina ollut ihan sama. Mitä noita aiempien vuosikymmenien ja vuosisatojen naisten tarinoita on kuullut ja lukenut, niin asiat eivät pääosin ole tulleet heidän kannaltaan kunnolla hoidetuiksi, kun ne ovat olleet muiden (=miesten) vastuulla.
Itse en kykenisi jättämään asioita muiden hoidettavaksi. Luottamuspula on aina läsnä.
Kun itse tekee, niin tietää tehneensä oikein ja asiat tulee hoidettua kunnolla.
Pidän ohjakset itselläni!- Anonyymi00005UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Itse en kykenisi jättämään asioita muiden hoidettavaksi. Luottamuspula on aina läsnä.
Kun itse tekee, niin tietää tehneensä oikein ja asiat tulee hoidettua kunnolla.
Pidän ohjakset itselläni!Helppo esittää täällä mut oikeasti oikeassa elämässä miehet hoitaa asiat hyvin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Helppo esittää täällä mut oikeasti oikeassa elämässä miehet hoitaa asiat hyvin
Saattaa ne omat asiansa hoitaakin hyvin, mutta siihen se jää.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saattaa ne omat asiansa hoitaakin hyvin, mutta siihen se jää.
Kyllä jokainen mies naisestaan huolehtii ja pitää hyvänä eli ilman miehiä ei maailmasta ja parisuhteista tulis yhtään mitään
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä jokainen mies naisestaan huolehtii ja pitää hyvänä eli ilman miehiä ei maailmasta ja parisuhteista tulis yhtään mitään
Vaan ei hoida naisen asioita kunnolla. Miehen varaan ei oikein mitään voi laskea. Sellainen mies, joka hoitaa asiat muidenkin kannalta kunnolla, on hyvin harvinainen helmi. Pääosin miehet tekevät vähän sinne päin, jollei ole heidän omista jutuistaan kyse.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vaan ei hoida naisen asioita kunnolla. Miehen varaan ei oikein mitään voi laskea. Sellainen mies, joka hoitaa asiat muidenkin kannalta kunnolla, on hyvin harvinainen helmi. Pääosin miehet tekevät vähän sinne päin, jollei ole heidän omista jutuistaan kyse.
Kyllä hoitavat tiedät sen sisimmässäsi eli ilman miehiä ei suhteissa ja kotona tule yhtään mitään
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä hoitavat tiedät sen sisimmässäsi eli ilman miehiä ei suhteissa ja kotona tule yhtään mitään
Ei vaan tiedän nimenomaan käytännössä, että eivät juuri koskaan hoida kunnolla mitään mikä ei ole heidän oma juttunsa. Sisimässään on toki kiva kuvitella kaikenlaista hienoa ja ihanaa, mutta käytännössä miesten varaan ei oikein ikinä voi laskea mitään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos asiat laskisi miehen varaan, niin kotona ja suhteessa ei mistään tule ikinä mitään.
- Anonyymi00004UUSI
No mitään tärkeäähän ei voi jättää miehen hoidettavaksi. Paras kun jokainen hoitaa omat asiansa ja pitää huolen ettei ne asiat vaan missään tilanteessa sekoitu keskenään. Esim. omaisuus on oltava selkeästi eroteltu.
Sitten elämä on helppoa!
xLiner - Anonyymi00008UUSI
Tämä on selvästi miehen aloitus. Ellei jopa incel-tyyppisen miehen aloitus.
- Anonyymi00010UUSI
Se on hyvin todennäköistä, mutta onhan se ihan viihdyttävää leikkiä, että tämä olisi naisen aloitus.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se on hyvin todennäköistä, mutta onhan se ihan viihdyttävää leikkiä, että tämä olisi naisen aloitus.
Mutta kun aidot oikeat naiset ei sano noin mut leikitään et nainen sanois noin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta kun aidot oikeat naiset ei sano noin mut leikitään et nainen sanois noin
Sinähän Välis et tiedä yhtään mitään aidoista oikeista naisista, eli leiki sinä mitä ikinä nyt sitten tahdotkaan 👍
- Anonyymi00012UUSI
Henkselit auttaa vähän, hiiri paljon..
- Anonyymi00014UUSI
On se helppoa jos se nainen saa jonkun typerän miehen menemään naimisiin kanssaan. Silloin mies on vastuussa kaikesta.
- Anonyymi00018UUSI
Onneksi te fiksut miehet ette haksahda moiseen!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onneksi te fiksut miehet ette haksahda moiseen!
No ei, vain ne typerimmät jotka on helppoa saada uskomaan valheisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632599SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1112413Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1011007Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o192988Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m84930Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä70814