Samana vuonna, kun minä kunniaton paska Holo täytän 60vuotta niin minä viimeistään saan YLIOPPILAS LAKIN ja IVALON LUKION REHTORI SAA KUNNIAN LAKITTAA SUOMI 100vuotta VANHEMMAN PANOSTAJAN.
Olis kyllä kiva, kun löytäisin vielä LUKIOSTA ITSELLENI POIKA-YSTÄVÄN JONKA KANSSA VOITAIS MENNÄ LUKION VANHOJEN TANSSEIHIN TANSSIMAAN OMIA HÄITÄ NIIN SAATAIS KUNNOLLA KUNNIAA, KUN VANHOINA VEDETÄÄN HIUKSET TUPEERATTUNA JIVEÄ, ROKKIA, CHA CHAATA JA LOPUKSI VAAKA MAMBOA, KOSKA MOLEMMILLE TULI NIIN KUUMA JA ALKO VÄSYTTÄMÄÄN!
Sanovat minulle, että : Kirjoitat ruotsin, englannin, matikan, äidinkielen ja historian niin kyllä pääset läpi!
Kaikista tulee kuulemma L, koska HOLON OMALLA HISTORIALLA PÄÄSEE SENTÄÄN VÄITTELEMÄÄN!
Saan sentään sanoa, että : Väitätkö sie, että mie en muka tunne omaa historiaani? Mie voin vetää FAKTAT PÖYTÄÄN sekä ILMOITTAA, että KAIKKI HISTORIA LOUKKAA KUNNIOITA JA AINUT JOKA EI LOUKKAA ON FB:N KOVALEVY HISTORIA!
Sovittiin, että minä haen netti-lukioon opiskelemaan.
Anonyymi-ap
1
138
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Olin hakemassa NETTI-LUKIOON aiemminkin, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ LUKIO LOUKKAA HEIDÄN KUNNIOITA!
Minähän olen saanut jo toisen kunnian loukkaus tuomion samasta aiheesta, mutta MENEN MIELELLÄNI TYTTÄRENI HOLON JA MIEHENI HOLON PUOLESTA TOISEN KERRAN VANKILAAN, mutta EN MUIDEN KOSKA MIEHENI JA TYTTÄRENI IHAN VARMASTI KUNNIOITTAA SEKÄ ARVOSTAA MINUA ÄITINÄ SEKÄ VAIMONA, KOSKA MINÄ SENTÄÄN PUOLUSTAN HEITÄ JA HEIDÄN OPISKELUJA VAIKKA FB KUNNIALLISET KUNNIOITTAA VAIN SOMEJA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686