Siinä selkeästi päätettiin että valtuusto punnitseen hallituksen puheenjohtajiston luottamuksen.
Valiokunta siis perustettiin aloitteessa että puheenjohtajisto ei nauti luottamusta.
Valiokunta teki järjestelmällistä työtä ja raportissa tulee selkeästi esille, osa luottaa ja osa ei. Näinpä valiokunta ei voinut luoda omaa kantaansa vaan antoi valtuutetuille vapaat kädet itse muodostaa kantansa.
Valiokunnan olisi ollut helppo luoda kantansa ja esityksensä luottamuksesta jos kyseessä olisi ollut jokin laiton tapaus, mutta sellaisestahan ei ollut alunperinkään kyse.
Luottamus on hyvin subjektiivinen tunne itse kenellekkin.
Tämämpä vuoksi ei voi kuin ihmetellä kansankynttilän puheita siitä kun hän ei edes tiennyt miksi tällainen prosessi on käynnistetty. No ei ensimmäinen kerta kun ei ymmärrä miksi jotain asiaa käsitellään.
Syynä varmaankin se kun ei kuuntele kokousta vaan korjailee oppilaiden kokeita eli tekee opettajantyötään kokouksissa.
Valiokunnan raportti
8
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kun puheenjohtajisto erotetaan se tarkoittaa myös hallituspaikkojen menettämistä, jolloin kaikki menee uusiksi kuulemiseen kaikkineen. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää?
Siksi niin moni poistui koska ymmärsivät että jatkaminen olisi laittoman päätöksen tekemistä.
Tässäkään ei ole mitään ep'äselvää, sen sanoo kuntalaki!- Anonyymi00002UUSI
Säärelä tätä yritti kertoa moneen otteeseen mutta lynkkausmielinen sakki kiimassaan ei järkipuhetta kuunnellut, joten ainoa vaihtoehto oli poistua kokouksesta.
- Anonyymi00003UUSI
Eihän totuus ole mielipide eikä äänestys asia?
- Anonyymi00004UUSI
Säärelä rukka jonkin liiton kantaa tuputti. Viimeisin oikeuden päätös asiassa on jatkavat toimielimessä…
- Anonyymi00005UUSI
Kemijärvellä asiat tiedetään aina paremmin!
- Anonyymi00007UUSI
Jos ymmärrät asia ei ole yksiselitteinen. Sitä paitsi Säärelä on melko varmasti pätevin hallintopuolen viranhaltija mitä tässä kylässä on koskaan nähty ja luultavati tullaan näkemään. Ihme vaan, että viitsii vielä tässä kylässä katsella noita 27 kusipäätä.
- Anonyymi00006UUSI
Asiat ovat monimutkaisia varsinkin Kemijärvellä, ja aina löytyy muista vika.
Tämä toisten syttely on pitkä perinne. - Anonyymi00008UUSI
Mikä teitä Kemihärveläisiä oikeasti vaivaa? Olette pahimpia oman edun tavoittelijoita koko Lapin läänissä. Sen sijaan että yrittäisitte nostaa Kemijärveä tästä suosta, niin keskitytte riitelyyn ja omien etujen tavoitteluun. Säälittävää sakkia, ja tuo Kelloniemen sakki p...kärpäsineen on kaikista pahin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy92112Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1341630Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201225Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82171173Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861104Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661045Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97876Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79811
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701