Kittilä-lehden tilaus loppui ajat sitten uuteen kotikylääni Vantaalle. Nyt ei kuulemma ole koko lehteäkään, vaan on tuommonen Tunturi-Lappi. Onko se hyvä, kannattaako tilata, jos haluaa lukea Kittilän uutisia?
Onko Tunturi-Lappi hyvä lehti?
6
497
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan siinä esim.kuolinilmoitukset. Muuten ei kovin paljon kittilästä. Luen sen kirjastossa n.pari minuuttia menee siihen...
- Anonyymi00002
Hilla group teki selvää Kittilä lehdestä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hilla group teki selvää Kittilä lehdestä.
Tilasin ennen mutta lopetin. Ei tämän perän asioista paljoa kirjoiteta. Sama koskee Lapin kansaa, Rovaniemen ympyrää pyörivät. Jos täällä esimerkiksi sattuu jotain niin voidaan viikon päästä mainita yhdellä lauseella. Eli lehdistö ei halua lapin asiakkaita.
- Anonyymi00004
No se on neljän kunnan yhteinen lehti. Parempi kun ei mitään.
- Anonyymi00005
Et kyllä menetä mitään, vaikka et tilaisikaan sitä. Lukemisessa menee, jos ei kiirettä pidä, n.5 minuttia.
- Anonyymi00006
Asun ruotsin rajalla tässä käsivarren alueella ja olen hyvin pitkälle siirtynyt kuuntelemaan norrbottenin radioa ja myös suomenkielisiä lähetyksiä sieltä.. Tulee yleensä hyvää ohjelmaa ja tietoa lapin asioista.
Olen hyvin pettynyt suomalaiseen mediaan ja rovaniemi keskeisyyteen. Joskus jokin lapin puku vilahtaa kuvissa ja poron pää ettei mene lehdiltä ihan kokonaan maine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604