On olemassa vain muutama idea ilman sen selittettävämpää älyä ymmärtää näitä.
Ensimmäinen on mustekala, joka ei ole kala.
Toinen on fotoni, jolla ei ole massaa.
(hihitystä)
Oppiarvo
12
130
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei nyt suoraan liity aiheeseen. Mutta kerran söin mustekalaa, kun se kuulemma on herrojen herkkua. Hyi olkoon. Pahaa se oli. Samoin kun sammen mätikin on pahaa ja sitä pidetään yläluokan herkkuna. Yäk.
>Simiti<- Anonyymi00003UUSI
Mjoo
Minä voin lähes pahoin nähdessäni näitä lonkeroita lojuvan altaissa.
Taas fotonin ilmiöön et nähdkseni ottanut edes kantaa.
(naurua)
- Anonyymi00002UUSI
Niin ja aloituksen aiheeseen. Valohan on fotoneita ja samanaikaisesti sekä säteilyä, että aaltoliikettä.
>Simiti<- Anonyymi00004UUSI
Niin
Mutta kun (klassikko) jokin edetäkseen tarvitsee alustan, niin mikä se sellainen on?
(hirn) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin
Mutta kun (klassikko) jokin edetäkseen tarvitsee alustan, niin mikä se sellainen on?
(hirn)Mjoo
Älykkäiden informaatiopakkausten kanssa keskustelu om kuin turhaa.
Tyhjyys toimittaa virkaa.
https://youtu.be/35d7KvuXsoA?is=G3Qd9SE1BYoE0v7d Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin
(hirn)Se on niiku filosofien huppelehtimista, et muka tarvii alustan. Kun ei tarvitse, niin ei. Ookonää lukenu Michelsonin–Morleyn kokeesta? https://en.wikipedia.org/wiki/Michelson–Morley_experiment
- Anonyymi00006UUSI
exKynis.mi kirjoitti:
Se on niiku filosofien huppelehtimista, et muka tarvii alustan. Kun ei tarvitse, niin ei. Ookonää lukenu Michelsonin–Morleyn kokeesta? https://en.wikipedia.org/wiki/Michelson–Morley_experiment
Mjaa
En ole lukenut (vaikka lukeminen kanttaa aina).
Enkä lue.
Tyhjyydellä tarkoitan ainoaa sanaa kielessämme, joka on vedetty kuin pakasta peliin, joka on.
Tyhjyys on täysi, täynnä tahi tulvillaan.
Jo vuosia sitten kerroin tyhjyyden itsellään, ja sain hämmentäviä lukuja algoritmeilläni.
Joku vika
(hihitystä) - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mjaa
En ole lukenut (vaikka lukeminen kanttaa aina).
Enkä lue.
Tyhjyydellä tarkoitan ainoaa sanaa kielessämme, joka on vedetty kuin pakasta peliin, joka on.
Tyhjyys on täysi, täynnä tahi tulvillaan.
Jo vuosia sitten kerroin tyhjyyden itsellään, ja sain hämmentäviä lukuja algoritmeilläni.
Joku vika
(hihitystä)Mistä kaikki alkoi
Kun pentuna pällistelin tähtitaivaalle, niin oikeastaan minua ei kiinnostanut pienet valoisat pisteet pimeydessä, vaan pimeys itse.
Se oli (ja on yhä) niin vaikuttava kokemus, että se näkee mitä ei voi kuvailla.
Tällä tarkoitan kaikkea sitä mitä et välttämättä itse näe, koe tai ymmärrä.
(hihitystä) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi
Kun pentuna pällistelin tähtitaivaalle, niin oikeastaan minua ei kiinnostanut pienet valoisat pisteet pimeydessä, vaan pimeys itse.
Se oli (ja on yhä) niin vaikuttava kokemus, että se näkee mitä ei voi kuvailla.
Tällä tarkoitan kaikkea sitä mitä et välttämättä itse näe, koe tai ymmärrä.
(hihitystä)Fotoni
Kun jälleen palaamme toiveaihioihimme, löydämme fotonin.
Kun ensimmäinen fotoni ilmestyi, niin olimme jo tiemme alussa.
(Menee väistämättä hieman kirkolliseksi, mutta minkäs teet).
Jos taas mennään vaikeimman kautta, niin mitään ei tulisi edes olla olemassa, sillä kaikki mahdollinen ja kuviteltavissa oleva on perusteetonta, koska edes yksinkertaisin vetyatomi ei ole stabiili (vakaa),
Iso moka
(naurua) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Fotoni
Jos taas mennään vaikeimman kautta, niin mitään ei tulisi edes olla olemassa, sillä kaikki mahdollinen ja kuviteltavissa oleva on perusteetonta, koska edes yksinkertaisin vetyatomi ei ole stabiili (vakaa),
Iso moka
(naurua)Matka
Kun näissä piireissä puhutaan viljalti pisteen A & B etäisyydestä, kilometreistä, merimaileista ja valovuosista, niin jokin oleellinen essee saagasta puuttuu.
Tämä essee on niin laaja, että se mahtuu yhdelle tikulle.
(hirn) - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Fotoni
Iso moka
(naurua)Mutta
Kertokaapa palstamatematiikot kuinka paljon fotoneita on?
(reps) - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta
Kertokaapa palstamatematiikot kuinka paljon fotoneita on?
(reps)Hirveä kiista
Viimeksi tappelin baarissa törkeän hyvännäköisen yliopistomirrin kanssa siitä kuinka monta elektronia maailmankaikkeudessa on.
Voitin, mutta samalla hävisin.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1272440Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182181Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1721907Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82361402Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271279Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102978- 84907
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70872Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45790