https://www.youtube.com/watch?v=3X0yagq1pbw&t=10s
Mitä tapahtuu asuntoautolle kolaritilanteessa.
Turvattomia on lasikuitukopit liikenteessä
6
256
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Se joka törttöilee ja ajaa asuntoauton kylkeen sopivasti siihen missä kaasupullot niin lähtee äkäisesti kohti stratosfääriä joten kannattaa noita asuntoautoja väistää reilusti.
- Anonyymi00002
Tuossa törmäystestissä luolakaudelta tuo asuntoauto.
- Anonyymi00003
Oli siinä myös peltikuorisia autoja testissä. Useampia autoja videolla.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oli siinä myös peltikuorisia autoja testissä. Useampia autoja videolla.
Elnakista korkeintaan halkeaa vähän puskuri ja katkeaa pakoputken kannatinkumilenkki.
- Anonyymi00005
Tuttava kertoi aikoinaan, miten mukava lapsien on matkustaa alkovissa. Olin siinä vähän sillain, että no huh - huh...
Kerran ajettiin vaunun perässä, jonka takaikkunasta lapset iloisesti vilkuttelivat.
Meitä on moneen junaan...- Anonyymi00006
..ja vaunuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481