Nonii! Sainpas huomiosi :). Kattelin juuri k*siselta striimiltä Itävallan ja brittien peliä. Venäjänkielistä tekstiä vilisi, oli oikeen puhelinnumeroitakin. Pitäiskö soittaa Putinille 😅? Videon resoluutio oli tyypillistä Neuvosto-mallia. Silloin 2018 futakisoissa lähetyksissä oli välillä jotain häikkää, johtuiko sitten tietoliikennevakoiluista tai ihan vain säteilystä 😁?
Vodkapullo pöytään ja järki päähän tässä hommassa. Ennen kuin se päätti hyökkiä Ukrainaan niin arvostin sitä liiderinä niinkin paljon että aattelin voivani toimia sen henkivartijana. Palkaksi mulle ois riittänyt viina ja naiset. Se mitä lätkään tulee niin toivottavasti Norja ei pärjää.
Se on muutes ittestään buustattu mun fifa19:ssa ja on saman tasoinen kuin Saksa parhaimmillaan. Kunnon k*setusta 😅. Ei se Norja v. 19-20 ollut kumminkaan tyyliin Romaniaa kummempi jengi. Ne tuppaa olemaan usein samassa karsintalohkossa. Espanja ja Ruotsi on usein myös samassa, en tiiä miksei niissä lohkoiluissa oo enemmän variaatioita. -💊-.
Suomi häviää Unkarille!!!
5
64
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja norjalaisille tiedoksi, by the way. Että te voitte tunkea teidän huulirasvanne sinne minne aurinko ei paista 👊. Okei, te ootte viikinkejä eli ihmiskunnan r*dullista eliittiä, sen myönnän. Tää nyt on vaan tällästä naapurimaiden välistä veljellistä naljailua. Tanskaa ja Islantia kohtaan mulla ei oo hard feelings. Virokin on mukava ehkä juuri siksi koska tosa on meri välissä eli oikeastaan se ei oo meidän naapurimaa. -💊-.
- Anonyymi00002UUSI
Ne Suomenlahden dronet ovat norjalaisia 😁. Mitä jos ne oiskin? Nehän voittaa slovakit tätä menoa 😱! Valaanrasva ja mursun pakara siivittävät voittoon. Puolalainen striimi on hyvä, on se kumminkin sivistysvaltio ihan noin muutenkin. Sitä vaan mietin että minkäköhänlaisia ne paikalliset miehet olis viinakännissä? Mua vähän arveluttaa se puoli. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
Pillerimies, tuo lätkäkaukaloiden ultimaattinen supertähdistä kirkkain partaveitsi nro 1 👌. Pano-Chad-Alfa, joka korkkaa omansa määrätietoisen stooalaisella ylpeydellä. Mulla on kyllä aika jumalattoman kova tykki lätkässä vaikken sitä harrastakaan kuin vain satunnaisesti talvisin, enkä välttämättä edes joka talvi. Taitoakin piisaa. Olis pitänyt ryhtyä lätkäpelaajaksi 😅🏒. Oisin ollut nopee luistelemaan. -💊-.
- Anonyymi00004UUSI
Taitoni ovat nähdäkseni perua tsaarilaisista venäläisjuuristani :). Ei se musta silti vielä venäläistä tee, eihän 😄? Arroganttius samaten. Mä uhoon, tuhoon palstan seteilläni kumoon 💪. Join liikaa kahvia tässä aiemmin ja tässä on lopputulos. On se kyllä vahva huu-me ☕️. -💊-.
- Anonyymi00005UUSI
Bettejä otetaan nyt vastaan 😎🚬. Tää on tämmöstä jännämiestalousrikollista pimeää toimintaa 🤭. Mä veikkaan 7-1. Suomi on kumminkin pelannut hyvin viime aikoina. Maailmanmestaruus maistuisi taas vaihteeksi. Spekuloin eilen että 2 maalia Saksaa vastaan ei riittäisi 3 pinnaan. Kyllä se vaan riitti.
Lätkässä tärkeintä on osata puolustaa eli olla päästämättä maaleja. Oman maalinedustan vartioiminen on tärkein asia. Futiksessa se on hyökkäys. Urheilu on kuin shakkia. Elämä on shakkia, luovimista, toisten manipulointia. Oon levoton sielu kun kirjoittelen näitä juttuja. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 55712
- 19709