Kummallista siihen saakka naiset saa monipuolista ruokaa kun muuttaa vanhempiensa luota pois ja sinkkuaikana naisilla hyvin hyvin yksipuolinen ruoka kunnes tapaa miehen niin naisen ruoansaanti monipuolistuu lihakset kasvaa ja elimistö voi hyvin kun eroavat niin yksipuolinen ruoka jälleen elimistö kärsii kuihtuu puutostiloja eli naiset tarvii miehen niin voivat hyvin ja ruoka monipuolistuu
Onko sinkkunaisilla yksipuolinen ruokavalio
34
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun ruokavalioni on kyllä tuhatkertaisesti monipuolisempi, kun en huoli miestä elämääni.
- Anonyymi00002
Vai onko
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vai onko
Kyllä on. Kerrohan ihmeessä montaako eri ruoka-ainetta sinä olet syönyt? Kuinka monipuolinen ruokavaliosi on tänään ollut. Einesten lisäaineita ei lasketa erillisiksi ruoka-aineiksi ja jos olet syönyt 20 nakkia, niin se on yksi aines, eli nakki.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä on. Kerrohan ihmeessä montaako eri ruoka-ainetta sinä olet syönyt? Kuinka monipuolinen ruokavaliosi on tänään ollut. Einesten lisäaineita ei lasketa erillisiksi ruoka-aineiksi ja jos olet syönyt 20 nakkia, niin se on yksi aines, eli nakki.
No sinkkuina naiset syö vain kauraa ja juureksii mut kun mies tulee elämään niin naiset tekee monipuolisia ruokia on lihaa kalaa kasviksii piimää maitoo ym ja juustoo makkaraa kalaa kinkkuu leivänpäällä
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No sinkkuina naiset syö vain kauraa ja juureksii mut kun mies tulee elämään niin naiset tekee monipuolisia ruokia on lihaa kalaa kasviksii piimää maitoo ym ja juustoo makkaraa kalaa kinkkuu leivänpäällä
joo o
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kumpaakaan noista mainitsemistasi ei ole isosti kuulunut syömisiini tänään. Perunaa olen söin ja sipulia. Kaikki tuntemani miehetkin kuitenkin syövät myös noita, eli oletan niiden ovat ihan osa monipuolista ruokaa.
Kysyn uudestaan. Montaakos eri ruoka-ainetta olet siis tänään syönyt? Kuinka monipuolista syömisesi ovat olleet? - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kumpaakaan noista mainitsemistasi ei ole isosti kuulunut syömisiini tänään. Perunaa olen söin ja sipulia. Kaikki tuntemani miehetkin kuitenkin syövät myös noita, eli oletan niiden ovat ihan osa monipuolista ruokaa.
Kysyn uudestaan. Montaakos eri ruoka-ainetta olet siis tänään syönyt? Kuinka monipuolista syömisesi ovat olleet?Pelkkää perunaa ja raakaa sipulii etkö kaipaa siihen lisukkeeksi jotain muuta no tänään aamupalaksi söin kaksi pientä perunaa kun eilisestä jäi yli ja neljä nakkia ja kahvia ja iltapäivällä oli nälkä niin söin karkkipussin ja kääretorttu paketin ja nyt ranskalaisia nakeilla ja sipulilla mutta piti tehdä itse tehtyä hernekeittoa mutta päätinkin mennä kalaan ja hernekeiton teko jäi
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pelkkää perunaa ja raakaa sipulii etkö kaipaa siihen lisukkeeksi jotain muuta no tänään aamupalaksi söin kaksi pientä perunaa kun eilisestä jäi yli ja neljä nakkia ja kahvia ja iltapäivällä oli nälkä niin söin karkkipussin ja kääretorttu paketin ja nyt ranskalaisia nakeilla ja sipulilla mutta piti tehdä itse tehtyä hernekeittoa mutta päätinkin mennä kalaan ja hernekeiton teko jäi
Raakakinnsipulia olen syönyt tänään. Sipuli on kuitenkin vain yksi raaka-aina, olipa se raaka tai kypsennetty. Eli vain yksi siitä siis.
Edelleen odotellaan sitä tietoa, että kuinkas monipuolisesti olet tänään syönyt. Itse tuossa laskeskelin, että pelkässä aamupala-lounas yhdistelmästäni tuli minulle tänään kasaan parikymmentä eri raaka-ainetta. Mausteita en laske, kun sittenhän lukema olisi jo ihan älytön. Eli kerros nyt miten monipuolista se sun hehkutettu ruokavaliosi on. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pelkkää perunaa ja raakaa sipulii etkö kaipaa siihen lisukkeeksi jotain muuta no tänään aamupalaksi söin kaksi pientä perunaa kun eilisestä jäi yli ja neljä nakkia ja kahvia ja iltapäivällä oli nälkä niin söin karkkipussin ja kääretorttu paketin ja nyt ranskalaisia nakeilla ja sipulilla mutta piti tehdä itse tehtyä hernekeittoa mutta päätinkin mennä kalaan ja hernekeiton teko jäi
Eli kuusi vain löytyy sinulta tuosta yksilöitynä. En tiedä millainen se kääretorttusi oli, mutta jos nyt ajatellaan, että sinnä olisi ollut kananmunia ja jauhoja ja sellaista, niin kymmenkunta juuri ja juuri olet tänään saanut kasaan. Ei voi kyllä monipuolisuudesta kehua.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli kuusi vain löytyy sinulta tuosta yksilöitynä. En tiedä millainen se kääretorttusi oli, mutta jos nyt ajatellaan, että sinnä olisi ollut kananmunia ja jauhoja ja sellaista, niin kymmenkunta juuri ja juuri olet tänään saanut kasaan. Ei voi kyllä monipuolisuudesta kehua.
Kääretorttu oli kaupasta ostettu joku balkoni roll cacao cocoa suklaa kääretorttu mutta en ole mikään kokki
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kääretorttu oli kaupasta ostettu joku balkoni roll cacao cocoa suklaa kääretorttu mutta en ole mikään kokki
Eli kuten totesin, niin juuri ja juuri kymmenen saat kasaan. Yksipuolista tuo on, ei monipuolista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuossa on muutes totuus. Ne syö jotain ainesosia mistä voisi ehkä valmistaa ruokaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuossa on muutes totuus. Ne syö jotain ainesosia mistä voisi ehkä valmistaa ruokaa.
Miehet taas syövät (kuten välis tuossa) einesmössöä, joka etäisesti muistuttaa ruokaa ja jossa ei ole lainkaan hyviä ravintoaineita.
- Anonyymi00005
Ruokavalioni on todella monipuolinen, joten mies tuskin pystyisi sitä paljoakaan monipuolistamaan. Se olisi toki mahtavaa, jos mies olisi hyvä kokkaamaan ja kiinnostunut kokeilemaan uusia reseptejä, niin ehkä sitä kautta tulisi jotain uutta omaankin ruokavalioon.
Aletheias- Anonyymi00008
Miehet vaattii perinteisiä ruokia esim maanantai aamuna alatoopia ja ranskanleipää ruuaksi makaroonilaatikkoa tiistaina sämpylää ja pihvia aamupalaksi sekä tiikerikakkua ja ruuaksi vaikka itse tehtyä hernesoppaa ja ke perunoita ja ruskeaa kastiketta to muusia ja uunimakkaraa pe laitatte vaikka uunin joulukinkkua jos pakastimeen on ostettu joulun jälkeen alesta kinkkuja pakastimeen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miehet vaattii perinteisiä ruokia esim maanantai aamuna alatoopia ja ranskanleipää ruuaksi makaroonilaatikkoa tiistaina sämpylää ja pihvia aamupalaksi sekä tiikerikakkua ja ruuaksi vaikka itse tehtyä hernesoppaa ja ke perunoita ja ruskeaa kastiketta to muusia ja uunimakkaraa pe laitatte vaikka uunin joulukinkkua jos pakastimeen on ostettu joulun jälkeen alesta kinkkuja pakastimeen
Ja kalaa syötte niin usein kun mies käy kalassa no aina ei tuu kalaa mut kun tuler niin kalaa syötte eri muodoissa
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli todella yksitoikkoista ja monipuolisuus puuttuu. Samat raaka-aineet ja ravintoaineet toistuvat päivästä toiseen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eli todella yksitoikkoista ja monipuolisuus puuttuu. Samat raaka-aineet ja ravintoaineet toistuvat päivästä toiseen.
Mitä yksitoista jos joka päivä on eri ruoka esim jauhelihakeittoa toinen päivä muusia ja uunimakkaraa kolmas ruskeaakastiketta yms
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä yksitoista jos joka päivä on eri ruoka esim jauhelihakeittoa toinen päivä muusia ja uunimakkaraa kolmas ruskeaakastiketta yms
Yksitoikkoista ja monipuolisuus puuttuu. Ei tule edes kaikki tärkeät ravintoaineet kasaan tuolla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet eivät erityisemmin vaadi mitään tiettyjä ruokia, vaan syövät sitä, mitä tahtovat. Yhdessä voidaan miettiä valmistettavia ruokia ja kokata yhdessä, mutta kumpikin tietysti päättää loppupeleissä ruokavaliostaan itse.
Aletheias - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Peruna n perunaa, söitpä sen sittennkeitossa, kuorineen keitettynä tai muusina. Ei pelkkä peruna muutu monipuoliseksi vain muuttamalla miten sen valmistaa.
Peruna toki on hyvä raaka-aine. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet eivät erityisemmin vaadi mitään tiettyjä ruokia, vaan syövät sitä, mitä tahtovat. Yhdessä voidaan miettiä valmistettavia ruokia ja kokata yhdessä, mutta kumpikin tietysti päättää loppupeleissä ruokavaliostaan itse.
AletheiasNo ei kotona ja perheessä jokainen syö eri ruokia vaan kaikki syö samaa ruokaa jos on tänään muusia ja uunimakkaraa niin kaikki syö samaa huomenna vaikka hernekeittoo niin kaikki syö hernekeittoo eli ei siitä mitään tule jos kaikki söis eriruokii eli yksi ruoka ja kaikki syö samaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No ei kotona ja perheessä jokainen syö eri ruokia vaan kaikki syö samaa ruokaa jos on tänään muusia ja uunimakkaraa niin kaikki syö samaa huomenna vaikka hernekeittoo niin kaikki syö hernekeittoo eli ei siitä mitään tule jos kaikki söis eriruokii eli yksi ruoka ja kaikki syö samaa
Se on tietysti järkevintä, jos syödään samaa ruokaa, mutta minulla on kokemusta myös siltä, että syödään eri ruokia ja se toimii aivan ongelmitta. Kyse on vain siitä, miten asiaan suhtautuu.
Aletheias - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
No ei kotona ja perheessä jokainen syö eri ruokia vaan kaikki syö samaa ruokaa jos on tänään muusia ja uunimakkaraa niin kaikki syö samaa huomenna vaikka hernekeittoo niin kaikki syö hernekeittoo eli ei siitä mitään tule jos kaikki söis eriruokii eli yksi ruoka ja kaikki syö samaa
Ei tarvitse ihmetellä miksi olet sinkku. Kannattaa opetella tajuamaan edes sen verran, että molemmat päättävät ihan itse mitä tahtovat syödä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuossa ei ollut mainittuna, ainoatakaan ruokaa, jota mieheni haluaisi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se on tietysti järkevintä, jos syödään samaa ruokaa, mutta minulla on kokemusta myös siltä, että syödään eri ruokia ja se toimii aivan ongelmitta. Kyse on vain siitä, miten asiaan suhtautuu.
AletheiasSamaa syödään ja jos lapset änkyttää niin minä kiellän ja sanon äiti tekee yhtä ruokaa ja sitä syödään kaikki samassa pöydässä ugh olen puhunut
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Samaa syödään ja jos lapset änkyttää niin minä kiellän ja sanon äiti tekee yhtä ruokaa ja sitä syödään kaikki samassa pöydässä ugh olen puhunut
Eli saat pysyä lapsettomana sinkkuna.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Samaa syödään ja jos lapset änkyttää niin minä kiellän ja sanon äiti tekee yhtä ruokaa ja sitä syödään kaikki samassa pöydässä ugh olen puhunut
Eli niin kauan kun asuvat kotona niin syövät mitä äiti sanol tai tekee ja piste
- Anonyymi00027
Tämä on ihan tutkittu juttu. Eli terveimpiä ovat naiset, jotka nauttivat oman miehensä siemennestettä vähintään kerran päivässä. Useampi kerta tietysti on vielä parempi.
- Anonyymi00028
Nyt oli kyllä hyvin rajusti yksinkertaistettu ja siten epätodeksi muutettu tuo tutkimustulos. Vaan siis niinhän siinä usein käy kun ei edes ymmärrä mitä on tutkittu, miten ja varsinkaan sitä mikä se tutkimustulos on oikeasti ollut. 🙂
- Anonyymi00029
Mikropitsoja saa erilaisilla mausteilla. Mikä ongelma?
- Anonyymi00031
En tiedä, mutta minulla ei ole. En laita ruokaa muille kuin omalle lapselleni!
- Anonyymi00033
Monipuolinen ruokavalio on. Lapsena ei niinkään, sillä salaatit oli silloin harvinaisuuksia.
- Anonyymi00034
Voihan se joillain noinkin olla. Minun mieheni on kyllä ihan itsekin todennut, että hänen ruokavalionsa on monipuolistunut eksponentiaalisesti meidän parisuhteemme myötä. Eihän hän ollut koskaan aiemmin edes kuullutkaan monista niistä ruoista, jotka ovat nykyään hänen lemppareitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972