sinua aina vaan. En saa sinua mielestäni. Mitä voisin tehdä asialle? Olet niin ihana kaikin tavoin. Tietäisitpä, mitä kaikkea olen toivonut välillemme. Ihan mahdottomia ajatuksia.
Mies minä ajattelen
8
288
Vastaukset
- Anonyymi00004
❤️❤️❤️❤️
Tiedän ettei minulle, mutta saanhan hetken kuvitella niin? Kiva viesti.
(Yllä oleva viesti poistettu sääntöjen vastaisena. Sen sijaan kahden sanan haukut saa jäädä. Hienosti ylläpidetty palsta 👍) - Anonyymi00005
Oon kanssa ajatellut sua ja vieläkin. Olin tunnistanut sinut ja laitoin viestiäkin lopulta. mutta...
- Anonyymi00006
Millaisia mahdottomia ajatuksia?
- Anonyymi00009
Kaikkea ihanaa, mutta mahdotonta, ei varmaan toteudu
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikkea ihanaa, mutta mahdotonta, ei varmaan toteudu
Kerro jokin sellainen ihana asia?
- Anonyymi00007
Kertoisit niistä ajatuksista rakas… Lähetin sinulle tervehdyksen omalla tavallani.
- Anonyymi00008
Millä tavalla?
- Anonyymi00012
Jaa en usko että voit tehdä asialle mitään jos et häntä uskalla lähestyä kuinka hyvin tunnet hänet että voit väittää häntä ihanaksi edes mielessäsi toivominen on turhaa jos ei itse tee mitään voidakseen edes yrittää toiveensa toteuttaa mä jätin toivomisen jo kauan si kun huomasin että toiveet ei toteudu yrityksistä huolimatta edes välttämättä esimerkkinä kuinka moni eläessään toivoo suurta lottovoittoa monenko kohdalla se on elinaikana edes toteutunu ja kuinka iso lottovoiton pitäisi olla että se riittäisi mitä maailmaa seurannu ni kuusiataa miljoonaakin on pikkuraha ei kestä julkkiksella kauaa moista summaa tuhlata (se mikä laulaen tulee se viheltäen menee) jos on jotenkin jääny epäselväksi ettekä ole huomannu tai tajunnu ni ne jotka isot rahat tienaa itse harvoin tekevät töitä edes rahansa eteen kysymyksenä kuinka löytää se laiskin mahdollinen puoliso mitäpä luulette
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas162997Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54833
- 40668
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22663Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625