Naisten kenkä kokoa 43

raapu

Mistä löytää naisten kenkiä kokoa 43? Talvi tai kesäkenkiä?

105

38906

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • •••

      Haloselta

    • Pertti Palmrothilta.

      ---

    • pituus/kengän numero

      Sä oot kai hirveän pitkä kun kegän numerokin on 43? Ite oon 168 ja 36kenkä, ei monesti tahdo löytyä just sellaisia kenkiä kuin tahtoisin, seuraava koko on armotta iso-pohjallisillahan sitä tietty voi auttaa...

      • Pätkä

        Ei kengän koolla ole mitään tekemistä pituuden kanssa! Olen 160 cm ja kenkä on 40, sisareni on saman pituinen, mutta kengän koko on vain 36. Toinen tyttäreni on 162 cm ja toinen 175 ja molemmat käyttävät 40-numeroista kenkää. Tunnen naisen, joka on 150 cm ja kenkä on kokoa 40.


      • Pihla-67

        satuin lukemaan viestisi,ja voin ainakin omalta kohdaltani kumota tuumailusi paikkansa pitämättömäksi.

        Mikä on "hirveän pitkä"? Itse olen 173 cm ja kengän koko on 37-38,ulkomaiset yleensä se 38.

        Isojalkaisia löytyy pitkistä ja lyhykäisistä.
        Ja mistä alkaa iso koko? Kukin mieltää sen omalla tavallaan.


      • Pitkästä tai isosta
        Pihla-67 kirjoitti:

        satuin lukemaan viestisi,ja voin ainakin omalta kohdaltani kumota tuumailusi paikkansa pitämättömäksi.

        Mikä on "hirveän pitkä"? Itse olen 173 cm ja kengän koko on 37-38,ulkomaiset yleensä se 38.

        Isojalkaisia löytyy pitkistä ja lyhykäisistä.
        Ja mistä alkaa iso koko? Kukin mieltää sen omalla tavallaan.

        Ethän sä mikään pitkäpitkä ole,mun mielestä.Sanoisin että 180cm naiselle on pitkä ja iso jalka 40.


      • hoi
        Pihla-67 kirjoitti:

        satuin lukemaan viestisi,ja voin ainakin omalta kohdaltani kumota tuumailusi paikkansa pitämättömäksi.

        Mikä on "hirveän pitkä"? Itse olen 173 cm ja kengän koko on 37-38,ulkomaiset yleensä se 38.

        Isojalkaisia löytyy pitkistä ja lyhykäisistä.
        Ja mistä alkaa iso koko? Kukin mieltää sen omalla tavallaan.

        iso koko alkaa siitä mitä valmistajilta ei saa, eli 43:sta, normaalikoko on se mitä kaupasta saa.


      • keksa
        Pätkä kirjoitti:

        Ei kengän koolla ole mitään tekemistä pituuden kanssa! Olen 160 cm ja kenkä on 40, sisareni on saman pituinen, mutta kengän koko on vain 36. Toinen tyttäreni on 162 cm ja toinen 175 ja molemmat käyttävät 40-numeroista kenkää. Tunnen naisen, joka on 150 cm ja kenkä on kokoa 40.

        Hyvän ystäväni vaimo on 179 cm pitkä ja jalan koko on 37!! Vastaavasti naispuolinen työtoverini on 161 cm pitkä ja hänen jalkansa on kokoa 41!! Mainittakoot että pieni jalka on ihan söpön näköinen vaikka eihän jalan koolle mitään voikaan! Vahinko että luoja ei ole luonut sinulle pientä jalkaa,toisin kun siskollesi!:) toivotavasti olet kuitenkin asian kanssa sinut!;)


      • OON ISO
        Pihla-67 kirjoitti:

        satuin lukemaan viestisi,ja voin ainakin omalta kohdaltani kumota tuumailusi paikkansa pitämättömäksi.

        Mikä on "hirveän pitkä"? Itse olen 173 cm ja kengän koko on 37-38,ulkomaiset yleensä se 38.

        Isojalkaisia löytyy pitkistä ja lyhykäisistä.
        Ja mistä alkaa iso koko? Kukin mieltää sen omalla tavallaan.

        NAINEN JA KOKOA LÖYTYY 186CM/135KG JA KENGÄT KOKOA 43-44 MALLISTA RIIPPUEN


      • sellasta.

        Olen 14 vuotta ja kengän koko on 43.


      • pöpöpää
        Pitkästä tai isosta kirjoitti:

        Ethän sä mikään pitkäpitkä ole,mun mielestä.Sanoisin että 180cm naiselle on pitkä ja iso jalka 40.

        Sittenhän mä oon 15 vuotiaana iso nainen... Pituutta 180 ja kengän koko 42 tai 43... Vaikeeta löytää kenkiä...


      • style mummu koko 43
        pöpöpää kirjoitti:

        Sittenhän mä oon 15 vuotiaana iso nainen... Pituutta 180 ja kengän koko 42 tai 43... Vaikeeta löytää kenkiä...

        Eikö se ole kiva kun saa valita itse seuransa. Eivätpä kaikki lökäpöksyt tuki seuraan. Ellokselta saan kauniitakin kenkiä kokoa jopa 45


      • Agstaajapelle :z
        pöpöpää kirjoitti:

        Sittenhän mä oon 15 vuotiaana iso nainen... Pituutta 180 ja kengän koko 42 tai 43... Vaikeeta löytää kenkiä...

        Mä oon sua nuorempi, ja kengänkoko on 42 ... että silleen .
        Ei oo ollu mun nuoruun helppoo , ku kaikki kaverit löytää aivan upeita kenkiä ite joudun tyytymään ensimmäisiin omani kokoisiin , mitä vaan kaupasta löytää ! Turha edes haaveilla joistain kivoista Uggeista , jalka näyttää niisä ihan miehen jalalta!


      • Ihmiset ei oo tehtaalta

        Joo. Kummaa yleistämistä. Yksinkertaista. Jos 168 on 36 kenkä, niin siinä on kyllä tosi pienijalkainen tyyppi. 150 senttiselle
        Pitäis sit kai olla 30 ja 180 senttisellä 50. Mulla on 43. Ja mun peffa on on vajaa puolimetriä ja paljo sulla? Ja mun pikkurilli on ja nenä on 3 senttiä. Sit jos on tietyn mittainen, niin nenän pitäis varmaan olla niinku pieni tai iso. Ja sääriluu varmaan tietynmittainen ja reisiluu ja selän mitta pitäis olla se ja sen mittaisella sitä ja tätä, jos mulla on tänne mittaiset...

        YKSINKERTAISTA AJATTELUA. Ku me ei kasveja tehtaalla, jossa olis muottii. Yleensä kaikilla on samat osat. Mutta ne variaatiot on monenlaiset. Antaa olla jokaisen OMANLAINEN. hyvä sellaisena kuin on. Sitä kun ei oikeesti voi muuttaa. Se on hyvä niin.


      • Anonyymi
        OON ISO kirjoitti:

        NAINEN JA KOKOA LÖYTYY 186CM/135KG JA KENGÄT KOKOA 43-44 MALLISTA RIIPPUEN

        Minä oon 170cm 115kg ja kengät 42.


    • Hyvä valikoima

      löytyy kenkäkauppa, jossa myydään isokokoisiakin naistenkenkiä. Nimi on Ylivieskan Kenkäkauppa.
      Myös isojalkaisille miehille löytyy valikoimaa.

      • Sii

        HAkaniemessä on kenkäkauppa josta löytyy isoja ja pieniä kenkiä.


    • Kenkä Marskista pitäisi löytyä.

    • MiekkonenM

      Ei jalan koko itse pysty määräämään, mutta kyllä pienijalkaiset ja pienikätiset naiset ovat paljon somempia, kuin kolhot kanssasisarensa.

      • Iso nainen Pohjanmaalta

        Usein miehet, jotka ajattelevat tyylilläsi, kokevat tiedostamattaan olevansa riittämättömiä isoille naisille. Niin se vaan menee.


      • tieteilijä
        Iso nainen Pohjanmaalta kirjoitti:

        Usein miehet, jotka ajattelevat tyylilläsi, kokevat tiedostamattaan olevansa riittämättömiä isoille naisille. Niin se vaan menee.

        Pohjois-, Keski- vai Etelä-Pohjanmaalta? Ihmisten kokohan vaihtelee alueittain


      • 16+14

        Hmph. Tuo mielipide, vaikka vanha onkin, auttoikin paljon kenkäpulma-asiassa.


    • jjj

      Ei ole hajuakaan, onko joku jo ehdottanut ko. kauppaa, sillä laiskottaa,enkä jaksa lukea noita edellisiä.

      Mutta tosissaan.. Kenkä Marski, joka siis sijaitsee Mannerheimintiellä Helsingissä, on todella hyvä kenkäkauppa. Suurimmat koot naisille on 45. Löytyy kauniita ja muodikkaita kenkiä. Laatukin on hyvä.
      Kannattaa käydä katsomassa. :)

    • voivoi

      Paris Hiltonilla on 43 kokoinen jalka. ;-D

      • ei mikään nätti jalka

        Kohtuuttoman iso kalossi, sirolla naisella.Sääliksi käy.


      • keksa

        kuulostaa kyllä aika epäuskottavalta! olen nähnyt sen kuuluisan leffan hänestä ja mielestäni sen jalka ei näytä kyllä niin suurelta:)


      • Isokenkäinen sopusuhtain
        keksa kirjoitti:

        kuulostaa kyllä aika epäuskottavalta! olen nähnyt sen kuuluisan leffan hänestä ja mielestäni sen jalka ei näytä kyllä niin suurelta:)

        Eihän se näytä isolta.... Koska on sopudåsuhtainen. Se 37 näyttäisi tosi töpöltä. Sopusuhtaisuus on kaunista.
        Halonen, kenkämarsi. Fredrikinkadulla on erikoisliike, jossa pieniä ja isoja kenkiä.
        Mul on iso jalka. Ja alan nykyään löytää kenkiä. Isokenkäisiä alaa olla enemmän. Ei tarvi kulkee pelkillä lenkkkarilla tei kärsiä kivuista, kun kengät painaa. Ja yks liike on Kampin kujalla, Kampin metron sisäänkäynnin vieressä. Hokkanen Siinä samassa on jalkaterapeutti tm. Joka osaa kertoa millainen kenkä hyvä. Se oli hyvä paikka myös.


    • raapu

      Kalliita ovat erikoisliikkeiden kengät.

      Ja muille jotka veetuilitte koostani , sanon että jännä nähdä miten paljon iso nainen pelottaa miehiä. ....pööö! :-D

      • ....vaan........

        Oli kyse isosta jalasta ja sellainen rumentaa naista, ei pelottavaksi kuitenkaan.


      • prettypirate
        ....vaan........ kirjoitti:

        Oli kyse isosta jalasta ja sellainen rumentaa naista, ei pelottavaksi kuitenkaan.

        Olen 182cm, hoikka ja muodokas, jalkani ovat 43, sirot, kaarevat, ruskettuneet, silkkisen pehmeät, niissä on kaunis pedikyyri kesät talvet ja laittaessani korot jalkaan näyttää sekä jalkani, sääreni ja peppuni niin hyvältä ettei paremmasta väliä. Totaalisen naurettava keskustelun aihe, kauneus on katsojan silmässä. itseltäni ei ainakaan ottajia puutu, varpaani on pussattu huolella läpi useampaan otteeseen. En antaisi pois senttejä sääristäni enkä jaloistani. ken ei tykkää, ottakoon kaikin puolin pienen naisen, kauniita hekin. Jos ei löydy kenkämarskista, tilaa jenkeistä, www.zappos.com saa halvalla ja funkympaa kuin täältä. hoes, do your toes, and it won't matter how big the foot!


      • prettypirate

        Saat toki olla juuri sitä mieltä kuin olet. Omat sääreni ja jalkani ovat upeat, et voi ilmoittaa totuutena että 43 jalka on RUMA. Koska kuitenkin niin teet, arvaan käyväni keskustelua aivottoman, ennakkoluuloisen, pikkumielisen pikkumiehen kanssa, ja mun aikani on paremmin käytetty muunlaisten ihmisten kanssa. Lupaan kuitenkin että jos kävelisin kadulla ohitsesi, pääsi kääntyisi, kieli valuisi lattiaan ja toivoisit uskaltavasi lähestyä. Muksaa elämää pienien ihmisten ympäröimänä. I rock, and i'm all woman.


      • Elina

        Mikähän tätä kirjoittajaa pännii??? Se nyt vaan on fakta etteivät kaikki ole samasta muotista valettuja, että aika turha moisista suuta soittaa...


      • raapu
        Elina kirjoitti:

        Mikähän tätä kirjoittajaa pännii??? Se nyt vaan on fakta etteivät kaikki ole samasta muotista valettuja, että aika turha moisista suuta soittaa...

        Vinkkejä kenkien hankkimiseen oikeastaan tässä etsittiin. Lisää vinkkejä kiitos.


      • pokspaks
        ....vaan........ kirjoitti:

        Oli kyse isosta jalasta ja sellainen rumentaa naista, ei pelottavaksi kuitenkaan.

        rumentaa naista?! just. Mitähän sä ihmisessä katot. Ja pitäs visiin sun tota arvomaailmaas vähä miettii, ja paljon missaat jos jotain jalkoja vaan tuijotat. Enpä oo moista ennen kuullu. Jo on epäkypsää. Hah. itellä siro 44, ja on ollu seuraelämää, ja ei oo miehiä haitannu. Ja kätevää, jos unohat omat kengät, voit lainata poikaystävältä, hahaa. Ja eipähän me voida siihen vaikuttaa millasia meistä mahtaa tulla!


      • *kukkanen*
        pokspaks kirjoitti:

        rumentaa naista?! just. Mitähän sä ihmisessä katot. Ja pitäs visiin sun tota arvomaailmaas vähä miettii, ja paljon missaat jos jotain jalkoja vaan tuijotat. Enpä oo moista ennen kuullu. Jo on epäkypsää. Hah. itellä siro 44, ja on ollu seuraelämää, ja ei oo miehiä haitannu. Ja kätevää, jos unohat omat kengät, voit lainata poikaystävältä, hahaa. Ja eipähän me voida siihen vaikuttaa millasia meistä mahtaa tulla!

        ja voihan sitä lainata omat kenkänsä miehelleen. Mulla on vieläkin piirtynyt verkkokalvoihin kuva avomiehestäni pihalla tupakalla mintunvihreissä avokkaissa (koko 43) yli kaksikymmentä vuotta sitten. Tupakanpoltto on kyllä aikoja sitten loppunut mutta yhdessä ollaan suurista jaloista huolimatta.


      • Shagging
        *kukkanen* kirjoitti:

        ja voihan sitä lainata omat kenkänsä miehelleen. Mulla on vieläkin piirtynyt verkkokalvoihin kuva avomiehestäni pihalla tupakalla mintunvihreissä avokkaissa (koko 43) yli kaksikymmentä vuotta sitten. Tupakanpoltto on kyllä aikoja sitten loppunut mutta yhdessä ollaan suurista jaloista huolimatta.

        Olisipa kiva lainailla neidon korkkareita, jos löytyisi 44 koolla varustautunut nainen :)

        Naisella voi 43 olla jumailsen kauniin näköinen ja 36 voi olla jollakin äärettömän ruma. Ei ole onneksi koosta kiinni. Toivotaan vaan että kaikki löytää kauniita kenkiä jalkoihinsa. Rumien kenkien valmistaminen pitäisi kieltää lailla!


      • kaunisoon
        prettypirate kirjoitti:

        Olen 182cm, hoikka ja muodokas, jalkani ovat 43, sirot, kaarevat, ruskettuneet, silkkisen pehmeät, niissä on kaunis pedikyyri kesät talvet ja laittaessani korot jalkaan näyttää sekä jalkani, sääreni ja peppuni niin hyvältä ettei paremmasta väliä. Totaalisen naurettava keskustelun aihe, kauneus on katsojan silmässä. itseltäni ei ainakaan ottajia puutu, varpaani on pussattu huolella läpi useampaan otteeseen. En antaisi pois senttejä sääristäni enkä jaloistani. ken ei tykkää, ottakoon kaikin puolin pienen naisen, kauniita hekin. Jos ei löydy kenkämarskista, tilaa jenkeistä, www.zappos.com saa halvalla ja funkympaa kuin täältä. hoes, do your toes, and it won't matter how big the foot!

        Joo, oon 14 vuotta ja jalka 43.


      • www.xlshoes24-7.fi
        raapu kirjoitti:

        Vinkkejä kenkien hankkimiseen oikeastaan tässä etsittiin. Lisää vinkkejä kiitos.

        Naisten kenkiä koossa 42-45 saatavissa verkkokaupasta www.xlshoes24-7.fi


    • mie

      Tampereella on melkoisen hyvä kauppa nimeltä spesiaalikoot, josta itse olen löytänyt sopivia kauniitakin kenkiä.

      • kotisivut

    • Ei mua ainakaan haittaa.

      Nii no onhan se iso jalka meillä naisilla kyllä aika ruma (itellä 41-42 ja oon hoikka ja 178 cm pitkä).. Mut eipä tuo mua muuten haittaa ku että kenkiä on joskus aika vaikee löytää. :D no mieluummin rumat jalat entä ruma naama. :D no joo.... ei mut pointti oli että tuskin sitä ensimmäisenä ihmisten jalkoja katotaan. :o enmä ainakaan. :P ja joo, se tyyppi joka haukku isojalkaisia naisia on todellaki joku 170 cm Pikkumies. hih.

    • millan

      Mä oon 13 vuotta, 173 cm pitkä, ja kenkäkoko 43-44... Se ei oo muuten kivaa. :( Tietääkö joku että onko Turussa mitään hyviä kenkäkauppoja mistä löytyisi naistenkenkiä ainakin koko 43 ja olisi hyvä jos olis 44 myös...? Ja olis kans kiva jos ne olis jotain hienojakin kenkiä..

      • näitä

      • Rainy Girl

        Makeita kumisaappaita kokoon 45 ja väreinä musta, punainen, mustikka ja keltainen


    • tsekkaas;)

      Elloksella on ainakin tallissima mallistossa Plus Collection puolella naisten kenkiä 45kokoon asti ja tosi hyvän näköisiä, harmittaa vaan kun osa niin korkeilla koroilla.

      itelläkkin jalka koa43-44 riippuu kengästä ja varressa mittaa 7-10cm liikaa 186cm

      • 43@

        Olen tilannut kenkiä mm. Briteistä, Saksasta ja Jenkeistä.
        Yleensä koko on stemmannut. UK koko 9 tai 10, mallista riippuen.


      • XLshoes.fi
        43@ kirjoitti:

        Olen tilannut kenkiä mm. Briteistä, Saksasta ja Jenkeistä.
        Yleensä koko on stemmannut. UK koko 9 tai 10, mallista riippuen.

        Naisten kenkiä koossa 42-45 saatavissa Suomalaisesta verkkokaupasta www.xlshoes24-7.fi


    • Kengät kaikille

      siitä huolimatta että tämäkin ketju on aivan hämmästyttävän häpeällinen heille jotka eivät pysy asiassa. Olen joskus kuullut kenkävalmistajasta jonka nimi on Jalas, josta saa myös isompikokoisia kenkiä. Myös Tampereella on yksi liike. En muista nimeä. Googlaa

    • vaatteet ja kengät
      • Koko 43

        Jos käytte Tallinassa niin poiketkaa liikkeessä Vivian Vau. Se löytyy vanhasta kaupungista Raatihuoneen torin läheltä. Myynnissä on kenkiä ja saapikkaita kokoja 34- 45. Olen ostanut liikkestä jo useammat kengät ja olen ollut tyytyväinen. Oma kengän kokoni on 43. Liikkeellä on nettisivut joista näkee valikoiman. Kannattaa katsoa nettisivut.
        (Toinen liike josta ostan kenkiä löytyy Salon Plaza kauppakeskuksesta ,vastapäätä Seppälää).


    • Iso tyttö itsekin
      • :)

        Nummelan Keskuskengästä naisille kenkiä 47 asti....


    • Mrs Cupcake
      • Vaimitenseoli

        Ootko itte tilannu tuolta nextdirectorystä kenkiä?


      • pikvuut
        Vaimitenseoli kirjoitti:

        Ootko itte tilannu tuolta nextdirectorystä kenkiä?

        löydy edes Kenkä Marskista.
        Kokoni on 42 ja jalkani on rintava ja leveä.
        Tosi mageita ja isoja kokoja on KenkäMarskissa mutta ei ole leveille ja rintaville.
        Kokeilin noin 1,5 tunnin ajan kaikki mahd, kengät. (jopa miesten mallit)
        Ainoat mitkä mahtui, oli 46 kokoa ja sitä kärkeä riitti montakytä sentti. Niillä suksilla taas ei voi kävellä ja suoraan sanotttuna, näyttivät Leningrad Gowboysien kengiltä.
        Harmi.
        Eli: Mistähän löytyis ISOILLE RINTAVILLE LEVEILLE jaloille kauniita kenkiä.
        Ja huom! Kenkä Marski ei käy nyt vastaukseksi,,,,,kiitos


      • tarkistamassa
        pikvuut kirjoitti:

        löydy edes Kenkä Marskista.
        Kokoni on 42 ja jalkani on rintava ja leveä.
        Tosi mageita ja isoja kokoja on KenkäMarskissa mutta ei ole leveille ja rintaville.
        Kokeilin noin 1,5 tunnin ajan kaikki mahd, kengät. (jopa miesten mallit)
        Ainoat mitkä mahtui, oli 46 kokoa ja sitä kärkeä riitti montakytä sentti. Niillä suksilla taas ei voi kävellä ja suoraan sanotttuna, näyttivät Leningrad Gowboysien kengiltä.
        Harmi.
        Eli: Mistähän löytyis ISOILLE RINTAVILLE LEVEILLE jaloille kauniita kenkiä.
        Ja huom! Kenkä Marski ei käy nyt vastaukseksi,,,,,kiitos

        Kenkä-Ralen valikoimat Töölöntorin kulmalta. Minä ainakin olen löytänyt sieltä leveämmällä lestillä olevia käyttökenkiä.


    • varvasukko

      brandos.fi nettikaupassa voi hakea koon perusteella, näyttäisi olevan ainakin 45 kokoon asti jotain

    • Itsellä koko 42

      DesignerShoes.com

      Tuolta löytyy ja tarjolla myös leveitä malleja. Loistava palvelu, luotettava.

    • Jykkeve

      Saksan maalta löytyy kauppa www.schuh-kauffmann.de , jossa tarjolla isoja ja pieniä kokoja. Kyllä sieltä löytyy ihan hyvä valikoima ja osa on samanmerkkisiä kuin Suomessa myytävät. Eli kyllä isoja kokoja valmistetaan, niitä vaan ei ymmärretä tai haluta tilata Suomeen

      • ssaannii

        eli elloksen nettikaupasta löytyy naisten kenkiä 45 kokoon saakka, ei tosin normipuolelta vaan pitää mennä siihen puolelle missä myydään isoja vaatteitakin ni sieltä löytyy ja oon sieltä itekki tilannu ja ne kengät joka kerta hyväks todennu. en jaksanu noit kaikkia turhia paska-viestejä lukea et voi olla et joku on täst elloksest jo kertonukki, kiitos hei.


      • Ohikulkija60
        ssaannii kirjoitti:

        eli elloksen nettikaupasta löytyy naisten kenkiä 45 kokoon saakka, ei tosin normipuolelta vaan pitää mennä siihen puolelle missä myydään isoja vaatteitakin ni sieltä löytyy ja oon sieltä itekki tilannu ja ne kengät joka kerta hyväks todennu. en jaksanu noit kaikkia turhia paska-viestejä lukea et voi olla et joku on täst elloksest jo kertonukki, kiitos hei.

        Helsingin Fredrikinkadulla vasemmalla puolella kun lähtee
        Kampista kulkemaan, sieltä löytyy kenkäkauppa, jossa vain
        pieniä ja suuria kokoja.Suuret alkaa 43 lähtien.


      • ohikulkija60
        Ohikulkija60 kirjoitti:

        Helsingin Fredrikinkadulla vasemmalla puolella kun lähtee
        Kampista kulkemaan, sieltä löytyy kenkäkauppa, jossa vain
        pieniä ja suuria kokoja.Suuret alkaa 43 lähtien.

        Anteeksi, tarkoitin oikealla puolella katua.


      • Isojalkainen
        ohikulkija60 kirjoitti:

        Anteeksi, tarkoitin oikealla puolella katua.

        Leveälestisiä kenkiä 42 koon jalalle löytyy mm. Klingeliltä ja Evansilta Englannista, googlaa ja kattele.
        Itselläni myös kookas 42 jalka, joka vaatii leveämpää lestiä ja toisinaan on vaikeaa löytää kivoja kenkiä.Talvikengiksi valitsen yleensä miesten kenkiä, niissä löytyy leveämpää lestiä, paksumpi pohja ja kunnon kuviointi, ettei tartte liukastella turhaan.Kävelykenkiä oon löytänyt Arcopedicon mallistosta ulkomailta, juhlakenkiä Aralta ja ihanat kesäkengät Vibram five fingersiltä, ovat sellaiset paljasjalkakävelykengät joissa joka varpaalle on oma kolonsa.


      • koko 43-44
        Ohikulkija60 kirjoitti:

        Helsingin Fredrikinkadulla vasemmalla puolella kun lähtee
        Kampista kulkemaan, sieltä löytyy kenkäkauppa, jossa vain
        pieniä ja suuria kokoja.Suuret alkaa 43 lähtien.

        Kauppa on Bellissima ja koot alkaa kyl 42. http://www.bellissima.fi/


    • apua tarjotaan

      Tarviiko noin iso jalka edes kenkiä, luulen että pitää sorvauttaa jollain puusepällä jonninmoiset kajakit alle ja täyttää heinällä lämmikkeeksi talvella.

      • Mäkitupalainen

        Sääliksi käy tällaiset "järjen jättiläiset", jotka näitä kommentteja kirjoittavat. Luulevat vielä ressukat olevansa vitsikkäitä.


      • tosissaan.
        Mäkitupalainen kirjoitti:

        Sääliksi käy tällaiset "järjen jättiläiset", jotka näitä kommentteja kirjoittavat. Luulevat vielä ressukat olevansa vitsikkäitä.

        Löysin kivan näköiset kengät ja kysyin myyjältä että löytyykö kokoa 42-43. Myyjä sanoi ihan tosissaan että tätä mallia on vain naisten koossa.


      • ande82
        tosissaan. kirjoitti:

        Löysin kivan näköiset kengät ja kysyin myyjältä että löytyykö kokoa 42-43. Myyjä sanoi ihan tosissaan että tätä mallia on vain naisten koossa.

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!


      • XLshoes.fi
        ande82 kirjoitti:

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!

        Naisten kenkiä koossa 42-45 saatavissa verkkokaupasta www.xlshoes24-7.fi... toivottavasti voimme palvella!


      • Speci
        ande82 kirjoitti:

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!

        Tampereelta löytyy hyvä kenkäkauppa isojalkaisille naisille. Heillä on myös nettisivut: www.speci.net


      • ShoeManiac
        ande82 kirjoitti:

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!

        Jenkeissä ja Lontoossa on nyt monessa hyvässä kenkäkaupassa isoja kokoja. Kannattaa lähteä reisuun, voi olla että menee hetki ennekuin tulee suomen hyllyille, jos tulee.
        http://www.hhplace.org/guys/18557-hoping_s_lasting_trend.html


      • petramaria
        ande82 kirjoitti:

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!

        käy osoitteessa www.fuss-schuhe.de/high-heels-shop löytyy todella upeita korkkareita jopa kokoon 48 asti


      • Rainy Girl
        ande82 kirjoitti:

        eli kaikkea kommenttia löytyy. Itelläni jalka kasvoi kokoon 45, pelastukseni on ollut elloksen taillissimen kengät joita joku on jo suositellutkin. Nykyään onneks jotain löytyy, ettei tartte paljasjaloin kävellä...

        Tässä vielä kanssasisarille yks juttu. Olen useampaan kertaan nähnyt unta kenkäkaupasta tai -osastosta, jossa on iiiso hylly ihania ja tarpeeksi isoja kenkiä, ihania korkkareita yms. Kun olen niitä unessa sovitellut, on joukossa ollut jopa minulle liian isoja! Sitä onnen tunnetta unessa... Jos tämä vielä joskus olis tottakin :) tsemppiä!

        Ihania naisten city kumisaappaita kokoon 45 asti www.pleasure.fi


    • Mansikkahattu
    • Täti Monika

      Isoja ja leveälestisiä ja kauniitakenkiä löytyy Kenkä Pennaselta Töölössä. Kuulin nimen Taikapeilistä, joka järjestää korkkarikouluja. Taikapeilistä saa myös shoppailuapua sekä väri- ja tyylineuvontaa.Isokokoisena olen oppinut löytämään oikeat ostopaikat "kantapään kautta" .

    • xlshoes

      Naisten kenkiä koossa 42-45 saatavissa verkkokaupasta www.xlshoes24-7.fi

    • XL korkkarit

      www.xlshoes24-7.fi edullisia naisten kenkiä 32-35 ja 42-45

    • sheersheer
    • räpyläjalkainen

      Ainakin verkkokaupassa http://www.kenkäliike.fi myydään naisten kokoja 42-45. On kaikenlaisia saappaita, nilkkureita ja juhlakenkiä. Niillä on myymälä Iisalmessa. Helsingissä Marskin kengästä saa jotain ja Tampereella on Special koot kauppa.

    • qwqwwqwqw

      Blogissa löytyy erilaisii vinkkejä

    • Neititär

      Itse käytän koon 40 kenkiä. Vaikka olen nainen,on jalkani hyvin miesmäinen ja leveä. Naisten kengät ovat minulle aina liian kapeita. Lisäksi kävelytyylini on sellainen, että kenkäni kuluvat epätaisesti. En siis voi kuvitellakaan käveleväni korkokengillä tai minulle siroilla kengillä. Pari vuotta sitten juhliin ostamani suomalaiset hienot ja kalliit naisten juhlakävelykengät pilaisin lähes heti. Itse käytänkin lähinnä vain miesten kenkiä. Olen lisäksi huomannut, että naislle ei juuri edes valmisteta sellaisia kävelykenkiä ja lenkkeria muistuttuvia urheiluun tarjoitettuja kävelykenkiä, joita olen löytänyt Stadiumista, joista pidän. Ihmettelenkin, miksi isokenkäiset naiset eivät suosiolla kokeilisi miesten kenkiä. Niissä riittää varmasti kokoja.

      • riittää,

        mutta kaikki eivät halua käyttää miesten mallisia, naisen jalassa melko kolhoilta näyttäviä kenkiä. Esimerkiksi hameen ja sukkahousujen kanssa miesten kävelykengät näyttää aika tyylittömältä. Juhla-asuun on käytännössä pakko valita naisten malliset kengät ja silloin tarvitaan niitä isoja kokoja. Mutta jos käyttää vain housuasuja ja muutenkin vähän miehisempää tyyliä, miesten kengät sopivat tyyliin kunhan valitsee hieman sievemmän mallin. Lenkkareissa ei ole yleensä kuin värieroja, joten ne voi valita jalkaan parhaiten sopivana. Minulla lenkkareissa (ja kumisaappaissa) ongelmaksi tulee liian matalat korot. Joudun käyttämään näissä kengän sisällä kantakoroketta luupiikin ehkäisyyn. Kaikki muut kenkäni on korollisia samasta syystä, miesten kengissä ei ole riittävän korkeaa korkoa.


    • isojalkainen

      Naisten työkenkä malleja 42 ja 43:n ja miesten suurikokoisia työkenkiä kokoon 50 tai 51 löytyy Helsingistä, Hämeentie 15:sta.
      Firmalla on nettisivut www.inter-style.fi josta voi suoraan tilata.

    • kangaskengät
      • Ei oikein sovi

        Kyllä nuo näyttävät tyyliltään miesten kengiltä, mutta monet naiset käyttävätkin miesten kenkiä, joskin vähemmän silmiinpistäviä kävelykenkiä.


    • jättijalka41-44

      ellokselta löytyy joitakin ihan 45asti naisilla(:
      brandos.fi'ltä myös 45'seen(:

    • H

      Bellissima Helsingissä (Fredrikinkatu 30) , sieltä löytyy kenkiä isoja ja pieniä kokoja.

    • Rainy Girl

      Ihania luonnonkumista valmistettuja naisten kumisaappaitaalkaen koosta 38 kokoon 45 asti. malli on polven yli, väreinä musta, punainen ja mustikka. www.pleasure.fi tai spopstilla tiedustelut [email protected]

    • Lulu-Lei

      Castaluna .fi Löytyy kenkiä kokoon 45 asti.On avokkaita sandaaleita saaapaita levellä varrella . Saasaapaat myös tukevampi pohkeiselle,Tilasin saapaat paksummalle pohkeelle,hyvät ovat ja kauniit. Hinta alennettu 220 eurosta 86 ,50euroon.

    • Bonja

      Totanoin, Itse olen 12v ja minulla on kengän koko 42, jo todellaki on vaikee löytää "teini"-kenkiä. Itse ettiny kenkiä netistä haulla "42kokoisia naisten kenkiä" ja on löytyny :)

    • Kisu7

      spartoo.fi nettikaupasta löytyy So Size merkiltä ainakin kauniita naisten saappaita, ainakin kokoon 44 asti. Sain juuri kahdet tilaamani saappaat (oli alennuksessa, mutta hinta on pompannut nyt takas normaaliksi), on aitoa nahkaa ja tosi upeat!!!

    • Kavio43

      Zalando

    • ad67

      Mistä Tallinnasta löytyy naisten kenkiä koossa 42-43? Vinkkejä kiitos.

      • fljdlöjasdlj

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4816800

        Tämä keskustelu käyty jo täällä. Ks. linkki yllä. Ja tämä kopioitu toisesta:
        "Hei! Tallinnan vanhasta kaupungista löytyy kenkäkauppa Vivian Vau josta olen ostanut jo viidet kengät. Liikkeessä on myynnissä koot 34- 45 ( kenkiä, saapikkaita sekä matalalla, että korkealla korolla).
        Mitenkään edullisia kengät eivät ole, hinnat pyörivät siinä sadan euron molemminpuolin ( ainakaan itse en ton edullisemmin kenkiä Suomestakaan löydä).
        (Kesäsandaalit ja pistokkaat ostin pikkujoulumatkalla viidenkymmenen prosentin alennuksella).
        Toistaiseksi olen käyttänyt näitä kenkiä ns. parempina kenkinä eli niiden kestävyydestä en osaa vielä sanoa/ onko muilla kokemuksia liikkeen kengistä?
        Palvelu liikkeessä on ystävällistä/ siellä puhutaan hyvää englantia ( ymmärretään suomea?).
        Kaupalla on nettisivut/ kannattaa käydä katsomassa. "

        http://matkaideoita.com/tallinna-kenkakaupat.html

        http://www.inyourpocket.com/estonia/tallinn/shopping/shoes/Vivian-Vau-Shoe-Salon_7072v

        http://www.vivianvau.ee/index.php?page_id=2


    • 13+2

      Voisin antaa vinkin, että jos suinkin löydät kivoja kenkiä, joista on "molemmiulle sukupuolille kokoja", niin katopa niistä "miesten koista" (apua, miten sana "koko" taipuu :D ) sulle kenkiä. Oma kokoni on 42 ja usein löydän kohtuuhinnalla kivoja tennareita ja joskus myös kangaskenkiä, jotka on kauopassa vaan jaoteltu miesten ja naisten yleisiempien kokojen mukaan eri puolille hyllyjä, mutta todellisuudessa ovat aivan samannäköset kengät kummallekin sukupuolelle.

    • Läimy

      Itselläni on sama "ongelma" eli jalan koko on 42-43 (pituus 164 cm).Helppo ei ole ollut sopivia löytää,mutta netistä saa tilattua.Mm: Zalandosta,Klingeliltä,Cellbesiltä,Stilettosta,Halensilta,Ellokseltakin...Eli kyllä niitä löytyy,tosin maksamaan joutuu pikkasen enemmän kuin "tavallisista".

      • Vaikea tilanne

        Elloksen koot loppuu yleisesti numeroon 41, joistakin malleista voi olla 42, mutta isompia en ole nähnyt luetteloissa. Sama tilanne on yleensä kaikissa tavarataloissa, isommat koot joudun etsimään erikoisliikkeistä. Lisäksi minulla on se ongelma että terveydellisistä syistä kengissä pitää olla ainakin muutama sentti korkoa, joten joudun etsimään kengät aina naisten mallistosta.


      • lkjldjldf
        Vaikea tilanne kirjoitti:

        Elloksen koot loppuu yleisesti numeroon 41, joistakin malleista voi olla 42, mutta isompia en ole nähnyt luetteloissa. Sama tilanne on yleensä kaikissa tavarataloissa, isommat koot joudun etsimään erikoisliikkeistä. Lisäksi minulla on se ongelma että terveydellisistä syistä kengissä pitää olla ainakin muutama sentti korkoa, joten joudun etsimään kengät aina naisten mallistosta.

        Jommassa kummassa, elloksella tai cellbesillä on ollut naisten kenkiä kokoon 45 asti - joko ovat lopettaneet ne isojen kokojen kauppaamisen? No, olivat yleensä mallia "kiinalainen" eli kapeita...


    • arahis

      TALLINNAN VANHASSA KAUPUNGISSA ON LOISTAVA KENKÄLIIKE JOSTA LÖYTYY UPEITA NAISTEN KENKIÄ SUURIA KOKOJA. OMISTAJALLA ON ITSELLÄÄN 44 NUMERON JALKA JA PERUSTI LIIKKEEN SUURIJALKAISILLE NAISILLE! Tuottaa kenkiä Italasta! Muistaakseni liikkeen nimi oli Vivian Vau kingasalong. Ei aivan tavallisia kenkiä... T: Ara

      • Olisi_kiva_tietää

        Onko kokemusta että kengät myös vastaisivat kokonumeroaan? Yleensä italialainen kenkä on todelliselta kooltaan pienempi kuin siihen leimattu numero.

        Tarkempi osoitekin olisi kiva tietää, Tallinnan Vanha kaupunki on sentään kohtalaisen iso.


      • kjlfkjlslskdl

        Tziiz, oletko kuullut sellaisesta kuin google. Sinne kun näppäilet esim. 'vivian vau tallinna', niin johan löytyy vaikkas mitä. Osoitekin.


    • Anonyymi

      Bonprix tai bellissima.. Ei ole tavatonta nykyaikana isot jalat naisilla. Tunnen naisen joka on 185cm ja kengänkoko 45.

    • Anonyymi

      Kotimaisista kengistä joitakin yleissukupuolisia (unisex) malleja löytyy useitakin, mm Kuomalta. Ihan toinen kysymys on sitten taas se, ovatko ne (riittävän) naisellisia.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe