Synnin palkka on tulossa
Syntiset samaan pöytään
42
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jatkuvaa haureutta
- Anonyymi00003
Palkka on köyhyys ansaittu köyhyys.
- Anonyymi00004
Nettipankki tutkittu
- Anonyymi00038
Morons achilles heel?
- Anonyymi00005
Naisen huoruus
- Anonyymi00006
Miehen huoruus alennustilassa
- Anonyymi00012
Näin kirjoittaa vain yksi tämän palstan mies. Sen tietää jokainen
- Anonyymi00013
Sehän hokee tota samaa irl. Monta todistetta olemassa. Paperilla tekstiviesteissä
- Anonyymi00014
Jos naista ei saa muuten alistumaan omiin vaadittuihin tekoihin se on automaattisesti huora nimeltään
Kenen viha kulminoituu näin? - Anonyymi00015
Varmaan sellaisen miehen kaikki naiset haluaa
- Anonyymi00037
Huntti pari hui hai tjn
- Anonyymi00007
Taivaasta tulee vastaus
- Anonyymi00016
Sinulle nyt ei ainakaan sen minä tiedän vaikka väität olevas uskovainen. "Jumala jätti mut" "miksi tinderissä ei tule tykkäyksiä"
- Anonyymi00009
Näköjään syntisten aiempi aloitus poistettiin.
- Anonyymi00010
Avioeroja jatkuvasti huoruus syynä
- Anonyymi00017
Koita hakea apua hyvä ihminen. Liian paljon naisvihaa sisälläsi.
- Anonyymi00019
Ei näitä jaksa vaan lukea. Pakko mennä hanin kaa ulos touhuumaan
- Anonyymi00020
Karjalanpiirakka oo hiljaa
- Anonyymi00023
Kannattaa jo lopettaa. Touhut on jo paljastuneet.
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kannattaa jo lopettaa. Touhut on jo paljastuneet.
Joo ei tämä apaattinen nimittely ja toisaalta jatkuva väärän puun räksuttöminen vakuuta. Vaikia elämä kun joka huuhaateksti puhuttelee ja resonoi
- Anonyymi00021
Jeesus sanoi heille: »Se, joka hylkää vaimonsa ja menee naimisiin toisen kanssa, on avionrikkoja ja tekee väärin vaimoaan kohtaan. Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, hänkin tekee aviorikoksen.»
- Anonyymi00040
No tsemppiä palstasetä nyt tähänkin märsyämiseen, ei kyllä mm minuun liity mutta onnea ny
- Anonyymi00022
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat...
- Anonyymi00024
Oliko ne naimisiisa
- Anonyymi00025
Julma kohtalo heillä
- Anonyymi00026
Nainen lähti huoraksi miehen luota.
- Anonyymi00027
Aina voi katua ja tehdä parannuksen. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
- Anonyymi00041
Niin en tiiä tarttuiko täkyyn, ideaan oliko valmis henkisesti
- Anonyymi00028
Hyvä olla huorana ei kai muutoin?
- Anonyymi00042
No sinähän se sokeribeibiboi tiiät
- Anonyymi00029
Muuten on hullu.
- Anonyymi00030
Oma aloitteisesti huoraksi ryhtyminen onhan siinä miettimistä.
- Anonyymi00031
Onko normi? Eihän siinä sitten......
- Anonyymi00032
Intohimouiesti tekee sen eihän siinä ole sanomista. Normaalia silloin.
- Anonyymi00033
Jankjaa perkele näin se on
- Anonyymi00034
Intohimoinen vaihto selitykset pois. Oliko ehtinyt jo monen kanssa siinä vaiheessa? Useamman kumminkin. Joka ilta....
- Anonyymi00035
Miksi valittaa?
- Anonyymi00043
Nehän ei yleensä valita jos kerran saatin saavat. Ei liity mihinkään, varmaankaan
- Anonyymi00036
Samaa ihmetellyt......
- Anonyymi00044
Taasko on uusi?
- Anonyymi00045
Synnin palkka en tie vie ihan varmuudella mikä se mahtanee olla en ole tietääkseni tehnyt syntiä mikä on syntiä edes huonon kohtelun palkkana on se että saa elämänsä viettää yksin ilman omaa valintaa tekee itse itsestään sietämättömän ni ei kukaan halua olla lähelläkään kun ei osaa toisia edes arvostaa kysymyksenä kuinka vaikuttaa elämään se miten kohtelemme muita parhaiten näkee millainen toinen on siitä miten kohtelee itselleen tuntematonta josta tämä ei halua hyötyä miksi sillä ei saavuta mitään vaikka kohtelisi hyvin jotain sellaista jolta ei odota mitään saavansa mikä on hyvä muistaa perseennuolijoissa heillä on aina ensisijaisesti mielessään omaetu mitä he itse hyötyvät siitä kenenkä persettä nuolevat miesten kohdalla se hyöty mitä naisesta hakevat on se mitä naisella on jalkojenvälissä jos ei elämä sitä muutoin ole naisille vielä opettanu ja sitä voi kysyä ihan keneltä tahansa yhdessäkään parisuhteessa ei luottamus toiseen ole niin hyvä että aidosti hyväksyisivät vastakkaisen sukupuolen edustajat kaveriksi puolisolleen tiedän että on olemassa vastaan väittäjiä tässäkin asiassa ei kiinnosta siedetään sen takia ettei vaikuteta narsistilta poitsun kohdalla olen jo varoittanu että si jahka kiinnostuu tytöistä muutenkin kuin kaverina ni ne tytöt ei tule hyväksymään muita tyttöjä/naisia kaverina halus olla kuin isänsä veikkaisin että tytöt/naiset joista tulee kiinnostumaan on hyvin saman kaltaisia kuin ne joista isi on useimmiten kiinnostunu narsisti piti olla mulle helppotapa saada oma lapsi nuorena meni vituiksi kun sosku oli jäljessä aikataulusta julkkiksista jos haetaan esimerkit jotka enemmistö maailmassa tietää beyonce toinen ääripää shakira toinen ääripää (kiltti isintyttö) rihanna jää siihen puoliväliin toki ulkonäöstä ei varmaan haittaa ole suosittelen tutustumaan heihin jos haluaa tietää millaisia he todella ovat julkisuuskuva on kiillotettu ja puunattu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632