Bulgarian kappale oli mitään sanomaton.Suomen kappale oli sentään musiikkia.En ymmärrä miten bulgaria voitti.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Samaa mieltä. Bulgarian renkutuksen voittoon äänestäneellä nykynuorisolla, tik-tok -sukupolvella on todella huono musiikkimaku.
- Anonyymi00005
+se tyyppi varmaa high! semmone teko hyperactve
- Anonyymi00002
Kyllä toi suomen viisu oli yksi huonoimmista, mitä siitä väittelemään.
- Anonyymi00006
seki totta se oli iha hirvee ja fake
- Anonyymi00010
Suomen kappale oli Hyvä!!!
Bulgarian huonoin kaikista
- Anonyymi00003
Samaa paskamössöä koko euroviisut.
Sais kokonaan lopettaa ton pelleilyn.- Anonyymi00007
israel suosikki miksköhä??!!:P
z oli uudessa roolissaa laulajana uus peruukki vaa mut se se oli koska kohta joutuu ulos
- Anonyymi00004
Kovasti ihmetystä herättänyt voitto, samoin kuin myös Ruotsin floppi, vaikka kappale oli erinomainen kaikin tavoin.
Bulgarian biisi taas ei ollut kummoinen, silti voitti.
Tiesin HETI mistä se voitto johtui. Tuo silikoonilla täytetty bimbo pomputti tissejään musiikin tahtiin televisiossa, voittoon ei näköjään vaadita mitään muuta.- Anonyymi00008
se oli iha surkee chorus sama ku muillaki surkeilla joka vuos
se heiluttaja joku jauhojengiläine sehä muotia euroopassa..jauhoo nenää ja sit duunii
- Anonyymi00009
Bulgarian kappaleen nerokkuuden ymmärtää vain kieroonkasvanut.
- Anonyymi00011
Lasten laulu se oli. Koko pippalot voi lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451