Minun pitää varmistaa että olethan sopiva minulle🤭 autoillekkin tehdään koe-ajo testi ennen ostopäätöstä.
Sitten kun mies tavataan
39
371
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tottahan toki, miehet tykkää tällaisista aloitteellisista naisista.
- Anonyymi00002UUSI
Vaihdekepin tarkastus pitää suorittaa. Kaikenmoinen toimivuus.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ooh miten eroottinen monologi, apäijä😆
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jäätelöautoa varmaan mietit. Meillä on oikein sopiva.
- Anonyymi00003UUSI
Itse asiassa ollaan ostamassa uutta autoa. Ja nykyään niitä ostetaan näköjään netistä ilman koe-ajoa 😲
- Anonyymi00004UUSI
Mulla on sen verran tuhti pölkky jottei se sinuun mahtuse.
- Anonyymi00016UUSI
Joo ei mahdukkaan. Minulla on pieni
Kyllä seommeinaan noin 100.000km auton mittarissa sama juttu kuin 10 kumppania naisella. Uudenkarhea auto on kuin neitsytnainen ja joku 770.000km ajettu Hiase verrattavissa 77 miehen käyttämään naiseen.
Seommeinaan itellä toi faijalta saatu E-mallin Carina eikä kertaakaan ole jättänyt tien päälle kunhan jako hihna on vaihdettu ajoissa ja jarrupalat ehkä noin puolen miljoonan kilometrin kohdalla- Anonyymi00017UUSI
Toimiiko joystikki kuitenkin🤔🥺
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toimiiko joystikki kuitenkin🤔🥺
Kylä meinaan toimii, tai no vaihdekepiksi sitä Carinassa kutsutaan kun se ei mikään muovi rimpula ole. Synkrot ja siirtotankojen puslat on vähän kuluneet, mutta kun oikein runttaamalla runttaa vaihteita silmään oikealla ranneliikkeellä niin ei meinaan kertaakaan ole jättänyt tien poskeen
- Anonyymi00028UUSI
pääskyvuoren_jere kirjoitti:
Kylä meinaan toimii, tai no vaihdekepiksi sitä Carinassa kutsutaan kun se ei mikään muovi rimpula ole. Synkrot ja siirtotankojen puslat on vähän kuluneet, mutta kun oikein runttaamalla runttaa vaihteita silmään oikealla ranneliikkeellä niin ei meinaan kertaakaan ole jättänyt tien poskeen
Mitä muuta se voi olla ku muovia, tuskin kuitenkaan jalometallia?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä muuta se voi olla ku muovia, tuskin kuitenkaan jalometallia?
Onko siinä kunnon nuppi kuitenkin? 🤔
- Anonyymi00006UUSI
Oikeasti varmistat vaan sen että se mies tottelee sinun kannattamaasi ideologiaa. Et välitä mistään muusta.
- Anonyymi00007UUSI
Ja kertoisitko palstaäijän emojille urputtaja lisää tästä ideologiasta? Oot nolo.
- Anonyymi00008UUSI
Ugg!
- Anonyymi00009UUSI
Tarvitaan kaksi koe-ajoa sitten. Ekaa ei lasketa.
- Anonyymi00011UUSI
Onko eka niin lyhyt?😂
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko eka niin lyhyt?😂
Kermatykki voi olla liian herkässä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kermatykki voi olla liian herkässä.
Se on sallittua 😉
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on sallittua 😉
Ei itselläni ainakaan mikään kiire pois lähteä. Pientä hellintää ja vehkeiden uudelleen kalibrointi ja taas jatkuu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei itselläni ainakaan mikään kiire pois lähteä. Pientä hellintää ja vehkeiden uudelleen kalibrointi ja taas jatkuu.
Mä en osaa kaliproida. Mut aistit on aika sensitiiviset mulla. 😘Olen herkkä testikuski. Mut sen täytyy sopia mulle joka tavall😏
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mä en osaa kaliproida. Mut aistit on aika sensitiiviset mulla. 😘Olen herkkä testikuski. Mut sen täytyy sopia mulle joka tavall😏
Näyttää cappuccino maistuvan. Herkkyyttä puistonpenkillä ;)
- Anonyymi00029UUSI
Eli kolome? Et osuu varmasti sit oikeaan koloon?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on sallittua 😉
Reisille :Q
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Reisille :Q
Niinhän ne yleensä tekee😒
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niinhän ne yleensä tekee😒
Rinnoille tietenkin.
- Anonyymi00019UUSI
Mikä on vähimmäispituus- ja paksuus miehen sukupuolielimelle että päästät sen edes koeajelulle?
- Anonyymi00021UUSI
Mene K-18 - osiolle. Täällä puhutaan puistoelämästä.
- Anonyymi00023UUSI
Tämä on vain järkevää.
Kummallinen juttu. Seksiasioista pitää puhua kaksimielisyyksin, ikään kuin se olisi jotenkin hauskaa. Minusta on parempi, jos ei tavoittele tekohauskuutta, vaan puhuu aivan suoraan ja normaalisti.
- Anonyymi00041UUSI
No mutta sitten olet pervo tai vähintäänkin sika. Kiertoilmaisut ja kaksimielisyydet tekevät lähes kaikesta kivaa ja sallittua.
- Anonyymi00026UUSI
Millaista testiä ajattelit ?
- Anonyymi00027UUSI
Ki11
- Anonyymi00033UUSI
Kädellä vaan tunnustella🤭
Ehkäpä se riittää - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kädellä vaan tunnustella🤭
Ehkäpä se riittääSamanlainen kuin simiti sen jälkeen
- Anonyymi00037UUSI
Nythän mä muistankin. Joo joo. Bodomia.
- Anonyymi00038UUSI
Noh riskillä mennään.
- Anonyymi00039UUSI
Siitä 500m päässä oli oikea bodom2. Kerron joskus.
- Anonyymi00042UUSI
Tämän päivän ongelma on enemmänkin se että jos tuota vaadit niin mies vaatii testiajoa myös naisella eli hyväksikäyttöä, leikkimistä ilman vastuuta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937