Olen kuullut kummankin olevan toista 'terveellisempää' sisuskaluille..Mikä on totuus?Uskon monen muunkin kuulleen tästä asiasta.
KIRKKAAT VIINAT/OLUET
12
90
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
tempaseppas pontiikaa koko pullo kerralla niin tiiät lopputuloksen
- Anonyymi00005UUSI
Molemmissa on omat terveellisetkin
puolensa. Oluessa on runsaasti erillaisia
vitamiineja, sekä viljasta valmistettuna
hyvät ravintoarvot.
Kirkasviina desinfioi elimistöstä
haitallisia bakteereja. Flunssakaudella
erityisen suositeltavaa.
- Anonyymi00002UUSI
Sehän on ihan siitä kiinni kuinka paljon noita juomia käyttää. Olut tai viinilasillinen silloin tällöin ei kyllä vie terveyttä eikä kuntoa, mutta jos päivittäin nauttii niin kyllä ne molemmat "tehtävänsä tekee".
- Anonyymi00003UUSI
kyllä muuten vie.
- Anonyymi00004UUSI
Olen kuullut joidenkin tissutelleen ikänsä lähes,eikä mitään ongelmia..Olen myös kuullut joidenkin sisuskalujen loppuvan muihin verrattuna naurettavan pienistä määristä.Kysymykseni ei kumminkaan ole tuo juttu,vaan siitä kumpi aine on parempi sisuskaluille..
- Anonyymi00006UUSI
kysymys on geensitä ei juopon lapsesta tuu viulistia vakikka kuinka yrittäs . perintötekijät määrää.. dna.. taht s it,,baby,
- Anonyymi00009UUSI
Jauhat TÄYTTÄ ..SKAA,väitteesi on naurettavaa.
- Anonyymi00010UUSI
Siis aivan järjetlön tuo uskomus..,
- Anonyymi00007UUSI
Oluen ottajat kuolevat terveinä
eiväkä alkoholisoidu - Anonyymi00008UUSI
Uskon edellistä kirjoittajaa..
- Anonyymi00011UUSI
Geeniperimä,tuohon uskominen on naurettavaa tyyli sysätä juominen esivanhempien niskoille,tuo väite on täyttä valetta!
- Anonyymi00012UUSI
Geeniperimä on totta?.Isäni oli rekkakuski,äiti kokki..En oo ikinä ajanut rekkaa,puhumattakaan ruuanteosta,jos ei voileivän tekeminen ole sitä.,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041661- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531196Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721101- 631031