Naamaan ja radale! Katotaas mitä reaktioita tää aiheuttaa 😅. Tää on kuin ampiaispesää tai muurahaispesää sohisisi. Amppareita ei oo vielä näkynyt 🐝. -Sivugubbe-.
Palstaäijän pakkelssit
9
110
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tiedään vaan yhden bulldogin jota kutsutaan gubbeksi igssä.
- Anonyymi00002UUSI
Gubbe on kuin onkin siis olemassa. Gubbeja äidin oomme kaikki. Wanhempiemme kellarissa, osa patteriin kahlittuina, osa vapaasta tahdostaan. -Sivugubbe-.
Kyll täl jo ampparit pörisee siinä missä perhoisetkin.
- Anonyymi00004UUSI
Mä oon tilkinnyt hieman niiden sisäänpääsyreittejä partsilleni. Ehkä se kantaa nyt hedelmää. -Sivugubbe-.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä oon tilkinnyt hieman niiden sisäänpääsyreittejä partsilleni. Ehkä se kantaa nyt hedelmää. -Sivugubbe-.
Hyvä niin. Oma sydän särkyi viime keväänä, kun tuhosin ampparin pesänalun pihaltani riippukeinun tyynystä.
Viikon verran se amppari kävi pörräämässä keinun luona, sit kai kuoli pois..
Pörriäisiä on ihan liian vähän, vaikka maailmanlaajuisesti hyönteisten biomassa onkin suuri. Jos se amppari olisi tehnyt pesänsä johonkin sivumpaan, minun ei olisi tarvinnut tuhota sitä pesää.
Oli ekoteko sinulta estää pörriäisten pääsy suotta partsillesi.
- Anonyymi00003UUSI
Sinäkö se teet nuo naisvihamieliset aloitukset?
- Anonyymi00005UUSI
Onko luulijasta kuulunut mitään? Alan olemaan huolissani. Ehkä se on kesälomalla? -Sivugubbe-.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko luulijasta kuulunut mitään? Alan olemaan huolissani. Ehkä se on kesälomalla? -Sivugubbe-.
Ai se sinun mieheksi Luulija. Vähän niin kuin Juulia, mutta hyvin töksähtävä kielenkäyttö? Seurailin sen kirjoituksia huvikseni. Ehkäpä Luulija vielä eksyy tänne ja vie naista ylivertaisemman miehen 😂
Olisiko taas hoidossa? Sillä aina pettää mielenterveys välillä. Välillä kirjoittelee mukavia ja on asiallinen, mutta sitten taas iskee sykoosioireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990