Tasa-arvoa ? vai mitä se on ?

Anonyymi-ap

Toveri jäsenet saa 15 % alennuksen A- katsastuksen auton katsastuksessa. Omistaja Tradekan johtajalla miljoona tulot.
Hallitukseen kuuluu vasemmistolaiset politiikot.

Nämä itseään ruokkivat halu hallitukseenkin, emme hyväksy keskustassa tuota peliä.

13

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Käytä kostoksi jotain muuta asemaa, jos harmittaa.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei kostoa ole korruption esille otto.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei kostoa ole korruption esille otto.

Mitä se esille nostaminen hyödyttää? Sen sijaan jos valtaosa suomalaisista lähtee koston tielle, A-katsastus joutuu lopettamaan kaikki alennukset ja tarjoukset ja myymään katsastuksia kaikille huippuhinnoilla.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitä se esille nostaminen hyödyttää? Sen sijaan jos valtaosa suomalaisista lähtee koston tielle, A-katsastus joutuu lopettamaan kaikki alennukset ja tarjoukset ja myymään katsastuksia kaikille huippuhinnoilla.

Ei noin saisi lakisääteisistä maksuista antaa alennusta joillekkin kun liiton jäseniä, tai vasemmiston kantapeikkoja.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tottakai se hyödyttää. Kansanvalta kun on, esille otetaan korruptioituneita muiden rahalla eläviä.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei noin saisi lakisääteisistä maksuista antaa alennusta joillekkin kun liiton jäseniä, tai vasemmiston kantapeikkoja.

Samaa korruptioitunutta kommunistisakkia S-ryhmä ja K-ryhmäkin. Alennuksia jopa ruokaostoksista "jäsenille" ja "plussakortilaisille" yhtäläisen toveruuden hengessä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tradeka on entinen E-liike. Ei mikään estä liittymästä, mullakin asiakkuudet sekä S-kauppaan että K-kauppaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Viimeinen punalinnoitus ! Joka Moskovasta tykkää niin siihen.

• Anonyymi00008
        UUSI

Asiakuudet on, mutta ei niin suuria anna, kun mamman kanssa kahden asustellaan.
        Kuletetaan niin vähän, kun mamma ahne leipomaan ja kokkaamaan muutenkin. Jauhot on niin halpoja, että oikein ihmetyttää 1-2 €uroakin 2 kg pussi. Yleensä ruoka on edullista. Kesäperuna kasvatetaan itse ym vihannekset. Hirviporukkaan kuuluvana hirvenlihaa käytetään, siitä saa vaikkapa kyljyksiä, miten tahansa, jauhelihana, uunipaistoksena, ja kaiken kruunaa hiirvimakkara, joka ilmeisesti paistinmakkaroiden "Ferrari. Marjoja poimitaan, omassa tarhassakin mm punaista ja mustaa viinimarjaa, vadelmaa, mansikkaa, omenaa. Kellari on, niin säilyy pitkin talvea.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Viimeinen punalinnoitus ! Joka Moskovasta tykkää niin siihen.

Ei Tradeka ole viimeinen punalinnoitus. Myös S-ryhmä ja K-ryhmä antavat alennuksia tovereilleen, joilla on hallussaan toveriryhmän kortti.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Asiakuudet on, mutta ei niin suuria anna, kun mamman kanssa kahden asustellaan.
        Kuletetaan niin vähän, kun mamma ahne leipomaan ja kokkaamaan muutenkin. Jauhot on niin halpoja, että oikein ihmetyttää 1-2 €uroakin 2 kg pussi. Yleensä ruoka on edullista. Kesäperuna kasvatetaan itse ym vihannekset. Hirviporukkaan kuuluvana hirvenlihaa käytetään, siitä saa vaikkapa kyljyksiä, miten tahansa, jauhelihana, uunipaistoksena, ja kaiken kruunaa hiirvimakkara, joka ilmeisesti paistinmakkaroiden "Ferrari. Marjoja poimitaan, omassa tarhassakin mm punaista ja mustaa viinimarjaa, vadelmaa, mansikkaa, omenaa. Kellari on, niin säilyy pitkin talvea.

Meinaatko, että noukit katsastusmaksusitkin pihaltasi tai hirviporukastasi? Melkoisia tovereita sinulla, jos se onnistuu.

• Anonyymi00011
      UUSI

Perussuomalaisten, kristillisdemokraattien ja Liike.NYTin kannattajille ei tarjota minkäänlaisia alennuksia. Ei edes katsastusmaksuista.

Onko Suomi demokratia? No ei todellakaan ole. Maahamme on saatava uusi, tasa-arvoon perustuva hallinto.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pomppasiko pankkomajurin hapsumatto katsastuksessa, kun noin pistää öyhötyttämään?

😂🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2152
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      85
      1540
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe