Kun vääräsäärinen neihts tulee vastaan mitä teet.
Viilentää tunteits
17
461
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vanha sanonta: Mitä rumempi reppu, sitä paremmat eväät.
- Anonyymi00003
Sanilan Tiina kuulemma hakee uutta KOLTTA MIESTÄ.
Oddasatin uutisissa oli oikein TYRKYLLÄ!
Kuvittelee varmaan, että me HOLOT haastetaan hänet KUNNIAN LOUKKAUS KÄRÄJILLE niin hän sais itselleen paremman miehen mitä meidän yhteinen EX-MIES on!
Sentään jotain rajaa silläkin on keitä me HAASTETAAN, koska Sanilan Tiinahan se fiksuna keksi vaatia YHDENVERTAISUUSLAIN jonka avulla KOLTAT JA KARJALAISET SAA KIUSATA MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA!
Kyllä kai hänelle joku komia KOLTTA MIES LÖYTYY, koska mieheni Holo ei kuulemma ole kiinnostunut hänestä ja hän ei halua edes oppia koltan tai saamen kieltä!
Suomen alkuperäiskansan eli suomalaisten TURJAKKEIDEN ÄITIEN JA ISIEN KIELI SUOMI JA MEITÄ EI SAA SYRJIÄ SUOMESSA SEN TAKIA, ETTÄ ME PUHUTAAN, LUETAAN SEKÄ KIRJOITETAAN SUOMEA! - Anonyymi00005
Kaamasen risteykseen kaikilla saame kielillä opaste,Oulun lääninvankila
- Anonyymi00011
Luottomies vaati telkkarissa saamenkielisiä opasteita.
- Anonyymi00016
Oulu läänvanklöss.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oulu läänvanklöss.
Kokonainen linja-auto.
- Anonyymi00006
No mutta oli kiinnostava ketju kuuleman mukaan siitä raiskauksesta, olisin lukenut. Minne se on hävinnyt? Oltaisiin tehty jatkotutkimuksia.
- Anonyymi00008
Loukkasi varmaan raiskaajan kunniaa, koska hän on FB kunniallinen raiskaaja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Loukkasi varmaan raiskaajan kunniaa, koska hän on FB kunniallinen raiskaaja.
Kuka ja kenet?
- Anonyymi00012
Ei me HOLOT olla oltu PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN!
Koltta poliisi Holo edusti vaimoaan ja koltansaamelaisia EI MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA!
Nuoriso kertoi, ettei heille ole tämmösiä opetettu edes PERUS- EIKÄ AMMATTIKOULUSSA.
Edes LUKIOSSA EI OLE OPETETTU.
Minä luin Nelson Mandelasta ja ihmisoikeuksista sen jälkeen, kun olin ollut kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.
FB kunniallisten mielestä suomalaisten ihmisoikeudet loukkaa heidän kunnioita SUOMESSA, mutta suomalaisten identtiteetit on myös viety, koska muiden maiden kansalaiset ovat hakeneet SUOMEN KANSALAISUUTTA.
Ei he ole kysyneet meiltä, että : Sopiiko meille, että Suomen kansalaisuutta jaellaan kaikille halukkaille?
Muistin, että PETSAMOLAISTEN PERINNÖSTÄ MAINITTIIN.
Ei minua kiinnostanut koko PETSAMOLAISUUS, koska sehän on KOMMUNISTI TOIMINTAA!
Minun vaarini lopetti KOMMUNISTI TOIMINNAT, kun hän joutui lähtemään Viinamäeltä veljiensä kanssa, koska valkoset oli tulossa tappamaan heitä koska olivat punaisia.
He olivat nuoria miehiä jotka edustivat työväkeä ja heidän aatetta. Valkoiset oli PORVAREITA joiden mielestä TYÖNTEKIJÄT KUULUI TAPPAA, koska HE TARVIVAT RAHAA!
En minä ole kieltäytynyt TYÖN TEOSTA!
En häpeä VAARIANI vaikka hän oli nuorena miehenä PUNAINEN NUORI KAPINALLINEN, koska HÄN OLI ISÄNMAALLINEN AATTEILTAAN LOPPUUN ASTI.
Hän oli metsäteollisuus yrittäjä, mutta EI TUOSSAKAAN PÄRJÄNNEET MUUT, kuin TYÖNTEKIJÄT JOTKA OVAT KOMMUNISTEJA JOTKA PORVARIT HALUAA TAPPAA!
Minä jäin vain ADHD:na miettimään tuota KOMMUNISTI ASIAA, koska työttömänä joutilaana oli aikaa miettiä asiaa.
KOMMUNISTIT JÄIVÄT KIINNI, mutta HE SAIVAT SENTÄÄN FB KUNNIAA MYÖS!
Vaarini oli kuulemma leuhka mies joka ei puhunut koskaan tuosta asiasta, koska oli hänelle kipeä asia.
He olivat jääneet orvoiksi ja mummo kasvatti heitä.
Hän oli mies jolla oli paljon RAKKAUTTA ANNETTAVANA, mutta hän oli myös katkera nuoruuden tyhmyydelle, koska hän petti mummonsa joka edusti hänen perhettään.
Hän oli hyvin suojeleva omasta perheestään ja hän tuskin olis ottanut YHTÄÄN ihmistä TOIVONIEMEN KUNNALLISKODIN HUUTOLAISTA KOTIAAN VAIVOIKSEEN, KOSKA HEIDÄN OMAT PERHEET EI TULLEET HEIDÄN KANSSA TOIMEEN.
Poliisit on vieneet heitä Toivoniemeen, koska kunnalliskodit oli luotu VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ KUNTALAISTEN TURVAKSI.
Poliisit ovat joutuneet hakemaan huutolaisille uusia paikkoja, koska heitä on kohdeltu vielä huonommin TOIVONIEMESSÄ mitä kotonaan.
Toivoniemessä asuneiden työntekijöiden perheet syrjii meitä kaikkia joiden LÄHEISET OVAT ASUNEET TOIVONIEMEN KUNNALLISKODISSA!
Ei työntekijöitä kukaan ole velvoittanut tuohonkaan aikaan asumaan TYÖPAIKALLA, mutta onhan kunta voinut tietenkin palkata huutolaisia TOIVONIEMEN KUNNALLISKOTIIN TÖIHIN ja näin he ovat jääneet sinne asumaan.
Ei tuo mikään häpeä ole vaan tavallinen tarina Inarin kuntalaisesta josta YHTEISKUNTA PITI HUOLEN JA TYÖLLISTI USEIKSI 10;KSI VUOSIKSI.
Kyllä hänelle ruoka, vaatteet ja koti kaikesta huolimatta kelpasi vaikka kaikki loukkaa hänen kunniaa! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei me HOLOT olla oltu PÄÄTTÄMÄSSÄ MISTÄÄN!
Koltta poliisi Holo edusti vaimoaan ja koltansaamelaisia EI MEITÄ SUOMALAISIA TURJAKKEITA JOTKA OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA!
Nuoriso kertoi, ettei heille ole tämmösiä opetettu edes PERUS- EIKÄ AMMATTIKOULUSSA.
Edes LUKIOSSA EI OLE OPETETTU.
Minä luin Nelson Mandelasta ja ihmisoikeuksista sen jälkeen, kun olin ollut kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa.
FB kunniallisten mielestä suomalaisten ihmisoikeudet loukkaa heidän kunnioita SUOMESSA, mutta suomalaisten identtiteetit on myös viety, koska muiden maiden kansalaiset ovat hakeneet SUOMEN KANSALAISUUTTA.
Ei he ole kysyneet meiltä, että : Sopiiko meille, että Suomen kansalaisuutta jaellaan kaikille halukkaille?
Muistin, että PETSAMOLAISTEN PERINNÖSTÄ MAINITTIIN.
Ei minua kiinnostanut koko PETSAMOLAISUUS, koska sehän on KOMMUNISTI TOIMINTAA!
Minun vaarini lopetti KOMMUNISTI TOIMINNAT, kun hän joutui lähtemään Viinamäeltä veljiensä kanssa, koska valkoset oli tulossa tappamaan heitä koska olivat punaisia.
He olivat nuoria miehiä jotka edustivat työväkeä ja heidän aatetta. Valkoiset oli PORVAREITA joiden mielestä TYÖNTEKIJÄT KUULUI TAPPAA, koska HE TARVIVAT RAHAA!
En minä ole kieltäytynyt TYÖN TEOSTA!
En häpeä VAARIANI vaikka hän oli nuorena miehenä PUNAINEN NUORI KAPINALLINEN, koska HÄN OLI ISÄNMAALLINEN AATTEILTAAN LOPPUUN ASTI.
Hän oli metsäteollisuus yrittäjä, mutta EI TUOSSAKAAN PÄRJÄNNEET MUUT, kuin TYÖNTEKIJÄT JOTKA OVAT KOMMUNISTEJA JOTKA PORVARIT HALUAA TAPPAA!
Minä jäin vain ADHD:na miettimään tuota KOMMUNISTI ASIAA, koska työttömänä joutilaana oli aikaa miettiä asiaa.
KOMMUNISTIT JÄIVÄT KIINNI, mutta HE SAIVAT SENTÄÄN FB KUNNIAA MYÖS!
Vaarini oli kuulemma leuhka mies joka ei puhunut koskaan tuosta asiasta, koska oli hänelle kipeä asia.
He olivat jääneet orvoiksi ja mummo kasvatti heitä.
Hän oli mies jolla oli paljon RAKKAUTTA ANNETTAVANA, mutta hän oli myös katkera nuoruuden tyhmyydelle, koska hän petti mummonsa joka edusti hänen perhettään.
Hän oli hyvin suojeleva omasta perheestään ja hän tuskin olis ottanut YHTÄÄN ihmistä TOIVONIEMEN KUNNALLISKODIN HUUTOLAISTA KOTIAAN VAIVOIKSEEN, KOSKA HEIDÄN OMAT PERHEET EI TULLEET HEIDÄN KANSSA TOIMEEN.
Poliisit on vieneet heitä Toivoniemeen, koska kunnalliskodit oli luotu VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ KUNTALAISTEN TURVAKSI.
Poliisit ovat joutuneet hakemaan huutolaisille uusia paikkoja, koska heitä on kohdeltu vielä huonommin TOIVONIEMESSÄ mitä kotonaan.
Toivoniemessä asuneiden työntekijöiden perheet syrjii meitä kaikkia joiden LÄHEISET OVAT ASUNEET TOIVONIEMEN KUNNALLISKODISSA!
Ei työntekijöitä kukaan ole velvoittanut tuohonkaan aikaan asumaan TYÖPAIKALLA, mutta onhan kunta voinut tietenkin palkata huutolaisia TOIVONIEMEN KUNNALLISKOTIIN TÖIHIN ja näin he ovat jääneet sinne asumaan.
Ei tuo mikään häpeä ole vaan tavallinen tarina Inarin kuntalaisesta josta YHTEISKUNTA PITI HUOLEN JA TYÖLLISTI USEIKSI 10;KSI VUOSIKSI.
Kyllä hänelle ruoka, vaatteet ja koti kaikesta huolimatta kelpasi vaikka kaikki loukkaa hänen kunniaa!Lisään, että minun äitini on ASUNUT ASUNTOLASSA SAMAAN AIKAAN, kun kyseinen mies joka potkittiin kotoaan ulos ja Toivoniemen kunnalliskodista koska HÄN EI KELVANNUT IHMISENÄ HEILLE, mutta minä synnyin ja me ollaan HÄNEN KANSSAAN ASUTTU MINUN MUMMOLASSA.
Minä vain kysyi : Mikä Osmo on minulle?
Kukaan ei koskaan sanonut mitään, mutta Osmo oli Tepsell joka otti töpselin johdon käteen ja sanoi, että : Minä olen TÖPSELIN JOHTO!
Hän nauroi, mutta olin noin 10vuotias, kun enoni vaimo sanoi tätini keittiössä minulle Osmon kuullen, että : Osmo on VAIN SINUN ENO eikä kenenkään muun.
Osmo hyväksyi tuon ja näin hänestä tuli minun eno.
En ole koskaan tavannut Osmon omaa biologista perhettä ENKÄ HALUA KOSKAAN EDES TAVATA, koska he olivat väittäneet Osmon kuolleen vaikka hän asui Ruotsissa.
Heidän äiti kuoli ja Osmo puhui minulle sen jälkeen taas SVEITSISTÄ ja sanoi, että rahat ovat siellä turvassa.
Me tavattiin Helsingissä Tuomio kirkon edessä ja minä olin valkoinen takki päällä ja muistaakseni minulla oli huivi päässä, koska minä olin vetäny pään kaljuksi ja olin mennyt Helsinkiin enkeli hoitaja koulutukseen.
Osmolle sanoin, että : Nyt haluan meistä kuvan.
Siskoni väitti meitä PUNAISEN RISTIN LIPUKSI, mutta Osmo sano : ME OLLAAN SVEITSIN LIPUN VÄREISSÄ!
Osmon isä oli itävaltalainen ALPPI-SOTILAS joka oli SS-JOUKOISSA ja hän oli tavannut Osmon äidin ja näin Osmo oli syntynyt tähän maailmaan.
Voisin kyllä kuvitella, että heitä kiinnostaa Osmo ja hänen elämä, koska hänellä on sukua myös Itavallassa.
Kyllä heillä on oikeus saadaa tietää miten huonosti häntä kohdeltiin, mutta olisin kyllä mielellään jättänyt huonot asiat pois ja kertonut vain kauniit asiat jotka liittyi minuun ja Osmoon, mutta FB KUNNIALLISET ALKOVAT VAATIMAAN KUNNIOITUSTA JA VANKILAA JOTEN KERRON KYLLÄ KAIKKI SEKÄ SENKIN, ETTÄ OSMON VELI-PUOLI ON HOMO JOKA OLI VÄITTÄNYT HÄNEN KUOLLEEN!
Inarin kunta edustaa häntä, mutta eivät edusta minua koska minä olen loukannut kunnioita!
FB kunnialliset EIVÄT VOI TUOTA KYLLÄ KIISTÄÄ!
Osmo kuoli ja hänen omaiset eivät halunneet edes hänen PERINTÖJÄ, mutta he eivät edes olleet Osmon omaisia vaan minä Holo olen Osmo-enoni ainut tyttö joka perin kaikki!
Yks homo menny esittelemään itsensä minuna ja luovuttanut kaikki minun PERINNÖT ja ilmoittanut, että hän ei halua mitään! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lisään, että minun äitini on ASUNUT ASUNTOLASSA SAMAAN AIKAAN, kun kyseinen mies joka potkittiin kotoaan ulos ja Toivoniemen kunnalliskodista koska HÄN EI KELVANNUT IHMISENÄ HEILLE, mutta minä synnyin ja me ollaan HÄNEN KANSSAAN ASUTTU MINUN MUMMOLASSA.
Minä vain kysyi : Mikä Osmo on minulle?
Kukaan ei koskaan sanonut mitään, mutta Osmo oli Tepsell joka otti töpselin johdon käteen ja sanoi, että : Minä olen TÖPSELIN JOHTO!
Hän nauroi, mutta olin noin 10vuotias, kun enoni vaimo sanoi tätini keittiössä minulle Osmon kuullen, että : Osmo on VAIN SINUN ENO eikä kenenkään muun.
Osmo hyväksyi tuon ja näin hänestä tuli minun eno.
En ole koskaan tavannut Osmon omaa biologista perhettä ENKÄ HALUA KOSKAAN EDES TAVATA, koska he olivat väittäneet Osmon kuolleen vaikka hän asui Ruotsissa.
Heidän äiti kuoli ja Osmo puhui minulle sen jälkeen taas SVEITSISTÄ ja sanoi, että rahat ovat siellä turvassa.
Me tavattiin Helsingissä Tuomio kirkon edessä ja minä olin valkoinen takki päällä ja muistaakseni minulla oli huivi päässä, koska minä olin vetäny pään kaljuksi ja olin mennyt Helsinkiin enkeli hoitaja koulutukseen.
Osmolle sanoin, että : Nyt haluan meistä kuvan.
Siskoni väitti meitä PUNAISEN RISTIN LIPUKSI, mutta Osmo sano : ME OLLAAN SVEITSIN LIPUN VÄREISSÄ!
Osmon isä oli itävaltalainen ALPPI-SOTILAS joka oli SS-JOUKOISSA ja hän oli tavannut Osmon äidin ja näin Osmo oli syntynyt tähän maailmaan.
Voisin kyllä kuvitella, että heitä kiinnostaa Osmo ja hänen elämä, koska hänellä on sukua myös Itavallassa.
Kyllä heillä on oikeus saadaa tietää miten huonosti häntä kohdeltiin, mutta olisin kyllä mielellään jättänyt huonot asiat pois ja kertonut vain kauniit asiat jotka liittyi minuun ja Osmoon, mutta FB KUNNIALLISET ALKOVAT VAATIMAAN KUNNIOITUSTA JA VANKILAA JOTEN KERRON KYLLÄ KAIKKI SEKÄ SENKIN, ETTÄ OSMON VELI-PUOLI ON HOMO JOKA OLI VÄITTÄNYT HÄNEN KUOLLEEN!
Inarin kunta edustaa häntä, mutta eivät edusta minua koska minä olen loukannut kunnioita!
FB kunnialliset EIVÄT VOI TUOTA KYLLÄ KIISTÄÄ!
Osmo kuoli ja hänen omaiset eivät halunneet edes hänen PERINTÖJÄ, mutta he eivät edes olleet Osmon omaisia vaan minä Holo olen Osmo-enoni ainut tyttö joka perin kaikki!
Yks homo menny esittelemään itsensä minuna ja luovuttanut kaikki minun PERINNÖT ja ilmoittanut, että hän ei halua mitään!Minä kunniaton Holo olen sitä mieltä, että nämä FB kunnian loukkaukset on tutkittu väärin ja heidän kunnioiden vuoksi jäi saamatta ainakin BILJOONAN EURON korvaukset!
FB kunnialliset ovat sitä mieltä, että Suomen valtiolla on niin paljon rahaa, että TRILJOONAN EURON menetys ei tunnu Suomen valtion taloudessa missään!
Minä olisin voinut lahjottaa osan KORVAUKSISTA valtiolle niin valtio olis voinut lyhentää velkoja niillä rahoilla tai tehdä jotain yleis hyödyllistä. - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka ja kenet?
Pallo
- Anonyymi00015
Hololle euron menetys on katasrohvi.
- Anonyymi00019
ei väärät sääret haittaa , ne heitetään sivuun toinen toisaalle
- Anonyymi00020
Ja sitten lukitaan palleihin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja sitten lukitaan palleihin.
Ei muuta kun kirsikat keikkumaan vaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671