Minä söin jo aamuuron ja nyt on tuopillinen kahvia. Ette sitten kerro lekurille, että myös punainen pulla.
>Simiti<
Huomenta. Oletko jo hereillä?
8
122
Vastaukset
Minä taas valvon vielä edellistä päivää. Kun lopetin tupakoinnin, en ole saanut oikein nukuttua sen jälkeen. Jotenkin sotki koko kropan toiminnan.
- Anonyymi00001
Tiedän tunteen. Itsekin lopetin pössyttelyn. Nykyään jo helpottaa, mutta aluksi hirmu vaikeaa.
>Simiti< Anonyymi00001 kirjoitti:
Tiedän tunteen. Itsekin lopetin pössyttelyn. Nykyään jo helpottaa, mutta aluksi hirmu vaikeaa.
>Simiti<En ole kärsinyt unettomuudesta vuosiin, mutta nyt vaan makaan sängyssä eikä uni kerta kaikkiaan tule. Mutta Googlen mukaan normaaleja lopetusoireita.
- Anonyymi00002
Täällä takana pätkä uninen yö, mikä ei ole uutta, kohta kahvin keittoon ja koiran kanssa ulos🙂
- Anonyymi00004
Muistan kun koiruli oli hengissä. Se oli vain lähdettävä ulos liikkumaan. Kerran se näki varisparven. Kyllä varikset juoksutti sitä.
>Simiti<
- Anonyymi00003
Hyvää tiistai päivää😃
- Anonyymi00005
Huomenta. Heräsin mutta en noussut :)
- Anonyymi00006
Laitoin jo deittikaverilta pari viikkoa sitten saamani leikkoruusut kuntoon, Kylläpä ne kestävät kun joka toinen päivä leikkaa terävällä veitsellä varteen vinon viillon ja lisää vettä. Yhden 20:stä olen heittänyt pois, muut vielä hehkuvat.
Muuten vain tässä vasta kurkkasin palstoja ja päivän lehden lukaisin. Söin eilisestä kokouksesta tähteeksi jääneen pullan kun tyrkkivät mukaan, ettei jää haaskeelle. Kohta ampaisen päivän vaateisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501070
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713