Huomenta. Oletko jo hereillä?

Anonyymi-ap

Minä söin jo aamuuron ja nyt on tuopillinen kahvia. Ette sitten kerro lekurille, että myös punainen pulla.

>Simiti<

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Minä taas valvon vielä edellistä päivää. Kun lopetin tupakoinnin, en ole saanut oikein nukuttua sen jälkeen. Jotenkin sotki koko kropan toiminnan.

• Anonyymi00001
        UUSI

Tiedän tunteen. Itsekin lopetin pössyttelyn. Nykyään jo helpottaa, mutta aluksi hirmu vaikeaa.

>Simiti<

• UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itsekin lopetin pössyttelyn. Nykyään jo helpottaa, mutta aluksi hirmu vaikeaa.

>Simiti<

En ole kärsinyt unettomuudesta vuosiin, mutta nyt vaan makaan sängyssä eikä uni kerta kaikkiaan tule. Mutta Googlen mukaan normaaleja lopetusoireita.

• Anonyymi00002
      UUSI

Täällä takana pätkä uninen yö, mikä ei ole uutta, kohta kahvin keittoon ja koiran kanssa ulos🙂

• Anonyymi00004
        UUSI

Muistan kun koiruli oli hengissä. Se oli vain lähdettävä ulos liikkumaan. Kerran se näki varisparven. Kyllä varikset juoksutti sitä.

>Simiti<

• Anonyymi00003
      UUSI

Hyvää tiistai päivää😃

• Anonyymi00005
      UUSI

Huomenta. Heräsin mutta en noussut :)

• Anonyymi00006
      UUSI

Laitoin jo deittikaverilta pari viikkoa sitten saamani leikkoruusut kuntoon, Kylläpä ne kestävät kun joka toinen päivä leikkaa terävällä veitsellä varteen vinon viillon ja lisää vettä. Yhden 20:stä olen heittänyt pois, muut vielä hehkuvat.
      Muuten vain tässä vasta kurkkasin palstoja ja päivän lehden lukaisin. Söin eilisestä kokouksesta tähteeksi jääneen pullan kun tyrkkivät mukaan, ettei jää haaskeelle. Kohta ampaisen päivän vaateisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe