Istun puistossa kuuntelen lintujen sirkutusta

Anonyymi-ap

Oma rauha. Sinkkuna elämisessä on monia kiistattomia etuja. Voit keskittyä täysin omiin tarpeisiisi, nauttia vapaudesta ja säästyä parisuhteen arjen ristiriidoilta tai kompromisseilta. Se on arvokasta aikaa itsensä kehittämiselle ja omien rajojen tunnistamiselle.

21

275

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja en ole halukas enää suhteeseen. Joskus voi lempiä jonkin vakitutun kanssa.

• Anonyymi00002

Hirmu hienolta kuulostaa. Kerran katselin kun varastohämis käveli ikkunalla kun join aamukahvia parvekkeella.

>Simiti<

• Anonyymi00003

Kyllä, olen samaa mieltä.

• Anonyymi00004

Luontoyhteys lisää ihmisten onnellisuutta. Betoniviidakot tuottavat päinvastaisen vaikutuksen. Nämä asiat ovat ihmisillä edelleen geeneissä. Miksi muuten esim. nuotion katselu olisi niin lumoava kokemus? Joku voisi sanoa että tulen valjastaminen on teknologinen innovaatio eli luontovastainen ilmiö. Maastopaloja kuitenkin esiintyy luonnossa ja tuli toi turvaa ravinnon suhteen sekä villieläimiltä jo kivikaudella.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

On se varmasti hieno juttu, että voi tehdä just sitä kun haluaa just silloin kun haluaa niin tehdä. Kysymättä keneltäkään mitään tai välittämättä miltä se jostain toisesta tuntuu. Varmaan tuollainen nousee aika äkkiä hattuun eikä enää osaa suhtautua muihin ihmisiin oikein mitenkään järkevästi.

• Juu, tossa näyttelynnaikana tulikin puhuttua monen vieraan kanssa. Ja monenmoista kohtaloo ihmisillä ollut. Että loppujen lopuks nää omat ongelmat on tosi pieniä. Ja mulle yks sano vielä: että sulla on mielenkiintoinen elämä. Ja se kyllä herätti ajatteleen. Että mitä turhia on murehtinu. Kun on ollu mahdollisuus käydä erityisissä paikoissa ja kuvailla.

• Anonyymi00007

Sinkkuuden paras puoli on tosiaan tuo, voi keskittyä vain omiin mielitekoihinsa vailla keskustelua siitä mitä mieltä "me" ollaan niistä mieliteoista.

Vielä kun irrottaa otteensa tarpeesta lähisuhteeseen muiden ihmisten kanssa, on todella vapaa. Jäljelle jäävät vain täysin riippumattomat näennäislähisuhteet ja/tai transaktioihmisuhteet.

• No ei tää aparaatti nyt tänään näytä pitävän mua kirjautuneena missään. Mutta tuo ed. kommentti oli minun.

• Anonyymi00009
        randombypasser kirjoitti:

No ei tää aparaatti nyt tänään näytä pitävän mua kirjautuneena missään. Mutta tuo ed. kommentti oli minun.

Harmi et noin, ja että kaikki onkin näin. 💔

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Harmi et noin, ja että kaikki onkin näin. 💔

Mä en nää edellä lausumaani mitenkään negatiivisena. Kyse on vain asennoitumisesta ihmissuhteisiin omalla kohdalla ylipäänsä, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö tilanne voisi yllättäen muuttua. Elämä jaksaa yllättää ja se on yksi niitä harvoja asioita elämässä mihin voi luottaa.

• Anonyymi00012
        randombypasser kirjoitti:

Mä en nää edellä lausumaani mitenkään negatiivisena. Kyse on vain asennoitumisesta ihmissuhteisiin omalla kohdalla ylipäänsä, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö tilanne voisi yllättäen muuttua. Elämä jaksaa yllättää ja se on yksi niitä harvoja asioita elämässä mihin voi luottaa.

En mä tota sillein tarkoittanutkaan.
        Hyvä että voit luottaa 💗

• Anonyymi00008

Muistan kun onnettomuuden jälkeen pääsin ensimmäistä kertaa kävelemään. Menin puistoon ja siellä pikkulinnut lauloivat. Se oli mukavaa.

>Simiti<

• Anonyymi00010

Olen parisuhteessa, silti saan vapauden tehdä asioita mistä itse tykkään.
      Mikä sinkkuuden ihannointi ja hehkutus nykyään on menossa?

• Anonyymi00011

Oisko vaan joku aloittajan irrotionaali. Tsempannu itseään tänään puistonpenkillä johonkin glooriaan. Muutenhan siellä puistonpenkillä on aika yksinäistä.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Oisko vaan joku aloittajan irrotionaali. Tsempannu itseään tänään puistonpenkillä johonkin glooriaan. Muutenhan siellä puistonpenkillä on aika yksinäistä.

Juu siinä on vähän sama juttu kun perheelämästäkin varoitellaan. Että siinä menee kaikki vapaus. mutta tuskin kuitenkaan, jos on tasapainonen parisuhde. Periaatteessa pitäs olla ihan normaalia pariutua ja perustaa perhe. Eihän se kaikilta onnistu, muttei kaikilla sinkuillakaan niin hyvin mee.

• Anonyymi00013

Voiko pallomahainen mies tulla ja istahtaa samalle puisotnpenkille ja nainnen saisi kuunnella pallomahamiehen pallomahan iloista murinaa.

• Anonyymi00014

Talo joen rannalla ei sitten sytytäkään?
      Saunottu on nyt nukkumaan

• Anonyymi00015

Kaupunkitalo on erikseen.

• Anonyymi00016

Näin se on ja autoilka ajetaan

• Anonyymi00017

Lisäherkuista ei nyt mainita enempää. Joillakin menee yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      161
      2478
    2. 79
      1056
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      966
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      77
      641
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      91
      573
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      556
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36