Oma rauha. Sinkkuna elämisessä on monia kiistattomia etuja. Voit keskittyä täysin omiin tarpeisiisi, nauttia vapaudesta ja säästyä parisuhteen arjen ristiriidoilta tai kompromisseilta. Se on arvokasta aikaa itsensä kehittämiselle ja omien rajojen tunnistamiselle.
Istun puistossa kuuntelen lintujen sirkutusta
7
90
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja en ole halukas enää suhteeseen. Joskus voi lempiä jonkin vakitutun kanssa.
- Anonyymi00002UUSI
Hirmu hienolta kuulostaa. Kerran katselin kun varastohämis käveli ikkunalla kun join aamukahvia parvekkeella.
>Simiti< - Anonyymi00003UUSI
Kyllä, olen samaa mieltä.
- Anonyymi00004UUSI
Luontoyhteys lisää ihmisten onnellisuutta. Betoniviidakot tuottavat päinvastaisen vaikutuksen. Nämä asiat ovat ihmisillä edelleen geeneissä. Miksi muuten esim. nuotion katselu olisi niin lumoava kokemus? Joku voisi sanoa että tulen valjastaminen on teknologinen innovaatio eli luontovastainen ilmiö. Maastopaloja kuitenkin esiintyy luonnossa ja tuli toi turvaa ravinnon suhteen sekä villieläimiltä jo kivikaudella.
- Anonyymi00005UUSI
Kannattaa lukea
https://www.storytel.com/fi/books/the-covert-narcissist-recognizing-the-most-dangerous-subtle-form-of-narcissism-and-recovering-from-emotionally-abusive-relationships-2766289
Minä yritän toipua vasta. Olen palaamassa helvetistä. Mutta ensimmäisen kerran tunnen kevään tullen lämpöä ja inhimillyyttä sydämmessäni kun sitä verta ei ole kukaan imemässä.
Olen vapaa. Sekin pitää osata tajuta. - Anonyymi00006UUSI
On se varmasti hieno juttu, että voi tehdä just sitä kun haluaa just silloin kun haluaa niin tehdä. Kysymättä keneltäkään mitään tai välittämättä miltä se jostain toisesta tuntuu. Varmaan tuollainen nousee aika äkkiä hattuun eikä enää osaa suhtautua muihin ihmisiin oikein mitenkään järkevästi.
Juu, tossa näyttelynnaikana tulikin puhuttua monen vieraan kanssa. Ja monenmoista kohtaloo ihmisillä ollut. Että loppujen lopuks nää omat ongelmat on tosi pieniä. Ja mulle yks sano vielä: että sulla on mielenkiintoinen elämä. Ja se kyllä herätti ajatteleen. Että mitä turhia on murehtinu. Kun on ollu mahdollisuus käydä erityisissä paikoissa ja kuvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243