Ottaisi jääkaapista oluen sekä nakkipaketin. Menisi sohvalle, avaisi paketin repäisemällä ja nakit olisivat ympäri olohuonetta. Olutkin siinä rytäkässä kaatuisi sohvalle. Olisikon mies kuitenkin oma mussukkasi?
Jos miehesi tulisi humalassa kotiin
33
511
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei olisiole minun mieheni tuollainen mies. En olisi alunperinkään huolinut tuollaista.
- Anonyymi00023
Haluan uskoa kans, että apn kaltainen mies paljastuisi paljon ennen kuin tilanne olisi aloituksen kaltainen kokemus. Olemus jo kertoo sen, milloin tällainen riski edes mahdollinen. Nakkipaketit jäävät yleensä kauppaan minulla. Olutkin on holitonta, joten silloin harvemmin tunaroidaan noin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haluan uskoa kans, että apn kaltainen mies paljastuisi paljon ennen kuin tilanne olisi aloituksen kaltainen kokemus. Olemus jo kertoo sen, milloin tällainen riski edes mahdollinen. Nakkipaketit jäävät yleensä kauppaan minulla. Olutkin on holitonta, joten silloin harvemmin tunaroidaan noin.
Miksi ylipäätään olla humalaisen miehen kanssa yhdessä? Siinä jo vähän pureskeltavaa ennen nakkipakettejakin jääkaapissa, omaan jääkaappiini sellaiset eivät edes mahdu. Ennakoiva tapa toimia minimoi huonot fibat suhteissa.
- Anonyymi00002
Mieheni on siistimpi kuin minä.
Se olen minä joka pudottelen enemmän tavaroita, myös selvin päin. 🙈
🦄 - Anonyymi00003
En minä tuosta tietenkään iloinenkaan olisi, mutta merkitystä on sillä, miten toistuvaa tuollainen olisi. Jos mies joskus tulee ottaneeksi vähän liikaa ja tolloilee jotain suhteellisen harmitonta sen takia, niin en minä siitä hernettä nenään vetäisi.
Joskus aikoinaan exäni tuli kotiin tuhannen tuiterissa ja oksensi eteisen lattialle. Siivosin oksennuksen, hain hänelle patjan, peiton ja vesilasin ja annoin nukkua olohuoneen lattialla oloaan pois. Mitäpä tuossa raivoaminenkaan auttaisi? Tuo tapaus oli ainoa laatuaan eli kyse ei ollut mistään toistuvasta tavasta.
Alkoholistia en katselisi oikeastaan hetkeäkään. Se olisi aivan liian stressaavaa ja haluan miehen, joka tuo elämääni rauhaa ja rakkautta, ei riitaa ja räiskettä.
AletheiasAletheias: "Alkoholistia en katselisi oikeastaan hetkeäkään. Se olisi aivan liian stressaavaa ja haluan miehen, joka tuo elämääni rauhaa ja rakkautta, ei riitaa ja räiskettä."
Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, vaikken ole edes riitaa ja räiskettä tuova alkoholisti, alkoholisti kuintenkin. Pelkkä alkoholismikin ilman aggressiivisia oireita on sellainen, joka on pitkäaikaisesti vaimolle aivan liikaa kestettäväksi.
Meistä aloholisteista pääsee pitkäaikaisesti edes kuiville vain 1 - 2 prosenttia, ja kuitenkin useimpia jää vaivaamaan sietämätön ahdistuneisuus. Emme parane koskaan.
Nyt olen ollut kuivilla jo vuosikymmeniä, vaikka minua edelleen vaivaa kamaloitteellinen ahdistuneisuus, mutta oli 10 vuotta pitkä juomakasi, enkä voinut ajateellaan jo silloin, että vaimoni tulisi kestää minua. Vaan suloinen vaimoni kesti silti. Ero olisi ollut todennäköisempi.- Anonyymi00007
exKynis.mi kirjoitti:
Aletheias: "Alkoholistia en katselisi oikeastaan hetkeäkään. Se olisi aivan liian stressaavaa ja haluan miehen, joka tuo elämääni rauhaa ja rakkautta, ei riitaa ja räiskettä."
Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, vaikken ole edes riitaa ja räiskettä tuova alkoholisti, alkoholisti kuintenkin. Pelkkä alkoholismikin ilman aggressiivisia oireita on sellainen, joka on pitkäaikaisesti vaimolle aivan liikaa kestettäväksi.
Meistä aloholisteista pääsee pitkäaikaisesti edes kuiville vain 1 - 2 prosenttia, ja kuitenkin useimpia jää vaivaamaan sietämätön ahdistuneisuus. Emme parane koskaan.
Nyt olen ollut kuivilla jo vuosikymmeniä, vaikka minua edelleen vaivaa kamaloitteellinen ahdistuneisuus, mutta oli 10 vuotta pitkä juomakasi, enkä voinut ajateellaan jo silloin, että vaimoni tulisi kestää minua. Vaan suloinen vaimoni kesti silti. Ero olisi ollut todennäköisempi.Mitä tarkoitat tuolla ettei me alkoholistit koskaan parannuta?
Aika vaikea tuoda esille mitä tahtoisin sanoa ja kysyä. Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla ettei me alkoholistit koskaan parannuta?
Aika vaikea tuoda esille mitä tahtoisin sanoa ja kysyä.Alkoholismi on monigeenisesti periytyvä sairaus, joka korreloi vahvasti positiivisesti ahdistuneisuuden kanssa.
Tullakseen ilmiasuiseksi alkoholistiksi, täytyy periä koko alkoholistinen geenistö, josta osa voi olla isältä, osa äidiltä tai kokonaan jommalta kummalta. Muut eivät ole vaarassa.
Alkoholismia lienee paras kuvata itselääkityksenä. Alkoholisti potee jo ennen ensimmäistä ryyppyään erityisen vahvaa ahdistuneisuuta, mutta havaitsee jo ensimmäisen kerran ryypätessään, että se vie varttitunnissa tykkänään koko ahdistuneisuuden.
Hän on heti - eikä siis jonkun ajan päästä - koukussa. Ongelman tuo TOTTUMINEN eli TOLERANSSI, sillä ahdistuksettoman tilan saavuttaminen vaatii koko ajan suuremman alkoholiannoksen. Lopulta alkoholiannosta ei voi enää suurentaa, koska keho ei kestä.
Jos kuitenkin lisää vielä annosta, seuraa kuolema, jos ei lisää, seuraa ahdistuneisuus. Pää on tullut vetävän käteen. Puolet alkoholisteista ennen kuoli tässä vaiheessa, useimmat itsemurhaan.
Nykyiset kunkin hermoradan synapsien välittäjäaineen, monoamiinien, takaisinoton estäjät eivät riitä viemään ahdistuneisuutta, mutta ovat runsaasti vähentäneet itsemurhaisuutta, joten kärsimys vain pitkittyy.
Ei tunneta keinoa, ei lääkettä, ei šamanismia, ei psykoterapiaa, ei mitään hoitoa, jolla alkoholismi olisi parannettavissa.exKynis.mi kirjoitti:
Alkoholismi on monigeenisesti periytyvä sairaus, joka korreloi vahvasti positiivisesti ahdistuneisuuden kanssa.
Tullakseen ilmiasuiseksi alkoholistiksi, täytyy periä koko alkoholistinen geenistö, josta osa voi olla isältä, osa äidiltä tai kokonaan jommalta kummalta. Muut eivät ole vaarassa.
Alkoholismia lienee paras kuvata itselääkityksenä. Alkoholisti potee jo ennen ensimmäistä ryyppyään erityisen vahvaa ahdistuneisuuta, mutta havaitsee jo ensimmäisen kerran ryypätessään, että se vie varttitunnissa tykkänään koko ahdistuneisuuden.
Hän on heti - eikä siis jonkun ajan päästä - koukussa. Ongelman tuo TOTTUMINEN eli TOLERANSSI, sillä ahdistuksettoman tilan saavuttaminen vaatii koko ajan suuremman alkoholiannoksen. Lopulta alkoholiannosta ei voi enää suurentaa, koska keho ei kestä.
Jos kuitenkin lisää vielä annosta, seuraa kuolema, jos ei lisää, seuraa ahdistuneisuus. Pää on tullut vetävän käteen. Puolet alkoholisteista ennen kuoli tässä vaiheessa, useimmat itsemurhaan.
Nykyiset kunkin hermoradan synapsien välittäjäaineen, monoamiinien, takaisinoton estäjät eivät riitä viemään ahdistuneisuutta, mutta ovat runsaasti vähentäneet itsemurhaisuutta, joten kärsimys vain pitkittyy.
Ei tunneta keinoa, ei lääkettä, ei šamanismia, ei psykoterapiaa, ei mitään hoitoa, jolla alkoholismi olisi parannettavissa.Tiedän täsmälleen mistä puhut. Koko aikuisikäni olen juonut aika paljon, mutta 2018-2020 se 22kk pituinen putki päättyi haimatulehdukseen ja olin 4,5 vuotta juomatta, kunnes toissa syksynä ratkesin. Nyt ei ollut muutamaa viikkoa pidempää putkea, kun lääkitys oli erilainen ja muuttui vielä isommin viime talvena, jolloin alkoi tulla aivan sietämättömiä krapuloita. Aikoinaan Rivatril mahdollisti aivan jäätäviä putkia, Temesta ei ollut krapulaan ihan niin hyvä, ja nykyinen masennuslääke ja antipsykoottinen lääkitys suorastaan pahentaa krapulaa. Pääsiäislauantaina kun seisoin reilun viikon putken jäljiltä eräällä rautatiesillalla aamukuudelta synkät mielessä, niin jotenkin Bicky Royal mies onnistui puhumaan mulle järkeä ja hakeuduin päivystyksen kautta mielisairaalaan.
Siellä mulla aloitettiin antabus ja nyt reilua kuukautta myöhemmin mun olo on huomattavasti parempi henkisesti ja fyysisesti. Perinnöllinen sairaus tämä on, en mä ole meidän suvussa todellakaan ensimmäinen. Ja osittain myös opittu tapa, kun humalahakuinen juominen oli kotona ihan arkipäivää 90-luvulta vuoteen 2015.- Anonyymi00014
exKynis.mi kirjoitti:
Aletheias: "Alkoholistia en katselisi oikeastaan hetkeäkään. Se olisi aivan liian stressaavaa ja haluan miehen, joka tuo elämääni rauhaa ja rakkautta, ei riitaa ja räiskettä."
Nyt olen ollut kuivilla jo vuosikymmeniä, vaikka minua edelleen vaivaa kamaloitteellinen ahdistuneisuus, mutta oli 10 vuotta pitkä juomakasi, enkä voinut ajateellaan jo silloin, että vaimoni tulisi kestää minua. Vaan suloinen vaimoni kesti silti. Ero olisi ollut todennäköisempi.Alkoholismi on viheliäinen sairaus ja vaikuttaa merkittävästi alkoholistin itsensä lisäksi myös läheisiin. Sellaista en elämääni kaipaa tippaakaan. Jokin yksittäinen virhearvio nautitun alkoholin määrässä vielä menee, en siitä vielä laittaisi lusikoita jakoon, mutta jatkuvaa juomista en katsoisi.
Onnittelut pitkästä kuivilla olosta. Se on hieno saavutus ja takuulla vaimosikin on ollut tästä onnellinen.
Aletheias Anonyymi00014 kirjoitti:
Alkoholismi on viheliäinen sairaus ja vaikuttaa merkittävästi alkoholistin itsensä lisäksi myös läheisiin. Sellaista en elämääni kaipaa tippaakaan. Jokin yksittäinen virhearvio nautitun alkoholin määrässä vielä menee, en siitä vielä laittaisi lusikoita jakoon, mutta jatkuvaa juomista en katsoisi.
Onnittelut pitkästä kuivilla olosta. Se on hieno saavutus ja takuulla vaimosikin on ollut tästä onnellinen.
AletheiasVaimoni on ollut onnellinen, koska liittomme on ollut jo vuodesta 1969 poikkeuksellisen rakkaudellinen, mutta jos totta puhun, vaimoni suloisuus on ollut myös esteenä, etten ole jo vuosikymmeniä sitten lopettanut kärsimyksiäni.
Yhteisen matkamme varrella on jo tullut toinen ja kolmaskin polvi, siinä lisää syitä ns. luonnollisen kuoleman odotteluun.hondakuski125 kirjoitti:
Tiedän täsmälleen mistä puhut. Koko aikuisikäni olen juonut aika paljon, mutta 2018-2020 se 22kk pituinen putki päättyi haimatulehdukseen ja olin 4,5 vuotta juomatta, kunnes toissa syksynä ratkesin. Nyt ei ollut muutamaa viikkoa pidempää putkea, kun lääkitys oli erilainen ja muuttui vielä isommin viime talvena, jolloin alkoi tulla aivan sietämättömiä krapuloita. Aikoinaan Rivatril mahdollisti aivan jäätäviä putkia, Temesta ei ollut krapulaan ihan niin hyvä, ja nykyinen masennuslääke ja antipsykoottinen lääkitys suorastaan pahentaa krapulaa. Pääsiäislauantaina kun seisoin reilun viikon putken jäljiltä eräällä rautatiesillalla aamukuudelta synkät mielessä, niin jotenkin Bicky Royal mies onnistui puhumaan mulle järkeä ja hakeuduin päivystyksen kautta mielisairaalaan.
Siellä mulla aloitettiin antabus ja nyt reilua kuukautta myöhemmin mun olo on huomattavasti parempi henkisesti ja fyysisesti. Perinnöllinen sairaus tämä on, en mä ole meidän suvussa todellakaan ensimmäinen. Ja osittain myös opittu tapa, kun humalahakuinen juominen oli kotona ihan arkipäivää 90-luvulta vuoteen 2015.hondakuski125: "Perinnöllinen sairaus tämä on, en mä ole meidän suvussa todellakaan ensimmäinen."
Me alkoholistit tunnistamme toisemme jo muutamasta sanasta, olemmepa sitten kuivilla tai kentällä, mutta suuri yleisö ei puhu meidän kokemuksin. Tuttua, perin tuttua, juttua kirjoitit. Ihmisten on mahdotonta tajuta sen sisäisen pakon määrää, joka panee juomaan.
Selittävät, että koska sitä viinaa ei kukaan pakolla kaada kurkkuun, vaan oma käsi, voisi muka helposti lopettaa. Mutta kun se halu on moninkertaisesti vahvempi kuin kukaan pakottava ihminen, tilanne onkin aivan toinen.
Lääkäreittenkin enemmistö luulee, että alkoholismi syntyy juomalla, ja meillä on geeneissämme vain 'taipumus' alkoholismiin. Ei näin, meillä on geeneissämme todellinen PAKKO juomiseen.- Anonyymi00019
exKynis.mi kirjoitti:
Vaimoni on ollut onnellinen, koska liittomme on ollut jo vuodesta 1969 poikkeuksellisen rakkaudellinen, mutta jos totta puhun, vaimoni suloisuus on ollut myös esteenä, etten ole jo vuosikymmeniä sitten lopettanut kärsimyksiäni.
Yhteisen matkamme varrella on jo tullut toinen ja kolmaskin polvi, siinä lisää syitä ns. luonnollisen kuoleman odotteluun.Hieno piirre, että ajattelet läheisiäsi tässä asiassa. Heille olisi ollut valtava menetys, jos olisit päätynyt johonkin ikävämpään ratkaisuun.
Aletheias Anonyymi00019 kirjoitti:
Hieno piirre, että ajattelet läheisiäsi tässä asiassa. Heille olisi ollut valtava menetys, jos olisit päätynyt johonkin ikävämpään ratkaisuun.
AletheiasVoilà la contradiction.
- Anonyymi00004
Mene homobaariin kyselemään galluppiasi jotta kuinka moni lähtisi kanssasi kaljajatkoille elikkä sexiä toimeenpanemaan sukupuolineutraalisti ilman mitään pakottamisia vaan ihan hellästi toistemme mieskehoihimme tutustuen.
Gihhiihh nyt alkoi nakkipaketti kiinnostamaan, gihhih ... - Anonyymi00005
Mun rakas olisi edelleen mun rakas, vaikka mitä kävisi. (tai melkein mitä vaan)
Toki tuo sohva homma pitäis keskustella/hoitaa jotenkin muulla tavalla kuin että,
"voi rakas ei se mitään haittaa, antaa sen olla"
Mun mies, enkä mäkään kyllä olis mikään hiton mussukka. - Anonyymi00006
Ei kai se mies voi tuota tehdä, kun se edelleenkin riippuu siinä puussa niistä tolppakengistään.
- Anonyymi00010
Saattais olla jo aika kypsä...😁
- Anonyymi00008
Miehiä on elämässäni ollut, muttei luonnollisesti tuollaista eikä tule.
- Sheena - Anonyymi00009
Miksi ei olisi. Itsehän se me siivoaa
- Anonyymi00011
Ei tuo nyt niin kummoinen katastrofi satunnaisesti ilmetessään olisi.
Koira söisi nakit ja nahkasohva on miehen helppo puhdistaa seuraavana päivänä. - Anonyymi00012
Jos ei olisi mitään yhteistä menoa tai tehtävää osottamassa niin siitä vaan sohvalle kellahtamaan nakkiensa kanssa. Ja kun ei oksentaisi matolle. Saa sitä rentoutua jos ei kovin usein satu.
- Anonyymi00013
Mulla oli miesehdokas, joka alkoi asettua taloksi ja LEVITELLÄ MAKKARAPAKETTEJA ympäri mun huoneistoa! Tuli äkkilähtö miekkoselle!
- Anonyymi00015
Kullakin oma makunsa mussukoiden suhteen
https://www.youtube.com/watch?v=CJqIjf_jWn0 Sen minkä sotkee, sen myös siivoaa itse. Katsotaan sitä "mussukka asteikkoa" sitten siivoamisen ja selviämisen jälkeen. 🤔
Krapulassa ja vanhalle viinalle haisevana on turha tulla halailemaan. Hajuraja!! 😠- Anonyymi00016
"nakkipaketti levähtää laqtialle ja sitten oksennus tulee senpäälle kuin kastikkeen",
- Anonyymi00017
Mussukan kans juodaan päät täyteen ja aletaan sammalpainia 😛
- Anonyymi00018
Senkun, harva on kännissä kovin fiksu ja hallitsee kaiken. Siihen toheluuteen on syy, humala joka ei ole kuin satunnaisia kertoja. Joten miksipä ei olisi mussukka? Ei kukaan ole selvänäkään aina parhaimmillaan ja mukava.
- Anonyymi00020
Joo niin ..eipä kai kukaan niin täysi alkoholistia haluis niin vaivoikseen..Ikävää tekis katsoo miltei joka päivä sitä rypemistä..Ja haistella sitä ikävän hajuista henkäilyä..ja katsella sameita silmiä ja epämääräistä sanailua kuunnella,punaista naamaakin ikävä kattella..Kantsii miettiä kuinka usein sellaista jaksaa katsoa?.
- Anonyymi00021
Itse en ole alkoholisti vaikka juonkin joskus joten ei kyllä hyvä heiluisi siinä vaiheessa.
Vaikutat jotenkin uhmakkalta. On selvä, että alkoholistin kanssa runsas tekeminen, kuten avio- tai avoliitto on liian raskas, ja täytyy saada erota. Mutta on meillä alkoholisteilla kuitenkin täysi ihmisarvo, kuten muillakin sairailla.
Jos sanoisit skitsofreenikolle, maanis-depressiiviselle tai aggressiiviselle dementoituneelle vanhukselle, jotka myös ovat ylivoimaisia kestettäviä, ettei 'hyvä heiluisi', olisiko se oikein?
Täällä netissa luin erään nimittävän alkoholisteja ihmisroskaksi.
- Anonyymi00022
Voisihan olla, jos niiltä 'työpaikkaristeilyltä' palaisi noin nälkäisenä ja janoisena, olisihan siinä katseltavaa.
No. Ohjaisin sänkyyn ja sanoisin, että käyn poistamassa meikit ja tulen ihan kohta.
Meikkien poistaminenhan kestäisi kauan, kauan. Eipä aikaakaan, niin h ä n olisi syvässä unessa ja nukkuisin itse muualla. Huoneilma nimittäin olisi pilalla.
Aamulla h ä n saisi siivota sotkunsa kunhan on potenut ja nauttinut piimät ja pommacit.
Vilma
Kerran jos ihmiselle arviointi virhe sattuu.
Jos tapa, ovi aukeaa ulos ja heidå. Alkkikset eivät kiinnosta. En ole parantaja.Vilma: "Jos tapa, ovi aukeaa ulos ja heidå. Alkkikset eivät kiinnosta. En ole parantaja."
Moni juotuu sanomaan suhteen irti, koska eivät jaksa enää alkoholistin kanssa, mutta silti osoittavat enemmän rakkautta. Eikö ja sana 'alkkis' ole halventava? Käytätkö jotakin vastaavaa skitsofreenikoista, maanis-depressiivisistä, dementikoista tai muista sairaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121355Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras241101- 231034
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..73665