Joko olet kaivanut shortsit kaapista?

82

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mjaa, tälle päivää ei osunut kuin sateenvarjo käteen :)

• No mutta. Pitäähän se ennakoida, talvivaatteet pois ja kesävaatteet pesukoneen ja kuivauksen kautta kaappiin? :)

• Anonyymi00004
        Mu5tasydän kirjoitti:

No mutta. Pitäähän se ennakoida, talvivaatteet pois ja kesävaatteet pesukoneen ja kuivauksen kautta kaappiin? :)

Muistin just että käräytin sortsini viime kesänä, en auringossa vaan rälläköidessäni :), uusia ei ole hankittuna

• Anonyymi00008
        Mu5tasydän kirjoitti:

No mutta. Pitäähän se ennakoida, talvivaatteet pois ja kesävaatteet pesukoneen ja kuivauksen kautta kaappiin? :)

Minä säilytän kesävaatteet aina pestyinä ja siististi viikattuina. Kangas ei pidä säilyttämisestä likaisena ja hyi, vaatteet alkavat haista likaisina.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä säilytän kesävaatteet aina pestyinä ja siististi viikattuina. Kangas ei pidä säilyttämisestä likaisena ja hyi, vaatteet alkavat haista likaisina.

Näin on, mutta vaatekaapista tarttuu sellainen epämääräinen haju vaatteisiin, jonka vuoksi kevytpesen vaatteet aina uudelleen kesäksi ennen käyttöönottamista.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Muistin just että käräytin sortsini viime kesänä, en auringossa vaan rälläköidessäni :), uusia ei ole hankittuna

Pitää mennä kauppaan. :)

• Anonyymi00028
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pitää mennä kauppaan. :)

Voin tulla avuksi.

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Voin tulla avuksi.

Tarkoitin, että sinun pitää mennä sortsikauppaan. Voin lähteä makutuomariksi. 😄

• Anonyymi00038
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tarkoitin, että sinun pitää mennä sortsikauppaan. Voin lähteä makutuomariksi. 😄

18:50:34 taisi olla joku muu kuin minä e-lukka.
        Jäi vähän epäselväksi tosiaan että kenen makutuomariksi on lähdössä, veikkaan kyllä että häntä kiinnosti ajeltu sutjakka sääripari enemmän kuin mun karvasääreni :)

• Anonyymi00049

Mul on yöppärinä shortsit ollu jo pitkään. Noin pari kktta.

• Mä olen aina tykännyt jos naisella on nätit jalat. Jo 10 vuotta ennen poikuuden menetystä kutittelin ekan tyttöystäväni jalkoja aina kun hän kutitti mua kyljistä tai vatsasta.

Ex-Muija oli ennen mun kanssa olemista kuvannut jotain videoita jonkun olmin kanssa joka nuoli hänen jalanpohjiaan 😂 Mä en sentään ihan sellaisesta tykkää, vaikka sain mäkin niitä hieroa ja pussata kun olivat puhtaat kuitenkin.

Mutta tää menee kategoriaan, että ei ketään tollasen ympärille voi määritellä. Kiva bonus naisessa kuitenkin.

• No ei voi, mutta minusta punainen kestolakkaus on kätevä, kun varpaat pysyy melkein koko kesän kivan näköisenä.

• Anonyymi00002

Minä olen kesällä aina munasillaan.

>Simiti<

• Anonyymi00006

Palstan naiset ovat sitten analogisesti fiturallaan
        ?

• Eksä sanoi aina, että "Minä oon omalla pihalla vaikka munasillaan!" 😅

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Palstan naiset ovat sitten analogisesti fiturallaan
        ?

Sellaista suppeaa käsitettä kuin palstan naiset ei ole, täällä on vain nippu ihan kyr piä kirjoittajia, kuten mää

• Anonyymi00003

Shortseja en kauheasti käytä, mutta viikonloppuna oli hame päällä ja sääret on/oli sheivatut. Ihan vielä en silti ole päässyt täyteen kesämoodiin, mutta pikkuhiljaa 🌞

Aletheias

• Mulla ei taida olla yhtään varsinaista hametta, jos ei hameuikkaria lasketa. Se oli helteellä kiva, kun pystyi aina pulahtamaan sopivassa paikassa.

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mulla ei taida olla yhtään varsinaista hametta, jos ei hameuikkaria lasketa. Se oli helteellä kiva, kun pystyi aina pulahtamaan sopivassa paikassa.

Pidän kesällä hameista ja mekoista, niistä tulee niin kesäinen olo 😊 Ja ne ovat niin helppoja ja mukaviakin, sopii moneen menoon paitsi ei tuuliseen säähän 😁

Aletheias

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Pidän kesällä hameista ja mekoista, niistä tulee niin kesäinen olo 😊 Ja ne ovat niin helppoja ja mukaviakin, sopii moneen menoon paitsi ei tuuliseen säähän 😁

Aletheias

Pitää laittaa shortsihame, niin ei tuulen aiheuttama vilauttelu haittaa. (Miehiä tuskin haittaa muutenkaan). 😄

• Anonyymi00023
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pitää laittaa shortsihame, niin ei tuulen aiheuttama vilauttelu haittaa. (Miehiä tuskin haittaa muutenkaan). 😄

Hyvä idea! 😅 Itseasiassa olen ajatellut hankkia sellaisen shortsihameen, jonka kanssa olisi hyvä pelata tennistä. Täytyy laittaa hankintalistalle 🤗

Aletheias

• Anonyymi00030
        Mu5tasydän kirjoitti:

Lanteesi tarvitsee näkyvyyttä ilman hameosaa.

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Lanteesi tarvitsee näkyvyyttä ilman hameosaa.

Haha, juupasen joo. 😅

• Vappuna oli jo käytössä. Katselin vaan kalenterista että nyt voi jo laittaa. Vähän tuntui vilpoiselta mutta tottumuskysymys.

• Meillä töissä aina tietää kesä- ja talviajan alkamisen siitä, kun eräs työkaveri vaihtaa shortsit jalkaan ja pitää niitä marraskuulle saakka.

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

Meillä töissä aina tietää kesä- ja talviajan alkamisen siitä, kun eräs työkaveri vaihtaa shortsit jalkaan ja pitää niitä marraskuulle saakka.

veikkaan vahvasti että samainen työkaveri ilmeisesti sitten myös käynnistää flunssakauden marraskuulla :)

• Anonyymi00014 kirjoitti:

veikkaan vahvasti että samainen työkaveri ilmeisesti sitten myös käynnistää flunssakauden marraskuulla :)

En ole moiseen kiinnittänyt huomiota, ehkä on karaistunut. :)

• Olleet jo käytössäkin sen aikaisemman lämpöaallon aikana.

• Anonyymi00007

Käytössä ympäti vuoden kyllä, että löytyy aina. 😄

Vipottelen talvellakin shortseissa... lämminhän sisällä on. 😄

Mä oon tyyppiä: "riittää kun on 20+ astetta" ja voi mennä vähin vaattein. 😁

Jännää on myös se, etten mä helteistäkään marise. 😄 Nekin käy...

Hikeä voi puskee pakkasellakin...

Mut kun "jäädyn"... sit pitää olla saunaa tai ammetta kuumilla vesillä. 😄

• Anonyymi00009

Mun naapurissa asuu mies, joka on kulkenut maaliskuusta asti t-paidassa ja shortseissa 😅 Hän saattaa viihtyä pihalla pitkäänkin jonkin minkälie projektinsa parissa, lämpöä saattaa olla vaikka 8 astetta ja hän vain t-paidassa touhuaa. En tajua, miten ihminen ei jäädy tuolla tavalla 🥶

Aletheias

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Mun naapurissa asuu mies, joka on kulkenut maaliskuusta asti t-paidassa ja shortseissa 😅 Hän saattaa viihtyä pihalla pitkäänkin jonkin minkälie projektinsa parissa, lämpöä saattaa olla vaikka 8 astetta ja hän vain t-paidassa touhuaa. En tajua, miten ihminen ei jäädy tuolla tavalla 🥶

Aletheias

Niillä on jotkut ihonalaiset superkarvat kylmää vastaan. 😅

• Oot harvinainen tapaus, kun et helteistä marise. Itse kyllä vähän marisen pakkasesta, mutta helteitä rakastan. ❤️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aletheias

Ja millaista projektia hän suorittelee, palstaäijä? Hymähdys.

• Anonyymi00019
        Mu5tasydän kirjoitti:

Oot harvinainen tapaus, kun et helteistä marise. Itse kyllä vähän marisen pakkasesta, mutta helteitä rakastan. ❤️

Joo. Siis ei mua lämpö, tai kylmyys haittaa. Tuuliainen ja joku jäätävä tihku ketuttaa...

Jotenkin toi lämpötilajuttu on asennekysymys. Joskus oon ollut metsähommissa +30 asteella ja joskus -20 asteella... muistaa vaan juoda ja syödä hyvin.

Nyttenkin syön uunikanaa ja sitten rankakasalle. Nurmikon jo hurautin. 🙂

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aletheias

Joo. Se on se ruskea rasva, sekä ääreisverenkierto. 😄

• Anonyymi00024
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niillä on jotkut ihonalaiset superkarvat kylmää vastaan. 😅

Jokin omintakeinen lämmityssysteemi tuollaisilla ihmisillä täytyy olla 😅

Aletheias

• Anonyymi00025
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja millaista projektia hän suorittelee, palstaäijä? Hymähdys.

Sitä en osaa kertoa, sillä en tapaa kytätä naapureita sen kummemmin. Kunhan moikkaan mennessäni ja tullessani ja joidenkin kanssa jään hetkeksi suustani kiinni.

Aletheias

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joo. Se on se ruskea rasva, sekä ääreisverenkierto. 😄

Tai ehkä vain jonkin sortin hulluus 😂

Aletheias

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tai ehkä vain jonkin sortin hulluus 😂

Aletheias

No sekin. Mutta kun on lihasta, on lämpöäkin. 😄

Naiset on muuten pääosin aikamoisia vilukissoja. En ole tavannut kuin siskon ja äitini naisista, jotka eivät ole niin vilukissoja.
        Ja nuori työkaverini on jännä mies, kun palelee helposti. Häneltä puuttuu se ruskea rasva ehkä, vaikka muuten huippukuntoinen. 🙂

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No sekin. Mutta kun on lihasta, on lämpöäkin. 😄

Naiset on muuten pääosin aikamoisia vilukissoja. En ole tavannut kuin siskon ja äitini naisista, jotka eivät ole niin vilukissoja.
        Ja nuori työkaverini on jännä mies, kun palelee helposti. Häneltä puuttuu se ruskea rasva ehkä, vaikka muuten huippukuntoinen. 🙂

Lihakset kieltämättä parantavat lämmöntuottokykyä. Ja silti palelen herkästi 🙃

Naiset ovat selkeästi enemmän vilukissoja myös oman havaintoni mukaan. Toiset palelevat melkein 25 asteessakin. Niin herkkä en kyllä kylmälle ole, mutta pidän silti kesälläkin kotona villasukkia 😁 Miehet taas ovat lähestulkoon säännönmukaisesti todella kuumia. Siis niin kuumia, ettei saman peiton alla pysty nukkumaan kun sitten tulee jo itsellekin hiki. En tajua tuota, eikös ihmisen ruumiinlämpö nyt aika sama ole kaikilla, mutta silti miehet hohkaa kuin lämpöpatteri.

Aletheias

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Lihakset kieltämättä parantavat lämmöntuottokykyä. Ja silti palelen herkästi 🙃

Naiset ovat selkeästi enemmän vilukissoja myös oman havaintoni mukaan. Toiset palelevat melkein 25 asteessakin. Niin herkkä en kyllä kylmälle ole, mutta pidän silti kesälläkin kotona villasukkia 😁 Miehet taas ovat lähestulkoon säännönmukaisesti todella kuumia. Siis niin kuumia, ettei saman peiton alla pysty nukkumaan kun sitten tulee jo itsellekin hiki. En tajua tuota, eikös ihmisen ruumiinlämpö nyt aika sama ole kaikilla, mutta silti miehet hohkaa kuin lämpöpatteri.

Aletheias

Itsekin olen kuin lämpöpatteri. 😁

Monet varpaat lämmitelty reisien välissä.

Mutta se kait vaan on sen verran jotain toimintaa kropassa, vaikka sitä pötköttelisi? Mulla usein jalat ulkona peitosta. Ja varpaat pitääkin olla viileessä, muuten ei saa unta. 😁

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Itsekin olen kuin lämpöpatteri. 😁

Monet varpaat lämmitelty reisien välissä.

Mutta se kait vaan on sen verran jotain toimintaa kropassa, vaikka sitä pötköttelisi? Mulla usein jalat ulkona peitosta. Ja varpaat pitääkin olla viileessä, muuten ei saa unta. 😁

Varpaat onkin erityisen kylmänarkoja. Sun kohtaamat varpaat on saanut hyvää palvelua, kun ovat oikein reisien väliin päässeet lämmittelemään 😁

Tykkään myös nukkua viileässä. Liian kuumassa on tuskaista nukkua. Pidän kodin lämpötilan jossain 21 asteessa, talvella saattaa olla 19-20, mutta nukun kesää lukuunottamatta aina kahdella peitolla. Huonoa tuossa on se, että kotona ollessa täytyy aina olla ne villasukat ja paksu huppari päällä, mutta en pidä sellaisesta lämpimän tunkkaisesta ilmasta. Joillain on kotona 25-26 astetta ja se on kyllä aivan liikaa 🥵

Aletheias

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Varpaat onkin erityisen kylmänarkoja. Sun kohtaamat varpaat on saanut hyvää palvelua, kun ovat oikein reisien väliin päässeet lämmittelemään 😁

Tykkään myös nukkua viileässä. Liian kuumassa on tuskaista nukkua. Pidän kodin lämpötilan jossain 21 asteessa, talvella saattaa olla 19-20, mutta nukun kesää lukuunottamatta aina kahdella peitolla. Huonoa tuossa on se, että kotona ollessa täytyy aina olla ne villasukat ja paksu huppari päällä, mutta en pidä sellaisesta lämpimän tunkkaisesta ilmasta. Joillain on kotona 25-26 astetta ja se on kyllä aivan liikaa 🥵

Aletheias

Kaks peittoa! 🥵

No toi voi olla, että kun totuttaa itsendä lämpimään, täytyy olla sit lämmintä? 🤔

Ei mulla sisätiloissa usein ole edes sukkia... villasukat saatan ottaa käyttöön tilapäisesti, jos olen jostain kumman syystä ankkajäässä... (usein pitkään pihalla pakkasessa tms.) Mut noin tuntiin pariin se menee ohi ja sit on jo hiton kuuma taas. 😆

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kaks peittoa! 🥵

No toi voi olla, että kun totuttaa itsendä lämpimään, täytyy olla sit lämmintä? 🤔

Ei mulla sisätiloissa usein ole edes sukkia... villasukat saatan ottaa käyttöön tilapäisesti, jos olen jostain kumman syystä ankkajäässä... (usein pitkään pihalla pakkasessa tms.) Mut noin tuntiin pariin se menee ohi ja sit on jo hiton kuuma taas. 😆

Kaksi peittoa on se millä korvaa kuuman miehen samassa sängyssä 😅

Ehkä sitä jonkin verran pystyy toteuttamaan itseään kylmään/kuumaan, mutta en kyllä pysty kotona olemaan esim t-paidassa. Poikani on usein pelkissä boksereissa samalla kun minä tallustelen niissä villasukissa ja paksussa hupparissa 😁

Jos olen kylmettynyt kunnnolla pakkassäässä, niin siihen ei kyllä auta kuin kuuma suihku tai sauna. Seksikin toki, mutta sen puutteessa vaihtoehdot ovat vähissä 😆

Aletheias

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kaksi peittoa on se millä korvaa kuuman miehen samassa sängyssä 😅

Ehkä sitä jonkin verran pystyy toteuttamaan itseään kylmään/kuumaan, mutta en kyllä pysty kotona olemaan esim t-paidassa. Poikani on usein pelkissä boksereissa samalla kun minä tallustelen niissä villasukissa ja paksussa hupparissa 😁

Jos olen kylmettynyt kunnnolla pakkassäässä, niin siihen ei kyllä auta kuin kuuma suihku tai sauna. Seksikin toki, mutta sen puutteessa vaihtoehdot ovat vähissä 😆

Aletheias

Joo... sä olet ehdottomasti sellainen, joka on supistanut ääreisverenkiertonsa minimiin. 😆

Mulla ei ole pitkähihaista päällä kuin ääritilanteessa. 😄

Syväjää taas minusta ei sit lähde vähällä... sauna ehkä tai tunnin lämmin kylpy. 😄
        Seksiin ei varmaan pystyis... sit on niin jumissa ja tönkkö.... väärällä tavalla tönkkö. 😁

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Joo... sä olet ehdottomasti sellainen, joka on supistanut ääreisverenkiertonsa minimiin. 😆

Mulla ei ole pitkähihaista päällä kuin ääritilanteessa. 😄

Syväjää taas minusta ei sit lähde vähällä... sauna ehkä tai tunnin lämmin kylpy. 😄
        Seksiin ei varmaan pystyis... sit on niin jumissa ja tönkkö.... väärällä tavalla tönkkö. 😁

Olen ehkä herkästi paleleva, mutta toisaalta herkästi syttyvä 😇

Suomessa asutaan ja sinä kuljet ympäri vuoden t-paidassa? Palaan ehkä sittenkin tuohon, että hulluus saattaa selittää osan ilmiöstä 😅

Kyllä sitä seksiin pystyisi, äkkiähän siinä sulaa ja alkaa taas veri kiertää oikeissa paikoissa 😁

Pahoittelut juttujen tasosta, syytän taas hormoneita levottomista jutuistani. Tässä kohdin olen syyntakeeton 🫣

Aletheias

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olen ehkä herkästi paleleva, mutta toisaalta herkästi syttyvä 😇

Suomessa asutaan ja sinä kuljet ympäri vuoden t-paidassa? Palaan ehkä sittenkin tuohon, että hulluus saattaa selittää osan ilmiöstä 😅

Kyllä sitä seksiin pystyisi, äkkiähän siinä sulaa ja alkaa taas veri kiertää oikeissa paikoissa 😁

Pahoittelut juttujen tasosta, syytän taas hormoneita levottomista jutuistani. Tässä kohdin olen syyntakeeton 🫣

Aletheias

No siis en jäädy vähästä sisäisesti, mutta kun jäädyn, oon varmaan siinä ja tässä hypotermiasta. 😁

Siinä tilanteessa ei tuu seksi mieleen ekana. Sitten on toimittava muuten. 😄

Pahin syväjää tuli muuten kun kaahasin moottoripyörällä yöllä Turusta tänne Savoon. Päivällä oli 30 astetta lämmintä, niin pelkässä ajopuvussa olin liikkeellä. Yöllä tuli 9-10 asteen lämpötilat ja järkky kosteus...🙄

Kotiin kun pääsin, menin kuumaan suihkuun, sit nukkumaan... ja heräsin kuin yöperho koteloituneena peittoon... samassa asennossa kuin nukahtaessa... ja sit oli kuuma jo. 😁

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

No siis en jäädy vähästä sisäisesti, mutta kun jäädyn, oon varmaan siinä ja tässä hypotermiasta. 😁

Siinä tilanteessa ei tuu seksi mieleen ekana. Sitten on toimittava muuten. 😄

Pahin syväjää tuli muuten kun kaahasin moottoripyörällä yöllä Turusta tänne Savoon. Päivällä oli 30 astetta lämmintä, niin pelkässä ajopuvussa olin liikkeellä. Yöllä tuli 9-10 asteen lämpötilat ja järkky kosteus...🙄

Kotiin kun pääsin, menin kuumaan suihkuun, sit nukkumaan... ja heräsin kuin yöperho koteloituneena peittoon... samassa asennossa kuin nukahtaessa... ja sit oli kuuma jo. 😁

Seksi on loistava lämmittäjä, helppo ja vaaraton tapa kehittää lämpöä kehoon 🤗

Kuulostaa jäätävältä reissulta! 🥶 Takuulla tulee vähän kylmä viimasta ja kosteudesta, kun vauhti vielä lisää vaikutusta. Ajaessa kaiken lisäksi jöpöttää paikoillaan pitkään, ettei keho itse tuota mitään lisälämpöä. Seuraavalla kerralla sitten pilkkipuku päälle!

Ja hei, sellainen lämpöpeitto on ihana 😍 Siis sellainen sähköllä lämpiävä. Itsellä ei ole mutta ystävällä on ja se on aivan tavallinen eritoten talvella. Osta sellainen seuraavaa jäätymistä silmällä pitäen 😊

Aletheias

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Seksi on loistava lämmittäjä, helppo ja vaaraton tapa kehittää lämpöä kehoon 🤗

Kuulostaa jäätävältä reissulta! 🥶 Takuulla tulee vähän kylmä viimasta ja kosteudesta, kun vauhti vielä lisää vaikutusta. Ajaessa kaiken lisäksi jöpöttää paikoillaan pitkään, ettei keho itse tuota mitään lisälämpöä. Seuraavalla kerralla sitten pilkkipuku päälle!

Ja hei, sellainen lämpöpeitto on ihana 😍 Siis sellainen sähköllä lämpiävä. Itsellä ei ole mutta ystävällä on ja se on aivan tavallinen eritoten talvella. Osta sellainen seuraavaa jäätymistä silmällä pitäen 😊

Aletheias

On varmaan, mutta syväjäässä olen oikeasti syväjäässä. Saa varmaan tverkata ilman rihman kiertämää nenän edessä ja olen vaan syväjäässä. 🤣

Fn enää lähde pitkiin reissuihin ilman kunnon varustautumista. Kyllä se opetti. 😁

En mä sellaisia tartte...mulla on amme, mihin voi laittaa tarvittaessa kuuman kylvyn. Se toimii nopeasti. 🙃

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

On varmaan, mutta syväjäässä olen oikeasti syväjäässä. Saa varmaan tverkata ilman rihman kiertämää nenän edessä ja olen vaan syväjäässä. 🤣

Fn enää lähde pitkiin reissuihin ilman kunnon varustautumista. Kyllä se opetti. 😁

En mä sellaisia tartte...mulla on amme, mihin voi laittaa tarvittaessa kuuman kylvyn. Se toimii nopeasti. 🙃

Vaikka oon sanonutkin, että oikea pylly nenän edessä herättää mut vaikka kuolleista, mutta syväjäätyminen on kyllä eri juttu. 😁

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Vaikka oon sanonutkin, että oikea pylly nenän edessä herättää mut vaikka kuolleista, mutta syväjäätyminen on kyllä eri juttu. 😁

Älä aliarvioi oikean pyllyn lämmitystehoa 😅

Ai sulla on amme?? Nyt tuli pieni ammekateus. Amme on ehkä parasta ikinä muutaman muun asian jälkeen tässä maailmassa. Kuuma, pitkä vaahtokylpy.. Ahh ❤️ Yksi syy miksi rakastan laadukkaita hotellihuoneita kunnon ammeella, pääsee pitkään kylpyyn 😍

Aletheias

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Älä aliarvioi oikean pyllyn lämmitystehoa 😅

Ai sulla on amme?? Nyt tuli pieni ammekateus. Amme on ehkä parasta ikinä muutaman muun asian jälkeen tässä maailmassa. Kuuma, pitkä vaahtokylpy.. Ahh ❤️ Yksi syy miksi rakastan laadukkaita hotellihuoneita kunnon ammeella, pääsee pitkään kylpyyn 😍

Aletheias

Joo... mutta enempi se kerää pölyä ja toimii petivaatepyykkikorina. 😁

On se kiva, mutta toisaalta se olis kivempi siellä hotskussa kerran pari vuoteen. 🙂

Tietty onhan se kiva sit, kun on kenen varpaita siinä imeskelis kiusoitellen. 🤪

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joo... mutta enempi se kerää pölyä ja toimii petivaatepyykkikorina. 😁

On se kiva, mutta toisaalta se olis kivempi siellä hotskussa kerran pari vuoteen. 🙂

Tietty onhan se kiva sit, kun on kenen varpaita siinä imeskelis kiusoitellen. 🤪

Kotona asiat saattaa yllättäen löytää aivan uusia käyttötarkoituksia, kuten vsikka pyykinsäilytyspaikkana 😅

Onhan hotellissa aina vähän sellainen erilaisempi tunnelma, se ei ole niin arkista. Säilyy sellainen ihana nautinnon odottelu 😊

Mutta älä silti missään nimessä hävitä ammuttaessa, jos sinne saat jonkun kenen varpaita voi siellä ihastella 😁

Aletheias

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kotona asiat saattaa yllättäen löytää aivan uusia käyttötarkoituksia, kuten vsikka pyykinsäilytyspaikkana 😅

Onhan hotellissa aina vähän sellainen erilaisempi tunnelma, se ei ole niin arkista. Säilyy sellainen ihana nautinnon odottelu 😊

Mutta älä silti missään nimessä hävitä ammuttaessa, jos sinne saat jonkun kenen varpaita voi siellä ihastella 😁

Aletheias

Ammut saa vielä odotella. 😁

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ammut saa vielä odotella. 😁

Voi rähmä tätä automaattista korjausta 😂
        Juu kukaan ei ole ampumassa ketään 🫣

Aletheias

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Voi rähmä tätä automaattista korjausta 😂
        Juu kukaan ei ole ampumassa ketään 🫣

Aletheias

Vaan ammumassa? 😉

Heh... mut näihin smmumisiin on hyvä päättää päivä. 🙃

Hyvää yötä... 😴

Muuh? 😄

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Vaan ammumassa? 😉

Heh... mut näihin smmumisiin on hyvä päättää päivä. 🙃

Hyvää yötä... 😴

Muuh? 😄

Niin nythän on lehmien laitumelle kirmaamisen aika niin hyvin sopii ammumiset tähän hetkeen 😁

Hyvää yötä 😴

Aletheias

• Juu, tuli tänään postissa. En nyt vielä laittanu, sitten vasta kun meen kaupunkiin.

• No niin, siellä on jo varustauduttu. 😎

• Anonyymi00010

No miten gubbe ne varpaat liittyy sortseihin?

• Anonyymi00015

Ne vuodenajat tuppaavat muuttumaan tuolla ulkomaailmassa toisin kuin täällä, jospa ois kesä tulossa ja sandaalikelit?. Toki jos oleskelee alvariinsa suljetussa tilassa niin eipä niitä ajanjakson vaihtumisia niin helposti huomaa, saati sitten sitä että vuorokaudenajatkin muuttuvat.

Aurinko muuten nousi jo neljän jälkeen :) että kyllähän periaatteessa sitä voi kuvitella olevansa hereillä jo aamuviideltä ihmettelemässä anatomian ihmeellisyyksiä ainakin täällä bittien maailmassa :D

• Anonyymi00013

En käytä sortseja olen joskus kokeillut en pitänyt pidän verkkareista ja housuista nyt olis yhdet college housutkin kaapissa ja täytyis ostaa uudet verkkarit uudet ostin mut eipä kovin kestävältä vaikuta kun saumoista lähtee langat verkkarit on hyvät joka sään housut

• Ei ne nykyään kestä.

• Anonyymi00016

No enpä ole. Mun vapaa-aikani kuluu ties kuinka pitkään vain treenikuteissa ja työhaalareissa. Mutta se on oikein hyvä. Välttelen aina aurinkoa. Mekot on enemmän mun makuuni kuin shortsit, jos joskus voisi laittaa muuta päälle kuin em...

xLiner

• Anonyymi00017

Ääni vahalle ja epilaattorille! 😁

xLiner

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ääni vahalle ja epilaattorille! 😁

xLiner

No joo tai sokerille.

• Anonyymi00056
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joo tai sokerille.

Mulle sattui joskus ikävä virhe sokerin kanssa. Lähti nahkaa mukana. Oli muuten aika kurjan tuntuista. Niin jäi sitten sokerilla pelleilyt siihen. Varmaankin ammattilaiset hoitaisivat homman paremmin, mutta en halua laittaa vähiä rahojani sellaiseen. Ihan itte 😁

xLiner

• Anonyymi00018

Miehet käyttävät shortseja, naiset hameita. Pyöräillessä tai tuulisella säällä pikku vilahdukset kuuluu asiaan.

• Anonyymi00021

Just muutama päivä sitten luovuin pitkästä kalsareista, että shortseja voi ajatella sitten yli +28 asteessa :)

Ja säärethän mulla on aina kuosissa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00022

Siis pitkistä.

-sama-

• No niin. Taidat olla samankaltainen vilukissa kuin itse olen.

• Anonyymi00027

Myö vain pyyhettiin takapuoli tällä kertaa

• Anonyymi00029

just det

• Shortsit, sandaalit ja kesätopit ovat valmiina odottamassa kesähelteitä. 🌞 🌸
      Mitään karvoja ei tarvitse sheivailla. Minulla on huono kasvankasvu käsivarsissa ja reisi-koipi-raajoissa.

Nyt lähden harjaamaan naaman ja varpaat! 🥸😂

• Anonyymi00036

Minulla ei Peikkona ole moisia kammotuksia (shortseja tai sandaaleita) lainkaan, sillä enhän ole laivastopalveluksessa tropiikissa.

Jos olisin Länsi-intian saaristossa, niin sitten jalassani voisivat olla vaikka Bermuda shortshit, eli nuo kuuluisat saarelliset pikapskat.

• Anonyymi00037

Ai juu, unohdin sanoa, että paheksumiseni koski ainoastaa miesoletettuja.

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Ai juu, unohdin sanoa, että paheksumiseni koski ainoastaa miesoletettuja.

Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi00057
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos mielipiteestä.

Olkaa niin hyvä!

Seuraavakso paheksun herkkukurkkuja nauttivia kansanjoukkoja, vasemman käden kurmelitsoja sekä paavo Innocentius V:ttä.

Paitsi tietysti siinä tapauksessa, että em. ovat feminiinisiä.

• Olen kaivanut ja kulkenut muutaman päivä. Karvat lämmittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4746
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      56
      2595
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      984
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      921
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      904
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      835
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe