Ja sheivannut jalkakarvat? (naisoletetuille)
Itse varasin pedikyyrin ja varpaankynsien kestolakkauksen seuraavalle viikolle.
Siitäpä lähtikin biisi soimaan päässä.
https://youtu.be/mNuuGfCxtL8?is=hK3fJDn8DNMWD6Aw
😎💅
Joko olet kaivanut shortsit kaapista?
49
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaa, tälle päivää ei osunut kuin sateenvarjo käteen :)
No mutta. Pitäähän se ennakoida, talvivaatteet pois ja kesävaatteet pesukoneen ja kuivauksen kautta kaappiin? :)
- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
No mutta. Pitäähän se ennakoida, talvivaatteet pois ja kesävaatteet pesukoneen ja kuivauksen kautta kaappiin? :)
Muistin just että käräytin sortsini viime kesänä, en auringossa vaan rälläköidessäni :), uusia ei ole hankittuna
- Anonyymi00008
Mu5tasydän kirjoitti:
Minä säilytän kesävaatteet aina pestyinä ja siististi viikattuina. Kangas ei pidä säilyttämisestä likaisena ja hyi, vaatteet alkavat haista likaisina.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä säilytän kesävaatteet aina pestyinä ja siististi viikattuina. Kangas ei pidä säilyttämisestä likaisena ja hyi, vaatteet alkavat haista likaisina.
Näin on, mutta vaatekaapista tarttuu sellainen epämääräinen haju vaatteisiin, jonka vuoksi kevytpesen vaatteet aina uudelleen kesäksi ennen käyttöönottamista.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muistin just että käräytin sortsini viime kesänä, en auringossa vaan rälläköidessäni :), uusia ei ole hankittuna
Pitää mennä kauppaan. :)
- Anonyymi00028UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Pitää mennä kauppaan. :)
Voin tulla avuksi.
Mä olen aina tykännyt jos naisella on nätit jalat. Jo 10 vuotta ennen poikuuden menetystä kutittelin ekan tyttöystäväni jalkoja aina kun hän kutitti mua kyljistä tai vatsasta.
Ex-Muija oli ennen mun kanssa olemista kuvannut jotain videoita jonkun olmin kanssa joka nuoli hänen jalanpohjiaan 😂 Mä en sentään ihan sellaisesta tykkää, vaikka sain mäkin niitä hieroa ja pussata kun olivat puhtaat kuitenkin.
Mutta tää menee kategoriaan, että ei ketään tollasen ympärille voi määritellä. Kiva bonus naisessa kuitenkin.No ei voi, mutta minusta punainen kestolakkaus on kätevä, kun varpaat pysyy melkein koko kesän kivan näköisenä.
- Anonyymi00002
Minä olen kesällä aina munasillaan.
>Simiti<- Anonyymi00006
Palstan naiset ovat sitten analogisesti fiturallaan
? - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Palstan naiset ovat sitten analogisesti fiturallaan
?Sellaista suppeaa käsitettä kuin palstan naiset ei ole, täällä on vain nippu ihan kyr piä kirjoittajia, kuten mää
- Anonyymi00003
Shortseja en kauheasti käytä, mutta viikonloppuna oli hame päällä ja sääret on/oli sheivatut. Ihan vielä en silti ole päässyt täyteen kesämoodiin, mutta pikkuhiljaa 🌞
AletheiasMulla ei taida olla yhtään varsinaista hametta, jos ei hameuikkaria lasketa. Se oli helteellä kiva, kun pystyi aina pulahtamaan sopivassa paikassa.
- Anonyymi00005
Mu5tasydän kirjoitti:
Mulla ei taida olla yhtään varsinaista hametta, jos ei hameuikkaria lasketa. Se oli helteellä kiva, kun pystyi aina pulahtamaan sopivassa paikassa.
Pidän kesällä hameista ja mekoista, niistä tulee niin kesäinen olo 😊 Ja ne ovat niin helppoja ja mukaviakin, sopii moneen menoon paitsi ei tuuliseen säähän 😁
Aletheias Anonyymi00005 kirjoitti:
Pidän kesällä hameista ja mekoista, niistä tulee niin kesäinen olo 😊 Ja ne ovat niin helppoja ja mukaviakin, sopii moneen menoon paitsi ei tuuliseen säähän 😁
AletheiasPitää laittaa shortsihame, niin ei tuulen aiheuttama vilauttelu haittaa. (Miehiä tuskin haittaa muutenkaan). 😄
- Anonyymi00023UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Pitää laittaa shortsihame, niin ei tuulen aiheuttama vilauttelu haittaa. (Miehiä tuskin haittaa muutenkaan). 😄
Hyvä idea! 😅 Itseasiassa olen ajatellut hankkia sellaisen shortsihameen, jonka kanssa olisi hyvä pelata tennistä. Täytyy laittaa hankintalistalle 🤗
Aletheias - Anonyymi00030UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Pitää laittaa shortsihame, niin ei tuulen aiheuttama vilauttelu haittaa. (Miehiä tuskin haittaa muutenkaan). 😄
Lanteesi tarvitsee näkyvyyttä ilman hameosaa.
Vappuna oli jo käytössä. Katselin vaan kalenterista että nyt voi jo laittaa. Vähän tuntui vilpoiselta mutta tottumuskysymys.
Meillä töissä aina tietää kesä- ja talviajan alkamisen siitä, kun eräs työkaveri vaihtaa shortsit jalkaan ja pitää niitä marraskuulle saakka.
- Anonyymi00014UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Meillä töissä aina tietää kesä- ja talviajan alkamisen siitä, kun eräs työkaveri vaihtaa shortsit jalkaan ja pitää niitä marraskuulle saakka.
veikkaan vahvasti että samainen työkaveri ilmeisesti sitten myös käynnistää flunssakauden marraskuulla :)
Olleet jo käytössäkin sen aikaisemman lämpöaallon aikana.
- Anonyymi00007
Käytössä ympäti vuoden kyllä, että löytyy aina. 😄
Vipottelen talvellakin shortseissa... lämminhän sisällä on. 😄
Mä oon tyyppiä: "riittää kun on 20+ astetta" ja voi mennä vähin vaattein. 😁
Jännää on myös se, etten mä helteistäkään marise. 😄 Nekin käy...
Hikeä voi puskee pakkasellakin...
Mut kun "jäädyn"... sit pitää olla saunaa tai ammetta kuumilla vesillä. 😄- Anonyymi00009
Mun naapurissa asuu mies, joka on kulkenut maaliskuusta asti t-paidassa ja shortseissa 😅 Hän saattaa viihtyä pihalla pitkäänkin jonkin minkälie projektinsa parissa, lämpöä saattaa olla vaikka 8 astetta ja hän vain t-paidassa touhuaa. En tajua, miten ihminen ei jäädy tuolla tavalla 🥶
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
Mun naapurissa asuu mies, joka on kulkenut maaliskuusta asti t-paidassa ja shortseissa 😅 Hän saattaa viihtyä pihalla pitkäänkin jonkin minkälie projektinsa parissa, lämpöä saattaa olla vaikka 8 astetta ja hän vain t-paidassa touhuaa. En tajua, miten ihminen ei jäädy tuolla tavalla 🥶
AletheiasNiillä on jotkut ihonalaiset superkarvat kylmää vastaan. 😅
Oot harvinainen tapaus, kun et helteistä marise. Itse kyllä vähän marisen pakkasesta, mutta helteitä rakastan. ❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
AletheiasJa millaista projektia hän suorittelee, palstaäijä? Hymähdys.
- Anonyymi00019UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Oot harvinainen tapaus, kun et helteistä marise. Itse kyllä vähän marisen pakkasesta, mutta helteitä rakastan. ❤️
Joo. Siis ei mua lämpö, tai kylmyys haittaa. Tuuliainen ja joku jäätävä tihku ketuttaa...
Jotenkin toi lämpötilajuttu on asennekysymys. Joskus oon ollut metsähommissa +30 asteella ja joskus -20 asteella... muistaa vaan juoda ja syödä hyvin.
Nyttenkin syön uunikanaa ja sitten rankakasalle. Nurmikon jo hurautin. 🙂 - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
AletheiasJoo. Se on se ruskea rasva, sekä ääreisverenkierto. 😄
- Anonyymi00024UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Niillä on jotkut ihonalaiset superkarvat kylmää vastaan. 😅
Jokin omintakeinen lämmityssysteemi tuollaisilla ihmisillä täytyy olla 😅
Aletheias - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja millaista projektia hän suorittelee, palstaäijä? Hymähdys.
Sitä en osaa kertoa, sillä en tapaa kytätä naapureita sen kummemmin. Kunhan moikkaan mennessäni ja tullessani ja joidenkin kanssa jään hetkeksi suustani kiinni.
Aletheias - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joo. Se on se ruskea rasva, sekä ääreisverenkierto. 😄
Tai ehkä vain jonkin sortin hulluus 😂
Aletheias - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai ehkä vain jonkin sortin hulluus 😂
AletheiasNo sekin. Mutta kun on lihasta, on lämpöäkin. 😄
Naiset on muuten pääosin aikamoisia vilukissoja. En ole tavannut kuin siskon ja äitini naisista, jotka eivät ole niin vilukissoja.
Ja nuori työkaverini on jännä mies, kun palelee helposti. Häneltä puuttuu se ruskea rasva ehkä, vaikka muuten huippukuntoinen. 🙂 - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No sekin. Mutta kun on lihasta, on lämpöäkin. 😄
Naiset on muuten pääosin aikamoisia vilukissoja. En ole tavannut kuin siskon ja äitini naisista, jotka eivät ole niin vilukissoja.
Ja nuori työkaverini on jännä mies, kun palelee helposti. Häneltä puuttuu se ruskea rasva ehkä, vaikka muuten huippukuntoinen. 🙂Lihakset kieltämättä parantavat lämmöntuottokykyä. Ja silti palelen herkästi 🙃
Naiset ovat selkeästi enemmän vilukissoja myös oman havaintoni mukaan. Toiset palelevat melkein 25 asteessakin. Niin herkkä en kyllä kylmälle ole, mutta pidän silti kesälläkin kotona villasukkia 😁 Miehet taas ovat lähestulkoon säännönmukaisesti todella kuumia. Siis niin kuumia, ettei saman peiton alla pysty nukkumaan kun sitten tulee jo itsellekin hiki. En tajua tuota, eikös ihmisen ruumiinlämpö nyt aika sama ole kaikilla, mutta silti miehet hohkaa kuin lämpöpatteri.
Aletheias
Juu, tuli tänään postissa. En nyt vielä laittanu, sitten vasta kun meen kaupunkiin.
- Anonyymi00010
No miten gubbe ne varpaat liittyy sortseihin?
- Anonyymi00015UUSI
Ne vuodenajat tuppaavat muuttumaan tuolla ulkomaailmassa toisin kuin täällä, jospa ois kesä tulossa ja sandaalikelit?. Toki jos oleskelee alvariinsa suljetussa tilassa niin eipä niitä ajanjakson vaihtumisia niin helposti huomaa, saati sitten sitä että vuorokaudenajatkin muuttuvat.
Aurinko muuten nousi jo neljän jälkeen :) että kyllähän periaatteessa sitä voi kuvitella olevansa hereillä jo aamuviideltä ihmettelemässä anatomian ihmeellisyyksiä ainakin täällä bittien maailmassa :D
- Anonyymi00013UUSI
En käytä sortseja olen joskus kokeillut en pitänyt pidän verkkareista ja housuista nyt olis yhdet college housutkin kaapissa ja täytyis ostaa uudet verkkarit uudet ostin mut eipä kovin kestävältä vaikuta kun saumoista lähtee langat verkkarit on hyvät joka sään housut
- Anonyymi00016UUSI
No enpä ole. Mun vapaa-aikani kuluu ties kuinka pitkään vain treenikuteissa ja työhaalareissa. Mutta se on oikein hyvä. Välttelen aina aurinkoa. Mekot on enemmän mun makuuni kuin shortsit, jos joskus voisi laittaa muuta päälle kuin em...
xLiner- Anonyymi00017UUSI
Ääni vahalle ja epilaattorille! 😁
xLiner
- Anonyymi00018UUSI
Miehet käyttävät shortseja, naiset hameita. Pyöräillessä tai tuulisella säällä pikku vilahdukset kuuluu asiaan.
- Anonyymi00021UUSI
Just muutama päivä sitten luovuin pitkästä kalsareista, että shortseja voi ajatella sitten yli +28 asteessa :)
Ja säärethän mulla on aina kuosissa.
-keinovaginamies-- Anonyymi00022UUSI
Siis pitkistä.
-sama-
- Anonyymi00027UUSI
Myö vain pyyhettiin takapuoli tällä kertaa
- Anonyymi00029UUSI
just det
Shortsit, sandaalit ja kesätopit ovat valmiina odottamassa kesähelteitä. 🌞 🌸
Mitään karvoja ei tarvitse sheivailla. Minulla on huono kasvankasvu käsivarsissa ja reisi-koipi-raajoissa.
Nyt lähden harjaamaan naaman ja varpaat! 🥸😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642