Mitä ajattelet minusta tällä hetkellä?
Oletko mies täällä palstalla nyt?
27
461
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet nainen?
Miehestä mietin, että ahdistuuko minut nähdessä vai tuleeko toisenlaisia tuntemuksia. Meni vähän ohi ilme ja olemus.
Pienen hermoilun ehdin huomata.- Anonyymi00003
Lisäys, meen nukkumaan, kun en osaa enääN lukea 😂
Öitä.
- Anonyymi00002
Rakastatko minua mies? Ap
- Anonyymi00004
ei tuntemattomia voi rakastaa, varmaan jonkin aineen vaikutuksen alaisena tehty kysymys...👎🙃
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
ei tuntemattomia voi rakastaa, varmaan jonkin aineen vaikutuksen alaisena tehty kysymys...👎🙃
Miksi noi aineet liitetään aina kysymyksiin? Mitähän aineita mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi noi aineet liitetään aina kysymyksiin? Mitähän aineita mahdat tarkoittaa?
No mitä aineita haluaisit tämän itsekseen puutaheinää kirjoittelevan aloittajaäijän tarkoittavan, levoton mies? T
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mitä aineita haluaisit tämän itsekseen puutaheinää kirjoittelevan aloittajaäijän tarkoittavan, levoton mies? T
Enpä ole mies.
- Anonyymi00005
Rutistusta. Pitkää halausta. Nyt kuitenkin maate.
- Anonyymi00007
Minä tahtoisin vaan olla rakkaan naisen halauksessa. Maailma on niin paha. Siinä halauksessa ahdistuneisuus helpottaisi, mutta ei maailma hyväksi muuttuisi. Kummallakin olisi levollinen olo. Ei mitään menneisyyden murheita ja mörköjä mielessä. Mieheltä.
- Anonyymi00008
Kaikenlaista positiivista. Juuri nyt haluaisin sinut tähän viereen aivan lähelle. Nautittaisiin toistemme läheisyydestä.
- Anonyymi00009
💕💕🥰🥰💕💕
- Anonyymi00010
Kävisit edes vähän useammin pesulla
- Anonyymi00012
Onko sinulla palstaäijän pälätyksiin vastaavalla vaikeuksia keksiä näitä uusia teesejä, millä koittaa sohia pakkomielteen kohteeseen ja osaatko laatia näitä itsenäisesti vai stormaatteko muiden voittajien kanssa yhdessä miten nolaatte itsenne jodlaamalla avauksiin kuin palsta olisi vuorovaikutuskanava jossa vastaanottajana on tietty yksilö?🧐
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijän pälätyksiin vastaavalla vaikeuksia keksiä näitä uusia teesejä, millä koittaa sohia pakkomielteen kohteeseen ja osaatko laatia näitä itsenäisesti vai stormaatteko muiden voittajien kanssa yhdessä miten nolaatte itsenne jodlaamalla avauksiin kuin palsta olisi vuorovaikutuskanava jossa vastaanottajana on tietty yksilö?🧐
Väittäisin, että tälläinen älynväläyksien keksijä, on joku etäältä kyräilevä hiippari, joka tyyliin ajelet ohi. Siinä on aika vähän aikas aistia kaikilla aisteilla. Säälin.
- Anonyymi00015UUSI
Käyn jokapäivä pesulla 1-2 kertaa. Olet vain joku sairas.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Käyn jokapäivä pesulla 1-2 kertaa. Olet vain joku sairas.
Sinäkin naisena uuvateille vastaava AP voit älähtää kans vähän joka väliin. TT
- Anonyymi00017UUSI
Meinaa nää tunteet sotkee ajatustyötä, kun laadin sitä kirjettä sinne ystäjälle. Pakko pitää välillä taukoa ja ajatella negoja, että saa taas balanssiin.
Sinulla tuskin mitään lisättävää. Minulla taitaa olla kaikki, mitä tarvitaan kirjeeseen. - Anonyymi00019UUSI
Kyllä täällä piipahtelen vierailemassa. Lämpimästi ajattelen sinusta.
- Anonyymi00020UUSI
Pääsisinpä rakastelemaan yhtä vanhempaa M-naista.
- Anonyymi00021UUSI
Jokaisella on omat yksilölliset fetissinsä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jokaisella on omat yksilölliset fetissinsä.
Ei ole mikään fetissi. Tummatukkainen kaunotar, jonka yleensä näen blondina.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Käyttääkö se siis peruukkia?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Käyttääkö se siis peruukkia?
Ei käytä. Tämä on jännäpulma. Oikea tietää.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Outova!
- Anonyymi00026UUSI
Olen, väsyttää, kävin lenkillä, oli kuuma.Pitäs jaksaa kattoa Sormuksen ritarit vielä.
- Anonyymi00027UUSI
Rakkaudellisia ajatuksia, kuten yleensä eräästä nuoremmasta. m-n
- Anonyymi00028UUSI
rakkaudellisesti joo kyllä mä tiiän että se ei ole mishtään kotosin ei varsinkaan lännestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642