Keskustellaanko työpaikan etiikasta

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette? Ajatellaan esimerkkinä tilanne, jossa on vaikkapa yksi etiikaltaan arveluttava.

Pilaako se koko työyhteisön?

Entä jos tuo yhteisö tietää, mutta kukaan ei puutu siihen?

Pilaako se koko työyhteisön?

Osittain vai täysin?

53

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kokeilkaa vaikka acidkahvia ku postilla🥱

• Anonyymi00005
        UUSI

Niitähän on tulossa, nähdäkseni ihan kakun kera.

• Anonyymi00002
      UUSI

Minnehän mahtoi kadota aloitus, missä kysyttiin, vieläkö ajattelet, että hauki pelastaa? Onko tietoa?

• Anonyymi00003
        UUSI

On se siellä ns uusimmat keskustelut fiidissä mummielest

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On se siellä ns uusimmat keskustelut fiidissä mummielest

Okei kiitti. Mä en nähnyt.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Okei kiitti. Mä en nähnyt.

Ei edelleenkään ollut. Tarkistin uudelleen.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hmm

• Anonyymi00019
        UUSI

Mikä hauki

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eikä ole vieläkään.

• Anonyymi00008
      UUSI

No pilaako yksi mätä omena koko sadon. Ei. Mutta mätä omena pitää nakata pois.

• Anonyymi00009
        UUSI

Mitäs pahaa se mätä omena on tehnyt? Työyhteisö ei päätä virma saattaa joutua maksamaan potkuista isot rahat

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitäs pahaa se mätä omena on tehnyt? Työyhteisö ei päätä virma saattaa joutua maksamaan potkuista isot rahat

Pelkkää stalkkerin sekoilua kun ei halua ihmisen voivan hyvin ja pärjäävän. Esitystä. Ei kiinnosta ukot. XD oma korkeintaan. Eiks mene jakeluun?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Pelkkää stalkkerin sekoilua kun ei halua ihmisen voivan hyvin ja pärjäävän. Esitystä. Ei kiinnosta ukot. XD oma korkeintaan. Eiks mene jakeluun?

Mut aina voi trollata. 😂 Ja täällä kaikki uskotaan

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mut aina voi trollata. 😂 Ja täällä kaikki uskotaan

Minä en ole trollaillut omia kokemuksiani stalkkereistani.
        On se kumma kun ei uskota naista. Prkl!

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tämähän oli yleinen aloitus.Eiköhän tuo riipu ihan tapauksessa. Jotkut esim. rikkoo vaitiolovelvoliisuutta jotkut varastaa firmalta jotkut käytäytyy muuten epäasiallisesti. Kiusaa tai häiriköi jne. Ei tee töitään. Sekaantuu asiaikaisiin. Niin no jos perusteita irtisanomiseen ei ole niin ehkä mut kait firma saa valita työtekijänsä.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos teillä joku henkilökohtainen yhteys. Miksi sotkette tuntematoman keskustelian mukaan juttuihinne? Mieleterveys syyt varmastikin voi olla sellaisia että työtekijä joudutaan irtisanomaan jos ei enää ymmärrä mikä todellista. Tuli vaan tuota viestiä lukiessa mieleen.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kukaan ei yksin tappele. Onko perehdytetty onko selvää työnteko ajat ja mitä pitää osata. Osaako. Työpaikka kiusaaja pitää heittää ulos jos kiusaamista tai ajolähtöjä niin liitton mies paikalle. Ei me turhaa niille palkkaa makseta!

• Anonyymi00011
      UUSI

Itse olen nähnyt useita pakkoja kiertäessä. Suurinta mandaattia niissä pitää työntekijä joka on ollut 40v siellä töissä ja vieläkin tekee kaiken samalla tavalla kuin 25 vuonna.

• Anonyymi00012
        UUSI

Yleensä koulutuksesta jäljessä ja sen yli ei kukaan tee mitään vaikka osais paremmin. Hän on suuri johtaja

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Yleensä koulutuksesta jäljessä ja sen yli ei kukaan tee mitään vaikka osais paremmin. Hän on suuri johtaja

Johtajako nyt on se etiikaltaan vääränlainen

• Anonyymi00013
      UUSI

Kyllä pilaa ja työyhteisön pitää tajuta että on kaikkien etu päästä siitä tyypistä eroon, hän tuo lopulta kaikille sitä samaa huonoa mainetta mitä itse edustaa.

• Anonyymi00014
        UUSI

Mitäs mainetta? Mustamaalaajilla harvemmin on itsellä puhtaat jauhot pussissa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Onko pitkäaikainen tekijä

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitäs mainetta? Mustamaalaajilla harvemmin on itsellä puhtaat jauhot pussissa.

Juurikin tämä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Eikö ihmisten pitäisi antaa vaan olla. Tappaisit sinä vaan stalkkeri itsesi.

• Anonyymi00028
        UUSI

Mistä ihmeestä keksit sanoa minua stalkiksi? Ap

• Anonyymi00034
        UUSI

Jatkan.

Tappaisit itsesi, niinkö haluat?

Sulla näyttää selvästikin olevan jotain hampaankolossa mua kohtaan. Kerrotko mitä se mahtaisi olla, kiitos. Ap

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jatkan.

Tappaisit itsesi, niinkö haluat?

Sulla näyttää selvästikin olevan jotain hampaankolossa mua kohtaan. Kerrotko mitä se mahtaisi olla, kiitos. Ap

Minua on stalkattu. En luota mihinkään.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No mutta minä se en ole. Ap

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Milloin tulit palstalle? Kysyn tätä siksi, koska täällähän on ollut kyselyitä, ketkä ovat joutuneet stalkkauksen uhriksi. Olitko silloin paikalla? Ap

• Anonyymi00017
      UUSI

Millä tavalla arveluttava? Jos et vastaa niin jauhat paskaa.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ylipäätään millään tavalla.

• Anonyymi00022
      UUSI

Onko pakkomielle?

• Anonyymi00030
        UUSI

Ei. Keskustelua aiheesta. Ap

• Anonyymi00024
      UUSI

Onko vaikeuksia antaa ihmisten olla ja elää

• Anonyymi00031
        UUSI

No tuota...... Mitenhän ilmaisisin tämän nätisti...... Ei mulle tämä aihe ole mikään pakkomielle, ei tod. Muutama muu sen sijaan on kohta, mikäli tätä menoa jatkuu ja minähän en anna jatkua. Ap

• Anonyymi00038
        UUSI

Stalkkerit eivät ole antaneet minun olla ja elää!
        Naisena sain uusia pelkoja, en uskalla yksin kävellä
        missään, seurattu jopa terveyskeskukseenkin. Terveyskeskuksen pihasta kääntyivät sitten jatkamaan matkaansa. Että mitäpä vit tu luule että minusta tuntuu? Häh?

• Anonyymi00026
      UUSI

Kyllä se voi pilata jos yksikin lähtee huonoon toimintaan mukaan. Olen todennut muutaman kerran. Moni ei uskalla myöntää totuutta tai puuttua asiaan, ymmärtäähän sen. Varsinkin jos hankala ihminen on ylemmässä työroolissa oleva. Olisi todella tärkeää, että työyhteisöistä poistettaisiin tällaiset henkilöt, koska työolot voivat olla pinnan alla oikeasti todella huonot.

• Anonyymi00032
        UUSI

Totta. Oli eräässä työpaikassa minullakin työkaverina melko paha tapaus. Aina kun tää tapaus oli poissa töistä, oli ihan eri ilmapiiri ja rennot ihmiset. Jopa asiakkaat huomasivat muutokset niinä kertoina. Ap

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Totta. Oli eräässä työpaikassa minullakin työkaverina melko paha tapaus. Aina kun tää tapaus oli poissa töistä, oli ihan eri ilmapiiri ja rennot ihmiset. Jopa asiakkaat huomasivat muutokset niinä kertoina. Ap

Voin samaistua, se on tosi harmi.

• Anonyymi00035
      UUSI

Miten tämä liittyy ikäväpalstalle?

• Anonyymi00039
        UUSI

Ikävä asia. Jos on koskaan joutunut kokemaan tällaista, tietää, miten ikävä asia tämä on. Ap

• Anonyymi00046
        UUSI

Näkisin, että hyvää työilmapiiriäkin voi ikävöidä.

• Anonyymi00037
      UUSI

Joo, oot arveluttava

• Anonyymi00041
      UUSI

Entä jos tuo yhteisö tietää, mutta kukaan ei puutu siihen?

Kerrohan mitä on tapahtunut?

• Anonyymi00043
        UUSI

Tällaisiin tapauksiin on vaikea puuttua, jos henkilö on hyvä pelaamaan. Rehellinen ihminen ei sellaiseen rupea, siksi hyvä työntekijä saattaa joutua syrjinnän kohteeksi ja menettää työnsä. sivusta

• Anonyymi00049
        UUSI

En nyt tarkoita varsinaisesti mitään tiettyä paikkaa enkä tiettyjä ihmisiä. Ajattelin yleisesti keskustelua herättää tästä aiheesta, kun etenkin ennen lomia - kuten nyt on alkamassa lomat - työporukassa hermot kiristyy. Ap

• Anonyymi00044
      UUSI

Kannattaa savustaa pska työkaveri porukalla pois.

• Anonyymi00048
        UUSI

Olisikin noin helppoa.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Olisikin noin helppoa.

Onhan se. Ei muuta kuin mustamaalaamaan yms.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onhan se. Ei muuta kuin mustamaalaamaan yms.

En suosi epärehellisyyttä. Mielummin saa huonosti käyttäytyvä näyttää omat karvansa itse ennemmin tai myöhemmin. en ole ap

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

En suosi epärehellisyyttä. Mielummin saa huonosti käyttäytyvä näyttää omat karvansa itse ennemmin tai myöhemmin. en ole ap

Kerro tästä henkilöstä.

• Anonyymi00053
        UUSI

Kyllä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      115
      2971
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1351
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1217
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      968
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      56
      865
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      693
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      688
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      642
    Aihe