Mitä mieltä olette? Ajatellaan esimerkkinä tilanne, jossa on vaikkapa yksi etiikaltaan arveluttava.
Pilaako se koko työyhteisön?
Entä jos tuo yhteisö tietää, mutta kukaan ei puutu siihen?
Pilaako se koko työyhteisön?
Osittain vai täysin?
Keskustellaanko työpaikan etiikasta
53
351
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kokeilkaa vaikka acidkahvia ku postilla🥱
- Anonyymi00005UUSI
Niitähän on tulossa, nähdäkseni ihan kakun kera.
- Anonyymi00002UUSI
Minnehän mahtoi kadota aloitus, missä kysyttiin, vieläkö ajattelet, että hauki pelastaa? Onko tietoa?
- Anonyymi00003UUSI
On se siellä ns uusimmat keskustelut fiidissä mummielest
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
On se siellä ns uusimmat keskustelut fiidissä mummielest
Okei kiitti. Mä en nähnyt.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Okei kiitti. Mä en nähnyt.
Ei edelleenkään ollut. Tarkistin uudelleen.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hmm
- Anonyymi00019UUSI
Mikä hauki
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikä ole vieläkään.
- Anonyymi00008UUSI
No pilaako yksi mätä omena koko sadon. Ei. Mutta mätä omena pitää nakata pois.
- Anonyymi00009UUSI
Mitäs pahaa se mätä omena on tehnyt? Työyhteisö ei päätä virma saattaa joutua maksamaan potkuista isot rahat
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitäs pahaa se mätä omena on tehnyt? Työyhteisö ei päätä virma saattaa joutua maksamaan potkuista isot rahat
Pelkkää stalkkerin sekoilua kun ei halua ihmisen voivan hyvin ja pärjäävän. Esitystä. Ei kiinnosta ukot. XD oma korkeintaan. Eiks mene jakeluun?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pelkkää stalkkerin sekoilua kun ei halua ihmisen voivan hyvin ja pärjäävän. Esitystä. Ei kiinnosta ukot. XD oma korkeintaan. Eiks mene jakeluun?
Mut aina voi trollata. 😂 Ja täällä kaikki uskotaan
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mut aina voi trollata. 😂 Ja täällä kaikki uskotaan
Minä en ole trollaillut omia kokemuksiani stalkkereistani.
On se kumma kun ei uskota naista. Prkl! - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämähän oli yleinen aloitus.Eiköhän tuo riipu ihan tapauksessa. Jotkut esim. rikkoo vaitiolovelvoliisuutta jotkut varastaa firmalta jotkut käytäytyy muuten epäasiallisesti. Kiusaa tai häiriköi jne. Ei tee töitään. Sekaantuu asiaikaisiin. Niin no jos perusteita irtisanomiseen ei ole niin ehkä mut kait firma saa valita työtekijänsä.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos teillä joku henkilökohtainen yhteys. Miksi sotkette tuntematoman keskustelian mukaan juttuihinne? Mieleterveys syyt varmastikin voi olla sellaisia että työtekijä joudutaan irtisanomaan jos ei enää ymmärrä mikä todellista. Tuli vaan tuota viestiä lukiessa mieleen.
- Anonyymi00010UUSI
Kukaan ei yksin tappele. Onko perehdytetty onko selvää työnteko ajat ja mitä pitää osata. Osaako. Työpaikka kiusaaja pitää heittää ulos jos kiusaamista tai ajolähtöjä niin liitton mies paikalle. Ei me turhaa niille palkkaa makseta!
- Anonyymi00011UUSI
Itse olen nähnyt useita pakkoja kiertäessä. Suurinta mandaattia niissä pitää työntekijä joka on ollut 40v siellä töissä ja vieläkin tekee kaiken samalla tavalla kuin 25 vuonna.
- Anonyymi00012UUSI
Yleensä koulutuksesta jäljessä ja sen yli ei kukaan tee mitään vaikka osais paremmin. Hän on suuri johtaja
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Yleensä koulutuksesta jäljessä ja sen yli ei kukaan tee mitään vaikka osais paremmin. Hän on suuri johtaja
Johtajako nyt on se etiikaltaan vääränlainen
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä pilaa ja työyhteisön pitää tajuta että on kaikkien etu päästä siitä tyypistä eroon, hän tuo lopulta kaikille sitä samaa huonoa mainetta mitä itse edustaa.
- Anonyymi00014UUSI
Mitäs mainetta? Mustamaalaajilla harvemmin on itsellä puhtaat jauhot pussissa.
- Anonyymi00021UUSI
Onko pitkäaikainen tekijä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitäs mainetta? Mustamaalaajilla harvemmin on itsellä puhtaat jauhot pussissa.
Juurikin tämä.
- Anonyymi00016UUSI
Eikö ihmisten pitäisi antaa vaan olla. Tappaisit sinä vaan stalkkeri itsesi.
- Anonyymi00028UUSI
Mistä ihmeestä keksit sanoa minua stalkiksi? Ap
- Anonyymi00034UUSI
Jatkan.
Tappaisit itsesi, niinkö haluat?
Sulla näyttää selvästikin olevan jotain hampaankolossa mua kohtaan. Kerrotko mitä se mahtaisi olla, kiitos. Ap - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jatkan.
Tappaisit itsesi, niinkö haluat?
Sulla näyttää selvästikin olevan jotain hampaankolossa mua kohtaan. Kerrotko mitä se mahtaisi olla, kiitos. ApMinua on stalkattu. En luota mihinkään.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minua on stalkattu. En luota mihinkään.
No mutta minä se en ole. Ap
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minua on stalkattu. En luota mihinkään.
Milloin tulit palstalle? Kysyn tätä siksi, koska täällähän on ollut kyselyitä, ketkä ovat joutuneet stalkkauksen uhriksi. Olitko silloin paikalla? Ap
- Anonyymi00017UUSI
Millä tavalla arveluttava? Jos et vastaa niin jauhat paskaa.
- Anonyymi00029UUSI
Ylipäätään millään tavalla.
- Anonyymi00022UUSI
Onko pakkomielle?
- Anonyymi00030UUSI
Ei. Keskustelua aiheesta. Ap
- Anonyymi00024UUSI
Onko vaikeuksia antaa ihmisten olla ja elää
- Anonyymi00031UUSI
No tuota...... Mitenhän ilmaisisin tämän nätisti...... Ei mulle tämä aihe ole mikään pakkomielle, ei tod. Muutama muu sen sijaan on kohta, mikäli tätä menoa jatkuu ja minähän en anna jatkua. Ap
- Anonyymi00038UUSI
Stalkkerit eivät ole antaneet minun olla ja elää!
Naisena sain uusia pelkoja, en uskalla yksin kävellä
missään, seurattu jopa terveyskeskukseenkin. Terveyskeskuksen pihasta kääntyivät sitten jatkamaan matkaansa. Että mitäpä vit tu luule että minusta tuntuu? Häh?
- Anonyymi00026UUSI
Kyllä se voi pilata jos yksikin lähtee huonoon toimintaan mukaan. Olen todennut muutaman kerran. Moni ei uskalla myöntää totuutta tai puuttua asiaan, ymmärtäähän sen. Varsinkin jos hankala ihminen on ylemmässä työroolissa oleva. Olisi todella tärkeää, että työyhteisöistä poistettaisiin tällaiset henkilöt, koska työolot voivat olla pinnan alla oikeasti todella huonot.
- Anonyymi00032UUSI
Totta. Oli eräässä työpaikassa minullakin työkaverina melko paha tapaus. Aina kun tää tapaus oli poissa töistä, oli ihan eri ilmapiiri ja rennot ihmiset. Jopa asiakkaat huomasivat muutokset niinä kertoina. Ap
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Totta. Oli eräässä työpaikassa minullakin työkaverina melko paha tapaus. Aina kun tää tapaus oli poissa töistä, oli ihan eri ilmapiiri ja rennot ihmiset. Jopa asiakkaat huomasivat muutokset niinä kertoina. Ap
Voin samaistua, se on tosi harmi.
- Anonyymi00035UUSI
Miten tämä liittyy ikäväpalstalle?
- Anonyymi00039UUSI
Ikävä asia. Jos on koskaan joutunut kokemaan tällaista, tietää, miten ikävä asia tämä on. Ap
- Anonyymi00046UUSI
Näkisin, että hyvää työilmapiiriäkin voi ikävöidä.
- Anonyymi00037UUSI
Joo, oot arveluttava
- Anonyymi00041UUSI
Entä jos tuo yhteisö tietää, mutta kukaan ei puutu siihen?
Kerrohan mitä on tapahtunut?- Anonyymi00043UUSI
Tällaisiin tapauksiin on vaikea puuttua, jos henkilö on hyvä pelaamaan. Rehellinen ihminen ei sellaiseen rupea, siksi hyvä työntekijä saattaa joutua syrjinnän kohteeksi ja menettää työnsä. sivusta
- Anonyymi00049UUSI
En nyt tarkoita varsinaisesti mitään tiettyä paikkaa enkä tiettyjä ihmisiä. Ajattelin yleisesti keskustelua herättää tästä aiheesta, kun etenkin ennen lomia - kuten nyt on alkamassa lomat - työporukassa hermot kiristyy. Ap
- Anonyymi00044UUSI
Kannattaa savustaa pska työkaveri porukalla pois.
- Anonyymi00048UUSI
Olisikin noin helppoa.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olisikin noin helppoa.
Onhan se. Ei muuta kuin mustamaalaamaan yms.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Onhan se. Ei muuta kuin mustamaalaamaan yms.
En suosi epärehellisyyttä. Mielummin saa huonosti käyttäytyvä näyttää omat karvansa itse ennemmin tai myöhemmin. en ole ap
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
En suosi epärehellisyyttä. Mielummin saa huonosti käyttäytyvä näyttää omat karvansa itse ennemmin tai myöhemmin. en ole ap
Kerro tästä henkilöstä.
- Anonyymi00053UUSI
Kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642