Uusia hauskoja nimiä sähköpyörälle!

Anonyymi-ap

Keksitään kaikki yhdessä tähän hauskoja nimiä, jotka kuvaavat sähköpyörää (ja heidän avustamiaan henkilöitä) - lihasheikkouspyörä on kuvaava, mutta arkipäiväistynyt, joten tuoreita vaihtoehtoja kehiin!

Tässä aluksi muutama:

Apupyörä
Muumipyörä
Akkukärry
Kipinäkone
Rullatuoli
Pontsotin
Räpätinruuna

58

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Itsemurha kone
      Surma mankeli
      Älykääpiö ohjus
      Surman loukku

      Tappo kuljetin
      Hullun kiilto kuljetin

      Surma laite
      Ääliö laite

    • Anonyymi00003

      Milloin joku keksisi ekan hauskan nimen, kuten pyydettiin?

      • Anonyymi00004

        No, olihan tuossa tuossa jätetty tilaa myös kuvaavalle nimeämiselle, eli ei se hauskuus ole pääasia.


      • Anonyymi00005

        Joku laittoi pari hauskaa ehdotusta, mutta näköjään ne on joku mielensäpahoittaja poistattanut. Saisiko uudelleen? Joku "palovaara" tai siihen suuntaan taisi ainakin toinen niistä olla...


      • Anonyymi00006

        Miten olisi sähköpyörä?


    • Anonyymi00007

      Knight rider, katuhaukka

    • Anonyymi00008

      - lypsykone
      - lepolasse
      - jatke

    • Anonyymi00010

      Hah, ajan 5 tonnin sähköfillarilla ja ei vois vähempää kiinnostaa millä nimellä köyhät nimittelee sähköfillaria. Polkekaa köyhät sillä vaarin jalkarattaalla.

      • Anonyymi00013

        Päätellen reaktiostasi ja tarpeestasi korostaa oletetun pyöräsi arvoa on helppo todeta, että sinua kiinnostaa kovinkin paljon.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Päätellen reaktiostasi ja tarpeestasi korostaa oletetun pyöräsi arvoa on helppo todeta, että sinua kiinnostaa kovinkin paljon.

        Arvaile ihan rauhassa...........


    • Anonyymi00012

      Sähkis on hyvä.

    • Anonyymi00014

      - jalanpyörittäjä
      - lavetti

    • Anonyymi00016

      Tuolla toisen keskustelun otsikossa mainittu pallomahapyörä on aika hyvä!

      • Anonyymi00042

        Ai se ketju jossa selvisi että pallomaha onkin autoilijoilla, tosin tämä aivan luonnollista.

        https://ibb.co/PkYNrBh


    • Anonyymi00017

      Sähkis on paras.

      • Anonyymi00018

        On jo tousen kerran tässä, joten ei käy.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        On jo tousen kerran tässä, joten ei käy.

        Varkaiden löytö

        Varmaan onni

        Helppotienata


    • Anonyymi00019

      Vammaisapuväline

      Vammaiskulkine

      Laiskan satula

      Vammaiskuljetin

      Palovaarasisällä

      Turhaksi laikalle

    • Anonyymi00021

      Sähkis saa tässä kolmannen äänen eli kannatan.

    • Anonyymi00022

      - turhake

    • Anonyymi00023

      Sähkis saa neljännen äänen.

    • Anonyymi00024

      Mitä kulkupelejä aloittajalta löytyy, ja rehellinen vastaus.

      • Anonyymi00036

        Halooooo...


    • Anonyymi00026

      - suristin

    • Anonyymi00027

      - sähköinen poljinharjoittaja

    • Anonyymi00030

      Sähkis voittaa ylivoimaisesti viidellä äänellä.

    • Anonyymi00031

      munanvenytin
      mikajenytin

    • Anonyymi00032

      Kuusi ääntä sähkikselle.

      • Annetaan myös ääni ”sähkikselle”.


    • Anonyymi00037

      Oo...peli!

    • Anonyymi00038

      Pallosalama

    • Anonyymi00040

      "Sähkömoottorillla ja ladattavalla akulla toimiva poljentaa avustava polkypyörä" olisi minusta lyhyt ja naseva nimi jokapäiväiseen käyttöön.

    • Anonyymi00043

      Näyttää siltä, että "sähkis" on ykkönen ja "salama" kakkonen.

      • Anonyymi00046

        Pallosalama taitaa ainakin viitata erään automerkin sähköjärjestelmien tunnettuihin... Öö, no ominaisuuksiin.


    • Anonyymi00044

      Huristin

    • Anonyymi00047

      Laardilauta

    • Anonyymi00048

      Hauskoja......???

      • Anonyymi00049

        No, kuvaavia ainakin.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        No, kuvaavia ainakin.

        Salama on kuvaava, siis nopea ja tehokas.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Salama on kuvaava, siis nopea ja tehokas.

        Kuvaavista nimistä apupyörä kertoo liikkumisen olevan avustettua, muumipyörä kuvaa pyöräilijän tyypillistä ulkomuotoa.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Kuvaavista nimistä apupyörä kertoo liikkumisen olevan avustettua, muumipyörä kuvaa pyöräilijän tyypillistä ulkomuotoa.

        Kyllä ja se kertoo nimen antajan kateudesta ja varsinkin katkeruudesta.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Kyllä ja se kertoo nimen antajan kateudesta ja varsinkin katkeruudesta.

        Miksi kukaan olisi kateellinen siitä, jos joku joutuu pyöräilemään avustettuna? Tai miksi kukaan olisi kateellinen tuollaisesta liikkumisvälineestä? Entä katkeruusnäkökulma? Mihin se tässä tapauksessa
        käsityksesi mukaan liittyy?


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Miksi kukaan olisi kateellinen siitä, jos joku joutuu pyöräilemään avustettuna? Tai miksi kukaan olisi kateellinen tuollaisesta liikkumisvälineestä? Entä katkeruusnäkökulma? Mihin se tässä tapauksessa
        käsityksesi mukaan liittyy?

        Nuo kaksi asiaanhan sinut saa ulvomaan täällä pahaa oloasi. Kaikki muut ajatukset olisivat osaltasi järjenvastaisia - ethän kuitenkaan tarkoituksella halua olla ilkeä, ethän? Se olisi ainoa kolmas vaihtoehto, mutta miksi olisit tarkoituksella tuntemattomille ilkeä?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Nuo kaksi asiaanhan sinut saa ulvomaan täällä pahaa oloasi. Kaikki muut ajatukset olisivat osaltasi järjenvastaisia - ethän kuitenkaan tarkoituksella halua olla ilkeä, ethän? Se olisi ainoa kolmas vaihtoehto, mutta miksi olisit tarkoituksella tuntemattomille ilkeä?

        Eli henkilö, joka ei pidä sähköpyöräilyä lähtökohtaisesti oikeaan polkupyöräilyyn verrattavissa olevana tekemisenä,ja kyseenalaistaa koko laitteen olemassaolon ja tarpeen käyttää sellaista (etenkin terveiden ihmisten osalta) on ilkeä? Sähköpyörä ei myöskään ole luonnon kannalta kestävä vaihtoehto, vaikka myyjät sitä sellaisena lobbaavat.
        Edelleenkään en ymmärrä, kuinka kateus ja katkeruus liittyvät asiaan. Voitko valaista tarkemmin?


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Eli henkilö, joka ei pidä sähköpyöräilyä lähtökohtaisesti oikeaan polkupyöräilyyn verrattavissa olevana tekemisenä,ja kyseenalaistaa koko laitteen olemassaolon ja tarpeen käyttää sellaista (etenkin terveiden ihmisten osalta) on ilkeä? Sähköpyörä ei myöskään ole luonnon kannalta kestävä vaihtoehto, vaikka myyjät sitä sellaisena lobbaavat.
        Edelleenkään en ymmärrä, kuinka kateus ja katkeruus liittyvät asiaan. Voitko valaista tarkemmin?

        Kateus, katkeruus tai ilkeys. Niistä voi valita itselleen sopivat vaihtoehdot, yhden tai useamman.

        Mieleltään terve ihminen antaa jokaisen henkilön valita itse käymättä syyllistämään.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Kateus, katkeruus tai ilkeys. Niistä voi valita itselleen sopivat vaihtoehdot, yhden tai useamman.

        Mieleltään terve ihminen antaa jokaisen henkilön valita itse käymättä syyllistämään.

        Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?

        Etkö kyennyt valitsemaan mieluisaa syytä, ja sen takia jatkat pahan olon ulvomistasi?

        Etkö haluaisi antaa ihmisille valinnanvapautta?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Etkö kyennyt valitsemaan mieluisaa syytä, ja sen takia jatkat pahan olon ulvomistasi?

        Etkö haluaisi antaa ihmisille valinnanvapautta?

        Teen sen heti kun perustelet nuo väitteesi:)


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Teen sen heti kun perustelet nuo väitteesi:)

        Kai sinä itse parhaiten tiedät parhaiten, miksi ulvot täällä pahaa oloasi, eikö niin?

        Ei minun tarvitse sinulle perustella mitään, löydät kyllä itse vastauksen, kun pohdit vain sisintäsi, mistä paha olo on peräisin. Aloita vaikka siitä perusjutusta, että onko kyse lapsuudestasi ja peritystä vaiko opituista tavoista.

        Kyllä tilanteesi voi vielä parantua.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Kai sinä itse parhaiten tiedät parhaiten, miksi ulvot täällä pahaa oloasi, eikö niin?

        Ei minun tarvitse sinulle perustella mitään, löydät kyllä itse vastauksen, kun pohdit vain sisintäsi, mistä paha olo on peräisin. Aloita vaikka siitä perusjutusta, että onko kyse lapsuudestasi ja peritystä vaiko opituista tavoista.

        Kyllä tilanteesi voi vielä parantua.

        Vaikuttaa siltä, että lihasheikkous rappeuttaa myös aivotoiminnan.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että lihasheikkous rappeuttaa myös aivotoiminnan.

        Kyllä, eli aloitat ihan perusjutuista, mistä paha olosi voisi johtua. Saitko lapsuudessasi traumoja ja vaikkapa pahan sähköiskun?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?

        📌📍📌📍📌🚴‍♀️🚴‍♀️
        Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä

        Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
        Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä

        Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.

        Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire

        Nastajakelu auttaa

        📌📍📌📍📌🚴‍♀️📌📍📌📍📌🚴‍♀️🚴‍♀️
        Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä

        Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
        Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä

        Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.

        Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire

        Nastajakelu auttaa

        📌📍📌📍📌🚴‍♀️📌📍📌📍📌🚴‍♀️🚴‍♀️
        Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä

        Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
        Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä

        Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.

        Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire

        Nastajakelu auttaa

        📌📍📌📍📌🚴‍♀️📌📍📌📍📌🚴‍♀️🚴‍♀️
        Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä

        Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
        Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä

        Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.

        Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire

        Nastajakelu auttaa

        📌📍📌📍📌🚴‍♀️


    • Anonyymi00059

      Lihasheikkousmies havaittu.

    • Anonyymi00069

      - proteesi

    • Anonyymi00071

      Salama on hyvä nimi.

      • Anonyymi00072

        Kuvaa hyvin sähköiskun vaaraa


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Kuvaa hyvin sähköiskun vaaraa

        Oletko joskus saanut sähköiskun omasta sähköpyörästäsi? Olisit ensimmäinen tuossa joukossa.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe