Keksitään kaikki yhdessä tähän hauskoja nimiä, jotka kuvaavat sähköpyörää (ja heidän avustamiaan henkilöitä) - lihasheikkouspyörä on kuvaava, mutta arkipäiväistynyt, joten tuoreita vaihtoehtoja kehiin!
Tässä aluksi muutama:
Apupyörä
Muumipyörä
Akkukärry
Kipinäkone
Rullatuoli
Pontsotin
Räpätinruuna
Uusia hauskoja nimiä sähköpyörälle!
58
518
Vastaukset
- Anonyymi00002
Itsemurha kone
Surma mankeli
Älykääpiö ohjus
Surman loukku
Tappo kuljetin
Hullun kiilto kuljetin
Surma laite
Ääliö laite - Anonyymi00003
Milloin joku keksisi ekan hauskan nimen, kuten pyydettiin?
- Anonyymi00004
No, olihan tuossa tuossa jätetty tilaa myös kuvaavalle nimeämiselle, eli ei se hauskuus ole pääasia.
- Anonyymi00005
Joku laittoi pari hauskaa ehdotusta, mutta näköjään ne on joku mielensäpahoittaja poistattanut. Saisiko uudelleen? Joku "palovaara" tai siihen suuntaan taisi ainakin toinen niistä olla...
- Anonyymi00006
Miten olisi sähköpyörä?
- Anonyymi00007
Knight rider, katuhaukka
- Anonyymi00008
- lypsykone
- lepolasse
- jatke - Anonyymi00010
Hah, ajan 5 tonnin sähköfillarilla ja ei vois vähempää kiinnostaa millä nimellä köyhät nimittelee sähköfillaria. Polkekaa köyhät sillä vaarin jalkarattaalla.
- Anonyymi00013
Päätellen reaktiostasi ja tarpeestasi korostaa oletetun pyöräsi arvoa on helppo todeta, että sinua kiinnostaa kovinkin paljon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Päätellen reaktiostasi ja tarpeestasi korostaa oletetun pyöräsi arvoa on helppo todeta, että sinua kiinnostaa kovinkin paljon.
Arvaile ihan rauhassa...........
- Anonyymi00012
Sähkis on hyvä.
- Anonyymi00014
- jalanpyörittäjä
- lavetti - Anonyymi00016
Tuolla toisen keskustelun otsikossa mainittu pallomahapyörä on aika hyvä!
- Anonyymi00042
Ai se ketju jossa selvisi että pallomaha onkin autoilijoilla, tosin tämä aivan luonnollista.
https://ibb.co/PkYNrBh
- Anonyymi00017
Sähkis on paras.
- Anonyymi00018
On jo tousen kerran tässä, joten ei käy.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
On jo tousen kerran tässä, joten ei käy.
Varkaiden löytö
Varmaan onni
Helppotienata
- Anonyymi00019
Vammaisapuväline
Vammaiskulkine
Laiskan satula
Vammaiskuljetin
Palovaarasisällä
Turhaksi laikalle - Anonyymi00021
Sähkis saa tässä kolmannen äänen eli kannatan.
- Anonyymi00022
- turhake
- Anonyymi00023
Sähkis saa neljännen äänen.
- Anonyymi00024
Mitä kulkupelejä aloittajalta löytyy, ja rehellinen vastaus.
- Anonyymi00036
Halooooo...
- Anonyymi00026
- suristin
- Anonyymi00027
- sähköinen poljinharjoittaja
- Anonyymi00030
Sähkis voittaa ylivoimaisesti viidellä äänellä.
- Anonyymi00031
munanvenytin
mikajenytin - Anonyymi00032
Kuusi ääntä sähkikselle.
- Anonyymi00037
Oo...peli!
- Anonyymi00038
Pallosalama
- Anonyymi00040
"Sähkömoottorillla ja ladattavalla akulla toimiva poljentaa avustava polkypyörä" olisi minusta lyhyt ja naseva nimi jokapäiväiseen käyttöön.
- Anonyymi00043
Näyttää siltä, että "sähkis" on ykkönen ja "salama" kakkonen.
- Anonyymi00046
Pallosalama taitaa ainakin viitata erään automerkin sähköjärjestelmien tunnettuihin... Öö, no ominaisuuksiin.
- Anonyymi00044
Huristin
- Anonyymi00047
Laardilauta
- Anonyymi00048
Hauskoja......???
- Anonyymi00049
No, kuvaavia ainakin.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
No, kuvaavia ainakin.
Salama on kuvaava, siis nopea ja tehokas.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Salama on kuvaava, siis nopea ja tehokas.
Kuvaavista nimistä apupyörä kertoo liikkumisen olevan avustettua, muumipyörä kuvaa pyöräilijän tyypillistä ulkomuotoa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kuvaavista nimistä apupyörä kertoo liikkumisen olevan avustettua, muumipyörä kuvaa pyöräilijän tyypillistä ulkomuotoa.
Kyllä ja se kertoo nimen antajan kateudesta ja varsinkin katkeruudesta.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kyllä ja se kertoo nimen antajan kateudesta ja varsinkin katkeruudesta.
Miksi kukaan olisi kateellinen siitä, jos joku joutuu pyöräilemään avustettuna? Tai miksi kukaan olisi kateellinen tuollaisesta liikkumisvälineestä? Entä katkeruusnäkökulma? Mihin se tässä tapauksessa
käsityksesi mukaan liittyy? - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Miksi kukaan olisi kateellinen siitä, jos joku joutuu pyöräilemään avustettuna? Tai miksi kukaan olisi kateellinen tuollaisesta liikkumisvälineestä? Entä katkeruusnäkökulma? Mihin se tässä tapauksessa
käsityksesi mukaan liittyy?Nuo kaksi asiaanhan sinut saa ulvomaan täällä pahaa oloasi. Kaikki muut ajatukset olisivat osaltasi järjenvastaisia - ethän kuitenkaan tarkoituksella halua olla ilkeä, ethän? Se olisi ainoa kolmas vaihtoehto, mutta miksi olisit tarkoituksella tuntemattomille ilkeä?
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Nuo kaksi asiaanhan sinut saa ulvomaan täällä pahaa oloasi. Kaikki muut ajatukset olisivat osaltasi järjenvastaisia - ethän kuitenkaan tarkoituksella halua olla ilkeä, ethän? Se olisi ainoa kolmas vaihtoehto, mutta miksi olisit tarkoituksella tuntemattomille ilkeä?
Eli henkilö, joka ei pidä sähköpyöräilyä lähtökohtaisesti oikeaan polkupyöräilyyn verrattavissa olevana tekemisenä,ja kyseenalaistaa koko laitteen olemassaolon ja tarpeen käyttää sellaista (etenkin terveiden ihmisten osalta) on ilkeä? Sähköpyörä ei myöskään ole luonnon kannalta kestävä vaihtoehto, vaikka myyjät sitä sellaisena lobbaavat.
Edelleenkään en ymmärrä, kuinka kateus ja katkeruus liittyvät asiaan. Voitko valaista tarkemmin? - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Eli henkilö, joka ei pidä sähköpyöräilyä lähtökohtaisesti oikeaan polkupyöräilyyn verrattavissa olevana tekemisenä,ja kyseenalaistaa koko laitteen olemassaolon ja tarpeen käyttää sellaista (etenkin terveiden ihmisten osalta) on ilkeä? Sähköpyörä ei myöskään ole luonnon kannalta kestävä vaihtoehto, vaikka myyjät sitä sellaisena lobbaavat.
Edelleenkään en ymmärrä, kuinka kateus ja katkeruus liittyvät asiaan. Voitko valaista tarkemmin?Kateus, katkeruus tai ilkeys. Niistä voi valita itselleen sopivat vaihtoehdot, yhden tai useamman.
Mieleltään terve ihminen antaa jokaisen henkilön valita itse käymättä syyllistämään. - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kateus, katkeruus tai ilkeys. Niistä voi valita itselleen sopivat vaihtoehdot, yhden tai useamman.
Mieleltään terve ihminen antaa jokaisen henkilön valita itse käymättä syyllistämään.Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?
Etkö kyennyt valitsemaan mieluisaa syytä, ja sen takia jatkat pahan olon ulvomistasi?
Etkö haluaisi antaa ihmisille valinnanvapautta? - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Etkö kyennyt valitsemaan mieluisaa syytä, ja sen takia jatkat pahan olon ulvomistasi?
Etkö haluaisi antaa ihmisille valinnanvapautta?Teen sen heti kun perustelet nuo väitteesi:)
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Teen sen heti kun perustelet nuo väitteesi:)
Kai sinä itse parhaiten tiedät parhaiten, miksi ulvot täällä pahaa oloasi, eikö niin?
Ei minun tarvitse sinulle perustella mitään, löydät kyllä itse vastauksen, kun pohdit vain sisintäsi, mistä paha olo on peräisin. Aloita vaikka siitä perusjutusta, että onko kyse lapsuudestasi ja peritystä vaiko opituista tavoista.
Kyllä tilanteesi voi vielä parantua. - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kai sinä itse parhaiten tiedät parhaiten, miksi ulvot täällä pahaa oloasi, eikö niin?
Ei minun tarvitse sinulle perustella mitään, löydät kyllä itse vastauksen, kun pohdit vain sisintäsi, mistä paha olo on peräisin. Aloita vaikka siitä perusjutusta, että onko kyse lapsuudestasi ja peritystä vaiko opituista tavoista.
Kyllä tilanteesi voi vielä parantua.Vaikuttaa siltä, että lihasheikkous rappeuttaa myös aivotoiminnan.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että lihasheikkous rappeuttaa myös aivotoiminnan.
Kyllä, eli aloitat ihan perusjutuista, mistä paha olosi voisi johtua. Saitko lapsuudessasi traumoja ja vaikkapa pahan sähköiskun?
- Anonyymi00067
Anonyymi00057 kirjoitti:
Edelleenkään et pysty vastaamaan huutoosi, eli perustelemaan väitteitäsi kateuden ja katkeruuden taustoista. Se olisi asiallista, kun kuitenkin syytät. Teetkö niin ilkeyttäsi?
📌📍📌📍📌🚴♀️🚴♀️
Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä
Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä
Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.
Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire
Nastajakelu auttaa
📌📍📌📍📌🚴♀️📌📍📌📍📌🚴♀️🚴♀️
Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä
Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä
Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.
Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire
Nastajakelu auttaa
📌📍📌📍📌🚴♀️📌📍📌📍📌🚴♀️🚴♀️
Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä
Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä
Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.
Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire
Nastajakelu auttaa
📌📍📌📍📌🚴♀️📌📍📌📍📌🚴♀️🚴♀️
Me kävellme vaimon kanssa koska kevyenliikenteen väylällä
Siinä oli risteys ja ylitettiin sitä
Kunnes siihen suhahti sekaan kovaa hauhtia pyöräilijä, en tiedä oliko sähköpyörä
Miten voi olla että jotkut idiootit ei edes hiljennä risteyksessä saati anna suuntamerkkiä kun kääntyvä.
Siis pyörät vaan syöksyy risteyksiin kaahaamalla ettei vauhti vähene tai kun on kiire
Nastajakelu auttaa
📌📍📌📍📌🚴♀️
- Anonyymi00059
Lihasheikkousmies havaittu.
- Anonyymi00069
- proteesi
- Anonyymi00071
Salama on hyvä nimi.
- Anonyymi00072
Kuvaa hyvin sähköiskun vaaraa
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kuvaa hyvin sähköiskun vaaraa
Oletko joskus saanut sähköiskun omasta sähköpyörästäsi? Olisit ensimmäinen tuossa joukossa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483