Mikä kunnassa vikana, onko huono työilmapiiri vai mistä johtuu, nyt lyhyen ajan sisällä jo kolmas irtisanoutuminen.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kujon letut ei maistu?
- Anonyymi00003
Kuka lähtee ja mistä virasta?
- Anonyymi00004
Voisi kysyä myös mikä mättää kun Lapha ottaa käyttöön melkein sata vuotta vahnat ideat vanhusten hoidosta. Elikä hakee palveluntuottajia jotka antavat asunnon ja hoidon vanhuksille. Tällainen vahusten myyntihän oli arkipäivää entiseen aikaan. Kyllä tänä päivänä odottaisi että kallispalkkaisilla virkamiehillä ja luottamusmiehillä olisi vähän nykyaikaisempia parempia ideoita. En todellakaan halua olla vanhus 2026 luvulla. Lääketetaiden tai vastaavien kannattaa alkaa myymään resepti-ja apteekki vapaata ikuisuusitsehoitolääkettä. Näin vähenee hoidettavat ja ns. hoitavat miljoona tuloiset tohtorit.
- Anonyymi00005
Kyllä joutaaki lähtee. Kunnanvirastolla ja koululla aivan liikaa väkeä. Pitäs tehä oikein tutkimus, mitä ne siellä touhuavat.
- Anonyymi00006
Ei väki vähene, uudet tulee tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479