https://www.youtube.com/watch?v=aLHkwiB5ZNk oLEN JOTENKIN PAKOTETTU ALOITTAMAAN SODAN
oLEN TAAS SOTAJALALLA
14
128
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Heti huomaa että olet tosissaan. Caps lock päällä etulinjaan.
- Anonyymi00002UUSI
Jos olet johtaja, olet vaarassa ensimmäisenä.
- Anonyymi00004UUSI
Meillä päin johdetaan edestä
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Meillä päin johdetaan edestä
Juuri siksi etummainen on eniten vaarassa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri siksi etummainen on eniten vaarassa.
tiedän mitä tarkoitat
- Anonyymi00003UUSI
Voi että, mikäs siinä jos se tekee susta onnellisen.
Ite ainakin aion muulla tavalla. - Anonyymi00007UUSI
Jos aloitat sodan vanhempaa naista vastaan teet suuren virheen! Et voi pakottaa ketään auttamaan sinua, koska itse mokasit kaikki mahdollisuutesi, vaikka sinulla oli todella monia vuosia sanoa jotain! En halua nähdä sinua enää koskaan ja jos vielä kerran lähestyt minua, teen sinusta rikosilmotuksen! Olet niitä harvoja ihmisiä joita inhoan!
- Anonyymi00008UUSI
Jo pelkkä ajatus siitä, että tulisit jossain minua vastaan saa minut voimaan todella huonosti ja minulla on ollut iltaisin nopeampaa sydämen sykettä ja sellaista ei ole ollut koskaan aikaisemmin, se kertoo mielestäni siitä, että vuosia jatkunut stressi ja ahdistus on tehnyt tehtävänsä! Nukun todella huonosti, eikä se ole mikään hyvä asia minun ikäiselle ihmiselle. Haluatko TAPPAA MINUT! Viis suurista rahoista, kunhan saan elää vielä monta vuotta! Kukaan muu ei ole minä, joten kenelläkään ei ole sitä tietoa mitä minulla on itseeni liittyen! Voin tietysti tehdä senkin, että paljastan suurimman salaisuutesi, jotta uskot etten haluan enkä jaksa auttaa sinua, koska sinä stalkkasit minua käsittämättömän kauan! Mieluummin köyhempi ja elossa kuin kuollut!
- Anonyymi00009UUSI
Eikö tää on tää Iran
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö tää on tää Iran
Siis mikä tai kuka häh
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jo pelkkä ajatus siitä, että tulisit jossain minua vastaan saa minut voimaan todella huonosti ja minulla on ollut iltaisin nopeampaa sydämen sykettä ja sellaista ei ole ollut koskaan aikaisemmin, se kertoo mielestäni siitä, että vuosia jatkunut stressi ja ahdistus on tehnyt tehtävänsä! Nukun todella huonosti, eikä se ole mikään hyvä asia minun ikäiselle ihmiselle. Haluatko TAPPAA MINUT! Viis suurista rahoista, kunhan saan elää vielä monta vuotta! Kukaan muu ei ole minä, joten kenelläkään ei ole sitä tietoa mitä minulla on itseeni liittyen! Voin tietysti tehdä senkin, että paljastan suurimman salaisuutesi, jotta uskot etten haluan enkä jaksa auttaa sinua, koska sinä stalkkasit minua käsittämättömän kauan! Mieluummin köyhempi ja elossa kuin kuollut!
Ainoat tärkeät ihmiset ovat olleet elämässäni kymmenien vuosien ajan, eikä minulla ole mitään pakkoa löytää edes ikäistäni ystävää ja koska nyt olen todella huonossa hapessa, en edes jaksa ruveta etsimään ketään tänä vuonna. Ensi kesänä arvioin vointini uudelleen ja aion mennä tutkimuksiin syksyllä, koska voihan minulla olla vakava sairauskin! Eikä se olisi mikään ihmekään elämäni stressaavampien vuosien vuoksi! Ei huono kuntoisena jaksa mitään muuta kuin elää yhden päivän kerrallaan! Ja toivoa, että saisi vielä monia vuosia elää! Ei tippaakaan kiinnosta kenenkään sellaisen elämä, jonka takia menin todella rikki!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ainoat tärkeät ihmiset ovat olleet elämässäni kymmenien vuosien ajan, eikä minulla ole mitään pakkoa löytää edes ikäistäni ystävää ja koska nyt olen todella huonossa hapessa, en edes jaksa ruveta etsimään ketään tänä vuonna. Ensi kesänä arvioin vointini uudelleen ja aion mennä tutkimuksiin syksyllä, koska voihan minulla olla vakava sairauskin! Eikä se olisi mikään ihmekään elämäni stressaavampien vuosien vuoksi! Ei huono kuntoisena jaksa mitään muuta kuin elää yhden päivän kerrallaan! Ja toivoa, että saisi vielä monia vuosia elää! Ei tippaakaan kiinnosta kenenkään sellaisen elämä, jonka takia menin todella rikki!
Tietty nuorempi henkilö on omaan napaansa tuijottaja ja vähät välittää siitä, minkälaisia murheita muille aiheuttaa!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tietty nuorempi henkilö on omaan napaansa tuijottaja ja vähät välittää siitä, minkälaisia murheita muille aiheuttaa!
Haluanko olla sellaisen ihmisen auttaja. EN HALUA, ENKÄ JAKSA! EN KOSKAAN!
- Anonyymi00015UUSI
Minä en ole edes nähnyt ketään, joten ei mulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893