Vihdoin saatte jääkiekkohallin. Onnea kuitenkin ja uudelle jääkiekkoseuralle myös. Jokohan tulee maaottelu Muonio vastaan Muodoslombolo IF tulevana talvena?
Onnea muoniolaiset
14
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muonion talous on kunnossa ja hyvä niin.
- Anonyymi00002
Niin on. Uutta kunnantaloa ootellessa saahan jääkiekkohalli. Potkurit jo vissiin on. Kyllä rahhaa taas saapi ko kepu ja temarit pääsee valthaan. Velkaa vain. Eihän niitä kuulema tartte maksaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin on. Uutta kunnantaloa ootellessa saahan jääkiekkohalli. Potkurit jo vissiin on. Kyllä rahhaa taas saapi ko kepu ja temarit pääsee valthaan. Velkaa vain. Eihän niitä kuulema tartte maksaa.
Minusta tämä lainelautakeskus pitää ensin toteuttaa. Onhan kunta pannutkin kymmeniä tuhansia keskuksen valmusteluun. En voi käsittä miksi luistinrata meni ohi lainelautakeskuksen.
- Anonyymi00004
vielä 100 000 lisää saatiin tuhlattua kentän laajennukseen☺️
- Anonyymi00005
Älytön investointi ,vaikka rahaa on. Muutama lapsi osaa luistella. Eikö ole aika toteuttaa lainelautakeskus ensiksi . En usko isompi kenttä toisi mitään Selänteitä,eikä siellä voi sarjapelejä suorittaa. Tarjottaisiiin niilläkin rahoilla jokaiselle kuntalaiselle kunnon käristys Kammarilla kerran kuussa.
- Anonyymi00006
Ei voi muuta ko ihmetellä tuota kauheata törsäystä. Rahhaa riittää jos johonki virkhaan ja rakennelmhaan.
Valitethaan kaikenlaista köyhyyttä. Nykyiset päättäjät ja virkamiehet ei tiiä mithään köyhyyestä, ei lapsiperheköyhyyestä eikä misthään muustakhaan. On totuttu vain siihen, että kaikki maksethaan veronmaksajain pussista. Ei ollu ennen varraa narista kouluruuista eikä vaatheista. Nyt lapset jättää syömättä koulun ruuat ja menevät kauphoin js ostelevat enerkiajuomia sekä muuta. Menevät vaikkapa seole ja tillaavat hampurilaisia ja pitsoja ja ranskiksia. Millä rahala vanhemmilta saavat rahhaa ja sitten valitethaan ko kela ei maksa kaikkea. Nuoret saavat 17 vuotihaina ajokortit ja sitten ostethan niile auto. Sìinä onki sitten menoja. Pensa vakuutukset ja kaikki muu ja vanhemmat maksaa. Siihen on kyllä rahhaa ja valitethaan köyhyttä. Tuomosessa hommassa ei tiietä köyhyyestä mithään. Sanon kyllä että poliitikot joissaki puoluheissa höpisevät lapsiperheköyhyyvestä. Ne ei tiiä siitä mithään. Seuraava haĺĺitus joutuu panehmaan rahahanat vielä tiukemalle ko nykynen hallìtus.- Anonyymi00007
Valtiolta kuiten on aikoja sitten rahat loppuneet. Velaksi eletään silti toiselta puolen maapalloa tulee kymmeniä tuhansia elätettäviksi ja vanhukset ja sairaat ovat heittopusseja. Ei hyvältä tulevaisuus näytä ,ei vanhus opi enää kieliä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valtiolta kuiten on aikoja sitten rahat loppuneet. Velaksi eletään silti toiselta puolen maapalloa tulee kymmeniä tuhansia elätettäviksi ja vanhukset ja sairaat ovat heittopusseja. Ei hyvältä tulevaisuus näytä ,ei vanhus opi enää kieliä
Näin se on. Siitä huolimatta rahaa hassataan mihin sattuu ja nuorisoa opetetaan siukkaamaan. Jos työ ei miellytä tai työajat ei kun vaan siukalle. Oppimistulokset, jos niitä on edes ollutkaañ, painuvat alas. Kaikki eivät osaa enää lukea ja laskutaitoa ei enää ole, vaikka opettajat ovat kaikenlaisia maistereita. Lastentarhan ja kansakoulunpopettajiksi pitää olla jos jonkinlainen maisteri. Koko kouluhomma alkaa olla jo täyttä huuhaata. Oppimista ei tarvitse olla, kunhan on vain mukavaa. Tärkeintä näyttää olevan, että nuoriso osaa kelkkailla ja sähköpyöräillä. Laduista viis, kunhan on pyöräreittejä.
Paha perii tämän yhteiskunnan tällä menolla. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näin se on. Siitä huolimatta rahaa hassataan mihin sattuu ja nuorisoa opetetaan siukkaamaan. Jos työ ei miellytä tai työajat ei kun vaan siukalle. Oppimistulokset, jos niitä on edes ollutkaañ, painuvat alas. Kaikki eivät osaa enää lukea ja laskutaitoa ei enää ole, vaikka opettajat ovat kaikenlaisia maistereita. Lastentarhan ja kansakoulunpopettajiksi pitää olla jos jonkinlainen maisteri. Koko kouluhomma alkaa olla jo täyttä huuhaata. Oppimista ei tarvitse olla, kunhan on vain mukavaa. Tärkeintä näyttää olevan, että nuoriso osaa kelkkailla ja sähköpyöräillä. Laduista viis, kunhan on pyöräreittejä.
Paha perii tämän yhteiskunnan tällä menolla.Tuntuu se hullulta että ei ole kielitaitoista hoitajaa. Pitäskö vanhukset panna kielikursseile että saavat hoidon. Jossain keskisuomen kunnassahan nän kävi. Taidetaan sitä ihmisbisnestä olevan muuallakin kuin marjanpoiminnassa.
- Anonyymi00010
Halli olis pitäny tehä 40 vuotta sitten. Silloin olis ollu käyttäjiä. Nyt se on tuhhoon tuomittu yritys.
- Anonyymi00011
Totta noin!
- Anonyymi00012
Onkohan hallista minkäänlaisia kuvia vai keksitäänkö sitten kun tehdään?
- Anonyymi00013
Muonio vs muodoslombolo maaottelu?
Molemmat kuitenki kyliä aika valtioita. - Anonyymi00014UUSI
Onko tietoa mikä kaivaus on koulun ja Pirkantien välillä.? Kuulin että löydetty sodanaikaisia ammuksia olisikohan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402