Onnea muoniolaiset

Anonyymi-ap

Vihdoin saatte jääkiekkohallin. Onnea kuitenkin ja uudelle jääkiekkoseuralle myös. Jokohan tulee maaottelu Muonio vastaan Muodoslombolo IF tulevana talvena?

14

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Muonion talous on kunnossa ja hyvä niin.

      • Anonyymi00002

        Niin on. Uutta kunnantaloa ootellessa saahan jääkiekkohalli. Potkurit jo vissiin on. Kyllä rahhaa taas saapi ko kepu ja temarit pääsee valthaan. Velkaa vain. Eihän niitä kuulema tartte maksaa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Niin on. Uutta kunnantaloa ootellessa saahan jääkiekkohalli. Potkurit jo vissiin on. Kyllä rahhaa taas saapi ko kepu ja temarit pääsee valthaan. Velkaa vain. Eihän niitä kuulema tartte maksaa.

        Minusta tämä lainelautakeskus pitää ensin toteuttaa. Onhan kunta pannutkin kymmeniä tuhansia keskuksen valmusteluun. En voi käsittä miksi luistinrata meni ohi lainelautakeskuksen.


    • Anonyymi00004

      vielä 100 000 lisää saatiin tuhlattua kentän laajennukseen☺️

      • Anonyymi00005

        Älytön investointi ,vaikka rahaa on. Muutama lapsi osaa luistella. Eikö ole aika toteuttaa lainelautakeskus ensiksi . En usko isompi kenttä toisi mitään Selänteitä,eikä siellä voi sarjapelejä suorittaa. Tarjottaisiiin niilläkin rahoilla jokaiselle kuntalaiselle kunnon käristys Kammarilla kerran kuussa.


    • Anonyymi00006

      Ei voi muuta ko ihmetellä tuota kauheata törsäystä. Rahhaa riittää jos johonki virkhaan ja rakennelmhaan.

      Valitethaan kaikenlaista köyhyyttä. Nykyiset päättäjät ja virkamiehet ei tiiä mithään köyhyyestä, ei lapsiperheköyhyyestä eikä misthään muustakhaan. On totuttu vain siihen, että kaikki maksethaan veronmaksajain pussista. Ei ollu ennen varraa narista kouluruuista eikä vaatheista. Nyt lapset jättää syömättä koulun ruuat ja menevät kauphoin js ostelevat enerkiajuomia sekä muuta. Menevät vaikkapa seole ja tillaavat hampurilaisia ja pitsoja ja ranskiksia. Millä rahala vanhemmilta saavat rahhaa ja sitten valitethaan ko kela ei maksa kaikkea. Nuoret saavat 17 vuotihaina ajokortit ja sitten ostethan niile auto. Sìinä onki sitten menoja. Pensa vakuutukset ja kaikki muu ja vanhemmat maksaa. Siihen on kyllä rahhaa ja valitethaan köyhyttä. Tuomosessa hommassa ei tiietä köyhyyestä mithään. Sanon kyllä että poliitikot joissaki puoluheissa höpisevät lapsiperheköyhyyvestä. Ne ei tiiä siitä mithään. Seuraava haĺĺitus joutuu panehmaan rahahanat vielä tiukemalle ko nykynen hallìtus.

      • Anonyymi00007

        Valtiolta kuiten on aikoja sitten rahat loppuneet. Velaksi eletään silti toiselta puolen maapalloa tulee kymmeniä tuhansia elätettäviksi ja vanhukset ja sairaat ovat heittopusseja. Ei hyvältä tulevaisuus näytä ,ei vanhus opi enää kieliä


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Valtiolta kuiten on aikoja sitten rahat loppuneet. Velaksi eletään silti toiselta puolen maapalloa tulee kymmeniä tuhansia elätettäviksi ja vanhukset ja sairaat ovat heittopusseja. Ei hyvältä tulevaisuus näytä ,ei vanhus opi enää kieliä

        Näin se on. Siitä huolimatta rahaa hassataan mihin sattuu ja nuorisoa opetetaan siukkaamaan. Jos työ ei miellytä tai työajat ei kun vaan siukalle. Oppimistulokset, jos niitä on edes ollutkaañ, painuvat alas. Kaikki eivät osaa enää lukea ja laskutaitoa ei enää ole, vaikka opettajat ovat kaikenlaisia maistereita. Lastentarhan ja kansakoulunpopettajiksi pitää olla jos jonkinlainen maisteri. Koko kouluhomma alkaa olla jo täyttä huuhaata. Oppimista ei tarvitse olla, kunhan on vain mukavaa. Tärkeintä näyttää olevan, että nuoriso osaa kelkkailla ja sähköpyöräillä. Laduista viis, kunhan on pyöräreittejä.

        Paha perii tämän yhteiskunnan tällä menolla.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Näin se on. Siitä huolimatta rahaa hassataan mihin sattuu ja nuorisoa opetetaan siukkaamaan. Jos työ ei miellytä tai työajat ei kun vaan siukalle. Oppimistulokset, jos niitä on edes ollutkaañ, painuvat alas. Kaikki eivät osaa enää lukea ja laskutaitoa ei enää ole, vaikka opettajat ovat kaikenlaisia maistereita. Lastentarhan ja kansakoulunpopettajiksi pitää olla jos jonkinlainen maisteri. Koko kouluhomma alkaa olla jo täyttä huuhaata. Oppimista ei tarvitse olla, kunhan on vain mukavaa. Tärkeintä näyttää olevan, että nuoriso osaa kelkkailla ja sähköpyöräillä. Laduista viis, kunhan on pyöräreittejä.

        Paha perii tämän yhteiskunnan tällä menolla.

        Tuntuu se hullulta että ei ole kielitaitoista hoitajaa. Pitäskö vanhukset panna kielikursseile että saavat hoidon. Jossain keskisuomen kunnassahan nän kävi. Taidetaan sitä ihmisbisnestä olevan muuallakin kuin marjanpoiminnassa.


    • Anonyymi00010

      Halli olis pitäny tehä 40 vuotta sitten. Silloin olis ollu käyttäjiä. Nyt se on tuhhoon tuomittu yritys.

      • Anonyymi00011

        Totta noin!


      • Anonyymi00012

        Onkohan hallista minkäänlaisia kuvia vai keksitäänkö sitten kun tehdään?


    • Anonyymi00013

      Muonio vs muodoslombolo maaottelu?
      Molemmat kuitenki kyliä aika valtioita.

    • Anonyymi00014

      Onko tietoa mikä kaivaus on koulun ja Pirkantien välillä.? Kuulin että löydetty sodanaikaisia ammuksia olisikohan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe