Onko kokemuksia https://treeniohjelma.fi/ ohjelmista kellään? Näyttää että suhteellisen uusi mutta tykkään ideasta, ei huvittaisi pulittaa kattavista ohjelmista toista sataa vuodessa
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Saliohjelmat ainakin tosi laadukkaita tuohon hintaan nähden, avattu kunnolla kaikki ohjeissa ja fiksulta tuntuu. Olen tosin kokeillut vain tuota koko kropan ohjelmaa, hetki meni että ymmärsin tuon tempo ohjeen kun oli erilaisia tempoja liikkeillä
- Anonyymi00002
On hyviä, paljon parempiakin ku monet noista satasen maksavista ihme valmennuksista
- Anonyymi00003
Ostin niiltä kaks ohjelmaa, toinen tuli samantien mutta toisen lataus ei ilmestynyt. Tuki vastasi mulle 15 minuuttia spostin jälkeen ja sain sen puuttuvan ohjelman + hyvitykseksi valita tulevaisuutta varten yhden ohjelman lisää eli iso suositus minulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630