Tullut yllättäen raskaaksi ja matu tietenkin heti jättänyt tämän.
Hyvä, että on kuvan kanssa; tiedämme varoa ja kiertää tapauksen kaukaa...
Valitettava uutinen lehdissä taas suomalaisesta naisesta
12
309
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Mutku ne ova ihania partasuita ja osaavat kehua naista.
- Anonyymi00003
Länsimaalainen nainen on näille alempi arvoinen, h. uora, lelu.
Heti kun lelu oli käytetty niin tämä jouti menemään.
Ja valtio eli me veronmaksajat kustannetaan tietenkin nämäkin elatusmaksut! - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Länsimaalainen nainen on näille alempi arvoinen, h. uora, lelu.
Heti kun lelu oli käytetty niin tämä jouti menemään.
Ja valtio eli me veronmaksajat kustannetaan tietenkin nämäkin elatusmaksut!On se nainen alempiarvoinen suolalaisellekin valkonaamalle.Duomalaiset liehet k1svatetaan narsisteiksibyhden syyn takia.Syy ei ole se, että olisivat oikeasti arvokkaampia, vaan se, että sodassa tarvitaan kylmyyttä eli narsismia.Sodassa näiden arvo on nolla tykinruokana.☝️
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
On se nainen alempiarvoinen suolalaisellekin valkonaamalle.Duomalaiset liehet k1svatetaan narsisteiksibyhden syyn takia.Syy ei ole se, että olisivat oikeasti arvokkaampia, vaan se, että sodassa tarvitaan kylmyyttä eli narsismia.Sodassa näiden arvo on nolla tykinruokana.☝️
Oletko nyt ihan selvin päin?
- Anonyymi00002
Onpa matu tai ei mutta tuo on niin yleistä. Naiset eivät useinkaan ymmärrä miten he saattavat yhden illan takia pilata jopa koko elämänsä.
- Anonyymi00004
Voi sen pilata ihan kantasuomalainenkin. Ja siitä yhdestä illasta lähtee koko show.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi sen pilata ihan kantasuomalainenkin. Ja siitä yhdestä illasta lähtee koko show.
Ai minkälainen show?
Meinaatko että nainen tulee raskaaksi yms? - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Moni asia on mahdollista. Toisissa vain todennäköisyys korkeampi.
- Anonyymi00009
eikä kaikki opi kerrasta 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
nää akat ajatteleekin vain aIapäällään...
- Anonyymi00014
Laita linki
- Anonyymi00015
Joskut tienaa ihan elantonsa nykyään tehtailemalla lapsia. Myös suomalaiset naiset. Ei ole tarkoituskaan perustaa normaalia perhettä, vaan kupata rahaa Kelalta. Tässäkin rapussa yksi sellainen alle 30v blondi. Kolme lasta, kaikki eri näköä ja värisävyä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62773- 157743
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit77443Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397