Koskenlaine on hakenut useampaankin kuntaan. Nyt suuruuden hulluuden kerhoon liittyi myös Lakso hakiessaan Kajaanin kaupunginjohtajaksi. Molemmilla tehtävään meriitit nolla päivää.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kaupunki edellytti hakijoilta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, vahvaa johtamis- ja talousosaamista, kunnallishallinnon tuntemusta ja sujuvaa englannin kielen taitoa.
Lisäksi hakijoilta toivottiin hyvää henkilöstöjohtamista, kykyä rakentaa luottamusta, verkostojen luomisen taitoa ja selkeää viestintää. Kaupunginjohtajan odotetaan sitoutuvan Kajaanin pitkäjänteiseen kehittämiseen.- Anonyymi00002
Ja meillä riitti ko oli kattonu yhen valtuuston kokouksen ja lukenu yhen pöytäkirijan. Tasan ei käy onnen lahajat!
- Anonyymi00003
No sitähän molemmilla on vaikka lampaille syöttää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No sitähän molemmilla on vaikka lampaille syöttää.
Voiko hevoset syödä sitä samaa mitä lampaat?Tietääkö kukaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja meillä riitti ko oli kattonu yhen valtuuston kokouksen ja lukenu yhen pöytäkirijan. Tasan ei käy onnen lahajat!
Se on aivan riittävää ,kun katsoo tämänkin sivun kirjoituksia. Mikäli ovat paikkakunnalla oleskelevia kirjoittajia ,olen hyvin huolissani väestön terveyden ja hyvinvoinnin tasosta. Käytetäänkö täällä liikaa päihteitä vai onko sukusiitosta, pettäjiä jättäjiä syrjähyppääjiä ? Kiusatuksi tulleita kiusaajia narsisteja ? Päänsä paukauttaneita suokaasujen haistelijoita hormoonihyrriä vai mitä? Kateellisia ja vihaisia kuitenkin ovat. Aivan sama kuka tänne tulee tai lähtee tai asuu,alkaa haukkuminen moittiminen sättiminen vinoilu.
- Anonyymi00005
Työttömien tai työttömyysuhan alaisten on haettava vähintään 4 työpaikkaa per kuukausi , joten ihan oikein, että täyttävät velvollisuutensa.
- Kyllä molemmat täyttävät kelpoisuusehdot, joita ei kyllä näillä palstoilla ratkaista- sorry vaan.
Tsemppiä tytöt, Niemi ei kaipaa eikä tarvitse Teidän osaamistanne, se menisi täällä hukkaan! - Anonyymi00006
Pelkonniemen pudokkaat täällä ruikuttaa kun älykkäät hakee haasteita. Jätkät jotka jätti koulutuksen peruskouluun uikuttaa talvet pätkätöissä. Ämmät siivoaa mökkejä ja käy pätkätöissä kaupalla tai paarissa. Se porukka täällä pyörittää pienen pientä paikallispolitiikkaa. Me ollaan niin kovaa pelin politiikkoja. Ajetaan tojotalla. Pojat on saanu mopon.
- Anonyymi00007
Minä en koskaan siivoa,en edes pihaani.Luen vain kirjoja ja viisastelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470