Keskustalla lisättynä. Sdp saattaa tukea oikeistosiipi.
Ilmesesti Sdp on siinä vaiheessa revennyt kahtia. Joudumme kehitysavut kääntään omaan maahan. Talous tahtoo olla aina yhtä taistelua. Kun menoja on helpompi kasvattaa. Nyt tullut ylimääräistä meno Venäjän ja iranin takia kun isottelevat.
Tämä hallitus jatkaa
11
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Antti Lindtman huudettiin yksimielisesti uudelle puheenjohtajakaudelle, kun vastaehdokkaita ei edes ollut.
Sunnuntaina kuitenkin nähdään todelliset merkit SDP:n repeämisestä kahtia, kun kolmesta varapuheenjohtajapaikasta kilpailee peräti viisi henkilöä. Nykyiseen varapuheenjohtajakolmikkoon kuuluvista bolsevikkilinjan edustajista Nasima Razmyar saa haastajan ja Matias Mäkynen luopuu paikastaan. Puolueen tannerilaisilla on nyt iskun paikka. - Anonyymi00002
Persutrollin epätoivoista höpinää. Demarit veivät persuilta duunariväen ja turpiin tulossa vaaleissa. Epäsuosittu hallitus ei tule jatkamaan.
- Anonyymi00003
Orpon ja Purra hallituksen kannatus jatkokaudelle ei yksinkertaisesti vain riitä.
- Anonyymi00004
Meneehän nyt ylikkin paljon kun keskusta mukaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Meneehän nyt ylikkin paljon kun keskusta mukaan.
Vaalit käydään nykyiseltä hallitus-oppositio -pohjalta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaalit käydään nykyiseltä hallitus-oppositio -pohjalta.
Keskusta tukenut hallitusta. Blokit on vasemmisto ymuut. Vasemmisto ei saa hallituta, lakoilla pilasivat hallitukseen pääsyn.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keskusta tukenut hallitusta. Blokit on vasemmisto ymuut. Vasemmisto ei saa hallituta, lakoilla pilasivat hallitukseen pääsyn.
Eipä juurikaan ole tukenut. Paljon on parannettvaa vietinnässään, jos sellainen vaikutelma on jäänyt.
Poliitikot ja puolueet haluavat toki valtaa, mutta eivät itsemurhan uhalla. Kepussa tämä tajuttiin kahden vaalitappion eli Sipilän aiheuttaman romahduksen ja Saarikon pikkutappion jälkeen. Nyt persujen kannatus on romahtanut. Ei sellaisen jälkeen liene suuria haluja hallitusvastuuseen. Kokoomuksen tilanne on toinen. Sille voi kelvata yhteistyö demarien kanssa, mutta Lindtman taitaa olla tulevana hallitusneuvottelijana se, joka vetää naruista ja kilpailuttaa Kokoomusta ja Kepua. Vaalitulos tietysti myös ratkaisee, jos Kokoomus nousee demarien tuntumaan, niin sitten lienee jokseenkin selvää, että uusi pohja on sinipuna täydennettynä RKP:llä ja Vihreillä. Tämä vie politiikkaa liberaalimpaan suuntaan ja talouspolitiikassa siirrytään tasapainosempiin ratkaisuihin. Neuvotteluista ei tule tässä kuitenkaan helpot, joten mikään ei ole varmaa.
SDP:llä ei ole vaaraa hajota kahtia, vaikka puolueessa onkin erilaisia näkemyksiä. Suurempi todennäköisyys hajoamiselle on persuissa, missä on jatkuvaa liikehdintää ulos puolueesta. Rotat jättävät ensimmäisinä uppoavan paatin.- Anonyymi00008
Dunja:
FKaikkonen saattaa perua ilmoituksensa ja jatkaa aisaparina Lindtmanin kanssa.
Sen sijaan Marinin taktinen oppositio vetäytyy jättäen Razmirin oppositioon
Mäkysen kanssa. Mutta mitä tekevät marinistit? Vetäytyvät sote-alalta? Ei,
päinvastoin. Alalle hakeutuu ennätysmäärä nuoria vihaisia naisia.
Yllättävä oli Tuula Haataisen ilmoitus jäävänsä oppositioon. Tällä eduskuntavaalikierroksella tippuvat SDP:n Palestiinavaltuusto, SAK:n
edustajat, sadankomitealaiset ja HVA-ammattilaiset.
Tytti Tuppurainen saattaa olla viimeinen, joka jää ilma n paria uunista ulos?- Anonyymi00009
Keskusta ei halua perskokkareiden kanssa samaan hallitukseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keskusta ei halua perskokkareiden kanssa samaan hallitukseen.
Dunja:
Vasemiistodemarit eivät halua osallistua marinistien tavoin mihinkään
ei-vasemmistolaiseen hallitukseen. Se on fakta. Kaikkonen ilmoitti
vuosi sitten, että puolue ei tule osallistumaan samaan hallitukseen
sosialidemokraattien kanssa. Voiko tuon selvemmin sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592