Rupesin vana miettimään, että onkohan aski tupakkaa ja pullo viinaa hyvä lahja valmistuvalle ylioppilaalle vai pitääkö siinä olla jotain muutakin - kimppu kukkia, kenties?
Lahja valmistuvalle ylioppilaalle?
22
151
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kokeile vaikka pörssisijoittamisen perussalkkua. Laita kassiin100 Wärtsilän osaketta, 100 Nokiaa, 100 Konetta ja lopuksi 100 jotain uutta nousukasta. Anna kassi valmistuneen käteen ja toivottele hyvää ja onnekasta elämää.
AV - Anonyymi00002UUSI
Pullo kirkasta on aina hyvä lahja kannustaa ainakin alkoholistin uralle
- Anonyymi00003UUSI
Voi olla ihan hyvä lahja. Hän voi miettiä, että tuossa lahjassa ja antajassa on merkki , mihin ihminen voi vajota.
Ne kun laittaa hyllyyn ja sun kuvan viereen, niin aina kun tekisi mieli luovuttaa, voi miettiä kannattaako. - Anonyymi00004UUSI
Osta jotain hyödyllistä. Vaikka voihan tuo vitsinä toimia jos se on teidän juttunne. Älä nyt oikeita päihteitä silti anna.
- Anonyymi00005UUSI
Kaksi kartonkia sitä tupakkaa pitää olla ainakin.
- Anonyymi00006UUSI
lasku anna lahjaksxi kymppitgonnin laskupaperi perintäyhtiöltä lahjaksi
- Anonyymi00007UUSI
Naispuoliselle sopiva lahja on taikinanvaivauskone, koska naisen velvollisuuksiin kuuluu pullan leipominen.
- Anonyymi00008UUSI
vieläkin jotgain voi nukuyyaa kun nato--nopean toiminnan joillain nukuttavaa juttu vaikuttaakohan vieläkin joku jutyuk, ei vahingoita ei vahingoitya vboi hauskasti nukuttaa, mutta kun voi olla tehokassxtasta joysain voi vaikuttaa päiviäkin...
Kyösti Kakkannwn, Kekkonen Jos olisi läheisestä ihmisestä kysymys, niin kirjoittaisin jonkin kauniin runon ja korttiin lisäksi tekstin, että tämä kortti oikeuttaa yhdessä syömiseen ja vaikka leffaan tms. Aika on minusta arvokas ja ikimuistoinen lahja.
Jos kyseessä on joku tuttu, niin silloin käteinen tai joku omalaatuinen lahkakortti esimerkiksi harrastukseen toimii. D- Anonyymi00009UUSI
Jollei tiedossa ole täsmälahjaa, niin ylioppilaalle annetaan yleensä rahaa. Lahjan arvo riippuu siitä, miten läheinen lahjan saaja on ja tietysti omasta taloudellisesta tilanteesta.
Ystävien/tuttujen lapsille olen antanut 50€/100€, mutta kummipojalleni (joka on myös sukua) annoin valmistujaislahjaksi 1500€, jotka olin kerännyt hänelle pitemmän ajan saatossa. Saman tulee saamaan toinen kummipoikani.
Aletheias- Anonyymi00010UUSI
Minäkin haluun kiireellä sun kummipojaksi. Ja voiko sen 1500 euroo saada takautuvasti sit vähän kaikikista kouluista....Joululahjoista ja sen sellaisista... :oD
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minäkin haluun kiireellä sun kummipojaksi. Ja voiko sen 1500 euroo saada takautuvasti sit vähän kaikikista kouluista....Joululahjoista ja sen sellaisista... :oD
Ai niin, mutta en oo ylioppilas, mutta kouluja oon käyny.... Kolme inssiäkin oon ajellut. Kuorkilla, pakulla peräkärrin kanssa ja moottoripyörällä. Ja on kuule tietyöturvaa, ratatyöturvaa, ea1;stä, sähkötyöturvallisuutta, tulityö ja työturvakoulutusta... Rippikoulua, peruskoulua, amiskaa ja ammattikorkeeta.... Että kyllä tuosta jo pitäis kilistä ainakin se tonni. :oP
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tervetuloa vaan, kyllä mulle lisää kummipoikia mahtuu vaikka heitä onkin jo useampi 😅
Takautuvasti en lupaa joululahjoja enkä synttärilahjoja 😁
Aletheias - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai niin, mutta en oo ylioppilas, mutta kouluja oon käyny.... Kolme inssiäkin oon ajellut. Kuorkilla, pakulla peräkärrin kanssa ja moottoripyörällä. Ja on kuule tietyöturvaa, ratatyöturvaa, ea1;stä, sähkötyöturvallisuutta, tulityö ja työturvakoulutusta... Rippikoulua, peruskoulua, amiskaa ja ammattikorkeeta.... Että kyllä tuosta jo pitäis kilistä ainakin se tonni. :oP
No kyllä tuosta kaikesta pitäisi tonni irrota kevyesti 😅 Rippikoulukin käytynä ja kaikkea 👏
Pitää perustaa jonkinlainen kummien puutteessa olevien aikuisten etujärjestö 😁
Monetko juhlat muuten olet pitänyt kaiken tuon saavutettuasi? Onko teillä juhlittu isosti vai hillitysti?
Aletheias - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tervetuloa vaan, kyllä mulle lisää kummipoikia mahtuu vaikka heitä onkin jo useampi 😅
Takautuvasti en lupaa joululahjoja enkä synttärilahjoja 😁
AletheiasJee! Kyllä noilla etuuksilla haluan minäkin. :oD
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kyllä tuosta kaikesta pitäisi tonni irrota kevyesti 😅 Rippikoulukin käytynä ja kaikkea 👏
Pitää perustaa jonkinlainen kummien puutteessa olevien aikuisten etujärjestö 😁
Monetko juhlat muuten olet pitänyt kaiken tuon saavutettuasi? Onko teillä juhlittu isosti vai hillitysti?
AletheiasNo kummeja mulla on kyllä, mutta tuollainen kummi sopii vielä. :oD
Eiköhän se ole kuule ollut kokoajan yhtä juhlaa. :oD Isosti, pienesti, reippaasti ja fiinisti.... vuorotellen ja peräkkäin. :oD - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kummeja mulla on kyllä, mutta tuollainen kummi sopii vielä. :oD
Eiköhän se ole kuule ollut kokoajan yhtä juhlaa. :oD Isosti, pienesti, reippaasti ja fiinisti.... vuorotellen ja peräkkäin. :oDMahtavaa, aina on syytä juhlia, joko isosti tai pienesti 🤗 Tuli mieleen, kun itse olen jotenkin ollut huono juhlimaan viime aikoina, niin pitäisi enemmän vaan pitää pirskeitä 🥂
Aletheias - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mahtavaa, aina on syytä juhlia, joko isosti tai pienesti 🤗 Tuli mieleen, kun itse olen jotenkin ollut huono juhlimaan viime aikoina, niin pitäisi enemmän vaan pitää pirskeitä 🥂
AletheiasKyllä ehdottomasti. Jotenkin muistelen, että sulla oli kirjoitusten perusteella rankahkoa, niin olishan sitä nyt kiva vähän palkita itseä selviämisestä. :o)
Saunailta likkojen kanssa ja siihen vaikka sit joku kiva teema ja ehkä vaikka jotain hyvää ruokaa tehdä purukalla ja syödä, juoda hyvin.
Ehdottomasti. :o)
- Anonyymi00013UUSI
EI OLLA AIVOYYOMISA KUIN YYO,P
TYHMÄ KUIN YIMO YAI KIKKELITÖN KUIN keIJO. - Anonyymi00014UUSI
Kylläpä se on raha. Nuoret eivät välttämättä saa työtä kesäksi. Et noin.
Vil a - Anonyymi00020UUSI
joku ihmwwllinwn nukuruajurftfgu kun ei IHWURA MITÄÄN PAHAA SINUUN, NUKUTTAA JOFRENKIN NYF V ÄHÄKSI AAIKAA...KUIN 007 tohtohtori No nukutgusjutttu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817