Rupesin vaan miettiin kun on nurkissa jos jonkinmoista perinnöksi jäänyt lasikippoa, maljakkoa, lintua ja ruukkua ym. ja näyttäis siltä, että osa niistä on jonkun antikvariaatin sivuilla myynnissä hyvinkin kallilla tyyliin 500 euroa ja sitä rataa...
Mutta että onko näillä aaltomaljoilla, oiva toikilla sun muilla tilpehööreillä sitten oikeasti kysyntää ja arvoa vai onko se nyt vaan jonkun taidekauppiaan listahinta ja näkemys, jota kukaan ei kuitenkaan koskaan ole valmis maksamaan?
Onko taidelasi oikeasti arvokasta?
4
74
Vastaukset
Toikan linnut ovat kalliita ja samoin ne lasikuutiot.
Yleisesti: riippuu mallista, iästä, suunnittelijasta, väristä, kunnosta ja varsinkin siitä onko se signeerattu.
Etsi Hagelstamin, Helanderin tai jonkun muun huutokauppafirman sivuilta mihin hintaan niitä on myyty.- Anonyymi00001
Mielestäni se on todellakin jonkin taidekauppiaan listahinta, jota kukaan ei kuitenkaan koskaan ole valmis maksamaan.
Et saa ainakaan itse myyden niitä samaan hintaan kaupaksi ja välittäjälle joudut maksamaan palkkion. Itse myydessä päälle kaikki vaiva ja paketointi ja lähetyskulut. Hyvällä onnella joku voi hakea sen kotoa, etkä käytä aikaa ja vaivaa ilmoitteluun. Ja Helsinki-Espoo alueella myyt helpommin
Esim. minua kiinnostaa turkoosi ja punainen ja syvänruskeat lasi jos jossain vastaan tulevat. En etsi aktiivisesti.- Anonyymi00002
Njoo, mulla on myös sellainen punainen O.Toikka Rubiinilintu. Myös jotain 70 -luvun ruskeita maljakoita löytyy. En tiedä, onko signeerattuja tai kenen tekemiä. Periaatteessa kaikki on myynnissä, kun itse en niissä oikeastaan mitään ihmeellistä näe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904