Jos toinen on ruma! On aika varma juttu, ettei monesti ole saanut!! Ei ihmiset yleensä rumia huoli omaksi. Tai edes yhden illan juttuihin!
Jos toinen on ruma
6
78
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Todellakin asia on näin! Olkoon ruma onnellinen, että joku edes hänet huolii.
- Anonyymi00002UUSI
Ihan tarpeeksi olen saanut elämäni varrella suhteita ja niitä yhden illan juttujakin, hui.
Enkä edes ole kaunis, mutta varmaan kauniimpi kuin sä!- Anonyymi00003UUSI
Ihmiset häntä haukkuvat rumaksi! Lapsuuden perheeni ei halua tuntea minua, jos otan hänet omaksi ja käskivät valitä hän vai he! Laittavat välit poikki, jos hänet otan omaksi! Ystäväni häpeää liikkua kanssani, kun olen ruman kanssa ja käski valitsemaan ystävyys vai ruma ihminen?
- Anonyymi00004UUSI
Todennäköisesti on h.orannut ja paljon, kaikenlaisten pubiruusujen juoppolallien kanssa. Jos on mies, niin on vielä todennäköisesti käynyt maksullisissakin, vähemmän laadukkaissa tautipesissä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei kuulemma ole niin rumaa jota ei viinalla kauniiksi saisi
- Anonyymi00006UUSI
On!! Niin rumia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603