Polkupyörä reittejä olokselle

Anonyymi-ap

Mahtava homma kun saadaan pyöräilyreitit oloksele. Hissillä ylös ja vauhilla alas.

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Höpo höpö juttuja! Kunhan saisivat kunnon ladut talvella ja valaistukset kuntoon. Humpuukia koko pyöräilyteitistö. Paksutenkaiset sähköpyärät. Aivan liikaa reitistöporukkaa kunnassa, kun touhuavat tuollaisia.

• Anonyymi00002

Kunnassa on muutenki liikaa väkeä. Tosissaan kaikkea humpuukia saahan aikhaan, mutta ei oikeita asioita.

• Anonyymi00003

Olen kanssa samaamieltä,nämä sähköpyörät ovat humpuukia. Ei mitään reittejä raivata maastoon.,kävelkööt.

• Anonyymi00004

Nyt kun 21 tietä aletaan ehkä korjaamaan välille Muonio - Kilpisjärvi olisi tosi hienoa satsata myös kevyenliiken väylään eli pyörätiehen. Kesällä toimisi pyörätienä ja talvella vaikka kelkkatienä. Näin ei tarvitsisi edes aura talviaikaan. Olisi hieno homma ja tosi varmasti pyöräilijöitä tälle välille eikä tarvisisi pyöräillä kapealla paljon liikennöidyllä tiellä. Raskas likkenne ja muukin liikenne tekee vaikeaksi ajaa polkupyörällä tätä reittiä.
      Toiveajattelua mutta ei toivosta saa koskaan luopua. Suomessa kun kaikki näyttää laskevan kuin lehmän häntä eli kehitys laskee......ja laskee.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57