Mahtava homma kun saadaan pyöräilyreitit oloksele. Hissillä ylös ja vauhilla alas.
Polkupyörä reittejä olokselle
4
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpo höpö juttuja! Kunhan saisivat kunnon ladut talvella ja valaistukset kuntoon. Humpuukia koko pyöräilyteitistö. Paksutenkaiset sähköpyärät. Aivan liikaa reitistöporukkaa kunnassa, kun touhuavat tuollaisia.
- Anonyymi00002
Kunnassa on muutenki liikaa väkeä. Tosissaan kaikkea humpuukia saahan aikhaan, mutta ei oikeita asioita.
- Anonyymi00003
Olen kanssa samaamieltä,nämä sähköpyörät ovat humpuukia. Ei mitään reittejä raivata maastoon.,kävelkööt.
- Anonyymi00004
Nyt kun 21 tietä aletaan ehkä korjaamaan välille Muonio - Kilpisjärvi olisi tosi hienoa satsata myös kevyenliiken väylään eli pyörätiehen. Kesällä toimisi pyörätienä ja talvella vaikka kelkkatienä. Näin ei tarvitsisi edes aura talviaikaan. Olisi hieno homma ja tosi varmasti pyöräilijöitä tälle välille eikä tarvisisi pyöräillä kapealla paljon liikennöidyllä tiellä. Raskas likkenne ja muukin liikenne tekee vaikeaksi ajaa polkupyörällä tätä reittiä.
Toiveajattelua mutta ei toivosta saa koskaan luopua. Suomessa kun kaikki näyttää laskevan kuin lehmän häntä eli kehitys laskee......ja laskee.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604