Ihanaa olla sinkku. E tarvi liikkua muualle kuin töihin! Ei tarvitse muuten kuin vain kaupassa käydä. Ihanaa olla yksin. Niin ei saa ystäviä eikä kavereita. Eikä kutsuta mihinkään! Ihanaa olla sinkku, kun saa olla täysin ulkopuolinen ja vain yksinään!!
Ihanaa olla sinkku
9
79
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Noloa se on!! Sinkkuna on vain ihmiset, jotka eivät kelpaa!!
- Anonyymi00003UUSI
Sinkkuna ovat myös he joille ei kelpaa kuka tahansa!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinkkuna ovat myös he joille ei kelpaa kuka tahansa!
Noloa olla sinkkuna. En kelpaa kenellekään!
- Anonyymi00005UUSI
Sinkut on nirsoja. Suomessa on 1.2 miljoonaa sinkkua. Naiset nirsoilee niin seon.
- Anonyymi00006UUSI
Kaikki eivät kelpaa... Vain juopot on halunut minua. Kyllä ihminen on juoppo, jos joka päivä juo viinaa tai alkoholia enemmän kuin 2 tölkkiä!
- Anonyymi00009UUSI
Vain juopot haluaa minua!! Kukaan järkevä ei halua tai työssä käyvä! En huoli ihmistä, jolle juominen on tärkein. Kyllä on juoppo, jos jokapäivä juo enemmän kuin 2 tölkkiä alkoholia tai viinaa juo todella usein ja melkein päivittäin! Mitä minä sellaisella ihmisellä tekisin? Kaikki yhteiset rahat joisi? En mitään!
- Anonyymi00007UUSI
Mun mielestä parisuhteessa on paljon mukavempaa.
Kyllä sinkkuilut on nyt sinkkuiltu. - Anonyymi00008UUSI
Eipä tuota tarvis edes töissä käydä kun ei ole joko töitä tai si ei makseta tarpeeksi
- Anonyymi00010UUSI
Kuka jaksaa olla vain 24 tuntia kotona aivan yksin? Kun ei kelpaa kenellekään!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677