Vuodeosaston ruumishuone

Anonyymi-ap

Tulipa tässä vain mieleen, että kuka vastaa ruumishuoneesta heinäkuussa?
Nythän vuodeosaston hoitajat hoitaa ruumishuonetta 24/7, eli viikonloppuisin ja öisin ym. Kerta osasto on heinäkuun kiinni ja tk:n puoli auki vain 8-16 (jos silloinkaan), niin kuka vastaa ruumishuoneesta virka-ajan ulkopuolella?

16

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eiköhän ne rumiit siellä pärjää ilman 24/7 hoitamistakin.

      • Anonyymi00004

        Eihän ne hoitoa tarvitse, mutta johan sinne tuodaan väkeä kellonaikaa katsomatta. Kuka vainajan ottaa vastaan yöllä? Kuka vainajan lähettää aamuyöstä avaukseen?


    • Anonyymi00002

      Totta se on että ei sinne ole pääsyä arkiajan ulkopuolella. Vainajat pitää viedä naapurikuntiin/Rovaniemelle

    • Anonyymi00003

      Onko nyt niin, että LAPHA ei järjestänyt sijaisia VAI johtavat hoitajat ja lääkärit?
      Eli kummin tässä on käynyt? Kesälomakuukaudet on toukokuu-syyskuu. Eli kuinka monta sijaista tarvitaan, jos lomat porrastetaan hyvin.

    • Anonyymi00005

      Kunnanjohtajalla ja hallintokuntien johtajilla aikaa lomittaa. Kyllä homma hoituu olkaa huoletta. Saattaa myös olla niin ettei Muoniossa kuole ketään kesälomien aikana.

    • Anonyymi00006

      Avaimet keksitty,tuskin mikään ongelma. Vuodosasto suljetaan heinäkuuksi tuli kyllä yllätyksenä.

      • Anonyymi00007

        Mutta kenellä ne avaimet on klo 03 yöllä, kun vainajaa tuodaan? Palvelukotien hoitajilla?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mutta kenellä ne avaimet on klo 03 yöllä, kun vainajaa tuodaan? Palvelukotien hoitajilla?

        Luulisin että rakennuksella on joku talomies tai avain on hautausurakoitijalla. Ei luulis ongela olevan.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mutta kenellä ne avaimet on klo 03 yöllä, kun vainajaa tuodaan? Palvelukotien hoitajilla?

        Ei niitä vainajia yöllä tuoda. Jätetään osastolle aamuun saakka, käytäntö monessa paikassa.
        Eihän siinä vaiheessa ole enää kiire minnekään. Vainaja peitetään lakanalla ja huone suljetaan siirtoon saakka.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei niitä vainajia yöllä tuoda. Jätetään osastolle aamuun saakka, käytäntö monessa paikassa.
        Eihän siinä vaiheessa ole enää kiire minnekään. Vainaja peitetään lakanalla ja huone suljetaan siirtoon saakka.

        Mutta jos ei ole päivälläkään ketään?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mutta kenellä ne avaimet on klo 03 yöllä, kun vainajaa tuodaan? Palvelukotien hoitajilla?

        Avainkotelo seinään ja koodilukko. Itsepalvelu on nyt muotia.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mutta jos ei ole päivälläkään ketään?

        Älä tee tätä niin vaikeaksi. Jos ei ole ketään paikalla niin vietäköön vaikka Simoon tms. Tuodaanhan Kemistäkin ripuloivia muoreja Muonioon. Eihän se ole kuin jäejestelykysymys.
        Åolitiikot kyllä osaa vaikeampiakin asioita ratkaista.


    • Anonyymi00011

      4-2. Suomi kohtaa Sveitsin ja taistelee kullasta. Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltä. Hyvä Suomi.

      • Anonyymi00014

        Tuleekos sieltä leipää vai mitä hyvää?


    • Anonyymi00015

      Onko tietoa miten Kolarissa järjestetään? kylmäkontti??

    • Anonyymi00016

      Lapha on aloittanut vanhusten kauppamisen, elävien vanhusten. Lapha hakee palveluntuottajia jotka ottavat vahukset asumaan ja /tai hoitoon. Tähän on vanha keksintö. Jo ammoisista ajoista on meiän kulttuurissa kaupattu vanhuksia. Tämä idea on ollut vähän niinkuin jäissä viimeisen sodan jälkeen mutta kappas vaan se on keksitty taas nyt kun suomella menee niin hemmetin huonosti. Maa ja köyhät köyhtyvät ja rikkaat rikastuvat. Näin se menee että historia toistaa itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe