Uskalsit sukeltaa minun hellään halaukseeni. Puristin meidät yhteen ja tunsin sinun ujon luonteesi rauhoittuvan hetkeemme. Sinun herkkä feminiinen eregia ympäröi minut ja rohkaisi minua tunteeni paljastamaan. Katsoin sinun kauniina säihkyviä silmiäsi ja suutelin sinun ihania huuliasi.
Sitten heräsin ja hetki katosi. Olisi joskus mukava jutella sinun kanssasi muuallakin kuin täällä. Toivottavasti se onnistuu. Yllättää voit mutta aina vain iloisesti.
Vihje
Olemme samanarvoisia tässä tapauksessa täysin samoja, kun huulemme kohtaavat sitä hetkeä minä kokonaan halaan. Kun meidät yhdistää sinut saamme ja se on hetkeämme suurempi.
Kuin unessani, se hetki katoaa ja vain me sen tiedämme sydämessämme.
Vähän vaikea tällä kertaa ja tiedä onko vihje oikeinkaan. Sinun pitää hiukan etsiä asioita.
Hyvää aamua ihanalle prinsessalle ja mukavia hetkiä lähiaikoina sinulle. Toivottavasti uneni tapahtuisi 💋.
Unessani tapahtunut
6
183
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko tämä naiselta naiselle vai kuinka?
Miksi pitää olla näin mystisesti kirjoitettu jos kuitenkin kirjoitatte jo täällä keskenänne?
Miksette kirjoita muualla?
Tuosta "Kun meidät yhdistää sinut saamme" kohdasta tuli mieleen jotain mutta jääköön se nyt sanomatta tässä vaiheessa vielä.
Jos välität niin miksi hänen pitää etsiä jotain?
En itse ainakaan etsisi.- Anonyymi00004UUSI
Mieheltä naiselle. Hän pystyy ratkasemaan tämän.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mieheltä naiselle. Hän pystyy ratkasemaan tämän.
Pystyisin ehkä mut..
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pystyisin ehkä mut..
Mieltäsi epäilyttää, vaikka luotan sinuun sata prossaa. Toivottavasti ei tule nyt crash, vaan loppuun tämä pelataan. Yleensä nähdään se musta on, nyt valkoinen. Kun halaukseni sisältö yksittäin yhdistetään, silloin sinun arvosi luodaan, tärkein eli sinä niistä löytyy.
Vihdoin molemmat on oikeassa muodossa, sinä minun halauksessa.
- Anonyymi00002UUSI
Ei jaksa ostaa näitä vatun mysteeripusseja, ihan sama.
- Anonyymi00003UUSI
Liian vaikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837